Moje míry a fotky po 7 týdnech od "nového" startu.

Uběhlo 7 týdnů od mého dalšího startu a já se po 14 denní pauze rozhodla znovu přeměřit. Je pátek a holt mám den zúčtování právě dnes :D
Váha se z minulého týdne drží stále na 63,8 kg, ale cm šly dolů... a přes bicák (v klidu) to dokonce narostlo, přesně jak jsem si posledně přála ☺

Datum:
4. dubna 2014
Startovní míry
před 7 týdny
Nyní
Rozdíl
váha
68,1 kg
63,8 kg
-4,3 kg
paže
26,5 cm
27 cm
+ 0,5 cm
břicho  (nejširší místo)
89 cm
83 cm
-6 cm
boky
96,5 cm
91 cm
-5,5 cm
stehna (nejširší místo)
59,5 cm
55,5 cm
- 4 cm


Často mi píšete poslední dobou, co dělat, aby se ten "špíček" ve spodní části břicha prostě stáhl. Píšete mi to hlavně vy maminky po porodu do jednoho roku. Jak vidíte, mám ten samý problém, ale dle cm jde vidět (protože přesně tam se měřím), že jde pomalinku dolů. Je to holt běh na delší trať, ale já se nevzdám a jednou ta mrcha zase bude dole. Chce to posilovat, vhodně se stravovat ... a každý den tomu budete blíž ☺

No a jedna fotka nožiček, díky cvičení, které teď podstupuju je tam rozdíl vidět snad ze dne na den. Sice fotky nevystihnou všechno... kolikrát se ještě budu rozčilovat, že v zrcadle to je a fotka to do ři*i nezachytí :D To je fakt k vzteku :D Každopádně, jednou to pronikne i do čočky, věřím tomu ☺

Nikki ♥

31 komentářů:

  1. Na tvých fotkách jde krásně vidět rozdíl mezi maminkou, která před těhotenstvím cvičila a měla tělo zpevněné a mezi třeba mnou, tudíž maminkou, která před těhotenstvím sice nebyla nijak tlusná, ale necvičila pravidelně a tělo zpevněné neměla. Já už jsem skoro na původní váze, ale jsem celá taková rozteklá, zůstaly mi boky, o břichu ani nemluvě. Ty máš bříško malilinko vyklenuté, ale já tam mám prostě jen špek, navíc plné břicho hlubokých strií :-//
    Na druhou stranu, mám krásné zdravé dítě, to je přece nejdůležitější :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Máš úžasné pokroky a moc ti je přeju, ale samozřejmě taky závidím :), ale to asi všichni, kterým s postavou nejde hnout :/ Bříško se ti fakt hezky stahuje a ty nohy máš výstavní.

    OdpovědětVymazat
  3. Ty nohy ti nesmírně závidím. U mě to jde pomalu. 4 cm mám dole od Vánoc :-D ale hlavně, že to jde :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Veronika: Já vždycky říkám, furt lepší, že to jde dolů, než nahoru :)))

    Díky holky :)

    OdpovědětVymazat
  5. I díky tvému blogu jsem sama prošla změnou, za kterou jsem šťastná, takže vím, jaké to je sledovat tělo, jak se mění. Jsi úžasnou motivací pro spoustu lidí!

    OdpovědětVymazat
  6. Luxus, ty nožky :) Já mám věčný problém se stehny :/ Mám v celku hubené nohy, ale na stehnách mám jakoby - já tomu říkám - boule :D Nevím, jak ti to popsat, abys to pochopila. Prostě nemám rovné nohy, čím výš k bokůmi, tím širší :D Vypadá to děsně a tlustě. A nevím, jak se toho zbavit/zúžit, s touto jednou partií jsem vyloženě nespokojená! :(

