Z deníku Nikki: Fitness zápisník, den 7


Je to k neuvěření, ale zítra už tady bude naše první meziměření a vážení. Těšíte se? Nebo se hrozíte? :D Já mám takové zvláštní pocity, ale no uvidíme. Dnes jsem si po dlouhé době dala jahody, ale taky jsem si k večeři dopřála trošku toho nezdravého a to celou plechovku pečenáčů... miluju je :) 

Dnes jsem si dala na cvičení Zuzku Light totálně mi nakopala zadek. Je potřeba ještě hodně trénovat. Trénink, který jsem měla mít pod 15 minut hotový jsem nedala ani za 20 minut celý :D Ale co už... jednou to přijde :))

Ne moc zdravě jsem začala hned ráno :D Ale nedalo se odmítnout, synek přiběhl celý šťastný a podaroval nás s přítelem ještě ráno v posteli gumovým medvídkem a my poslušně museli zbaštit... jinak by mu to bylo líto :) A já se z jednoho "medvěda" nepotento :P :D A tu Pepsi Light taky neřešte... byla chuť... je to moje slabina :)

DEN 7 (zápis z 20. února 2014)

Trenér: Zuzka Light
Název tréninku: Beach Body Workout
Délka tréninku: 20 minut
Neřesti: 0,33 Pepsi Light + gumový medvídek ... mňam mňam
Snídaně: ano
Pitný režim: ano
Hodnocení dne: 3/5

Tip do jídelníčku: často se mne ptáte na přílohy. Jestli je dobré je jíst či nikoli. Já jsem se jim nevyhýbala a přesto jsem zhubla. Jelikož ale mají spoustu kalorií, musí se s nimi opatrně a na talíři by měly tvořit jen malé množství. Například 100 g vařených brambor má asi 80 kcal (z toho 91% tvoří sacharidy). Bílá vařená rýže má na 100 g zhruba 130 kcal (z toho 89% tvoří sacharidy). Vařené těstoviny musí být připraveny navíc na skus, aby nestoupl jejich glykemický index, na 100 g mají dokonce 160 kcal ( z toho 80% tvoří sacharidy). Přílohu bych doporučovala pouze jednou denně a to ještě v den, poté, když si zacvičíte. Zkuste namísto bílé rýže použít hnědou nebo basmati, těstoviny celozrnné a brambory vařit se slupkou. Kromě kalorií tělo zásobíte také živinami, vitamíny, minerály a vlákninou! Ta je v programu hubnutí velmi důležitá!

Francouzský toust s banánem (recept)

Svačinová miska: jahody, kiwi, kešu, kokos, slunečnice

Svačina: jsem na tohle ujetá, už se ale musím naučit dělat vlastní ☺

Dnes jsem si taky konečně udělala první kolo do cvičební výzvy. Zkoušela jsem pánské kliky a burpees. Než jsem otěhotněla, udělala jsem již 32 na jediný zátah. Po porodu Elišky jsem nezvládla ani jeden. Začala jsem je zkoušet v momentě, kdy jsem zvládla cca 25 kliků na kolenou. Dnes jsem za minutu dala tedy 12 pánských. Budu denně trénovat a uvidím, kolik jich tam bude na konci měsíce ☺

Burpees jsem myslela, že zvládnu víc, ale dala jsem jen 16 :( 

A co vy? Jak se daří vám?

Nikki ♥



17 komentářů:

  1. Francouzský toust je simply the best. ♥ :))
    Kliků jsem dřív dávala také kolem třicítky, ale jak jsem přestala s tréninky s vlastní váhou a přesunula se k posilování se zátěží, tak to nějak ochablo. Ale pracuji na nich. :))
    Burpees mě nikdy nebavily, takže už je ani nedělám. :D

    OdpovědětVymazat
  2. :D jeden gumový medvídek tě vážně nezabije ;) já mám tendence, jakmile si dám něčeho moc nebo něco nezdravého, zničit celý den :D ale už se učím nedělat to.. Sladké limonády nepiju už od základky. Tenkrát jsme se vsadili kdo dokáže pít jen Aquilu a ted jsem za tu holkovinu nehorazne rada :) ale moučníčky a čokoláda to mě asi neopustí :D

