Killer Fat Burn Workout Challenge - 7 denní výzva s Daily Hiit


Daily Hiit někteří z vás možná znají, zasvěcení dokonce ví, že jde o jakousi novou verzi již řadu let známého cvičebního portálu a blogu Bodyrock.tv. Jeho spoluzakladatelkou není nikdo jiný než Zuzka Light, která na konci roku 2011 projekt po osobních sporech se svým tehdejším manželem Frederickem Light opustila. A byla to právě Zuzka, která do Bodyrock.tv našla tehdy nového hosta, ženskou podporu z Británie, jménem Lisa Marie. A jméno této ženy až doposud vévodí zmíněnému jak již zmíněnému blogu Bodyrock.tv, tak zároveň i webu Daily Hiit, který měl dřívější portál nahradit, ale nepodařilo se. Hlas lidu byl silnější a tak dnes pokračují obě webové adresy současně. 

Lisa Marie je člověk, ke které - přiznám se - jsem chovala neskutečné nesympatie, protože byla přece tou, která přišla a slízla veškerou smetanu. Jenže uběhlo pár měsíců a taky i let, a zatímco svět přihlížel sporům mezi manžely Lightovými, Lisa nestranně přihlížela a dál si hýčkala své fanoušky a statečně odrážela napadání, posměchy a ponižování těch, kteří jednu dobu chodili pravidelně vyvolávat jen zlo. Dnes je situace kolem všech těchto afér klidná a pozorováním jsem zjistila, že se Daily Hiit a Bodyrock.tv opět věnují tomu, k čemu jsou určeny... a tak, ať už se vám pan Light (za kamerou) nebo Lisa nepozdávají a nebudete je mít příliš v lásce, dost těžko někdo popře fakt, že jejich práce motivuje statisíce lidí, hlavní tahoun Lisa je velmi inspirující a celý tým prezentuje špičková videa s kvalitními a účinnými tréninky. A já se o tom přesvědčila sama...

Jednoho dne to zkrátka chtělo změnu. Vybírala jsem na webu a narazila na Lisu. Říkám si "Bodyrock? Už nikdy!!! Nikdy to s nimi nebudu cvičit." Na to jsem si pustila trailer pro 7 denní výzvu pod názvem Killer Fat Burn Workout a... jak se říká, dostali mě!!! Můžu si nalhávat, co chci. Vymlouvat se na cokoli. Jedno zrovna Lise vzít nemůžu a nemůžu se s ní rovnat. Kondice, fyzička, síla, ladnost pohybů i při náročném cvičení a "drive", který do cvičení dává! Doslova se jako tygřice dere za výsledkem! A to mě donutilo přijmout tuto výzvu a udělat něco s tím mým "ubrblaným" fajnovým zadkem.


Celou výzvu jsem si odcvičila poctivě celou a v některé dny dokonce kombinovala. Upřímně a nezaujatě musím říct, že se mi celá výzva strašně líbila. Naučila jsem se nové kombinace cviků, nové cviky jako takové a taky jsem za tu krátkou dobu zase o chlup zesílila. Tyhle krátké, ale náročné intervalové tréninky mi prostě vyhovují. Ne jen z časového hlediska, ale miluju na nich tu výbušnost, to, že už po 10 minutách ze mne valí pot, srdce tluče o závod a ruce se vypětím třesou a nohy jsou jako ze želé. A vůbec se necítím divně, když řeknu, že tyhle pocity miluju úplně ze všeho nejvíc ☺

Celá výzva trvá 7 dní. Pokud jste zdatnější v angličtině, je možné se do výzvy přihlásit ZDE na stránkách Daily Hiit, kam napíšete svůj email a každý den ráno vám přijde nové video se zaměřením na různé svalové partie. Kromě toho v mejlu budete mít vždy jedno video navíc, které funguje jako předmluva od Lisy. Upozorní například na různé úpravy cviků, na to, jak moc je trénink náročný a přidá k tomu také svoje vtípky a nezapomene vás pěkně namotivovat. Musím přiznat, že Lisa je v tom opravdu báječná a získala si můj respekt. Na první pohled vám tyto přednosti u této dámy prostě ujdou. Postupem času ale vše pochopíte. Lisa tím skutečně žije. A já ten týden prožila s ní.

