úterý 1. dubna 2014

Moje tělo: 2. narozeniny - soutěž k výročí


Jsou věci, na které jsme ve svých životech více či méně pyšni. Blog, který před sebou vidíte, je dnes tak "trochu" úplně jinde, než jsem kdysi plánovala. Dnes jsem tu už neměla být!!!! Tedy, tento blog už neměl existovat, protože mi měl být jen pomocníkem, kam jsem si psala své zápisky a postřehy ze cvičení a ulevovala si a řešila své mizerné jídelníčky ☺ Jak moc se změnilo!!! 

Nebudu popisovat, co vše se změnilo, protože ten výsledek vidíte sami. Blog je moje třetí dítě ☺ Snažím se jej vypiplat stále víc a víc k dokonalosti, hýčkám si ho, a zároveň si přeju, aby kromě mě dělal radost i vám a vy si zde našli vždy to, co potřebujete. 

27. dubna 2014 to budou tedy přesně dva roky od založení. Velmi brzy prolomí také FB stránka blogu 10.000 hranici čtenářů. A abych vám všem poděkovala za přízeň, dovolila jsem si oslovit pár sponzorů, kteří mi pro vás do narozeninové soutěže věnovali spoustu krásných věcí ☺ Snad vám udělají radost ☺ 

Do každé soutěže se smíte (ale nemusíte) přihlásit opakovaně 1x za 24 hodin. Extra vstupy nejsou podmínkou, ale kdo bude chtít navýšit šance pro výhru, má možnost ☺ Soutěžíme až do 30. dubna, a den následující vylosuji vítěze, kterým pak zašlu informativní email. Na odpověď budete mít týden, jinak vylosuji náhradníka ☺ 

Přeji hodně štěstí a předem děkuji za gratulace :D 

Vaše Nikki ♥

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kliknutím na názvy výrobků se dostanete na e-shop sponzora,
kde si můžete přečíst více podrobných informací ☺


E-shop biosfera.cz bych vám chtěla představit jako hlavního sponzora, který pro jediného vítěze sestavil tento balíček báječných věcí. Jak jsem byla mile upozorněna, bez onoho kokosu ve skořápce :D Jediný vítěz v balíčku najde Bio panenský kokosový olej, nad kterým jsem se před pár týdny rozplývala i já ve své recenzi. Musím znovu doplnit, je báječný! V balíčku se objeví také Bio hořká čokoláda s kousky sušených banánů. Je vyrobena z ekvádorského arriba kakaa a sušené třtinové šťávy panela. Velmi oblíbené jsou mezi vámi i Bio lněné krekry, které se proto v balíčku objeví dle druhu dostupnosti. Dalším produktem opět v bio kvalitě bude Macaccino s kokosovým cukrem jako výborná náhrada ranní kávy ☺ Velmi oblíbenou věcí mezi vyznavači wellness stylu je také sirup z Agáve. Mám znovu říkat, že v bio kvalitě? Je pro vítěze připravena příchuť s malinou. Tahini. Aaahhh! Kdo sledoval pečlivě 30 denní výzvu, určitě si všimnul, že jsem na téhle věci neskutečně závislá a že s naprostým přesvědčením říkám, že je to horší závislost než na arašídovém másle ☺ Tahini je skvělé tam, kam byste dali arašídové máslo. Miluji ho s ovocem, ale i na toust. V balíčku budou pro vítěze také pohankové křupky, na obrázku se schovávají až tam úplně vzadu ☺ Jsou bezlepkové a lehce stravitelné. S vysokým procentem kakaa zde bude mít vítěz také tuto bio hořkou čokoládu EG. (To bude ale zdravého mlsání ☺)  Lehce karamelovou chuť mu dodává použitý přírodní cukr z květů kokosové palmy, který má nižší glykemický index než cukr klasický. A na závěr? V balíčku nebude chybět ani Elixir Sublimant, který jsem také pár týdnů nazpět recenzovala a byla jsem z něj naprosto nadšena. Jde o emulzi šesti vzácných olejů a dohromady toho umí opravdu hodně! 
Co na to říkáte? Není tohle bomba? Snědla bych to všechno!!! ☺

---------------------------------------------------------------------------------------------------------


