čtvrtek 6. března 2014

Z deníku Nikki: Fitness zápisník, den 6


Ahoj všichni,
dnes už po šesté... no věřili byste tomu? Doufám, že se držíte. Pozítří už nás čeká první měření a vážení. Nedělejte to "mezi". Čekejte. Tělo může mít kvůli jednomu dni až 2 kg rozdíl. Nechávejte měření vždy na ráno, po toaletě a před jídlem. Važte se na jednom a tom samém místě se stejnou vahou a dělejte to ve stejný den, takže nejlépe po týdnu. Neuspěchejte nic a buďte trpěliví. ☺

Já si dnes dala do nosu úplně skvělými věcmi, naložila jsem do vody limetku a okurku a chtěla vyzkoušet tento nápoj. Samozřejmě musí být vychlazený, inspirovala mne k tomu Zuzka, měla podobný. Je skvělý na očistu!!! Jen dám jeden tip, té limetky jen pár koleček, jinak to pak bude děsně kyselé :D Jako druhý den dobrý (cca po 10 hodinách), ale po 24 už to byla síla ☺

Strašně moc jsem přišla na chuť kombinaci zeleniny s kousky ovoce. V létě jsem zkoušela poprvé ledový salát s borůvkami a melounem (zní to strašně, ale bylo to vynikající), tentokrát jsem k salátu zkoušela hroznové víno. Někde jsem kdysi byla upozorněna na to, že to není dobrý míchat. Ale krom toho, že někdo po tom může cítit plynatost jsem žádný jiný "vedlejší účinky" :D nezaregistrovala. Já tedy ani tu plynatost necítím. Bůhví kolik při testování snědli toho salátu ☺ Zkoušeli jste někdy? Pokud ne, zkuste, možná budete překvapeni ☺

Dnes jsem si udělala volno, tedy necvičila jsem, ale vytáhla jsem malou ven a udělala s ní pořádnou procházku, bylo nádherně, takže proč toho nevyužít ☺ Po včerejším Shaunovi jsem byla moc příjemně unavená a nechala raději dnes svalstvo odpočívat, sílit a regenerovat. Nezapomeňte, že pauzy mezi tréninky jsou stejně tak důležité, jako trénink samotný. Protože svalstvo se tvoří, opravuje, tónuje a vylepšuje právě ve dnech odpočinku ☺

DEN 6 (zápis z 19. února 2014)

Trenér: volno
Název tréninku: strollering - vandr s kočárkem
Délka tréninku: cca 90 minut
Neřesti: dala jsem si 2 deci Sprite
Snídaně: ano
Pitný režim: ano
Hodnocení dne: 4/5

Tip do jídelníčku: dávejte pozor na kalorie. Vím, že je to pořád dokolečka, ale jejich množství závisí na tom, čeho chcete dosáhnout. Spousta lidí ve svém jídelníčku ubere sacharidy a myslí si, že dělají dobře. A navýší bílkoviny. Může se ale stát, že ani tak nezhubnou, proč? Gram sacharidu i bílkoviny má stejný počet kalorií - čtyři. Je špatné myslet si, že z nadmíry bílkovin nemůžete přibrat. Můžete. Snažte se, aby každé vaše jídlo, které si dáte například 4x denně na talíř obsahovalo z 50% zdravé sacharidy, 30 % zdravé tuky a 20% bílkovin. Nepotřebujete nadměrné množství bílkovin, pokud nechcete drasticky navýšit svalovou hmotu a celkovou váhu. Ve skutečnosti ženě stačí 0,9 - 1,1 g bílkoviny na 1 kg váhy. Pokud vás to nebaví hlídat a počítat, stejně jako mně, ujistěte se, že každé jídlo obsahuje nějakou tu bílkovinu. ☺ Ne vždy to jde na výbornou, ale já zastávám heslo "vytřískat z možností, které máme, maximum". 

Snídaně: Celozrnný lněný chléb, máslo, šunka, salát, hrozno

Ještě jednou u blízka ♥

Okurkovo-limetkový nápoj (návod)

Odpolední sváča: toustový chléb, arašídové máslo, jablko, skořice (návod). 
Tentokrát jsem dělala jen s vodou a skořicí, bez másla i cukru.

Večeře: nejoblíbenější za poslední dny - kuřecí kostky s kešu a ananasem (recept zde)


A co jste se naučili snídat vy? 
Máte nějakou stálici nebo to střídáte? ☺

Zítra se zase uvidíme, snažte se... 

