Současný "shape" a záznamy o přístupu (8 týdnů)

S dovolením si sem vložím pár informací a fotek do rubriky ☺ 

Současná váha: 63 kg
Výška: 168 cm
Tréninky: 10-20 min HIIT, 5-6x týdně (v dopoledních hodinách)
Strava: zařazení IF 2-4x do týdne, v ostatní dny "Eat When Hungry"
Kalorie: 1600-2000/den
Činky: 3-5 kg, 6 kg kettlebell
Nejčastější strava: ovesné a rýžové vločky, banány, jablka, kiwi, chia, oříšky, rostlinné pomazánky, lněný chléb, různé druhy listové zeleniny, hnědá rýže, vepřové maso, arašídové a sezamové máslo, vejce, hřiby
Jen ojediněle: bílé jogurty, jiné druhy ovoce a zeleniny, celozrnné těstoviny, rostlinné mléko, kuskus, brambory, tuňák, celozrnné pečivo, rýžové "jogurty"
Vůbec: kravské mléko, bílá rýže, kuřecí maso, luštěniny, obyčejné těstoviny





33 komentářů:

  1. Hezké shrnutí!:) Dnes jsem na Tvůj podnět poprvé vyzkoušela IF...no a zjistila jsem, že je to naprosto bez problémů:) Tedy asi bych nemohla cvičit s prázdným žaludkem, ale jinak to jde!:) Takže díky za inspiraci, zatím to budu zařazovat o víkendech a pak se uvidí.
    Jinak současný shape je úžasný, udělala jsi obrovský pokrok a pořádný kus práce! Vidím parádní rýsující se břicho!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Andullie: určitě se to dá :) těch 14 hodin není vubec zlé :)) a moc děkuji :))

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná postavička:) napadlo mě taky IF vyzkoušet, ale až časem..zrovna dojíždím ne zrovna povedené vlnění, tak doufám že jsem nenabrala více tuků než zhubla:/
    akorát ve škole bych se musela cpát tuny ovesné kaše, protože tam jdu většinou hned po posilce...možná to nechám na zkouškové - červen:)

    OdpovědětVymazat
  4. P. Sacharidové, že? Já nad tím přemýšlím už dva roky, ale nevěřím si. Je to dost náročné... IF je sice na delší trať, ale moc mi to pomáhá. Vyzkoušej. Tady u toho je záruka, že když prostě "okna" nedodržíš, nic se nestane. U sacharidových vln je to bohužel přesně naopak :( Drž se :)

    OdpovědětVymazat
  5. Už se ti bříško začíná pěkně tvarovat :) A čím dál víc mě láká vyzkoušet to IF. Jenže to bych asi přišla o mé ovesné kašičky, protože bych musela snídat až ve škole :D A já jak nemám do hodiny snídani, prostě nefunguju. Možná o víkendu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mam v planu to tenhle tyden zavest, tak uvidim jak to pujde :)

    OdpovědětVymazat
  7. To je tak svělé, že to funguje! Jsi pro mě obrovskou motivací a hnacím motorem! Díky! :-)Krásnou neděli

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, nevím jestli mně něco neuniklo,ale ty omezuješ mléčné výrobky kvůli malé a jejímu ekzému ? Nebo i z jiného důvodu? Já jsem změnila jídelníček, kdy jsem vynechala obilniny, tudíž mně poměrně klesl příjem sacharidů, ale zvýšila jsem konzumaci ořechů a jiných zdravých tuků. Ale úskalí to má, že jsem zvýšila i konzumaci mléčných výrobků a to taky není úplně ideální. K jádru věci, vynecháváš je i z jiného důvodu ?

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to zni naprosto ukaznene:-) dneska jsme zaradili s pritelem IF,16/8..od 10 do 18 jidelni okynko,tak uvidime,co z toho bude..jsem zvedava tak za 14 dni,co na to telo a jestli bude nejaky posun a vysledky..