Další cenou do soutěže je silný spalovač věnovaný e-shopem fitnessprotebe.cz. Jde o extrémně výkonný multisložkový termogenní spalovač tuku, který je sestaven tak, že spaluje tuk i bez fyzické zátěže. Termogenní látky obsažené v Thermogenic Fatburner X3 zvyšují bazální teplotu organismu. Pro zvýšení teploty organismu je třeba energie, která jako svůj zdroj využívá právě převážně tuky. Tuky jsou díky tomu spalovány i v klidovém stavu. Pokud byste jej rádi vyhráli, určitě zkuste soutěžit. Jeden z vás jej dostane ☺ A mrkněte také na jiné produkty v e-shopu, mám doma jejich výborný protein, který jsem pro vás také recenzovala ☺ (Nemohla jsem to nezmínit ☺)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------


Fanouškům Jillian Michaels už je nakladatelství Anag moc dobře známé ☺ Kromě titulů této fitness ikony však můžete na stránkách e-shopu najít i další velmi zajímavé kousky z oblasti výživy, zdraví a životního stylu všeobecně. V nakladatelství byli tak hodní, že mi pro vás věnovali rovnou tři kousky knížek a budou tedy tři vítězové. Stačí do formuláře napsat, kterou byste v případě výhry rádi dostali. Bude to Jillian Michaels a její kniha Vyhrajte boj o štíhlé tělo? Jillian vám v knize předkládá ten nejjednodušší plán a návod, jak dosáhnout nejen štíhlého, ale také zdravého těla. Já na tuto knihu psala recenzi. Určitě by vám neměla v knihovničce chybět ☺ Bláznivá sexy dieta je strašně pěkně zpracovaná kniha na křídovém papíře, na které spolupracovalo hned několik odborníků. Kniha obsahuje autorčiny kroky jedenadvacetidenní očisty a nabízí jednoduché, ale zábavné vzorové recepty. V deseti kapitolách autorka čtenáři umožňuje pomoci tělu uzdravit se a dostat se do formy. Pokud byste chtěli vyhrát právě tuhle knížku, poznamenejte to ve formuláři ☺ Třetí knihou pro vítěze je Radost ze zdravých dětí. Opět zajímavě sestavená kniha obsahující také DVD. Knížka popisuje jednoduché přírodní léčebné prostředky, které je možné využít při běžných onemocněních dětí i dospělých. Respektuje přírodní zákonitosti a jejich vliv na stravu a výchovu dětí. Je určena všem, kteří si přejí dát svým dětem to nejlepší a využívat při tom zákonů přírody. Pokud by vás zajímala právě tato publikace, prolistujte si obsah na stránkách nakladatelství. Stačí kliknout na název knihy. To platí i pro ostatní tituly ☺

---------------------------------------------------------------------------------------------------------


Hned pro dva z vás je zde připravena poukázka na 100 Kč slevu na cokoli z eshopu promusli.cz ☺ Strašně se mi líbí design webu a doufám, že stejně tak chutná i müsli. Nemáte rádi müsli? Na eshopu najdete také kaše. Každopádně je zde také možnost namíchat si vlastní müsli. Ať už kukuřičné lupínky nebo klasiku ovesné vločky. Určitě nepohrdnete vyzkoušet třeba špaldové, rýžové, jáhlové či pohankové lupínky. Namíchejte si oříšky, ovoce nebo jahodové hoblinky, kakaové boby v čokoládě, ovesné peřinky a jiné. Myslím, že vám jedna "krabička" nepostačí ☺
---------------------------------------------------------------------------------------------------------


Obchůdek U skřítka je moc milý eshop ještě milejší dámy, která mi po nešťastné nehodě mé dcerky nabídla pomoc v podobě věnování šátku na nošené dětí - ještě o něm bude řeč!!! ☺ Krom toho ještě slovo dalo slovo a mám pro vás ještě dárek v podobě 200 Kč slevového poukazu pro jednoho z vás na nákup zboží jejího e-shopu. U skřítka najdete - hlavně maminky - jak již zmíněné šátky na nošení dětí, tak také oblečení, nosítka, osušky a zavinovačky. Jelikož je to obchůdek věnovaný hlavně dětem, určitě se najdou i hračky, domečky, knížky, houpací sítě, a jiné. Podívejte se do obchůdku. Určitě se vám bude vyhraný poukaz na nákup hodit ☺
---------------------------------------------------------------------------------------------------------


Poslední dárek do soutěže věnuji já. Bude to kosmetika, kterou jsem vyhrála v soutěži Blogerka roku. V balíčku bude kosmetika firmy SebaMed - umývací emulze, tělový krém a hydratační krém. Také přidám 3 vzorečky krému od prestižní značky Efffi a voucher na využití slevy této luxusní emulze. Vítěze budu losovat jednoho :)

a Rafflecopter giveaway
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ještě jednou moc děkuji za přízeň ☺ A doufám, že další rok 
bude úspěšný jak pro mou maličkost,
tak hlavně pro vás. Není nad to dosáhnout svých snů a cílů. 