Nenechte se zmást krátkou stopáží všech videí. Celý trénink každý den trvá podstatně déle, záleží jen na vás, kolik kol se rozhodnete odcvičit. Každé video vydá za jedno kolo. Máte-li chuť odcvičit si jej pouze jednou nebo pětkrát, záleží na vás. 

Den 1 (video)
Intervaly: 30s/10s
První, co vás napadne je, že nemáte doma stepper. Nikdo nevynechávejte trénink jen proto, že si neumíte poradit. Skoro všechny cviky lze dělat normálně na zemi bez použití tohoto vybavení. Možná ale máte doma malou stoličku od dětí, možná máte v domě schod. Lisa používá také dvojručku činku. Vše se dá nahradit úchopem dvou činek. Stejně jsem to dělala i já. Nehledejte důvod, proč trénink nedělat, ale jak ho udělat. Tahle první část je spíše kardio se zaměřením na celé tělo. Ve videu je odcvičené jedno kolo, které se skládá ze 7 různých cviků. Odcvičte celý trénink 2-5x dle vaší fitness úrovně.

Den 2 (video)
Intervaly: 30s/10s
Trénink se zaměřením na břišní svalstvo byl pro mne docela mazec. Pak jsem ho po pár dnech zopakovala a šel mi tedy podstatně lépe. Na videu je opět pouze jedno kolo tréninku, které se skládá ze sedmi cviků. Kolo opakujte dvakrát. Moc doporučuji tohle video i v případě, že se pro celý sedmi denní cyklus nerozhodnete. Je to jeden z nejlepších tréninků na břišní svalstvo, jaké jsem doposud cvičila. Přidejte si jej k jakémukoli videu, podle kterého zrovna cvičíte, jako bonus. Jsem si jistá, že sice budete na Lisu nadávat, ale video je vážně účinné a rozhodně jej budete cítit. A možná i následující den.

Den 3 (video)
Intervaly: 50s/10s
Interval pro tento trénink je delší a tím pádem náročnější. Cvičí se celkem 3 kola všech cviků, pro jedno kolo jich je tentokrát pouze 6. Trénink je sestaven se zaměřením na vrchní část těla, hlavně ramena. Já jsem cvičila s 3 kg činkou a budete potřebovat taky kettlebell. Vůbec se nezdráhejte vzít si něco těžšího do ruky. Musí to mít záběr. Sandbag, který Lisa používala jsem nahradila kettlebellem a činkami. Buďte variabilní. Tento trénink byl úplně skvělý, strašně se mi líbil, i když jsem se hned u prvního cviku Row & Fly v Planku pěkně kymácela ☺ Nějak jsem na jednu stranu těla stabilnější než na druhou. Musím to trénovat.

Den 4 (video)
Intervaly: 50s/10s
Tento trénink je hodně zaměřený na nohy, na největší svalovou hmotu na těle. Všechny cviky, jak říká Lisa, se dají dělat na zemi, nepotřebujete ani bench/stupínek. Cvičí se 6 různých cviků a bylo by fajn, kdyby se vám podařilo odcvičit tři kola. Jsem si jistá, že to dokážete ☺ Tip: ve videu je cvik se stupínkem, který se těžko dělá se stejnou zátěží na zemi. Doporučuji, aby to mělo stejný efekt, dělat místo tohoto cviku Squat Jumps ☺ Pak to ucítíte na stejných místech, jako Lisa ve videu. Kdo by nevěděl jak na ně, klikněte na tento obrázek.

