Z deníku Nikki: Fitness zápisník, den 8 - změny po týdnu


Dnes je velký den a budeme se poprvé vážit a měřit. Možná nebudete ve svých mírách tak úspěšní jako ostatní, ale nezoufejte, každému se změny na těle dějí rozdílně. Já už mám vyzkoušeno, že když se do toho opřu, první týden jsou změny radikální a pak se se stejným přístupem zpomalí (což se taky stalo, uvidíte další týden ☺). U vás to může být a bývá přesně naopak. Nástup může být pozvolný a pak se začnou dít věci. Určitě se nezalekněte. Naopak se podívejte do zrcadla a zkontrolujte, zda se věci dějí ☺ Zkuste si kus oblečení, který jste měli v příspěvku vašich cílů a možná zjistíte, že už vám tento kousek hadříku není tak malý jak býval před pouhým týdnem ☺ Já tedy rozhodně změnu nejenže vidím v zrcadle a na svých džínách, ale taky cítím... 

Musím říci, že jsem za týden zhubla více než jsem čekala, ale to přisuzuji velkému zpřísnění jídelníčku, navýšení pitného režimu a soustavnému pohybu. Nijak se to nepodepsalo na mateřském mléku, naopak. Což je zvláštní ☺ Ale chápala bych to, více tekutin a kvalitnější strava ☺

Jsem ráda, že jsem se našla v tom, co mi vyhovuje. Někomu dělají dobře časté a menší porce, já jím tehdy, když začnu pociťovat hlad (tím nemyslím, že už hladovím, ale takové ty mírné známky, že by už tělo chtělo ☺), což je asi každé 4 hodiny a vesměs se to shoduje s tím samým režimem, se kterým jsem začínala naprosto poprvé. Měla jsem ty nejlepší výsledky. Díky Jillian :D

Taky jsem moc nadšená ze změn na pohled. Viditelně se mi zvedl zadeček a stehna vypadají lépe. Rozhodně. A jsem moc ráda, že to nevidím jen já, ale sám od sebe si toho všiml i partner. Mimochodem, po včerejším workoutu se Zuzkou mě zadek pekelně bolí, to byl nářez, moc doporučuji ☺

Takže, jak to dnes dopadlo....



DEN 8 (zápis z 21. února 2014)

Trenér: Zuzka Light
Název tréninku: Zwow #60
Délka tréninku: 12 minut
Neřesti: ---
Snídaně: ano
Pitný režim: ano
Hodnocení dne: 5/5

Info o hubnutí od Jillian: Pokud konzumujete přiměřené množství kalorií, vaše strava je vyvážená a do toho cvičíte, neexistuje termín "příliš rychlé hubnutí". Spousta lidí má rozdílné představy o tom, jak vypadá "zdravé" hubnutí. Nejde o to jakou rychlostí hubnete, ale o metodu, již jste při tom použili. Pokud jste zhubli díky cvičení a správné "clean" životosprávě, je dost pravděpodobné, že si svou váhu udržíte napořád. Pokud jste hladověli a drželi bláznivé diety, dost se přikláním k tomu, že svá kila naberete nazpět. A to rychle. Opravdu nezáleží na tom, kolik kil za týden zhubnete, když vidíte a cítíte výsledky svého úsilí, jste schopni si udržet motivaci. Jak jsem řekla, důležité je, jakou metodou toho dosáhnete. 

***

Dnes jsem nic nefotila, ale pro inspiraci jen řeknu, že jsem měla na oběd stejný kuřecí salát jako včera večer (jen podstatně víc), opět jsem měla flapjack, tentokrát s pekany, taky jsem si dala ananas, na večer vajíčka se šunkou a celozrnný chléb s máslem. Ke snídani pečivo se šunkou a ještě tu mám v jídelníčku napsané, že jsem měla zeleninový salát se šunkou, křoupala jsem mrkvičku a vrazila do sebe velkou lžíci arašídového másla ☺

Mějte se krásně a doufám, že se pochlubíte se svými výsledky. A slibte mi něco, pokud jsou změny minimální, nevzdáte to. Je to každodenní boj a kdykoli to vzdáte a přestanete bojovat, uděláte krok nazpět. Nezapomeňte, že v opačném případě jste den za dnem blíž svému snu :))

Nikki :)

15 komentářů:

  1. Krásné změny :) Skvěle jsi to vymyslela a sama jdeš příkladem, jen tak dál :) A vše nejlepší k svátku ženo :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Me motivuje, ze ty miry přes boky a stehna mas dost podobne:) takže se hecuji :D ja mam mereni, vazeni v utery:) jsem zvedava..ale uz jedu druhy tyden..vsem hodne stesti, a vse nejlepsi k MDZ:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja mam po tydnu -1,3 kg, koukala jsem jako blazen a ohromne me to nakoplo pokracovat dal. Co se tyka mereni, tak to si necham az k 1.4. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mila Nikki,moc gratuluju k skvelym vysledkum a patri ti muj obdiv za 5/5,zjistila jsem,ze lehce zhresit je pro me temer pravidlem,na to abych nehresila musi byt pritel mimo domov:-)Ja se budu merit v pondeli,ale nejvic pro me bylo,kdyz si vecer ke me lehl pritel a po chvili mi povida,ze mam na omak uzasny telo,rano mi rekl,jak jsem ted krasna a odpoledne mi pochvalil,jak mi slusi dziny ktery mi pred tehotenstvim byly fest,ted jsou prijemne volny:-)Ty a Jillian jste moje nove drogy:-))Moc diky!