Nikki ♥

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Závěrem pár informací, dat a čísel ☺

27. dubna 2014 to jsou tedy přesně dva roky, kdy vznikl můj první příspěvek.
• na blogu je po dvou letech 1.239 (loni 704) pravidelných Google čtenářů
 FB stránka blogu má 9.530 (loni 4.796) fanoušků
 blog měl za 2 roky 5.650.000 (loni 1.911.879) shlédnutí
• systém Top listu zaznamenává v průměru 4.500-6.000 unikátních návštěv denně
 na blog jsem uveřejnila přesně 772 (loni 500) příspěvků
 nejzobrazovanějšími příspěvky jsou 50 dní po porodu a proměna po 1. a 9. měsíci
 nejzobrazovanějšími stránkami jsou přehled DVD Jillian Michaels a Přehled pokroků
• na blogu je více než 17.700 komentářů
• na blog se nejčastěji dostáváte díky spojení: moje tělo, jillian michaels, chci se cítit a být fit, 30 Day Shred, kuskus na sladko, Insanity a Body Revolution
• jaký prohlížeč používáte nejčastěji? ☺
Obrázek zobrazující nejoblíbenější prohlížeče

Nejvíce návštěv:
Česká republika
4761261
Slovensko
539126
Velká Británie
55608
Německo
45478
Spojené státy
42275
Rakousko
17578
Francie
11174
Rusko
7283
Švýcarsko
5947
Itálie
2517

52 komentářů:

  1. Vau, ta čísla jsou super! A soutěže taky, zapojila jsem se, tak uvidíme :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Nikčo. Předem chci určitě moooooc pogratulovat k druhým narozeninkám Tvého blogu. Já ho sleduji už něco málo přes rok a je oravda, že hodně nabíjí a těším se vždycky na nový článek od Tebe...:-).
    K té soutěži, nevím, zda to dobře chápu, ale musím kliknout na nějakou vybranou výhru...resp.na jejich stránku každý den dvakrát?? Děkuji a ještě jednou všechno nejlepšííííí..:-).

    OdpovědětVymazat
  3. Tý jo, už dva roky! :) Musím říct, že tě nesleduji do začátku, ale asi už rok to bude :) přeji všechno nejlepší a ať se ti s blogem stále daří! :) a také přeji hodně milých čtenářů! :)

    a děkujeme za soutěže!

    OdpovědětVymazat
  4. Moc gratuluji Nikki, tvůj blog je úžasný. Chodím sem každý den, jestli tu na mě nevyskočí nový příspěvek s tvými zkušenostmi :-) Jsi úžasná co všecko si dokázala :-) Jsem ráda, že jsem poznala tvůj blog a ráda že se s námi dělíš o své zážitky :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, takových cen - určitě se zapojím a zkusím své štěstí :-)

    Jinak zrovna včera jsem si pročítala tvé úplně první příspěvky, je na tom tak krásně vidět ten pokrok - no prostě super! Mimochodem mě to přivedlo k tomu, že si znovu odcvičím 30 days shred.... už jsem ho cvičila dříve a s velkým úspěchem, tak snad ho zopakuji. Po shredu jsem se snažila ještě měsíc a za ty dva měsíce zhubla krásných 9 kg a hlavně na centimetry, ale teď jsem zase skoro tam, kde jsem začínala - i když ne úplně. No ale to házim za hlavu a pokračuju! Dneska první den prvního levelu a těšim se jak malá :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Teda, tak toto je moc příjemný článek :) Soutěž mě neskutečně potěšila, snad budu mít štěstí. Balíček od Biosféry by mě potěšil nejvíc! :)
    Jsi šikovná. Není divu, že sem chodí tolik lidí. Já se vždycky strašně těším na nový článek a vždy když nějaký přibude, všeho nechám a jdu číst :D

    OdpovědětVymazat
  7. Nikki, moc blahopřeji k nastávajícímu výročí a ke skvělým číslům!! Jsi inspirací pro strašně moc lidí, včetně mne, moc díky za všechno!!
    No a dárky? Nemám slov, snad se mi podaří něco vyhrát, všechny ceny jsou úžasné!
    Pa Lenka

    OdpovědětVymazat
  8. Ty čísla jsou úžasná. Moc gratuluji k druhému výročí :)). Tvůj blog je pro mě obrovskou motivací :).

