1.000 Rep Full Body Fat Burn Workout


Dnešní workout jsem sestavovala opět sama a ačkoli zní hrozně strašidelně, má přece rovnou celých 1.000 opakování, není zase tak šílený ☺ Celý trénink se dá stihnout za 15 minut a podle potřeby si jej zopakovat, pokud máte více času a chcete si dát pořádně do těla. 

Během tréninku procvičíte naprosto celé tělo - lýtka, stehna, zadek, břicho, záda, bicepsy, tricepsy, hrudník i ramena. Budete potřebovat podložku, kettlebell (nebo těžší činku - pokud nemáte, spojíte dvě lehčí), švihadlo a pár činek, se kterými cvičíte. Švihadlo není podmínkou, ale pokud jej použijete, bude váš trénink o to náročnější, však víte ☺

Takže si připravte stopky, žádné zdržování, určitě se potom budete cítit příjemně ☺ A nezapomeňte na menší bonus ;)

Těším se na vaše ohlasy,

Nikki ♥

100 Jump Rope High Knees
100 Mountain Climbers
100 Jump Rope
100 Ankle Tap Crunches
100 Jump Rope Scissors
50 Kettlebell Figure-8
100 Jump Rope Jumping Jacks
25 Bicep Curl
25 Rows
50 Jump Rope One Leg (pravá)
50 Touchdown Jumping Jacks
50 Jump Rope One Leg (levá)
50 Dancing Crab
25 Push-Ups (možno i na kolenou)
25 Weighted Squats
25 Tricep Dips (možno i na zemi bez židle)
25 Bike Toe Touch
------------------------------------------------
Bonus:
50 Shoulder Tap in Plank


OBRÁZKOVÝ PRŮVODCE

 
Jump Rope High Knees / Mountain Climbers / Jump Rope

  
Ankle Tap Crunches / Jump Rope Scissors / Kettlebell Figure-8

  
Jump Rope Jumping Jacks / Bicep Curl / Rows

  
Jump Rope One Leg (pravá) / Touchdown Jumping Jacks / Jump Rope One Leg (levá)

  
Dancing Crab / Push-Ups / Weighted Squats

  
Tricep Dips / Bike Toe Touch / Shoulder Tap in Plank

33 komentářů:

  1. Super, to odpoledne zkusím! Díky za tip :-)

    OdpovědětVymazat
  2. už teď nemůžu, ale hned to zkusím jak půjde dcerka spát :) to jsem zvědavá za kolik to dám :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ten je bezvadnej Nikki, škoda, že mám pro dnešek odcvičeno,ale zitra jdu do něj :-) Jen ten první bude oříšek,tohle přeskakování švihadla mi ne a ne jít.

    OdpovědětVymazat
  4. Nikki, to je úžasné, že jsi nám to takto připravila i s náhledem, paráda .... už jenom kvuli tomu dnes změním WO a dám tento :)

    OdpovědětVymazat
  5. Lenka: supr, jsem ráda :))

    Tina: jéé, toho si cením :D dej pak vědět, jak se líbilo :)

    OdpovědětVymazat
  6. už sa teším :) ďakujem za GIFká, či videá, či čo to je, tú švihadlovú terminológiu ešte neovládam a sama by som bola asi lenivá každý cvik si nájsť osobitne! veľké plus :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, co bys mi doporučila za cviky na boky, aby šly cm dolu? Zatím cvičím JM - Body Revolution, všude cm postupně (sice pomalu, ale přece) ubývají, jenom na bocích se mi ty 2 shozené cm zase vrátily :-(

    OdpovědětVymazat
  8. Lacrissa: asi tě zklamu, ale žádným cvičením nevyženeš cm z partií, kde to potřebuješ. chce to cíleně zaměstnávat při trénincích celé tělo a trpělivě čekat, než si tělo vyžádá tuk při spalování i z partií, kde to nejvíc chceme :) už to tak bývá :)

    OdpovědětVymazat
  9. No to je neuveritelne tie male videijka :-) Super super nahlady, no veru si aj po technickej stranke dobra...jak to robis?!!!!....:-) :-)

    OdpovědětVymazat
  10. No to je neuveritelne tie male videijka :-) Super super nahlady, no veru si aj po technickej stranke dobra...jak to robis?!!!!....:-) :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, děkuji za super workout, jsem na to zvědavá!:-) pro pobavení posílám video, které fakt stojí za to:
    http://www.youtube.com/watch?v=jzYTrFdK1hc#t=164

    Hezký den:-)

    OdpovědětVymazat
  12. ahoj, sice to není k tématu za což se omlouvám, ale když zkouším IF 14/10, tak ten půst musí být přesně 14 hodin, nebo stačí když si dám poslední jídlo už třeba v 5 a potom mám půst až do 10 ráno? dík za odpověď, Claire :)

    OdpovědětVymazat
  13. Nikky, super že si k tomu dala aj tie obrázky, inak by som si to musela vyhľadávať, nepoznám veľmi cviky podľa názvov :D Je to krásne že myslíš aj na takých ako ja :D
    Toto určite zaradím k tréningom :)

    OdpovědětVymazat
  14. Nikki, tak teda hlásím, že jsem to dala, ale mne to trvalo 25 min !!!! Ještě se mi klepou kolena.... Ale musím konstatovat na závěr, že mne to bavilo víc než JM se kterou jsem začala letos cvičit po Tvé březnové výzvě. Zítra pokračuju. Moc díky za Tvoji podporu :)

    OdpovědětVymazat
  15. Dnes jdu po práci do toho :)) děkuji za super inspiraci

    OdpovědětVymazat
  16. Eva: tak to video mě rozsekalo :D :D :D úžasný :D

    Clai: jak si určíš okno, takové ho budeš mít :) Jen v tom okně pro jídlo musíš svůj denní příděl kalorií sníst :) Není to nějaká omezující dieta :) jen využití těla ať spaluje tuky :) jo?