    OdpovědětVymazat
  7. Teda Nikki!!!Tak to je bomba,wow!!!Uplne mi spadla brada,vypadas uchvatne!Ja dnes byla na kontrole s tou svou desivou nemoci...Nic moc to nebylo,ale musela jsem se u nich zvazit(doma vahu nemame) a 7tydnu po porodu mam zpet 52kg,myslim,ze hlavne diky tobe!Vzdycky kdyz si jdu neco dat,jako bys tu byla a dohlizela na me,takze si davam fakt bacha:-)Jsi skvela a ta promena...Mno proste vypadas famozne i s tim spodnim briskem co mame(tajne ho podezrivam,zda to neni predevsim prebytecna kuze:-) )

    OdpovědětVymazat
  8. Nikki, gratulujem k premene, super pokrok. Mozem sa opytat, ci si rodila prirodzene alebo cisarskym rezom?

    OdpovědětVymazat
  9. Veronika, Blondinette: děkuji :)

    Nina: teda, ty máš krásnou váhu :ú Mně ještě chyí dvě kilča do původní :D ale to dám :) šlo to jednou, půjde znovu. A děkuji... jsem se zasmála :D jsem ráda, že mě vidíš za zády, když si chystáš jídlo :D

    Katka: Moc děkuji :) oba porody byly přirozeně :)

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadáš úžasně! :-)
    A ty nohy, to je paráda prostě. Taky bych s těma svejma potřebovala něco udělat.. :D

    OdpovědětVymazat
  11. Ty vogo, Kiki, ty jedeš, asi bys měla zabrzdit bo se nám ztratíííííííííííííííííííš, krásně ti to hubne teda, čumím

    OdpovědětVymazat
  12. Nikki,teda to je paráda,bříško krásný,no a ty stehna...vážně mazec :)
    Musím se pochlubit,dnes jsem přidala Boba Harpera-cvičila jsem ho poprvé a to břicho fakt cítím,supéééér.

    OdpovědětVymazat
  13. Ahojda Niki :-) super změna, je to úžasný pokrok ;-)
    koukala jsem na videa co cvičíš zaujal mě boot camp, ale bohužel nemám půlku vybavení mohla by jsi mi poradit čím je popřípadě nahradit?? Předem modě děkuji :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Nohy máš náhodou skvělé, ostatně i to bříško! :) S tím posledním špíčkem dole také bojuji, asi to chce vážně jen vytrvat a správně jíst.

    OdpovědětVymazat
  15. Krásný!!! a já se můžu ucvičit, uhlídat se v jídle a prostě nic :-D řekni mi kde dělám chybu? :D

    OdpovědětVymazat
  16. Máš nádherné výsledky. To břicho a stehna, tomu říkám super pokrok! Jen tak dál. :)) Líbí se mi pozorovat tvé tělo, jak se mění. :))

    OdpovědětVymazat
  17. Hana: Hani, já taky nemám sandbag a ten dip station, všechno dělám s činkama, na zemi, pomáhám si postelí :D cokoli jde :D

    OdpovědětVymazat
  18. Nikki, vím, že už se po několikáté opakuju, ale ty pokroky jsou skvělé! Jsi skvělá a úžasná motivace! :) Jinak blahopřeju už k druhým narozeninám blogu, my všichni jsme moc rádi, že jsi tu s námi ještě pořád. :)) A ta nálož soutěží k druhému výročí, to je prostě super!
    A úplně ti rozumím - taky vždycky v zrcadle vidím něco, co foťák prostě nezachytí, ale jednou se to tam objeví, už se mi to potvrdilo několikrát! :))
    A dneska jsem si už podruhé dělala celozrnné vafle podle tvého receptu! Dělala bych je i častěji, ale máme takový starodávný vaflovač a s ním trvá ta jedna várka tak 10-12 minut .. :D Ale měla jsem na ně vážně chuť, tak jsem si pěkně přivstala. :D

    gettingfit.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Nevěřím, že jsi porodila 2 děti :D
    Tohle je prostě neskutečný :D
    Jsi úžasná... a velký vzor - nejen pro matky 2 dětí (i když já mám taky 2 :D )...
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  20. moc gratuluji ! Jsi důkazem toho, že všechno jde, když se chce!