Den 5 (video)
Intervaly: 50s/10s
Tento trénink je zaměřený na střed těla. Opět budete používat činky, pokud se vám podaří využít stupínku, bude to mít větší záběr, jelikož na něm vlastně nepokládáte nohy nikdy zcela na zem a tah na břišní svalstvo je tam neustále. Jak Lisa říká, nebojte se dát si zátěž do rukou. Nebojte se, že budete mít horu svalů. To se nestane. (Kéž by to bylo tak snadné :D) Naopak. Výsledky uvidíte rychleji. Snažte se odcvičit 5 kol. Jedno kolo má 8 různých cviků. Strašně moc se mi tento trénink líbil. Fakt to mělo šťávu a už po prvním kole se budete krásně potit. Během celého tréninku je tam snad pouze jeden cvik na kardio, takže to jde všechno skrz zátěž. Jednou bych to ráda odcvičila celé. Prozatím jsem dala jen čtyři kola, protože Eliška... :D

Den 6 (video)
Intervaly: 50s/10s
Předposlední trénink je zaměřený břišní svalstvo. Pokud zvládnete pouze dvě kola, je to v pořádku, ale cílem je docvičit celkem 3 kola. Opět jeden z výborných tréninků, ohromně se mi líbil, byl neskutečně náročný, ale již po pár dnech této výzvy jsem cítila výrazné zlepšení. Činky holt během cvičení dělají zázraky. Obzvláště oblíbený cvik byly bike toe touches, jsou i na obrázku ☺ Trénink obsahuje 8 různých cviků. Jsem zvědavá, co právě na tento řeknete. Ty padesáti vteřinové intervaly byly zkrátka masakrální. Opět, pokud budete pokládat nohy na zem, je každý jednotlivý cvik jednodušší. Chcete-li větší záběr, nechte je ve vzduchu. Místo sandbagu používejte prostě činky nebo kettlebell. Nenechte si jej spadnout na hlavu. Nebo na zuby. Zuby jsou dnes drahý ☺

Den 7 (video)
Poslední trénink je, jak jinak, zaměřený na celé tělo. Můžete si vybrat mezi dvěma různými intervaly. Záleží na vás, který vám bude více vyhovovat.
První interval 30s/10s - odcvičíte 5 kol (pokud možno)
Druhý interval 50s/10 - odcvičíte 3 kola.
Lisa ve videu jede první interval.
Celé jedno kolo má 6 cviků. Opět s použitím činek. Já si tento trénink - tedy kol - odcvičila, přiznám se, pouze dvakrát, protože jsem si přidala ještě jedno kolo včerejšího cvičení s Lisou. Až tak skvělé bylo ☺ Opět nemusíte používat stupínek, já jsem při skocích pouze předstírala, že ho mám pod sebou a o to více jsem šla do podřepu. Záběr to má i tak pěkný. Místo dvojručky opět vemte do rukou prostě svoje činky, kilovky nechte pod postelí a vemte něco už pořádného. Vytáhněte je jen v případě, že poslední kola už nebudete zvládat ☺ Mimochodem, Lisa tam švihá se sandbagem o zem :D Já měla kettlebell a slušně jej pokládala na zem, to by moje sousedka, která je také cvičící, přeci jen nepřežila :D

***

A jsme u konce. Popravdě, ani jsem netušila, že celou výzvu vydržím celou. Nakonec jsem byla tak pyšná, že jsem jakousi část oné fitness cesty dotáhla do konce a rozhodla se, že budu pokračovat s výzvou jinou. Na FB stránkách Lisy denně přispívá spousta lidí a dělí se o své zážitky ze cvičení, postují své fotografie, dokonce i se svými dětmi, se psy... zkrátka ta komunita tam tím žije a je skutečně skvělé to pozorovat a sdílet své pocity. 

Vyzkoušíte také? Nebo už máte s Bodyrock.tv své zkušenosti? Podělte se o to se mnou i s ostatními ☺

Nikki ♥

25 komentářů:

  1. Já upřímně Lisu moc nemusím, není mi sympatická. Ale je pravda, že jednou jsem s ní nějaký trénink zkoušela a byla to nesmírná zabíračka!
    A vzhledem k tomu, že teď téměř po 3 měsících začnu zařazovat zase HIIT, by se mi tato výzva mohla hodit. :)) Děkuju za upozornění. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasný článek! Workouty mi chodí už pár dní do mailu, ale zažrala jsem se natolik do běhání, že jsem neměla čas je ještě vyzkoušet. Po tomhle článku už krásně vím, jak se na jednotlivé video připravit a co očekávat. Moc děkuji, Nikki! Tenhle článek mi dal strašně moc a hned zítra začnu, slibuji :)