    OdpovědětVymazat
  9. woooooooooooooow, Niki su super za to vsetko co si dokazala a co robis pre seba aj pre nas :)

    OdpovědětVymazat
  10. Si uzasna, za to ze mas takeho konicka, ktorym mozes pomahat druhym (nazvime to tak). Vsetko najlepsie a nech sa ti dari v sukromnom aj blogovom zivote ;)

    OdpovědětVymazat
  11. A jinak tedy velká gratulace k narozeninám:-)

    OdpovědětVymazat
  12. Téeeda to je teda nálož súťaží :)
    Všetko najlepšie k druhým narodeninám blogu! :)
    Díky, že si ho začala písať.

    OdpovědětVymazat
  13. gratuluju k 2. narozeninám...blog je úžasný, pravidelně ho čtu a čerpám inspiraci na vaření i cvičení, pomohla jsi mi se začátkem mé cesty zdravého životního stylu a dát dolů přebytečná kilča...děkuji....soutěže jsou super,hlavně ten první balíček :-D....

    OdpovědětVymazat
  14. Nikki, gratuluji k výročí, k tvým úspěchům a děkuji za krásný blog, který je pro mě velikou inspirací a moc ráda sem chodím! Jsi skvělá! A takové úžasné soutěže! Soutěžím ráda a třeba se na mne usměje štěstí. Hezký den, Lenka

    OdpovědětVymazat
  15. velká gratulace k druhému výročí! děkuji za stálou inspiraci v jídle i cičení. také jsem maminka 2 prcků, která se snaží dostat zpět do formy. moje hlavní cvičení je běh, ale ráda si k tomu 2x týdně přidám nějaký doplňující workout - nyní 6 weeks six pack - a jsem nadšená :-) jen nejsem tak zodpovědná v jídle, tak jde vše pomaleji, ale jde to! takže jen tak dál :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Jsi úžasná, že toho děláš tolik! Tolik soutěží? Jsi opravdu úžasný človíček a tvůj blog mě naučil vlastně vše, co teď umím a radím ostatním :) Za to ti moc moc děkuji! A těším se, třeba budu mít to štěstí také něco vyhrát :))

    OdpovědětVymazat
  17. Ty ses úplně zbláznila!!! Wuaaa! Naklikala jsem se všude :-D Gratuluji k výročí! Máš úžasný blog a ty čísla to jen dokazují!!!

    OdpovědětVymazat
  18. Wau! Tie čísla krásne vypovedajú o tom, ako super to tu máš. Veľmi rada sa sem vraciam, a jednoznačne je nás takých celá kopa :) Súťaže sú úžasné :) Dúfam, že sa na mňa šťastie usmeje :)

    OdpovědětVymazat
  19. Udělala jsi skvělý pokrok a jsi ohromná inspirace pro všechny, moc ráda tě budu sledovat i nadále :)

    OdpovědětVymazat
  20. Moc krásná soutěž, tolik úžasných věcí! Povedené :) A ty statistiky, no gratuluju, jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
  21. Moc ti gratuluju.Je to vážně úžasný.Jseš vážně moc dobrá.Jsem ti opravdu moc vděčná(a vím,že se opakuju),ale bez tebe bych asi nezačla.Náhodou jsem objevila tvůj blog a už ten název mě dostal....je to přesně to,čeho chci docílit.No a že mě dnes baví cvičit a jíst jinak....a že se pomalu zapojuje i manžel :) ....vážně velký dík!!!!

