sobota 26. dubna 2014

Osobní výzva a sázka s přítelem

To jsme se takto jednoho večera s přítelem pošťuchovali, kdo kolik tráví času doma a u dětí a já si vydupala, že moje nervy taky občas potřebují odpočinek od všeho a budu aspoň jednou týdně chodit mezi lidi na trénink do fitka. Přítel se ptal, kolik stojí jedna hodina, tak jsem mu sdělila, že 80 Kč, a můj přítel často překypuje humorem a řekl mi, že to si nemůžem dovolit :D Takže jsem mu dala jasně najevo, že se klidně vzdám své Pepsi Light a budu raději chodit do fitka. Načež mě přítel vyprovokoval a řekl: "To nevydržíš!" A já? Samozřejmě ráda přijímám výzvy, takže jsem mu řekla "o co?" :D 

A takto vznikla naše sázka a rovnou jsem si tak dala svou osobní výzvu, ke které jsem se již dlouho odhodlávala a tou je zvládnout jeden celý měsíc bez Pepsi Light, bez jakýchkoli jiných kolových nápojů, bez energeťáků... kofein můžu přijímat pouze v zeleném čaji. Sázka byla uzavřena a já si na sebe ušila bič. Přítel, i vy možná víte, jak obrovskou slabost pro lehké verze kolových nápojů mám. No, šílenou. Vy, kdo to nechápete, představte si, pro co máte vy slabost. A přesně takovou mám já. Vesměs si obden musím koupit aspoň třetinku lehké koly, jinak nejedu, protože kafe nepiju a někde ten kofein zkrátka musím do sebe dostat. Já vím, nemíním se vymlouvat, že by to nešlo jinak, jistěže šlo :) Ale... 

A o co jsme se vsadili? Když vyhraju já, mohu si koupit knihu dle svého výběru (už přemýšlím nad nějakou fitness knihou o trénincích a anatomií těla) a přítel mi do ní vpíše věnování, za co jsem si ji pořídila a co jsem díky tomu dosáhla. Budu to mít jako takový talisman :) A pokud prohraju (fakt pevně doufám, že ne.. přítel je provokatér a jednu kolu si včera koupil a ta momentálně leží otevřená!!!! přede mnou na stole :D), tak mě znemožní před národem a pojedeme do Opavy do McDonald's, kde budu muset sníst pět cheeseburgerů a vypít celý čokoládový shake a on to samozřejmě natočí :D A pak to musím dát na blog! Takže se uklidníme... nic takového se nestane :D já to vydržím, ale zrovna včera jsem tedy měla neskutečné nutkání si usrknout, protože mi pěkně nalil kolu i do skleničky :D prevít jeden... 

Možná si říkáte, že mě pěkně ničí a že by váš partner tohle neudělal. Asi jo :D Ale já si říkám, že je mnohem těžší odmítat něco, co je doma, než když to tady není. To je teprve výzva!! A dává mi to fakt zabrat. ALe beru to pozitivně v tom, že tím víc posiluji svoji vůli. No :)

Takže v levém horním růžku blogu vidíte odpočítávání dní do konce výzvy. 

Držte mi palce, chtěla bych uspět, protože to je prostě moje velká slabina.

Hezký den všem. 

Nikki.

PS: Máte slabiny? Znáte je? Víte o nich? Které to jsou? :)))

41 komentářů:

  1. Nikki, to budu teda držet palce ať to zmákneš! Ale tak nějak ve skrytu duše bych stejně byla zvědavá na to, jak do sebe soukáš 5 cheesů :D Koho z vás napadlo takový vysoký číslo?(nebo se snad ani nemá smysl se ptát :D)

    OdpovědětVymazat
  2. Já ti tedy držím palce, abys to vydržela! :)

    OdpovědětVymazat
  3. A jaktoze ses Nikki nevsadila o to, že ti koupí permanentku do fitka? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Kim: no.. neptej se... :D všechno JEHO nápad :D