    OdpovědětVymazat
  10. Monika: no tak to držím palce :) 8 hodinové okno , to jsme už netroufla, ale kdo ví, třeba jednou :))) ať se vám daří :)

    Kateřina: dříve to bylo kvůli malé, ano, ale už ji do výživy zařazuji tvaroh i jogurt (velmi maličko), aby se její tělo s tím naučilo... je to prý jakýsi protialergenní systém nebo co :) Zatím se kupodivu drží :)) Takže jsem ráda. Nicméně momentálně mléčné výrobky z kravské bílkoviny nezařazuji čistě záměrně - naučila jsem se bez nich a v momentě , kdy je zařadím zase zpět, tak to nesnáším moc dobře... což je opravdu neskutečný objev zrovna u mne, která byla na mléčných výrobcích závislá :D Neříkám, že is občas nedám ten bílý jogurt nebo něco, co kravskou bílkovinu obsahuje. Ale to jsou tak výjimečné stavy, že bych řekla skoro vůbec. Třeba klasické mléko kravské jsem vyřadila úplně, je pravda, že jsem namísto toho hodně navýšila bílkoviny z masa, to jsem předtím neměla.

    OdpovědětVymazat
  11. Obdivuju tvůj jídelníček, tohle bych nedala! Já prostě každý den na něčem uklouznu :/ Ale tak hold nebudu mít tak krásné tělo, nicméně pořád se zlepšuju a makám na tom :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Nikki, vypadáš moc dobře a jak už holky psaly, pěkně se ti tvaruje bříško a nohy máš taky super. Rozhodla jsem se, že od zítřka najedu také na IF a uvidíme, co to s mým tělem udělá. Vyzkouším 15/9, což by neměl být u mě problém. Ráno odvedu děti do školky na 8 hod., do devíti abych měla odcvičeno a mohla v deset jíst. Budu ráda, když to stihnu. Už se na to moc těším, změnu jsem už potřebovala. Jsem zvědavá, jestli se mi podaří zbavit se posledních přebytečných tukových zásob :-).

    OdpovědětVymazat
  13. Nikki, proč nejíš kuřecí? Já jím prakticky jen kuřecí, semtam vepřové a krůtí :) tak jestli je to špatně :D
    S činkama tě obdivuju, já si teď pořídila 2kg a mám teda dost :D zvažuju i nákup kettlebelu, ale tak 3kg :D :D
    Váha super! Můj cíl je 65kg (mám 170cm) ...ale mizí hlavně objemově cm než kg :D
    P.S. Vypadáš fantasticky, na tom pohybu fakt něco bude...takhle jsem nevypadala ani když jsem měla 61kg! :)

    OdpovědětVymazat
  14. A IF jedu dnes poprvé, hledala jsem ideální časové okno...a po dvou dnech mi došlo, že je to od 7 do 17 hod, protože vstávám brzo s prckem a zase chodím brzo spát :)

    OdpovědětVymazat
  15. Larutanrepusi: už jsem na to psala výše Katce, tak se mrkni :))) Jinak super, že zkoušíš. doufám, že budeš mít výsledky , já jsem dost spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  16. Wow, vypadáš úžasně! :)
    Já teda na tvé doporučení budu zkoušet IF, jen si nejsem úplně jistá, jestli to nevzdám už první den - začínám 14/10 s tím, že do školy vstávám v 6 a mám to nastavené tak, abych jedla (pro mě) až 10:35 (nechci večer cvičit na prázdný žaludek)... No uvidíme, snad to bude v pohodě. Přeju další úžasné pokroky, opravdu vypadáš skvěle!

    OdpovědětVymazat
  17. Leňa: děkuju :) pokud ti to nepůjde, dej si okno jiné, experimentuj na pár dní, třeba ti to bude sedět jen o víkendu, kdo ví :)) ať se daří a má to výsledky :)

    OdpovědětVymazat
  18. Je super, jak se ti tělo formuje! :))
    Jestli se mohu zeptat, proč nejíš kuřecí?

