Báječné nakupování (4)

Tak jsem opět přišla s novinkami u mě doma. Tohle je sezamová pasta, kterou u mne často vídáte v sekci Z mého stolu. Miluju ji. Kupuji u nás ve zdravé výživě. Mají i levnější sice, ale vsadila jsem na jistotu a znovu šla do této za 113 Kč/300 g. Až při současném nákupu jsem si všimla, že je celozrnná :D Netušila jsem, že se dělá i celozrnná sezamová pasta. No, tak tím líp. Je vskutku báječná. Dávám ji všude - na ovoce, do jogurtu, do vloček... s medem je fantastická, ale i bez něj ☺ 

Už jste je u mne viděli, tohle jsem momentálně asi nejprodávanější proteinové tyčinky na světě. Mají rozkošné reklamy a spoustu příchutí na výběr. Já jsem vám o nich psala už svůj názor a všechno to důležité kolem ☺ Už jsem z nich zkoušela i péct podle receptu ... no ... dopadlo to dobře a přitom ne nejlíp :D Ale v pohodě, za tu srandu to stálo. Příště je ale raději sním ☺ Z těchto čtyř příchutí mi moc nejelo akorát příchuť čokoládové brownies, jinak jsou neskutečně dobré, u skořicových a banánových s oříškem jsem se rozplývala. Vím, že jste někteří objednávali, tak pak dejte vědět, jak vím jeli. Já dávám pět hvězdiček, ale za to brownies je to spíš 4,5 ☺

Poslední věcičkou a novinkou u mne jsou tato závaží na ruce a kotníky. Nechtěla jsem moc investovat peníze do těžších činek, tak jsem přikoupila 1 kg přídavné na ruce. Hned to bylo při tréninku o něčem jiném. Na fotkách nevypadají tak mohutně, ale je to asi jediná věc, která mi krapet vadí, tedy že jsou větší a je to takové nepřirozené na rukách. Ale asi jde jen o zvyk, třeba mi to po čase ani nepřijde. Nicméně svoji funkci plní a to jsem ráda ☺ Když vemu kettlebell do rukou, hned jsou to dvě kila navíc a cítím to ☺

Poslední věc, na které poslední dobou ujíždím a všude dávám je kokosové mléko. Měla jsem v plánu jej koupit už několikrát, ale vždy mi bylo líto peněz. Teď jej měl Kaufland v akci za necelých 30 Kč, takže jsem v krátké době vzala hned dvě plechovky Zatím jsem jej dávala jen do rýžových vloček a dělala z něj placičky, ale chystám se i na zázvorovou omáčku a to bude mazec určitě ☺

***

A co jste si naposledy koupili vy? Doporučili byste mi něco vyzkoušet? ☺

Hezký den, Nikki.

14 komentářů:

  1. Ta závaží by se mi také hodila, mrknu se po nich. Do teď jsem ani nevěděla, že existují. :)

    OdpovědětVymazat
  2. quest barky jsem objednávala už dvakrát a zkrátka je miluju :D

    OdpovědětVymazat
  3. Všechno tohle bych chtěla vyzkoušet! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já dělám mrkvovo-zázvorovou polévku s kokosovým mlíkem a je skvělá:) a sezamová pasta vypadá tedy dost lákavě, podle tvého popisu!

    OdpovědětVymazat
  5. Sezamovpu pastu asi zkusím udelat sama stejne jako arasidobe maslo :) a zavazi na ruce i nohy mam taky a teda po 20min cviceni jsem rada ze dojdu do sprchy xD

    OdpovědětVymazat
  6. S kokosovym mlekem delam rodine polevku (detem bez chilli): Krevety (klidně mražené, ale raději větší - třeba Makro), kokosové mléko (používám dvě konzervy, a nejlepší zatím je to z Albertu, je hustší), shi-také (nejlépe čerstvé, ale poslouží i sušené, namočené předtím do horké vody), rybí vývar (dá se i z kostky - na dvě konzervy mléka dávám dvě kostky. Pozor, pak už NESOLÍM!), bambusové výhonky (konzerva), kukuřice (mražená nebo konzerva),chilli papričky a chilli pasta (pro děti vynechávám), kokosový olej. Krevety osmahnu na oleji, přidám chilli papričky do pánve, a poté zaliju kokosovým mlékem. Když to všechno začne bublat, pridám trochu rybího vývaru, pak shi-take, bambusové výhonky a nechám to vsechno chvíli prolnout. Nakonec ještě trochu kukuřice a úplně na závěr přidala chilli pasta.
    Můj poslední nový nákup byly rozmarýnové placky od Lifefoodu. Teda ne úplně tak nový, na jejich nepečených dobrotách ujíždím dost dlouho,ale rozmarýnové jsem ještě neměla. Už nejsou...:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty jo, tak jsem dneska zkusila koupit to kokosový mlíko v Kauflandu, když ho všichni tak chválí, a zjistila jsem, že tu chuť prostě nesnesu :D v týdnu z toho zkusím něco upéct, ale samotný mi to přijde nepoživatelný :D no jo, tisíc lidí tisíc chutí :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem zkusila tu pomazánku z makadamových oříšků, jak si o ní někde psala a objevila jsem jí i ve větší velikosti (asi 250 g) :). Kupovala jsem ji od značky bio nebio, kdyby tě to třeba zajímalo :).

    OdpovědětVymazat
  9. Závaží na kotníky a zápěstí mám taky, ale zatím je použil akorát přítel, když byl běhat :D Měla bych je už taky konečně použít... :D

    OdpovědětVymazat
  10. Tu sezamovou pastu mám taky ráda, kupuju si jen tuhle (hlavně proto, že je řecká :-) ). Já ji používám hlavně do hummusu.

    OdpovědětVymazat
  11. závaží na ruce i na kotníky mám už asi 10 let, to je super pomůcka :)
    ..a za mně - objevila jsem nové super mlsání ke kávě do kanclu :) - http://www.zbozi.cz/vyrobek/semix-musli-do-ruky-krupave-s-orisky-100-g/

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Nikki, ked ti chuti kokosove mlieko, vyskusaj moju oblubenu svacinku poslednych dni: nizkotucny tvaroh, trosku kokosoveho mlieka, jahody, kakao a stevia (alebo osladit medom). mnammnammnam :) urcite ti bude chutit. vyborna je s nim aj mrkvova polievka s cervenou sosovicou. :)

    OdpovědětVymazat
  13. S kokosovým mlékem jsou ještě super brambory :-)
    http://rumenkarulandska.blogspot.cz/2013/11/brambory-v-kokosovem-mlece-s-chilli.html

    OdpovědětVymazat
  14. Nejlepší věc na světě je kuřecí thajská polévka s kokosovým mlékem!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)