    Lucie: děkuju, snad :D nene, musím!!! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Teda, tomu říkám výzva! Ale ty to dáš, nejsi žádný slaboch! :-) Držím ti pěsti a přemýšlím, že bych se k tobě připojila... jen musím vymyslet, co si zakážu :-) Asi nemám slabost pro jednu konkrétní věc v takové míře, že bych ji musela mít třeba obden.. všeobecně ale ujíždim na sladkostech :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Adri: protože jsem chtěla knihu ... ani by mne permanentka nenapadla, chtěla jsem něco na památku a něco dlouhodobě užitečného. a já jsem milovník knih, velký, takže nic jiného by mne ani nenapadlo :)

    OdpovědětVymazat
  7. Andy: no, to by byla výzva teda :)) vidíš, já se zase bez sladkostí obejdu :D ale light kola, to je fakt zlo... moje největší a miluju ji strašně :D

    OdpovědětVymazat
  8. Slabiny má asi každý, bohužel. Ja osobne som veľmi na sladké. Sladké vody ako také mi až tak nechýbajú, keď idem von, tak občas si nejakú dám, ale sladké ako také... uff. Hlavne keď doma máme nejaké koláče a zákusky - bože. To je moja smrť! :D Držím palce, ty to vyhráš! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to hodně štěstí! :)) Tvůj přítel tě evidentně nešetří, 5 cheesů a ještě shake, to je mazec :D A jak říkáš, že když to nemáš doma, tak je to lehčí, tohle znám taky. Nemívám potřebu jít si koupit čokoládu, chipsy, nebo něco takového. Ale jakmile to leží na stole, tak jen těžko odolávám :D

    OdpovědětVymazat
  10. Blondinette: přesně, sama si takové věci nekoupím, prostě vůbec.. už dlouho. Ale jakmile si to dá do vozíku přítel, zas když je to doma, tak prostě ochutnám :D Je pravda, že mi stačí troška, už jsem se chvála bohu naučila ty meze... no, s kolou to je krapet horší :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to držím pěsti a palce. Určitě to zvládnete. Máte krásný blog, vždy se sem chodím inspirovat, ale zatím jsem nikdy nic nenapsala. Děkuji vám za něj :)

    OdpovědětVymazat
  12. Celkem jsem se zasmála :D ale držím palce! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Hh, můj přítel by udělal přesně to samé. Ostatně jeho chroupání různých čipsů, oříšků či bonboniér 20cm vedle mě večer v posteli je už tak velká výzva.. :D

    OdpovědětVymazat
  14. Nikki, moc me ti pobavilo.Cetla jsem to manzelovi, je to tak krasne napsane.Moc ti drzim palce a verim, ze to das.No a kdyz ne, tak se budu tesit na video :)
    Moje slabosti jsou sladkosti.Je to fakt boj a jsou chvile, kdy ani pevna vule nic nezmuze (asi ji nekam vzdycky zahrabu aby me neotravovala).....no a pak ty vycitky... Drz se!!!

    OdpovědětVymazat
  15. Jejda!Tak to je teda něco pro zkoušku pevné vůle! Držím palce..pro mě by to byl asi sýr. Jakýkoli. Momentálně mám doma parenicu, tak chodím kolem a už 4 dny odtáčím kousek, a kousek...Achjo, takže..to by byl děs. Nebo arašídové máslo!!!! I když mi nechybí a nejím ho i 14 dní, ale víš jak...co je zakázáno...ejhle!!
    Vydrž!!!!!

    OdpovědětVymazat
  16. Podla mna je perfektne mat partnera, ktory ta "vyhecuje"! Ukaz mu aka si silna! (Ale samozrejme citatelky by ocenili aj to video v MCDonnalds :DDDD)

    OdpovědětVymazat
  17. Wow! Držím palce!!! :) Já bych měsíc bez burákového másla nebo hořké čokolády nevydržela! :D Pevné nervy, silnou vůli! :) Když se to povede, máš na co být pyšná! :))

    OdpovědětVymazat
  18. Já měla včera co dělat, abych uhlídala sliny (div mi netekly po bradě), když si přítel rozdělal studentskou čokoládu (moji nejoblíbenější), položil ji vedle mě a ještě dodal "Dáš si?". Už už jsem natahovala ruku, bojovala každou minutu s nutkáním si dát, ale nakonec jsem zvítězila :-D Takže držím moc palce, ale ty to vzládneš, nejsi žádné béčko ;-)

    OdpovědětVymazat
  19. fu, ten McDonald je hrozný trest, 5 cheesov - to sa predsa ani nedá! mne sa obracia žalúdok už po dojedení jedného. Držím ti palce! Ja by som si mala dať obdobnú challenge a vysadiť sladkosti - resp. tie nejem, ale sladké jogurty, veľa ovocia, sušené ovocie, sladké ovsené kaše, sem tam koláč a hlavne večer :/

    OdpovědětVymazat
  20. Mojí slabostí je káva. Sice piji jednu denně, ale bez ní si den neumím představit. Asi bych nevydržela ani týden.