    OdpovědětVymazat
  3. Najela jsem teď na 21 day bootcamp a něco takového jsem snad nezažila 😃hned day 2 butt and legs mě tak odrovnal, že jsem ty nohy a zadek cítila ještě 3 dny poté😃ale zas ty výsledky s bodyrockem jsou super, zkoušela jsem už předtím 30 day Challenge a začala mizet i madla😃Lisa je skvělá, donutí mě vydržet😊💜💙💚💛

    OdpovědětVymazat
  4. Super! Díky moc, dokončím dubnový plán (od tebe :) :) ) a pak mám přesně týden NIC, než začnu Focus T25 ... teď už vím, co ten týden budu dělat :D ráda vyzkouším :)
    Už jsem začala i běhat a jsem zvědavá, kdy mě to všechno položí :D to moje devítiměsíční hyperaktivní šídlo mi taky dává zabrat....držíš mě hlavně ty, protože to máš ještě o chlup horší a já vidím, že to prostě JDE a jsou to jen výmluvy, když někdo tvrdí, že ne :) takže díky a vše nejnejnej k blogovým narozkám :)

    OdpovědětVymazat
  5. Upřímně já jsem Lisu taky neměla ráda. Je taková nesympatická, ale po čase jsem si zvykla. Je ůplně jiná než Zuzka.

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělý článek!!Upřímně já jsem Lisu taky neměla ráda. Je taková nesympatická, ale po čase jsem si zvykla. Je ůplně jiná než Zuzka.

    OdpovědětVymazat
  7. Tie prsia na nej vyzeraju dost neprirodzene... Preco si Lisa tak pekne telo spotvorila silikonmi? zeby v tom opat mal prsty pan Light?... hmmm, Ale to cvicenie na brucho urcite vyskusam, vyzera to super... vdaka

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji :-) Mám ráda recenze cvičení od Tebe

    OdpovědětVymazat
  9. Teď je všude tolik výzev, že nevím, co dřív cvičit :)

    OdpovědětVymazat
  10. :D pravda. No, před létem toho je všude hodně a každý se snaží co nejvíc motivovat a připravit :)) snad bude léto super, loni bylo strašlivé horko, ani ven jsem nechodila :D to jen tak... jako... mimochodem :P

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadá to skvěle... teď mám videí mnoho a dnes cvičit nestihnu, ale od soboty jdu do toho, proč to nezkusit :-) Jen tedy prosím o informaci - kolik kol jsi tak zvládla, př. 3krát? Já si dávám pravidlo cvičit alespoň 30 minut, když už.

    OdpovědětVymazat
  12. Moc hezký článek.Nikdy jsem nic takového necvičila.Teď mám plán do konce měsíce(možná se mi to natáhne do půlky května) a pak,když se na to budu cítit,to zkusím.Obdivuju,jak to zvládá komentovat a cvičit zároveň.A taky obdivuju vás všechny,kdo jste tak daleko,že to dáte a ještě si něco přidáváte :) Musím nejdřív posílit,aby mi to hopsání udrželi moje často bolavá záda.Těším se,že to jednou budu taky zvládat :)

    OdpovědětVymazat
  13. Valerie: taky bych ráda měla pravidlo cvičit třeba 30 minut, ale bohužel :D ELišku to nezajímá, budí se po 20 minutách :) TAkže vlastně cvičím do té doby, než se probudí. Někdy to jsou dvě kola, jindy 3, u něčeho jsem dala 4, záleží na délce těch kol. A spánku dcery :D

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Nikki, jsem na tom stejně jako Veronika: taky jsem se upsala k denním mailům, ale zatím jsem žádný workout neodcvičila. Lisa mi po pravdě není moc sympatická a jak napsala Katka, ty silikonové vnady mi k ní nepasují... třeba změním názor :)
    Pa a pěkný nadcházející víkend!
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Nikki, moc děkuji za novou inspiraci. Ráda cvičím něco nového, za poslední měsíc jsem nedala dva stejný workouty. Hned ráno jsem odcvičila první den výzvy, dala jsem 5 kol a zároveň to byl můj první hiit a jsem nadšená. Už se těším na zítřek.

