sobota 26. dubna 2014

Báječné nakupování (5)

Ahoj, opět je víkend a na řadě je další část mého nakupování. Opět za vámi jdu s nějakou novinkou, co jsem ochutnala a určitě zase výrobky pěkně ohodnotím. Neměli by mi dávat peníze do ruky. Nepotřebuji boty, hadříky, kabelky nebo náročnou kosmetiku... ale jídlo, dobré a kvalitní jídlo, to je jiná :)

Chtěla bych vám představit tyhle mrkvánky. Kupovala jsem je ve zdravé výživě, je tam deset kousků a doufám, že je už NIKDY nedostanou, jinak moje hubnutí a hlídání figury půjde do řiti :D Jsou neskutečně dobré. Samozřejmě, jsou i velmi kalorické, přestože jsou bez přídavku cukru. Měla jsem v plánu dát si jen 5 a pak další den. No, nevydrželo mi mé přesvědčení vůbec :D Dokonce u focení jsem do sebe hodila tři kousky, jak je vidno z fotky :D Jsou opravdu fantastické a kdybych mohla, dám jim vyšší hodnocení než je pět hvězdiček.

Nejsou těstoviny jako těstoviny a já jsem se rozhodla, že vyzkouším celou škálu těstovin, které se na trhu nabízejí a tak jsem se rozhodla pro tyhle žitné. Nemohu říct, že by mi nechutnaly, snědla jsem je a balíček určitě dojedu, ale chuťově mi příliš nesedly. Oproti žitným například takové špaldové a pohankové jsou vynikající. Na vysoké hodnocení to nebude :)

Ach ... tyhle paštiky prostě musí chutnat snad úplně všem. I přítel, jakožto zarputilý strávník mého výběru se nad těmito oblizuje. Tofu paštiky jsou k dostání snad ve všech zdravých výživách, cenově a velikostí se vyrovnají snad jakýmkoli hrůzám, které se běžně prodávají. Tyhle jsou zcela rostlinného původu, základní složkou je tofu. Už jsem vyzkoušela snad 90% všech příchutí a nedokážu se rozhodnout, který je lepší. Všechny jsou skvělé. Na vaše doporučení jsem vyzkoušela s hlívou a je opravdu výjimečná. Ale pak se řeknu, že asi nemá na toskánskou. A co třeba bylinková, gourmet... ach...

A co jste naposledy ochutnali vy? Co vám chutnalo a co naopak stálo za pendrek? :)

Nikki.

17 komentářů:

  1. zdravých novinek jsem poslední dobou neochutnala vůbec :(

    OdpovědětVymazat
  2. Mrkvánky znám a mám s nimi stejný "problém" jako ty, měla jsem s hruškovou náplní a lahoda. Těstovin jsem ochutnala hodně a ač to tu mnozí nebudou rádi číst, úplně nejvíc ze všech mi chutnaly celozrnné špagety s obrázkem Petra Havlíčka, má i výborné sušenky, oříškové vedou ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. A málem jsem zapomněla, syrovátkový sýr z Lidlu, pro mě nový objev. Kdo má rád mozzarellu a tvaroh, připomíná to něco mezi. A cena je úplně boží :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Včera jsem si koupla PATIFU s hlívou ústříčnou fakt lahoda :-) Nejraději bych to snědla celé najednou :-D
    Dále mrkvánky ... tak to je klasika, při každé návštěvě zdravé výživy je musím mít :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem v poslední době ochutnala třeba tempeh a stévii. Tempeh byl dobrý, ale stévie mě dost zklamala, už je zahrabaná vzadu ve špajzce. Jinak zrovna se za chvilku chystám na nákupy a mám v plánu se stavit i do zdravé výživy, tak jsem zvědavá, kolik toho přitáhnu domů :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Tyhle věci znám a se všemi názory se ztotožňuji. Mrkvánky se u nás prodávají i po kusech naštěstí:)

    OdpovědětVymazat
  7. Z paštik mám nejradši tu s hlívou, ale už si jí dělám doma sama. Mrkvánky neznám, ja si kupovala ty od Lifefoodu, a ty jsou naslano s dýňovými a slunečnicovými semínky. Ale tyhle slané mňamky si dělám všechny doma, dost experimentuju. Naposledy se mi hodně povedly kapustové chipsy marinované v mixu z kešu, mandlí, limetkové šťávy, vody, habanero papriček a himalájské soli. A ještě červená cibule marinovaná v tamari a mandlích (oboje následně usušené, samozřejmě). Tyhle vecičky jsou večer u filmu k nezaplacení :-) Z kupovaných věcí mi chutnal veganský roztíratelný sýr

    OdpovědětVymazat
  8. Patifu jsou nejlepší!!! Miluju je, zkusila jsem už také růzé příchutě a ty prostě nezklamou nikoho! Jinak mrkvánky musím zkusit, vypadají senzačně a určitě i tak chutají a vřetena znám, ty kupuji celkem často i z různých druhů obilovin.
    Ale ty mrkvánky...ty mi ted nedají spát=))

    OdpovědětVymazat
  9. Niki, ked moja mamina napečie ,,mrkváče´´ s povidlami, ideme sa obe zabiť za nimi:-D najlepšie koláče, a od maminy ešte aj zdravé ( lebo keď pečie babička ojojoj :-D ) !

    OdpovědětVymazat
  10. mrkvánky si ve zdravé výživě taky kupuju, ale ne tyhle, víc mi chutnají takové ty menší kulatější :D (u nás je prodávají na kusy, myslím 1,80 kč za 1 mrkvánek) :)

    OdpovědětVymazat
  11. Na tvou rubriku "nakupovani"se vzdycky moc tesim.Sama kupuji porad to same.Az v posledni dobe zkousim i jine veci, tempeh uzeny u nas moc neuspel, protoze jako nahrada misto masa nic moc.Ale kdyz nerikam, ze je to nahrada, tak to jde :) je to v hlave, aspon u me.Chystam se vyzkouset ryzove vlocky, jestli je najdu :)

    OdpovědětVymazat
  12. ty mrkvánky se na mě ve zdravé výživě smějou už pěkně dlouho! :D

    OdpovědětVymazat
  13. Nikky,tak presne tohle vse jsem koupila minuly tyden ve zdrave vyzive taky. Pastiku s hlivou jsem jen ochutnala,nebot ji zkonzumoval syn (2.5) lzici behem dvou minut a dost ho popudilo zjisteni, ze jsem vzala jen jednu. Linda

    OdpovědětVymazat
  14. Na mrkvánky jsem zatím nenarazila a dle tvého popisu, snad abych ani nenarazila :D

    OdpovědětVymazat
  15. ..já třeba konkrétně kupuju výše uvedená žitná vřetena a pro moji chuť jsou to ta nejlepší :):):).... jenom tím chci říct, že každý máme jiné chuťové preference.......

    OdpovědětVymazat
  16. Jezisi, ja ochutnala poprve v zivote arasidove maslo. To jsem fakt nemela delat. Muz mi jako darek prinesl z marks and spenceru minuly tyden a? No, tipuji tak tretina sklenice je v trapu... Achjoooo

    OdpovědětVymazat
  17. Pašťiky jsou úžasné.A mrkvánky si vůbec nekupuji nebo je sním celé a to jsem potom naštvaná.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)