    OdpovědětVymazat
  21. Mne sa ten tvoj špíček na bruchu páči je tak miniaturny že mi pripadá ako ozdoba nie ako čosi navyše:) Cvičím a strážim sa hlavne si hladám rady na tomto tvojom úžasnom blogu a tajne závidím moja vytúžená váha je to čo si ty už dávno pokorila a to 68kg (úplne bonusová 66kg) momentálne mám 77bjujem a padám no začínala som na 83kg. A to som po porode č.4 lenže moj Bruno má práve rok no čo už niekedy sa začať musí. našťastie som typ čo miluje cvičiť:) ale aj papať(:.

    OdpovědětVymazat
  22. Lenka: to je ale milý komentář, moc ti děkuji :))) musím říct, že jsem o tom "špíčku" dole psala hlavně z důvodu, že mi chodí mejlíky, hodně mejlíků, co právě na ten spodní špíček cvičit apod. Některé maminky se jej nemohou zbavit a jsou z toho nešťastné. Já to nijak tragicky neprožívám, protože přeci jen jde na celkovém vjemu a spokojenosti a ten spodní "špíček" je to poslední, co mi vadí, když vadím, jak se mi celé tělo odvděčuje :) Jednou stejně půjde dolů :) Takže tomu nechávám volný průběh :)) A musím říct, že příteli se třeba zrovna líbí :D Jinak ti musím pogratulovat, máš za sebou už kus práce, jsi moc šikovná :) čtvrté děťátko za sebou a přesto jedeš... jsi supr a budu ti moc fandit a doufám, že se mi ozveš, až se budeš ke svému cíli blížit :)) určitě se ti to podaří :))

    Kaya: moc děkuji , ty vždycky napíšeš příjemné komentáře :))

    OdpovědětVymazat
  23. Nikki vidim za sa ti nadalej dari ist spravnym smerom, uz len 63,0000
    super blahozelam. Ja som klesla na 76 chvalabohu a budem klesat dalej viem to. Porod c4 bol po dlhej dobe 2000.2001,2003,2013, medzitym som cvicila ale mala som tazku zlomeninu ruky padla som z kola ked som isla z cvicenia potom operacia rehab a potom posledne vytuzene tehotenstvo a rodila som 90kg a to som drzala prisnu dietu- mala som tehu.cukrovku a bejby som porodila 5kg:) no tiez este kojim a az v lednu som si povedala ze koncim s tulenim efektom. ciel mam naplanovany na tiez na 9m.:) vlastne som si to naplanovala skor ako som nasla tento blog:). A ide to, telo citim pevne, svaly rastu, len su este utopene chudatka, cvicim a nosim v nosici svojho 13kg cvaldu a nehoni ma mlsna, nechapem ako je to mozne, ale je to tak. Este jedna vec teraz to tu riesis IF, ja neviem ci ho vlastne nepraktizujem dlhsie, lebo ja jem len medzi 7.00-17.30, niekedy sice veceriam aj neskor tak 2x tyzdenne, a cvicim az o 21-23.00? hlad mavam v noci len ked ponocujem, tak ako teraz:)

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj Nikčo. Po delší době jsem k tobě zavítala, jak jsi na tom a ty vypadáš úchvatně. :) Fakt super. Koukala jsem, že se ti taky hůř tvarují nožky. Jaké to cvičení, o kterém tu píšeš, že vidíš pokrok snad den za dnem, je. Kukala jsem do kalendáře. Top jsou ty Bootcampy? Nebo jaké cvíčeo na to dotvarování nožek a tímpádem izadku,co? Moc díky Martina

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj Marti, jojo, momentálně mi nejvíc pomohl BootCamp a vesměs tréninky s BodyRock.tv. Udělala jsem už zase velkej pokrok s nimi :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)