    OdpovědětVymazat
  16. Tak jsem dala první video pro otrkání 3x a skvělý! Zjistila jsem, že rám mé postele slouží jako bezva stupátko:)) Vždycky mě od tohohle cvičení něco odradilo, ale tohle mě bavilo. Dá se odcvičit i s běžným vybavením a nic, co by člověk nezvládl. Super, díky!

    OdpovědětVymazat
  17. Mě byla Lisa taky sympatičtější bez těch umělých balonů - nějak mi k té její "vyšvihané " figuře nepasují, ale jinak bych řekla, že působí hrozně mile... k bodyrock.tv jsem se přes nějaké náhodné video dostala skrz Zuzku v době, kdy už tam Lisa byla, ale neznala jsem v té době ani jednu z nich, ani okolnosti jejich výměny, tak mě nejspíš minuly všechny ty negativní pocity. Hrozně se mi na Lise líbí ten její entuziasmus, připadá mi, že je upřímný a jestli ne, tak je vynikající herečka. Navíc dává vážně do těla ;-)

    OdpovědětVymazat
  18. Abych se přiznala, zatím jsem cestu k takovým, jako je ZuzkaLight nenašla. Moc neholduju takovým tréninkům, kdy pořád dokola opakuješ pár cviků. Ano, zkoušela jsem takové, neříkám, že občas bych je do svého tréninku nezařadila, ale došla jsem k tomu, že mám prostě radši různorodost a po celý workout jiné cviky :)
    A jen tak mimo - včera jsem narazila na videa Cassey Ho, dělá cvičení POP pilates, možná znáte, už mám za sebou její 3 workouty, jen tak na zkoušku, a můžu říct, že břicho mě tam, kde mě momentálně bolí, ještě snad nikdy nebolelo :D Její cvičení ale určitě nejsou pro ty, co si dávají rádi do těla a potí krev :D Upřímně, taky mě trochu odrazovalo to, že jsem nebyla vůbec spocená a tepovka stála pomalu v klidovém režimu. Ale svalová aktivita tam byla znát :)

    OdpovědětVymazat
  19. Niki moc hezky članek. Priznám se, že mne prinutil zamyslet se jestli to znova neskusit. :) Na bodyrock sem narazila celkem dávno a strasne sem ho obdivovala, vlastne tehdy začali me zmeny ve stravovani a cvičeni, moc mne bavilo, Zuzku sem zbožnovala, byla a porad je i kdyz uz ne tak mojí velikou motivaci, pak prišla Lisa :( už od začatku mi moc nesedla proste nebyla to Zuzka a i kdyz byla moc energická a šikovna proste sem kvuli ni z cvičenim prestala. :/ pak sem jeste zledovala zgym, ale priznam se chybí mi to a už delší dobu premyslim že stím začnu znovu ;)

    OdpovědětVymazat
  20. Niki: zkus to a začni :) podle mě budeš spokojená a bude se ti to líbit. Já se taky na to dívala stejně, skrz prsty :) ale říkám si, nesympatie stranou. Jde o cvičení. A to je opravdu kvalitní. A Lisa je tam konec konců opravdu fajn.

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj Nikki a ostatní HIIT nadšenkyně! Dneska jsem se pustila do sedmidenní výzvy a dala 5 kol :) Mám dotaz: cvičit HIIT se doporučuje max. 4x týdně kvůli vyčerpání organismu. Respektujete to nebo jedete denně?
    Díky a výzvám zdar!
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  22. Leni, tuhle myšlenku max 4x týdně já moc nepodporuju, protože záleží na tom, jak dlouho kdo ten HIIT dělá. Jsou tací, kteří jedou HIIT 5-6x týdně (jako já) max po 10- 20 minutách a pak tací, co mají potřebu dělat to denně hodinu (nekecám) :)) Tam už to je špatně! Viz Insanity apod. :)

    OdpovědětVymazat
  23. Nikki, dík za upřesnění. Je fakt, že 10 - 20 min s Daily HIIT je něco jiného než hodina Insanity. Takže nebát se a zkusit :)
    Lenka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)