    OdpovědětVymazat
  22. Niki jsi prostě nejlepší ... vše děláš jak pro svou tak naší radost :-) Každý den se musím kouknou co je u tebe nového - asi jsem na tvých stránkách závislá :-D
    Přeji ti přeji jen samé úspěchy a hlavu plnou nápadů :-)

    OdpovědětVymazat
  23. K blogu jsem se přidala teprve nedávno a jsem z něj úplně nadšená. Vlastně díky Tobě, Nikki, jsem se sebou začala něco dělat. Kamarádka mi řekla o Jillian Michaels, tak jsem si ji zkusila najít na youtube. A ukázalo mi to Tvojí proměnu, která mě motivovala. Díky Nikki!!!:-* a blogu přeji spoustu dalších let:-)

    OdpovědětVymazat
  24. waaaaau, jsi prostě skvělá a jen tak dál.....Díky za soutěže, jsem zapojená a hlavně zapojená do cvičení a za to dík.

    OdpovědětVymazat
  25. Nikki, děkuji za tvůj úžasný blog, který mě často nakopává, když už to chci vzdát. A díky, že nám všem ostatním věnuješ spoustu času, i přesto, že máš malé děti.

    OdpovědětVymazat
  26. Nikki, tento blog je to nejlepší, co jsem kdy díky internetu objevila, díky tobě mám dnes neskutečné množství informací o zdravém životním stylu, zkouším nové potraviny, miluji cvičení, vytvářím vlastní výzvy, ale ráda se zapojuji i do těch tvých. Obdivuji tvůj elán to, že si při dvou dětech dokážeš najít čas na psaní. Tvé příspěvky jsou velmi čtivé a nejeden z nich jsem četla i vícekrát :) Velice, velice děkuji a přeji mnoho dalších spokojených fanoušků a spokojenost celé tvojí rodině.
    Jo a díky za soutěže, ceny vypadají opravdu lákavě :)

    OdpovědětVymazat
  27. Děkuju za tolik super soutěží :-)
    A gratuluju k blogovým narozeninám :-) Tvůj blog mám strašně moc ráda :-) Musím říct, že mi hodně pomohl, jsi mi velká inspiraci a díky tobě jsem třeba začala cvičit s Jillian a dalšími :-) Takže děkuju :-)
    Mimochodem - hezké datum sis vybrala - s přátelem máme 27. dubna zase výročí, teď už 4 roky :-) :-D

    OdpovědětVymazat
  28. To byl jenom jeden den? Jenom jeden den bez článku - včerejšek? A mně to připadalo jako věčnost! :-)) Během březnové výzvy jsem si zvykla na každodenní příspěvky, k tomu dočítala i některé starší, že jsi mi včera ohromně chyběla ;-)
    Každopádně moc gratuluji ke krásným 2.narozeninám tvého blogu a přeji ti a ať máš stále tolik elánu.
    Zároveň bych chtěla poděkovat za super soutěže ;-) I za všechno ostatní, co nemůžu jmenovat, abych tu nevytvořila slohový útvar na sto stránek :-P
    Nikki, jsi super !!!

    OdpovědětVymazat
  29. Nikki, i já, jako mnohé jsem spíše tichý, ale pravidelný čtenář tohoto úžasného blogu, chodím sem denně pro inspiraci, potěšení, a vlastně ty jsi mi pomohla dívat se na sebe jinak, díky tobě jsem začala cvičit a zdravěji jíst a konečně se zbavila pocitu, že pěkná postava není o vyhublosti, jsem totiž již 17 let léčená anorektička a až nyní si opravdu jídlo vychutnávám a užívám, takže velké DÍKY :-) a děkuji za skvělou soutěž a GRATULUJI

    OdpovědětVymazat
  30. Ať jsi tlustá nebo štíhlá, Nikki blog je prostě prima.

    OdpovědětVymazat
  31. Gratuluji k druhým narozeninám a přeji hodně elánu do dalších let. Děkuji za soutěže :-D

    OdpovědětVymazat
  32. Strašně to utíká co? tak ještě nejméně další dva !

    OdpovědětVymazat
  33. Gratuluji, děkuji za soutěže a přeji mnoho dalších blogerských i osobních úspěchů :)

    OdpovědětVymazat
  34. To je skvělé! Odvedla jsi tu velký kus práce Nikki! Shoda náhod že mám zrovna 27. dubna narozeniny! :)

    OdpovědětVymazat
  35. Je neuvěřitelné kam až si to dotáhla! Nedivím se, že příspěvek s proměnami je nejzobrazovanější.Tvoje proměna je velice inspirativní. Stejně tak tvá práce na blogu. Teď je jen těžko představitelné, že měl původně jen sloužit jako tvoje opora :) Gratuluji, jen tak dál! :)

    OdpovědětVymazat
  36. Gratuluji a díky moc za blog, který mi hodně pomohl se začátkem, ale pořád mě něčím překvapuje, vzdělává a inspiruje. Asi se uklikám :D Díky moc i za skvělé soutěže :) a jen tak dál!

