Z deníku Nikki: Fitness zápisník, den 9


Máme den po měření a vážení a já si dnes dopřála "cheat day". Nedělám ho pravidelně, jakože někdo si dává třeba každou sobotu nebo každou neděli do pusy, co chce, já to dělám prostě čas od času nárazově a tak nějak jsem si ho zkrátka dopřála dnes ☺ 

Asi se budete ptát, co takový "cheat day" znamená nebo jak s ním naložit. Víte, někdo si ten den dá prostě naprosto cokoli bez ohledu na množství kalorií. Znám takové, co si myslí, že když sní v jeden den 3000 kcal a druhý den stoupnou na váhu a uvidí, že nepřibrali ani deko, tak se usmějí a řeknou, jak je to fajn. Jenže kalorie neuvidíte na váze za jeden den. Čokoláda má 100 g a přitom má tolik kalorií, kolik má 600 g jablíček. Váha váží, nepočítá kalorie, takže pak je jasné, že váha další den 100 g z čokolády neukáže, ale kalorie v sobě má a ty hrají roli v dalších dnech. A potom se právě ten jedinec diví, jak je možné, že se za týden nepohnul ani o deko, přestože tak cvičí a dře. Je to všechno právě díky tomu, že celý týden pracoval na tom, aby kalorie z tohoto jednoho dne spálil. Proto se nikam z místa nepohnul.

Čili ano, já si dopřeju "cheat day", ale rozhodně si hlídám kalorie, abych se další týden na místě nezasekla. Pokud si držím denní příjem v rozmezí 1400-1800 kalorií, pak i "cheat day" by měl toto rozmezí dodržet. Já si tak dnes dopřála k snídani naprosto nezdravé párky s bílým rohlíkem :D Mňam!!!! K obědu si dala karbanátky, po kterých mi bylo teda dost blbě se přiznám :D Žaludek jsem si tedy pěkně rozmazlila ☺ A krom toho jsem jedla zdravě, ani jsem neměla kupodivu potřebu hřešit sladkým, ne, že bych nechtěla, ale nebyla chuť. Navíc beru sladkosti jako drogu, když jíte sladké, tak vám neustále prudce stoupá a klesá cukr v krvi a tělo je tak doblbané, že cukry přímo vyžaduje, takže je lepší si s nimi ani nezačínat a neprovokovat tělo ☺ 

K obědu jsem dělala domácí slepičí vývar s domácím drobením a přes svačinku jsem si dala celozrnný chleba se šunkou, přes den ještě nějaké to ovoce. Zelenina vůbec, tu jsem dnes úplně zazdila :D

Dnes jen jednu hvězdičku za to, že jsem aspoň trošku cvičila se Zuzkou Light ☺

Četla jsem vaše komentáře, jak jste dopadli po měření, někteří se teprve chystají :)) Jste prozatím spokojeni? ☺ Přeji moc štěstí a ubylých centimetrů i v dalším týdnu!!!! Vzhůru do toho ☺ Léto klepe na šatník ;)

Nikki.

***

DEN 9 (zápis z 22. února 2014)

Trenér: Zuzka Light
Název tréninku: Zwow #53
Délka tréninku: 10 minut
Neřesti: "cheat day"
Snídaně: ano
Pitný režim: ano
Hodnocení dne: 1/5

Jinak jak vidíte, ještě pořád to není ono a asi to ještě dlouho ono nebude. Musím makat. První foto je po třech měsících cvičení z roku 2012. Tehdy jsem začínala. Foto vpravo je z dnešního dne a je tam tedy dost na čem pracovat, ty boky!!! Ach!!! :D Ale ruce už začínají být pěkné ☺ Tak jdem na to ☺


***

17 komentářů:

  1. Já cheat day vůbec nezařazuji, protože tuším, že by se to zvrtlo v něco nepěkného :D Navíc nejedu žádný striktní jídelníček, sem tam si dopřeji domácí buchtu, čokoládu nebo oběd od babičky, takže by asi takový den ani neměl smysl :)
    Náhodou to vypadá dobře, však určitě zase rychle budeš tam, kde jsi byla ! A nebo ještě dál :) Držím palce.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem cheat day už asi půl roku minimálně žádný neměla. Připadá mi, že mi to ten zajetý systém tak děsně rozhasí, že si pak zase měsíc navykám na ten zdravý režim. A to mi za to nějak nestojí. :)) Navíc mi zdravé jídlo chutná o mnoho víc než to nezdravé. Teď už se stává doopravdy velice vyjímečně, že bych dostala chuť na něco, co v mém jídelníčku nemá co dělat. A tak mi to vyhovuje. :))
    gettingfit.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Nikki, jsi mou ohromnou inspirací, pustila jsem se do výzvy o den později, takže dnes mě čekalo vážení a měření. Po pravdě, nechtělo se mi, ale dopadlo to skvěle, váha ukázala o 1,6kg méně, v pase -3 cm a přes boky a stehna -2 cm. Musím říct že mě to dost nakoplo. Cvičím Jill 30 Day Shred, včera jsem si dala poprvé pauzu tak se těším na dnešní cvičení. Díky za tvé příspěvky, jsem věčný začátečník a teď vím, že konečně zvládnu dojít ke svému snu :-) Díky tobě :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Nikki, já jsem včera taky mlsala - sladké a jak říkáš, je to droga, je lepší si s tím nezačít, protože jsem si dala jeden bonbón a pak snědla dalších pět:-( Ale nevadí, výčitky nemám, jednou za čas, to jde...a navíc jsem si troufala konečně po nachlazení zacvičit, 20 min s Jillian a dnes necítím nohy. Skvělá práce :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jen jsem se chtěla zeptat, jestli není těch 1400 docela málo, vzhledem k tomu, že bázál máš nějakých 1440kcal a určitě celý den neležíš na místě :) Navíc, když jíš, kdy máš hlad, nebojíš se, že budeš jíst moc málo? :)

    OdpovědětVymazat
  6. verím, že mi to vydrží dlho, a preto som si povedala, že sa pokúsim nastaviť tak aby som nemusela podĺahnúť - normálne z tých jedál, ako biele pečivo alebo sladké nemám v sebe už nejaký pocit nutnosti - nepotrebujem ich chuť --- teraz mám síce svoje dni :D a to je asi najhorišie - únava a chuť na sladké ma zmáhali :D ale povedala som si, že tak to teda nie :D miesto sladkého som si dala tmavý chlieb s arašid. maslom a džemom , alebo len malú lyžičku čistého medu a vhupla som do tréningoveho - hneď ma to prebralo :D dala som si záväzok na 4 mesiace , tak sa to snažím aj udržať :) po týždni merania sa mi podarilo dať 3,5 cm z bokov, čo ma neskutočne povzbudilo

    OdpovědětVymazat
  7. Bett: jojo, já vím kolik mám bazál, jen mi přijde divné to psát přesně na kalorii :D a taky jsem čekala, kdo se ozve :D systém hubnutí je, že musíš znát bazál a aktivní metabolismus. Pokud budu jíst nad bazál a budu dorovnávat kaloricky aktivní metabolismus, budu na stejné váze. takže to musím ubrat, pokud chci zhubnout :)) a neměj strach, jím dostatečně, přestože je můj bazál 1400, ještě jsem se na něj nedostala :))) mívám kolem 1600, někdy trochu míň a někdy trochu výš :) tam hlavně hlídejte sebe :D

    OdpovědětVymazat
  8. Po 7 dnech mám dole 3.3 kg tak jsem spokojená vždy mi to šlo rychle i s prohřešky. Tak jsem zvědavá příští týden :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Andullie: já tě chápu, jak jsem začínala, tak jsem si nedovolovala absolutně nic, ani bonbon, přesně jaka píšeš, měla jsem strach, že bych neodolala dalšímu :( člověk si to musí prvně natrénovat tu "poslušnost" .

    OdpovědětVymazat
  10. Rosa: no šikovná!!! Tak doufám, že druhý týden bude úspěšný také :)) Držím palečky.

