středa 9. dubna 2014

Místo zábavy opět fitness


Zjistila jsem, že když mám volnou chvíli, když věším nebo skládám prádlo, když si hraju s maličkou nebo když prostě relaxuju, nejdu si pustit televizi, ale zapnu notebook a sleduji fitness tréninky. Jako by mělo jít o fotbalový zápas. Potím se námahou za cvičící, prožívám s nimi každý pohyb, tah, vyčerpanost, radost, dravost, stávám se jednou z nich... až si říkám, jestli je tohle normální stav, dívat se prostě na lidi, jak trénují. Jakože, fakt sledovat lidi na obrazovce, jak trénují!!!! A když už sotva popadají dech nebo jim dochází síla a oni už nemůžou a zbývají poslední vteřiny, říkám nahlas, jakoby mě měli slyšet: "Pojď pojď pojď!!!!"

A tak dnes, když nám nešel net, to byl hotový maratón takových tréninků. Hned jsem po takovém koukání chtěla vstát a jít trénovat sama. Nastal problém číslo dvě - měla jsem den volna a tak to byly doslova muka ☺ Měla jsem pocit, že tělo trénuje a endorfiny se dostavují už jen samotným koukáním na jakýkoli trénink ☺ 

A pak jsem si řekla DOST! Jdi se koukat na něco jiného. A tak jsem si pustila koncert The Girlie Show od Madonny z roku 1993 (řekla jsem někdy, jak šíleně ji zbožňuji?). Tehdy ji bylo 35 let. Což je jen o trochu víc než mně! A samozřejmě se u mne u sledování koncertu dostavila skoro už profesionální deformace a já koukala na to, jak Madonna v 35 letech vypadala. A srovnávala ji tak se sebou. Samozřejmě. Jasně, v té době ještě neměla za sebou dva porody jako já, ale asi nejsem ten typ, co tohle bere jako polehčující okolnost :D Prostě se nespokojím s nějakým "ale". A tak jsem sledovala její nohy a velikost kvadricepsů, tricáků a krásu jejich pěkných zad. A skončila jsem tam, kde jsem začala :D Hlava plná cvičení a činek!

A tak jsem pochopila, že už moje mysl asi opravdu funguje jinak! A nikdy už nebude taková, jako dřív... nemělo by mě to děsit? ☺

14 komentářů:

  1. A nemělo by tě to spíš tešit?Lepší než mít hlavu plnou ledničky nebo starostí:-)

    OdpovědětVymazat
  2. ..je to úplně normální,.... já jsem ve fázi, že mám více oblečení na cvičení než na normální chození, .. z výplaty hned kupuju novou fitness pomůcku (dnes to bude nová podložka na cvičení a žebřík :)), v obýváku to vypadá jako ve fitness (dominuje rotoped a kolem činky, gumy, švihadla :))... a když mám jít s kámoškou na kafe, tak nemůžu, protože přece nemůžu mít prázdné okénko ve fitness plánu.... no magor... :):):)

    OdpovědětVymazat
  3. ..baby ste ohromné...akoby sme sa osobne poznali! Ja tiež rozmýšľam kedy ísť na kávu...a počítam v zápisníčku,kedy mám deň voľna :-)
    dnes ráno cestou do práce som mala dva "zážitky". Videla som štyroch mladých chlapcov asi stredoškolákov, stáli na prechode pre chodcov...traja vyslovene obézni, jeden štíhly....ešte som to ani nestihla skomentovať a ďalšia slečna (určite mala menej ako 20) si vykračovala po chodníku a spod bundy jej trčalo brucho....normálne holá penumatika!....tak neviem, či sme divné my alebo oni...ale vychádza mi, že "b" je správne...takže športu, a zdravému rozumu ZDAR! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem ráda, že v tom nejedu sama :D

    Linh: A co kliknout si nahoru do banneru? :(

    OdpovědětVymazat
  5. Já myslím, že na tom nic děsivého není...teda doufám :D mám to stejně. Nesleuji teda videa jak lidi cvičí, ale zato obrázky, fan page atak pořád dokola :D Příjde mi, že poslední dobou to zabírá asi 80% mého myšlení, zbývá mi kousíček na přítele, práci, školu (fakt malý kousek:D) a zbytek

    OdpovědětVymazat
  6. Je to súčasť života, tak ako muzikant rozmýšľa nad hudbou, hľadá inšpráciu hocikde, hudbou žije, tak je to aj s cvičením. Myslím si, že je to ok a super, ak to nerobíš na úrok dôležitejších vecí ako je rodina, práca, škola, nedelíš ľudí na "dobrých" - cvičia, jedia clean,.. a tých "zlých"- tí ostatní,ak sa neporovnávaš zakaždým s ostatnými a ešte ak cvičíš kvôli zábave a radosti a nie ako trest resp.z donútenia.

    OdpovědětVymazat
  7. Jo, taky bych to viděla jen pozitivně. :-D

    OdpovědětVymazat
  8. ja by som to nazvala fanatizmus...;-) ale pri hrani sa s malinkou by som to nerobila... zato pri vesani a pri skladani pradla alebo vecer namiesto stupidnych serialov je to urcite dobry napad..... vyborna motivacia

    OdpovědětVymazat
  9. ja by som to nazvala fanatizmus...;-) ale pri hrani sa s malinkou by som to nerobila... zato pri vesani a pri skladani pradla alebo vecer namiesto stupidnych serialov je to urcite dobry napad..... vyborna motivacia

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Nikki,

    taky se teď dostávám do fáze, že když mám čas, čučím na fitness videa,blogy, fotky ...prostě nás to nějak pohltilo. Ale jak říkají holky, je to stokrát lepší, než sedět a čučet do ledničky!
    Jinak s Madonnou bych se nesrovnávala. To je prostě jiná liga...ale jde vidět, jak moc nad tím vším přemýšlíš a umíš si z toho vzít to nej...Motivaci a to je důležité:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Jsem na tom stejně... koukám na různý tréninky a taky téměř povzbuzuji. Když pak juknu na některý trénink Zuzky Light s odstupem a říkám si, vždyť já jsem tohle taky už zvládla, musím říct, že nastává velmi podobný a blažený pocit jako po skutečném tréninku a ne jenom "čumingu".

    OdpovědětVymazat
  12. Naprosto tě chápu :D dřepim si tak ve škole a místo toho, abych se soustředila na učení si přemejšlim nad tím, jak se těším až si odpoledne zacvičím nebo si na ntb hledám různé info k fitness nebo obdivuju nějaký pěkný fitnessáky/ fitnessačky :D to, že většina peněz jde na nové sportovní věci, dražší bio papáníčko nebo nějaký super nový náčiníčko, radši nekomentuji :D a když mi kámoška řekne, abych s nima vyrazila v sobotu večer na party, tak jí odpovim, že nepůjdu, protože bych si rozhodila denní režim - spinkání, papání a že celou noc bez jídla teda vzhůru nebudu :D Jo když tě to polhtí, tak je to na palici, ale milujem to :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)