    OdpovědětVymazat
  5. Nikki, to jsou krásné změny, já jsem od února každou chvilku nachlazená, snad mi zítra zvládnu 10 min s Bobem :-) Za týden mám necelé kilo dole a cenťák na bocích a prsou, je zajímavé, jak na těchto partiích hubnu souměrně :-) Největší problémem jsou ale paže :-( Měla jsem v prosinci 32 cm, teď 29,5, ale pořád jsou ty ruce hrozně velký a nejdou dát dolů:-( Snad časem :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Terezko, to půjde, krásné změny, jen tak dál, pokračuj, já mám také štěstí, že hubnu a tvaruju se souměrně a ruce v pažích mi taky nejdou :D Sice jsou vytvarovaný krásně oproti původnímu zjevu, ale stejně bych je chtěla méně :)) Si musím taky počkat. Prsa půjdou uplně nakonec, to už vidím :D jestli vubec :D

    OdpovědětVymazat
  7. Já se budu muset začít víc snažit, míry mám po tom týdnu pořád stejné a taky jsem to dost flákala, kromě cvičení, tak snad to bude příští týden o něco lepší :)

    OdpovědětVymazat
  8. Úžasné změny, gratuluju Nikki! Jinak jsem na facebooku četla o Elišce. Mně se něco podobného stalo s mojí sestřenicí. Hrála jsem si s ní na posteli, pak jsem jenom na moment otočila hlavu a holčička byla na zemi. Úplně chápu, jak ses cítila. Neméně hrozně jsem si připadala i já. Jsem ale ráda, že už se všechno lepší! :) Takové věci se prostě v životě stanou, nejsme stroje, abychom kontrolovali všechno. I když by se to, přiznejme si, někdy docela hodilo.
    A to, co pro tebe udělala Zuzka, to je nepopsatelné. Jenom se potvrdilo, jak skvělá ženská to je! :)))
    gettingfit.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Mohla bych se zeptat, kolik kalorií přijímáš, když cvičíš Zuzku? (vím, že je to jiak pro každou výšku a váhu, jen by mě to zajímalo), děkuju :))

    OdpovědětVymazat
  10. Super výsledky! Mě čeká další měření zítra, tak jsem zvědavá! Krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
  11. Holky, nic si z toho nedělejte, pokud nejdou centimetry dolů. Když jsem já před dvěma měsíci začala něco dělat, tak trvalo tři týdny, než jsem dala dolů první centimetry. Prostě moje tělo muselo nejdřív pochopit, že se už nebudeme cpát čokoládou a večer větrat v lednici... a pak to šlo samo:-) Jinak další měření mám zítra, už se nemůžu dočkat!

    OdpovědětVymazat
  12. KataS: tak tak :)))

    Bett: zlato, zrovna zítra to bude napsané v příspěvku :D Já jím kolem 1400-1800 kcal za den, ale neřeknu ti to přesně, protože to záleží na tělu, jakou má aktivitu. obvykle druhý den po nějakém náročnějším nebo spíš delším tréninku jsem dost hladová a sním toho víc, jakmile jedu 10-15 minut, jím méně, já se naučila jíst podle toho, jak tělo chce. Takže když nemám hlad, tak nejím (kromě snídaně, tu sním do hodiny vždy, ať je hlad či není). Z počátku , pokud někdo začíná se stravou a předtím jedl špatně, tak by se asi měl naučít jíst každé 3-4 hodiny, aby naučil tělo nějakému návyku. Ale po několika měsících, už si můžu dovolit jíst takto, protože už své tělo znám. No, takže 1400-1800 :)

    OdpovědětVymazat
  13. ahoj jde ti to opravdu krásně :) ja se taky dneska měřila dnes je to můj 17. den a vsude -1cm kromě stehen.nevážím se ( váha je rozbita :D ) .Taky si myslím, že tělo si nejdříve zvykalo na to že už to nebude tak jako předtim, cítím se uplne jinak tedy skvele, doufám v to ze se mi to podari..snazim se o to moc dlouho..a teprve nedavno jsem konecne zjistila jak na to..nechci psat slovo hubnuti ..nelibi se mi..je to proste zmena ziv. stylu..Nikki myslis ze kdyz budu cvicit 2 dny pak 1 pauza a takhle porad ze to bude efektivni ? ja ted cvicila spoustu dni za sebou..a nastal jeden den a to jsem cvicila Jillian o 5 minut mene protoze jsem se citila bez energie..takze vim uz na vlastni kuzi ze telo tedy svaly potrebuji regeneraci..a jinak drzim palce at se ti povede zitrejsi den..

    OdpovědětVymazat
  14. Luci, určitě bych se nebála dělat pauzy jak píšeš, pokud se ti tělo ozývá, tak jej vždy poslechni podle potřeb :) je dobře, že to děláš :) Tak to má být, nic na sílu :)

    OdpovědětVymazat
  15. Hezké změny, Nikki :-) U mě to teď jde celkem pomalu, ale pořád se něco děje :-) A hlavně to pozoruju na kalhotách, to je nejlepší :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)