    OdpovědětVymazat
  3. Teda já si nedovedu představit, že bych měla naplnit kalorický příjem bez přílohy. To už by mi ten talíř asi přetékal :) Jinak mě marodí syn (1 rok) a dcera (3 roky) na něj strašně žárlí, takže zvládám chvíli cvičit až večer, když přijde manžel z práce. No včera jsem si dala akorát 10 minut přes švihadlo (byla jsem z toho dne už naprosto vyčerpaná). Ale lepší něco než nic. Jo a Nikky moc děkuji za tu radu 4x4. Je to mnohem mnohem lepší. Včera jsem dokonce neměla hlad i když byl čas odpoledne na svačinu, tak jsem si dala jen ledový salát a nechala to být. Vážně luxus. Jsem zvědavá, na zítřejší vážení a měření. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Gumový medvídek je v pohodě :-) Já jsem teď nedávno koupila příteli sáček medvídků a on mě teď jina krmí :-D Tak jich taky každý den pár sním :-D Tak to dopadá, když ho chci rozmazlovat, on se o všechno musí dělit :-D
    S přílohama to mám tak, že je jím k obědu i večeři, bez nich bych měla hlad. A hubnu stejně. Samozřejmě si hlídám celkové množství sacharidů a kalorií za den a večer si té přílohy nedám tolik jako na oběd. A občas zkouším takové ty netradiční s méně sacharidy, jako petrželové hranolky, cukínové nudle, dneska bude květáková pizza...
    Já jsem se měřila už dneska a žádná změna až na 1 cm přes zadek. Ale vzhledem k tomu, že mám teď "blbý týden", kdy mám často cm navíc, jsem naprosto spokojená :-) A za chvilku si dám dvojtého Shauna :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak já si také už odškrtla jeden potréninkový set a to sadu 2, ale nejdřív jsem tedy musela hledat na netu , co ty anglické názvy znamenají a zjistila jsem, že je i některé cvičím normálně a asi nějak u Jill nevnímám to mluvení :D. A včera večer po 20 hodině jsem stláskala 2 kousky buchty. Byli jsme celý den na cestách a nákupech a já prostě neodolala. A dnes dvojité cvičení a výčitky ani nemám.

    OdpovědětVymazat
  6. Já se budu měřit až po měsíci, poslední dva týdny mi cm stávkují a nechtěj se hnout, tak už na měření po týdnech kašlu, jsem pak akorát zklamaná :) dnes budu cvičit 50.den! Ráno jsem se vážila a mám dole 2kg bez změny jídelníčku :) cm už je dole taky dost, ale snad ještě něco půjde :)

    OdpovědětVymazat
  7. Dík Nikki za sedmý den! Rameno povolilo, takže se už konečně do něčeho pustím! Měj se moc hezky!

    OdpovědětVymazat
  8. nikki s tými prilohami 1 x denne som to asi nepochopila. 1 x za deň si ich dať a potom už nie? ani žiadne vločky, žitný chlieb, atd? raz denne mi príde malo.

    OdpovědětVymazat
  9. Nikki: na kliky zkus dvoutýdenní program Pavla Tsatsoulina (StrongFirst), zlepšení zaručeno (osobně jsem se za 2 týdny zlepšila z 20 na 27).

    OdpovědětVymazat
  10. Veruška: vločky a žitný chléb nejsou přílohy ;)
    Luci: kouknu na to, já teď dělám "svůj" program, tak uvidím, jak mi to za týden půjde, ale děkuju, fakt se podívám :)

    OdpovědětVymazat
  11. aha, tak ty teda myslíš prílohy len ako zemiaky, ryža..a na večeru teda napr. knackebrot alebo žitny chlieb može byť? :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak tak :) Na večeři ten knackebrot jo, někdo už by nejedl ani žitný chleba, ale třeba já se tak neomezuji a dám si, když chci.

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Nikky, tak v tom mam trochu hokej. Cviky nic moc. Koleno me k nicemu nepusti. Sotva stojim na nohou. Takze v poledne treba kuskus a maso, odpo jogurt, ovoce uz asi ne? Vecer co za prilohu? Jen zeleninu? Bez jakohokoliv peciva? Dekuji

    OdpovědětVymazat
  14. Veronika: já nevím, co za přílohu myslíš, ale pro mne jsou přílohy brambory, rýže, těstoviny... pečivo si dej klidně k salátu, kdybys měla jen samotný salát, měla bys určitě do hodiny hlad. Ale kvalitní pečivo ;) Tyhle zmíněné přílohy, s nimi se prostě musí opatrně. Někdo si je zakazuje, já jsem proti zákazům,, ale chce to znát míru ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Nikki, já ti závidím ty kliky. Cvičím s Bobem a Jillian už od září a neudělám ani jeden pánský klik! Svaly se rýsují, sílu mám, jako nikdy předtím, ale ten klik prostě nedám, možná takovej pěkně ošizenej napůl. Jsem asi trotl, že? :-/

    OdpovědětVymazat
  16. Míšo, zkus to jak já. Pokud jich dáš na kolenou na jeden zátah 20-30, pak zkus střídat klik na kolenou a bez. Ten bez dělej ale jen ploviční, nejdi uplně až na zem, ale jen mírně povol ruce, aby ses dostala aspoň trošku hrudníkem níž a pak se vrať. Postupně ti to půjde lépe a lépe. mně asi i hodně pomohly competition push ups, kdy jdeš až uplně na zem, prostě ležíš na hrudníku a od tud se zvedneš. zkus :) a zkoušej každý den, jinak ty ruce nebudou sílit.

    OdpovědětVymazat
  17. Míšo, dala jsem svůj první pánský klik v životě až po 3/4 roce planků s Jill. Áááále zato hned 4 naráz!!!!!!!!! :-D Myslela jsem, že se v tu chvíli uskáču radostí :-) všem jsem to pak říkala, ale většina si klepala na čelo, že udělají víc i bez tréninku. Kašlala jsem na ně, věděla jsem sama, jakou cenu pro mě tohle zlepšení má. Není to jen o rukou, ale o celém trupu, takže trénuj planky a kliky a ono to nakonec přijde, jak píše Nikki. Držím pěsti

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)