Proteinové tyčinky Quest Bar

Není to tak dávno, co jsem zaregistrovala, že po netu u nadšenců fitness koluje nadšení z proteinové tyčinky Quest Bar. Říkala jsem si, zda se všichni nezbláznili. Když však v jeden den na Instagramu tvořil každý druhý příspěvek fotku na tuhle tyčinku, začala jsem se zajímat. První, co mne napadlo hlavou bylo, že je tohle nějaká novinka v USA a nás se nebude týkat. 

Po malé chvilce jsem narazila na šmrncovní reklamní šoty na tuhle tyčinku a zjistila, že se vyrábí opravdu o neskutečném množství různých příchutí. Skořicové, s lesními plody, se sušenkami, banánovo-oříškovými muffiny, a podobně. A pak jsem objevila nejen pár, ale celou řadu krátkých 15ti vteřinových reklam, ve kterých jsou tyto proteinové tyčinky používány jako základ pokrmu pro pečení. No koukněte sami. Tuhle jsem viděla jako první a zůstala mi nadšením slina na jazyku ☺


No a takových videí je samozřejmě víc. 
Sami se podívejte, co všechno dokázali tvůrci z těchto tyčinek udělat za baštu.
Kliknutím na obrázek se dostanete na celý playlist na youtube


Tak... a teď nastala honba za hledáním tohoto pokladu :D Zkoušela jsem hledat tyčinky na zahraničních webech, eBay nevyjímaje, ale ty ceny byly opravdu nehorázné. Tedy, co si budem říkat, hlavně za poštovné. Tak mne napadlo, zda přeci jen není někde i u nás eshop, který by tyto tyčinky prodával. Nakonec jsem opravdu našla dva, jedním z nich byl eshop.aktin.cz, u kterého jsem tedy nakoupila ještě něco jiného nakonec a tak jsem přihodila čtyři různé příchutě Quest Bar tyčinek. Kdybych počkala dva dny, mohla jsem si vybrat z více příchutí, ale byla jsem nedočkavá a tak současná nabídka činí 16 různých příchutí. Mňam!!! 

Pokud kliknete na jejich nabídku tyčinek, dozvíte se, jak je každá jednotlivá tyčinka na tom se složením a zkušený pozorovatel zjistí, že jde opravdu o špičku na trhu. Vysoký podíl bílkovin, minimum cukrů, vysoký podíl vlákniny, přiměřený podíl tuků. 


Já jsem si vybrala tyto čtyři příchutě:
kokos - chuťově hodnotím 5/5
čokoládové brownies 3/5
banánovo-oříškový muffin 5/5
skořicové rolky 4/5

Z těch posledních budu dělat koláčky, které jsem vám ukázala ve videu :) A pak se pochlubím. Jinak musím říct, že tyčinky jsou díky vláknině neskutečně syté, jsem si jistá, že vám na zahnání hlad, když budete potřebovat, bude bohatě stačit polovina tyčinky.

To by bylo vše, chtěla jsem vám tyto proteinové tyčinky představit, pokud jste o nich slyšeli a nemohli je najít. Pokud jste je již zkoušeli, napište mi, která příchuť vám nejvíce chutnala a co jste z nich například zkoušeli udělat ☺ Pokud ne, plánujete? ☺ 

Dobrou chuť, Nikki.


19 komentářů:

  1. Taky po nich pořád šilhám na instagramu a ani mě nenapadlo, že budou i u nás, takže super. Děkuju za tip! :)

    OdpovědětVymazat
  2. No mňam! Ta videa snad radši ani nebudu vyhledávat nebo bych tu začala slintat na klávesnici :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Jako tohle jsem neměla číst před večeří! Nevíte někdo, jestli jsou vhodné i pro těhotné? Na stránkách jsem zatím tu informaci nenašla (taky můžu koukat blbě, že). Když jsem koukala na tabulku hodnot a složení, netušila jsem, co je Erythritol, takže koho to zajímá, je to schválené éčko. Mrkněte třeba zde: http://www.emulgatory.cz/seznam-ecek/E968

    OdpovědětVymazat
  4. No a z té ceny je mi taky trochu mdlo. Chjo. :-/

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Nikki, mohla by si prosim napisat, kolko kcal ma jedna taka tycinka? Dakujem

    OdpovědětVymazat
  6. Aha...! tak uz som to nasla na uvedenej web.stranke... pohybuje sa to v rozmedzi 160 - 190kcal....

    OdpovědětVymazat
  7. Hurááá! Konečně nějaká revoluce v té nabídce tyčinek! :D Jdu hned objednat :)) Díky za info, Nikki :))

    OdpovědětVymazat
  8. oooooo, tak to jsem neměla dělat. Shlédla jsem všem 31 mini čupr dupr videí a zamilovala se. To je dokonalost sama. Tolik roztomilých a krásně udělaných receptů jsem v životě neviděla. S těma tyčinkami jdou dělat doslova zázraky. pak musíš říct, jak dopadly koláčky...WOW...teď mám chutě, to je děs!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Tyhle tyčinky jsem na Aktinu nedávno koupila a ochutnala. Koupila jsem tři varianty - burákové máslo supreme - bááááááječná, lesní ovoce - neurazí a ještě vanilka/mandle (zatím dřímá uklizená, ale předpokládám, že to bude taky vynikající mls). Jako svačina úplně dokonalé. O dalším použití jsem netušila, takže moc děkuji za inspiraci.

    OdpovědětVymazat
  10. o tomhle zázraku sním už tak dlouho, že jednou neodolám a i za ty nekřesťanský peníze udělám pořádnou objednávku! :D

    OdpovědětVymazat
  11. Mě odradila cena pak i s tím poštovným.. za čtyři tyčinky dát přes tři stovky, to už je vážně trošku hardcore:) ale vypadají hodně luxusně.. zkusím někoho zlákat na hromadný kup :)

    OdpovědětVymazat
  12. vyzeraju fakt super len skoda tej ceny, co som pozerala tak u nas sa pohybuju od 2,5 do 4 €......ale zasa obcas sa to da, ved nepijem, nefajcim :)

    OdpovědětVymazat
  13. Přemýšlím nad nimi už strašně dlouhou dobu, asi už je budu muset objednat :D

    OdpovědětVymazat
  14. ..skúste obehnúť nejaké fitnes-centrá...proteínové tyčinky majú v každom, možno nájdete už aj túto....ja osobne s nimi nemám dobré skúsenosti...je mi z nich ťažko na žalúdok...a poviem to sprosto "prdí sa z nich" teda aspoň ja :-) a niektorí chlapi v posilke sa mi tiež priznali...to bude asi tým obsahom bielkovín.
    Ale že by mi nechutili to nemôžem povedať, len tie následky potom...takže skúšajte :-)

    OdpovědětVymazat
  15. No hned jsem si jich 5 objednala!! Doufám, že budou hnusný, protože jinak moje peněženka bude hodně plakat :D

    OdpovědětVymazat
  16. Na netu vidím všude, jak je lidé vychvalujou. To složení není špatné oproti ostatním tyčinkám, možná někdy vyzkouším, až se mi bude chtít do nich investovat.

    OdpovědětVymazat
  17. já teda miluju chocolate chip cookie a pak hlavně cookie and cream !! bože !! :))

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)