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj nikky, sledujem tvoj blog (ktorý je mimochodom uplne super :D) už asi rok. Objavila som vďaka nemu Jill, Boba aj Zuzku a vlastne všetko tu mi pomohlo. Ale to nie je podstatné:D Stále sledujem ako sa tvoja postava rýchlo mení teraz po pôrode, ale aj predtým a je to až neuveriteľné ako super vyzeráš po tak krátkom čase! Chvíľu som rozmýšľala, či napísať alebo nie (moc sa to do tejto témy asi nehodí, ale dúfam že sa dočkám aspoň nejakej odpovede:D), ale už dlho ma štve, že to moje telo nejak nespolupracuje. Snažím sa cvičiť vždy keď môžem, cvičím ten rok a moje cm nechcú ísť dolu skoro vôbec :( niekedy ma to už ani nebaví. Nepijem žiadne sladké vody, už nejem ani sladkosti a najhoršie bolo vzdať sa čokolády:D no proste stravu som úplne zmenila a výsledky aj tak nie je vidno. Chcem sa spýtať na tvoj názor, či to nemôže byť tým, že som vegetariánka alebo jednoducho mám len taký pomalý metabolizmus :(

    OdpovědětVymazat
  20. Super postavicka, Nikki, krasne se ti to uz rysuje!!! Ja tuhle koukala jak puk na fotku zname, ktere bude 54 let letos, rysuje se ji krasny pekac buchet (beh a silovy trenink). Takhle bych chtela vypadat v jejim veku :-)

    larutanrepus1: Kureci spatne neni, spatna je ta kvalita. Nikki v to i v jinem komentari k jinemu clanku psala, ze uz ji nechutna a naprosto ji chapu. Myslim, ze kvalita kureciho masa dnes je uplne strasna, a i pro me je to ten posledni druh masa, ktery bych si dala. Osobne teda ted uz z masa jim jen jihoamerickou hovezi svickovou (jednou za uherak). Rodine kupuju maso u overeneho reznika.
    A propo - kettlebelly jsou po 4 kg, tak ti nezbyva nez zatnout zuby (teda pokud nekoupis nejaky vinbell nebo tak). Ale ver mi, ze to das. Ja zacinala s 8 kg a tedˇ mam po tri ctvrte roce 16 kg.

    OdpovědětVymazat
  21. Super výsledky :-) Nikki a proč né kuřecí maso? Já vždycky myslela, že je to nejdietnější maso.
    A nedávno jsem narazila na recept na výborný smoothie, tak jsem si hned vzpomněla na tebe, protože je znám hlavně od tebe :D A tak ti sem házím recept. Až budeš mít chuť, můžeš zkusit :-)
    http://plum-foolery.blogspot.cz/2014/04/carrot-cake-smoothie.html

    OdpovědětVymazat
  22. teda hned si musim jit nejak nastudovat,co je to metoda IF, to slysim poprve, jsem ostuda...nikki, vypadas uzasne. nepremyslelas, ze bys zkusila takovyto cviceni, tancovani u tyce? ted uz je to,myslim, i olympijska disciplina ;o) ty byses mi na to hodila..

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj Nikky, o IF jsem slyšela poprvé od tebe. A líbí se mi to. Od zítra zkusim 14/10. Vstavám okolo 7, vypravim děti a odvezu do školy. Návrat domu mezi 8-8.30 podle nákupu a do 9 to snad vydržím. Budu bastit naposledy v 19 h. večer a v 22 hod. chodim spát, tak to snad půjde. Jak jsem pochopila čaj nebo rozpustnou kávu s trochou mléka mužů i v okně bez jídla? Tak mi drž palce a zítra hurá do toho. Jediné co s tím asi změním je to, ze nebudu jist 5-6 denně, ale jídla asi rozhodčím do 4 denně. Uvidim. Píšu to stále........ DEKUJI ZA TVUJ BLOG.