    Kat: no jasný :)) já bych vám to neudělala, abyste nevěděli co a jak, sama mám ráda, když to nemusím vyhledávat :)

    Tina: jsi báječná :)) zkus za pár týdnů nebo dní znovu, abys viděla pokrok :))

    Monča: jsem zvědavá na reakci a výsledek :)

    OdpovědětVymazat
  17. ahoj, dnes som si povedala, ze skusim tvoj workout, super, ze si pripojila nazorne ukazky, sice som zvacsa vedela o co ide, ale predsa so znazornenim, nemusim rozmyslat, co je co. Musim povedat, ze wou...endorfiny. Dala som si 2 kola, hecla som sa:-))) Trvalo mi to do 40 minut, ale nestopovala som to presne. Urcite si to niekedy zopakujem, mozno aj zajtra, podla toho ako sa budem citit. Dakujem a prajem vsetko dobre

    OdpovědětVymazat
  18. zajtra idem do toho :) ale bez jump rope lebo by som zničila v izbe všetko okolo :D

    OdpovědětVymazat
  19. wauuuuuu.....to vypada naprostou SUPER. Dneska mam odcviceno, ale i tak me svrbi ruce :). Takze pokud nepodlehnu jeste vecer, tak zitra jdu do toho ;)

    OdpovědětVymazat
  20. Nikki, super workout, i když jsem cvičila už dopoledne, musela jsem zkusit i toto. Zabralo mi to 25 min. a docela mě bolí ruce.
    Určitě ještě někdy zopakuju, a budu se snažit překonat čas.

    OdpovědětVymazat
  21. Uff, to bylo zase něco pro moje ruce :D Třesou se jak rosol :D Nepoužila jsem sice švihadlo, ale za to jsem si téměř poprvé pořádně vyzkoušela mé nové 3kg činky :D Nu a celkem mi to trvalo cca 22 minut.

    OdpovědětVymazat
  22. Super workout! :) Tyhle pestré a zaměřené na celé tělo mám nejraději :)

    OdpovědětVymazat
  23. Nikki, to cvičení vypadá jako pořádná makačka ti povím! :D High knees bylo jednou dobu moje smrt a když vidím tu stovku u toho, to by bylo něco naprosto na mě .. :D
    Jinak ti moc děkuju za pochvalu u mě na blogu, hrozně mě to potěšilo! :)) Ta závaží na ruce jsem viděla - máš pocit, že ti tak cviky dávají víc zabrat? :)
    Jinak mě moc mrzí to s tvým notebookem, snad ho doopravdy co nejdříve opraví a ty budeš zase moct přidávat články. Už se těším! ;)

    gettingfit.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  24. tedy Nikki, ty jsi tak hodná. ty obrázky k tomu jsou dokonalé. děkuju

    OdpovědětVymazat
  25. Tak jsem tvůj workout zkusila a dal mi zabrat. Trvalo mi to 28 minut, ale velká spoojenost a ty obrázky jsou fajn, díky.

    OdpovědětVymazat
  26. Tak jsem si ho konečně včera zacvičila :) Slušná zabíračka! U osmičky s kettlebellem jsem střídala směry po deseti, aby to bylo vyvážené. Trvalo mi to celkem cca 20 minut. Rozhodně zopakuju!

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj, už dlouho na tvůj blog chodím obdivovat, ale ještě jsem nekomentovala (pokud mě paměť nešálí).:) Tohle je tvoje druhé cvičení, které jsem zkusila, a fakt mě bavilo, dala jsem si na závěr ještě dva svoje oblíbené cviky a myslím, že se zítra hecnu a dám si to dvakrát.:) Děkuju! Tohle byl přesně ten impulz, který jsem potřebovala.:)

    OdpovědětVymazat
  28. Včera večer jsem si naplánovala, že toto bude další cvičení na pořadu dne. Ale nalákala jsi mě, Nikki, na to dnešní nové, a protože jsem ještě mohla, tohle byla sladká tečka :-D ten bonus na konci byla konečná :-D :-D Šlapeš mé oblíbené Zuzce na paty :-) Přibližně před rokem jsem díky Tobě začala cvičit a už mě to nepustilo. Jsem Ti vděčná za lepší pocit ze sebe sama. Měj se hezky a děkuju.

    OdpovědětVymazat
  29. Zuzka je výborná učitelka, co na to říct :D čerpám od ní :) Takže je to od tebe moc milé :)) jsem ráda, že už tě to nepustilo :)) taky díky za komentáře, zpětná vazba, obzvláště u tréninků, je pro mne důležitá :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)