    OdpovědětVymazat
  37. Nikki, jsem ráda, že jsem kdysi tvůj blog našla :-)

    OdpovědětVymazat
  38. Nikki, také moc gratuluji!!! Kéž se ti takto daří i nadále!!!

    OdpovědětVymazat
  39. Happy Birthday:-) nádherné výročí..je být na co pyšná!

    OdpovědětVymazat
  40. Nikki, gratuluji k povedenému 3. dítěti! :))) Moc mi pomáhá v mém "novém zdravém" životě! :) A děkuji za soutěže :) Hodně štěstí!

    OdpovědětVymazat
  41. Nikki, ještě jsi zapomněla napsat, že jsi jako bloggerka byla oceněna :-)

    OdpovědětVymazat
  42. Moc gratuluju k celemu blogu i k oceneni blogerka roku, coz jsi skromne zminila jen tak mimochodem ;o) Preju hodne uspechu do dalsich let, jsi obdivuhodna!

    OdpovědětVymazat
  43. Nikky moc gratuluju k druhému roku!:-) je to až neskutečné, když jsi vzpomenu, jak jsem tě objevila a doslova jsem zírala na tvou změnu po 30 DS a rozhodla jsem se, že to musím zkusit také :-) tvůj blog je má inspirace a každý den se sem chodím kouknout a hltám tvé články! Ať se ti daří do dalších let a hlavně ať už máš s Eliškou jen a jen klidné dny :) děkuji za vše, co pro nás děláš :) ... a ty soutěže?! No bombaaaaaaaaa!:-) doufám, že konečně taky něco vyhraju :-)

    OdpovědětVymazat
  44. Nikki gratuluji k druhým narozeninám! Tvůj blog sleduji pravidelně skoro rok a pomohl mi "se najít", uvědomit si, že to jak vypadám mám jen ve svých rukou! Tvůj blog mi pomohl splnit si svůj cíl, Tvůj blog mi pomohl být štíhlejší, pevnější, sebevědomější! Zúčastnila jsme se i březnové 30 denní výzvy a při té příležitosti si při psaní jídelníčku uvědomila co je kde špatně a a i díky tomu se mi podařilo dostat se na váhu kterou jsme měla před 10 lety a dvěma dětma a k tomu vytvarovat tělo tak, že jsem !skoro! spokojená :-) a že se mi o tom ani nesnilo....díky Tvému blogu jsem šťastnější a spokojenější... Děkuji Nikki a držím palce ať se Ti i nadále daří!

    OdpovědětVymazat
  45. Ahoj Kris, koukala jsem, ze te nasli i ctenari ze zahranici, nepremyslis o tom, ze bys nektere informace o sobe, nebo o cviceni prelozila i do aj, aby si to mohli precist i jini? Vim, bylo by to silene casove narocne, ale jestli nemas cas, urcite se najdou taci, co by radi pomohli (treba ja). Dej vedet, jestli o tom neuvazujes...Jinak gratulace, dva roky a tolik uspechu za sebou (a jeste vic pred sebou)!

    OdpovědětVymazat
  46. Super blog! Snad se na mne usměje štěstí a něco vyhraju :D

    OdpovědětVymazat
  47. Nikki, všechno nejlepší! Tvůj blog sleduji cca od září každý den:-) Jsi skvělou motivací, děkuji! Od této doby jsem zhubla asi jen 5 kg - vážím se od ledna ale od září jsem dala dolů celkem 34, 5 cm objemu z různých částí těla! A to je hold na oblečení a pocitu už znát! :-)

    OdpovědětVymazat
  48. Už jsem přála i na FB, ale musím i tady ! :-)
    Všechno nejlepší a ať se daří tak jako doposud :-)

    OdpovědětVymazat
  49. Nikki, nevimkam to mam napsat, rada bych se te zeptala, jestli jsi nekdy brala nejaky spalovac tuku.Uvazuju nad jeho porizenim, ale nevyznam se v nich a ani nevim, zda se tomu da verit.Chtela bych to na podporu zhubnuti, ale jen na cas, ne ze bych to brala dlouhodobe.Diky

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)