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj holky, díky za komentáře :) S tím kuřecím, už jsem na to odpovídala výš :) buďto se mi zmenily chutě po porodu nebo nevím, ale kuřecí mi přestalo šmakovat. Navíc mi po něm nebývalo už párkrát dobře, nevím, co do těch kuřat píchaj :D hrozně ráda bych hovězí, ale je drahé... takže jednou za dlouhý čas si jej dopřeju. Jinak tedy momentálně jedu vepřové, které je sice tučnější, ale aspoˇˇn tak nějakej ten tuk do sebe dostanu. Hrozně ráda bych se ke kuřecímu vrátila, ale to by tu musel být nějakej chovatel. :(

    Maruša: zlato, napadá mě jediné a to, že to musí mít něco společného se stravou. Jíš dostatečně? tedy akorát? ani ne málo ani ne moc? u vegetariánů může být jediný problém a to bílkoviny, které je nutné dohánět rostlinnou stravou nebo mléčnými výrobky. Máš jich dost? Napadá mě, že pokud ti bílkoviny nehlídají svalovou hmotu a ta se nerýsuje, pak můžeš mít stále pomalý metabolismus, ostatně, pokud máš stravy málo, je to stejný problém. Mrkni do jídelníčku.

    Lucie: moc díky!!! 16 kg kettlebelll ty kráso :D jsi dobrá!

    Petra: ten recept jak na zavolanou. moc ho chci vyzkoušet, je všude!!!! :D

    Kaya: vím, co myslíš. ale to by mne nebavilo :) ale vypadá to pěkně.když to člověk umí :)

    Xbabina: děkuju :)))) a ano, v okně pro půst kafe i čaj můžeš.

    OdpovědětVymazat
  25. Díky, za odpověď, tak budu muset hledat alternativy těch mléčných výrobků, ptz jsem omezila i pečivo a přílohy, tak už vlastně nevím co mám jíst :D Vím, že ty mléčné výrobky nejsou zrovna terno, možná když už tak zkusím brát od farmářů domácí, když už.

    OdpovědětVymazat
  26. aj ja mám 168 cm a 63 kg, ale takto pekne nevyzeram :)

    OdpovědětVymazat
  27. veľmi pekne ďakujem za odpoveď :) teší ma to. Aj ja si myslím že to bude tou stravou snažím sa si to nejak nakombinovať ale mne by asi musel poradiť nejaký výživový poradca :D myslím si že jem dosť niekedy mám pociť že až veľa a nikdy neviem asi koľko kcal by som mala prijať. Bielkoviny sa snažím poslednú dobu zaraďovať viac, zaradila som vajcia tie som nejedávala, jem často tofu a syry milujem tak tie mi nikdy nechýbajú :) ešte viac zaradím aj sóju a uvidím čo na to moje telo povie. Len ďalší problém je že v práci mávam aj nočné zmeny a to už je môj organizmus uplne mimo po takom dni :( musím teda len skúšať možno skúsim aj ten pôst :) tak ešte raz ďakujem za odpoveď ;)

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj.Chci se zeptat, zda by vadilo, když začnu s půstem (14/10) párkrát do týdne, ale nebylo by to dva dny za sebou. Např. v pátek poslední jídlo v 17h, snídaně v sobotu 7h. A pak začnu s půstem až v neděli - poslední jídlo v 17h. Snad jsem se vyjádřila trochu srozumitelně. PS. píšu ze účtu přítele nemám gmail. Děkuji za odpověď. Simona

    OdpovědětVymazat
  29. Simona: myslím, že ničemu neublížíš :) dá se to dělat i jen jednou týdně a postupně si navykat ;)

    OdpovědětVymazat
  30. Ahoj, u mě na blogu právě probíhá Giveaway, tak se přihlaš! :)

    http://nm-fitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)