    OdpovědětVymazat
  21. ak potrebujes kofein tak super je aj caj mate (cezmína paraguajská) a este aj kustovnica ale mne ta nechuti ja ked som sa vzdala na 30 dni kavy rano zeleny caj a potom mate a pohodka
    drzim palce MCDonnalds bleee i ked by som chcela vidiet tych 5 cheesov

    OdpovědětVymazat
  22. mojí slabostí je hnědý cukr s melasou, který si dávám do melty...denně šálek s mlíkem musím mít....
    jinak díky za článek o IF, díky kterému jsem úplně přestala jíst v noci. nechápu. občas dám i od 15 hod až do rána.....
    super díky!

    OdpovědětVymazat
  23. PĚT cheeseburgerů??? držím všechny palce, ať vyhraješ, protože to je o zdraví :oD teda moje slabost jsou sušenky a mrkev.. sušenky si peču ovesno-pohankové s jablíčkem, celkem zdravé, ale občas se mi nějak záhadně doma objeví i miňonky nebo něco podobného :o] aspoň že tu mrkev si můžu dopřávat bez výčitek ;o)

    OdpovědětVymazat
  24. Aho Nikki, mohla bych se ještě zeptat, jak sis na hlavní stránce blogu nastavila, že tam máš jen "ukázku" toho článku, ale ne celý? Nemůžu to nikde v nastavení najít :/
    Díky, Claire :)

    http://claire-photographyblog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  25. Já jsem zvědavá, jestli na tu colu pak budeš mít chuť :)

    OdpovědětVymazat
  26. Nikky, vždy som ti fandila vo všetkom, ale tentokrát sa musím úprimne priznať, že dúfam že sa ti to nepodarí... to video z McDonnald's proste musím vidieť! :D ( a neber to vážne v zlom, ale strašne rada by som si to pozrela :D)
    ale tak držím palce a som na 99,9% presvedčená že to zvládneš :)

    OdpovědětVymazat
  27. Tak tohle mě fakt děsně pobavilo! Držím palce, chápu a rozumím! Jsem čokoholik a v současné době (díky kombinace děti+práce+koníčky) jsem závislá i na slabé kávě (a jak mě to štve). Ale dnešní článek mě fakt hrozně pobavil. :-)

    OdpovědětVymazat
  28. Není ta sázka nějaká jednostranná? Přijde mi, že vůbec takový sázky nepotřebuješ, že si to přeješ sama.

    OdpovědětVymazat
  29. Ale to odpočítávadlo je vážně dobrý! Jak koukáš na ty vteřiny, že se to krátí...Docela mě to inspiruje. Já mám výzvu tento měsíc - 30 dní bez jakýchkoliv!! sušenek. Ještě tři dny a mám splněno:-)

    OdpovědětVymazat
  30. Hana: moc děkuji :))

    Bygou: to víš, že to dám :D I když jak tak koukám, docela by se některým líbilo vidět mě v mekáči :D

    Jana: to já taky. Už jsem to vydržela jednou celý měsíc, když jsem s hubnutím začínala. Dokonce jsem vynechala i sladké, tučné a všechno nezdravé na ten měsíc, absolutně žádný byť jen sebemenší hřích :) a ty chutě ustaly, takže to určitě bude i teď. bohužel, teď ještě pořád mám absťák :D

    Lenka Hanáková: tak to je přesně vono :D takové provokace od přítele... a pak, když nepodlehneš, to je to posilování vůle!!! Tak držím palce, ať dál odoláváš :))

