Báječné nakupování (3)

Dnes už potřetí s novou rubrikou o nakupování. Nakupuji nějak hodně a mám tolik věcí pro vás do zásob, že vůbec netuším, jak dlouho mi bude trvat, než vám všechno ukážu ☺ Ale aspoň mám z čeho vybírat. Dnes tedy další trojice produktů, které miluji, které jsem vyzkoušela nebo které teprve budu zkoušet.


Tyhle flapjacky od skotské firmy Wholebake jsou prostě nejlepší, které jsem kdy jedla. Já vím, že si můžu udělat svoje, to ostatně čtu pořád a všude s čímkoli, ale nemůžu dělat všechno na co ukážu svoje. Takže, ačkoli se na vlastní flapjack chystám, na tento nedám dopustit a když sjem ve městě a popadne mě hlad, tohle mě zaručeně zachrání. Nejvíce mi chutnají tyhle pekanové a pak ještě pistáciové. Ještě jsem zkoušela tuším s jahodami, ale nějak jsem ujetá na oříšky a od jisté doby prostě neexperimentuji a kupuji jen tyto ☺ 


Tuhle paprikovou pomazánku Saba jsem viděla už asi před rokem a asi tisíckrát ji držela v ruce. Někdy před necelým měsícem zhruba jsem viděla, že ji zkoušela i fitness-girl, netuším, ale ačkoli jsem ji s chutí snědla, není to přesně to, co jsem očekávala. Je to prostě papriková přesnídavka, trošku ostřejší a řidší. Nevím, kdo z vás ji zkoušel, ale mně prostě připomíná rozmixované lečo. Lečo miluji, ani tady to nebylo špatné, ale znovu už si ji asi nekoupím. Zase nic ohromného se v mé puse nekonalo ☺ Ale tak uvidím, zase propadák to nebyl ☺


Už asi stokrát padl dotaz na ty rýžové "jogurty", které mívám na fotkách a v jídelníčcích. Pro nezasvěcené, rýžové proto, protože se prozatím ve větší míře vyhýbám kravské bílkovině, na kterou je alergická moje dcerka, ale už ji postupně zařazujeme a tolerance se tedy s přibývajícími měsíci lepší. No, takže proto volím rýžové. Nejsou to tedy žádné jogurty jako takové, neobsahují žádné mléko, tím tedy nutno říci, že jsou absolutně bez bílkovin, plusem je, že nejsou vůbec přeslazené, jsou velmi jemné, pudinkové struktury. Zkoušela jsem více druhů a nejlepší jsou tyhle borůvkové a višňové, špatná nebyla ani brusinka a nejméně mi jela asi jahoda. Pokud máte ve městě zdravou výživu, podívejte se jim do chlaďáku nebo do lednic, zda je tam nemají. Jsou opravdu fajn i s ovesnýma vločkama (na doplnění bílkovin), oříškama apod. Viděla jsem je i na netu ☺ Dávám plný počet, už jen za to, že mi prostě v době bez mlíka "zachránily život" ☺

Zkoušeli jste něco z uvedeným potravin? Nebo vyzkoušíte? Dejte mi vědět ☺ Nikki.

8 komentářů:

  1. My s přítelem Sabu milujeme, nejvíc do zapečených toustů místo kečupu, to je mňamka :-) Ale teď ji delší dobu nemůžu sehnat. Měli ji u nás na "vesnici" v krámku, ale tam ji už přestali prodávat.

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle flapjacky miluju..! Jsem na nich závislá... obvykle je mám jako snídani ve vlaku.. :-) A taky jsou mé nejoblíbenější pekanové a pistáciové..

    OdpovědětVymazat
  3. Já miluju Flapjack kešu s kokosem, toho bych se mohla ujíst :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jo, já už si tu Sabu musím koupit, každý mi ji doporučuje! :)

    A.

    OdpovědětVymazat
  5. Na flapjack se taky chystám, jenom poslední dobou nemám moc času péct a nějak složitě vyvařovat. V kuchyni tak moc času netrávím. Těším se na nějaké "volnější období", kdy toho nebudu muset tolik stíhat, pak si s tím jídlem budu zase krásně hrát a experimentovat .. :D
    Ten rýžový jogurt mě dost zajímal. Tak konečně vím, o co jde. Vypadá dobře, tak přemýšlím, že si udělám výlet do zdravé výživy (stejně jsem tam dlouho nebyla :D) a pořádně to omrknu. :))

    gettingfit.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Pokud vám nevadí sója, zkuste Sojade nebo Provamel, jsou to nejlepší soj. jogurty + obsah bílkovin super :))

    OdpovědětVymazat
  7. Ja som si kúpila vo štvrtok Flapjack kešu s kokosom, ale ešte odpočíva v poličke... U nás v malom mestečku sa to bežne nedalo kúpiť, ale otvorili nový bio obchod tak som to hneď šupla do košíka :D Tak som nakúpila nové veci, čo som ešte neskúšala... napr. nutrikašu probiotic, marcipánky celozrnné sušienky, Nutrend De - Nuts asi 4 príchute a od firmy Rej Müsli s 30% tropickým ovocím... uvidíme, čo z toho bude fajn a čo fuj :D

    OdpovědětVymazat
  8. Elah: Nutrend tyčinky ti chutnat budou :)))

    Tina: zkoušela jsem právě kvůli bílkovinám, ale nechutnají mi. Vždy jsem je jedla vyloženě na sílu :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)