    Bett: jen sjem chtěla, aby ta moje odpověď nevyzněla nijak špatně, vím, že máte dotazy a ptáte se, protože chcete vědě, já si to teď po sobě přečetla a určitě jsem nechtěla, aby to třeba vyznělo nějak nazlobeně, jen jsem to psala rychle, bo jsme byly v nemocnici s malou a čekalo nác vyšetření a já pospíchala :D No.. a chtěla jsem to poslat co nejdřív. Tak to když tak ber s rezervou, pokud by tě odpověď třeba vykolejila , nebylo nic myšleno špatně :)

    OdpovědětVymazat
  11. Zuska: daří se ti skvěle. držím palečky do dalšího meziměření :) boky jsou i moje slabina :(

    OdpovědětVymazat
  12. Jak už bylo řečeno v komentářích výše, také jsem teď cheat day úplně vyřadila, protože mi to akorát narušilo můj režim a já pak byla jak utržená z řetězu. Každopádně lidem, kterým to problém nedělá, proč ne. :))
    Myslím, že na tom rozhodně s postavou nejsi špatně, ba naopak! Změny jdou stále vidět, je zřejmé, že fakt makáš. :)) A uvidíš, že boky budou za chvíli pryč. I když ženská bez boků, to by snad ani nešlo. ;) Ale samozřejmě chápu, jak to myslíš. :D

    OdpovědětVymazat
  13. ahojky, podle mě nemáš tak strašnou postavu, ale ano je pořád na čem dřít :) já mam spoustu práce, a nehodlám to vzdát, protože se nechci ohlížet dozadu chci jit pořad dál a nechci se vrátit k tomu co bylo před tím, protože teď se cítím líp a věřím v to že jdu tím správným směrem.Já mám dnes 18. den před 9 dny jsem si stáhla Fitness zápisník, četla jsem tam na jedné stránce (stránka 46) že po 2 týdnech se budu cítit sebevědomější, jistější, silnější a opravdu jsem si připadala jak o 10kg lehčí ..to co si tam napsala je pravda úplně to na mě sedí. A moc ti děkuju že si ten zápisník vytvořila, jsem totiž ten typ člověka co si rád vše zapisuje a když si můžu napsat co jsem za ten den udělala nebo snědla..tak to mě moc baví a víc se snažím. A obdivuju tě v tom, že když jsi byla v těhotenství tak ses i tak fotila a psala cm, které ti přibyli. Jiní se k tomu staví jinak, stěžují si na to že v těhotenství strašně ztloustly. Ale ty jdeš dál a bojuješ. Neštve tě to že jsi přibrala a musíš zase makat. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, jak jsem bohuzel ztratila papirek s mirami na zacatku meho snazeni, ale vidim, ze jsem zhubla na vaze i na obleceni. Nikki, vypadas moc dobre, jsi skvela !

    OdpovědětVymazat
  15. Tak já to mám také nastavené na vážení a měření na dnešek. Minulý týden bylo o 1kg více než před tím, a teď to šlo za tento týden o 2kg dolů. Cm mi jdou za týden tak okolo 1cm, jen to břicho nějak nejde, kalorie si také počítám i když hřeším. Klasický cheat day si také nedávám, ujíždím na různých buchtách , takže si dám, když to na mě přijde, ale zapíšu si jí do kal.tabulek.

    OdpovědětVymazat
  16. Cheat day řeším/budu řešit podobně jako Ty. Zatím se držím nějakých 20 dní, kde jsem neujela ani jednou, ale zároveň jsem ani neměla potřebu nějaké hřešení, ale až to na mě přijde, tak si prostě něco dopřeji.

    O vážení a měření ještě dnes na mém blogu - lemondedemichaela.blogspot.cz.

    OdpovědětVymazat
  17. Já si myslím, že už teď vypadáš moc dobře :-)
    Já jsem chvíli měla cheat day každý týden, teď to mám tak, že spíš občas nepravidelně zahřeším...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)