    Iva: copak ty sis splnění tvé výzvy bez sušenek nepřála? já takových osobních výzev úspěšných mám za sebou spoustu spoustu (včetně 30 dní bez VŠEHO sladkého a jakýchkoli pochutin k televizi), ale proč to neudělat zajímavější, když ta kola je otevřená vedle notebooku a já odolám!!! když to doma není, je snadnější odolat. ale takto mi to přítel opravdu ztěžuje. nikdy by se nedověděl, kdybych si jen malinko upila ... a samozřejmě, že mě sázka motivuje :))

    OdpovědětVymazat
  31. jéé...držím palce :D moje velká slabost je čokoláda...nedávno jsem si dala výzvu 10 dní bez.....ale hned další den to nevyšlo :D takže teď si dám každej den mini porci a přežívám :D

    OdpovědětVymazat
  32. Nikki, sice ti držím palce, abys to vydržela, ale musím se přiznat, že se přidávám ke škodolibé části tvých fanoušků :-) Také bych si moc přála vidět to video z mekáče.
    Ale věřím, že to vydržíš celý měsíc bez Coly. Třeba po tom měsíci zjistíš, že už vlastně tu Colu ani nepotřebuješ.

    OdpovědětVymazat
  33. Nikki, tak hlavně pevné nervy, sama takovéhle provokace nesnáším .. :D Kamarád mi to dělá poměrně často od té doby, co zjistil, že mívám některé dny vyloženě nízkosacharidové. To ale chudák ještě nevěděl, že mi to maximálně vyhovuje a mám díky tomu mnohem více energie .. :D Ale třeba takové burákové máslo v lednici, to je zlo. Držet se malého množství na den je hrozné .. :D Na podobných nápojích jsem nikdy neujížděla, už bych snad ani nedokázala vypít nic než vodu .. :)) Každopádně to, co bys musela udělat, kdybys prohrála, mě se zvedá kufr jenom to čtu, tak upřímně doufám, že na to nedojde .. :D Pevné nervy! :D S takovým provokatérem to musí být jedna radost .. :D

    gettingfit.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Super článek:D Zasmála jsem se :) aa moje slabiny? No, asi to, že miluju sladké! A to doopravdy:D takovým čokoládovým krémem bych se mohla užrat, přísahám. :D A další taková je, že když už jsem bez té čokolády nebo něčeho sladkého třeba týden, tak pak mám den, kdy na všechno kašlu a sním co mi přijde pod ruku. Pak se za to nenávidím a začínám zase znovu, a tak se to opakuje pořád a pořád.. zkrátka mám asi slabou vůli no :( a navíc nemám ani pořádnou motivaci.. achjo, to jsem se tu zase rozepsala :D.. ale tobě, Nikky, držím pěsti, ať se ti to podaří!! :))

    OdpovědětVymazat
  35. Tak ti držím pěsti, určitě to zvládneš! :))

    OdpovědětVymazat
  36. ..tak držím všechno :) ať to zvládneš!!! Motivuješ mne k osobní výzvě vydržet bez chipsů (třeba jenom 14 dnů),... to je moje slabost, velká, prostě neodolám, standardně to řeším malou miskou obden zařazenou do kalorického příjmu... ale i tak bych neměla :)...se s někým budu muset vsadit....můj mužskej by toho určitě šel... naštěstí se s ním taky můžu hecovat (= není nudný :))...

    OdpovědětVymazat
  37. Držím palce, ale pevně věřím že ti to už za chvíli ani nepříjde a zvládneš to v pohodě. Třeba už ti za měsíc ani nebude tolik chutnat;)

    OdpovědětVymazat
  38. Já to mám se sýry a mléčnými výrobky. Prostě musím :) Naštěstí mi nevadí a místo čistého palea mám prozatím primal :)

    OdpovědětVymazat
  39. Kris, u me je to kafe a zase kafe. Dokonce ani v tehotenstvi, ani ted co kojim ho proste nedokazu odbourat. Takze chapu a drzim palce..

    OdpovědětVymazat
  40. Naprosto chápu tvé pocity. Já nedám den bez mlíka, jsem totální laktofil :D Když se mi nepodaří mít ho ráno nebo po obědě, alespoň jeden velký hrnek si před ulehnutím do postele odpustit nedokážu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)