Nikki ♥

22 komentářů:

  1. ...za mne je jedničkou snídaně - 2 vejce (jakkoliv upravené) + 1 celozrnný chlebík, nezbytná káva a současně čaj :) a 2 ovesné sušenky (Emco oříškové :))...snídám ráno po šesté a do 11 nevím, co je hlad :)...jogurtíky, jogurtové nápoje apod. až k odpolední svačině :)..jím podle Jill 4x denně (časy plus mínus: 6-10-14-18)

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo, Jill mi takový vyhovuje, vyhovovalo předtím i teď :)

    OdpovědětVymazat
  3. Svačina vypadá moc krásně. ♥
    Já mám k snídani denně ovesnou kaši. :D Už asi víc jak rok, ale pořád se mi neomrzela.

    OdpovědětVymazat
  4. Super Nikki, ten napoj si robievam a je super, uz sa tesim na uhorky zo zahradky :)
    Vcera som si dala k veceri Smakouna (Eggcheese) a kedze som to jedla prvy krat, bala som sa tej chuti ale je to ozaj zaujimava chuta najma to zlozenie.....
    Drzim palce malinkej :) Drzte sa obe

    OdpovědětVymazat
  5. No včera jsem tě fakt nenáviděla :D jela jsem podle výzvy a plánu cardio 2 z BR....málem to byla moje smrt! :D pocit po docvičení byl neskutečnej, ale při něm jsem proklínala všechny svatý :D dietu nedržím, jen cvičím a dodržuju pitný režim, takže vám sem svoje snídaně psát nebudu, radši :D držte se!

    OdpovědětVymazat
  6. Se snídaněma si nejradši hraju, miluju kašičky na všechny způsoby, dělám si lívance, palačinky, omelety někdy i na slano vajíčka. Prostě snídaně jsou nej;)

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám stálici, vločky, tvaroh a skořice. ♥ :) Občas to prostřídám se šunkou a cel. chlebem..., ale vločky jsou nejlepší! :D

    OdpovědětVymazat
  8. moc mee bavi sledovat kazdy tvuj den :-) ja snidam v tydnu kazdy den kasi z ovesnych vlocek, orisku a proteinu..overnight abych si mohla prispat :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Laruta...: já tě uklídním, že ta Cardia jsou šílený všechny :D ale aspoň to má záběr, uvidíš, jak ti poskočí fyzička :)) drže se :)

    OdpovědětVymazat
  10. Veronika: to nevadí, i zpětně to čtu neboj :)) jinak nový příspěvek se objeví vždy v 8 ráno :)) mám to přednastavené :))) Drž se :)

    OdpovědětVymazat
  11. Moje snídaně: 2 banány namačkat, půl kelímku cottage, hrst burisonu, lžička kakaa. Zasytí mě na dopoledne :-) Takže ja na snídaně nejraději mačkám banány s něčím (tvaroh, cottage, jogurt a do toho buť burisony, nebo nějaká semínka, další ovoce jako jabko, nebo kiwi na kousíčky, případně do ovesné kaše dám taky namačkaný banán, hlavní výhodu vidím v tom, že cokoliv s banánem se už nemusí sladit ničím. Do svého fitnes deníčku si každý den poctivě píšu a začíná z toho vznikat docela zábavné čtení :-) fakt takový můj milý deníček. Děkuji za něj ;-)

    OdpovědětVymazat
  12. Sisa: s nanánen ... ježiš :D vidíš co píšu? :D s banánem to mám podobně, když ho někam dám, už nesladím, ale dřív sjem to dělala..medem. Dnes ne, jsem za to ráda :)
    I mně baví fitness zápisníček, mám ho i v nemocnici a vyplňuji ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Tak já mám stálici ovesné vločky, nastrohané jablko, banán, mandle, jogurt skořice. Dělala bych si nejraději lívance apod. sladké záležitosti, ale na to prostě nemám s 2 hladovými dětmi ráno čas. Ale snad o víkendu se k něčemu takovému dostanu. :)

    OdpovědětVymazat
  14. ahojte vsetci, na tento blog som narazila uz davnejsie a musim dat samozrejme 5* /5* :) vacsinou som sa chodila inspirovat len receptami, ale dnes ma zaujala tato vyzva...chudnem uz cca od oktobra (zatial -9kg), ale popravde v jedle sa skoro vobec neobmedzujem, zatial kilecka sli dole len cvicenim....lenze oddnes idem do toho svami, fittness plan vytlaceny :) a dnes uz mam dokonca aj cast odcvicenu- 20min Your shape (Xbox) a este ma vecer caka lekcia spinningu...Aj strava dnes zatial uspokojiva- toustik z 100% celozrnneho chleba, kopa cherry rajciat a na desiatu pomaranc :)....toto je zatial moj den...dufam ze vam to vsetko zatial ide aspon tak ako mne...drzim palce :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Nikki, už dlouho sleduju Tvůj blog a stala jsi se mou inspirací - společně s Jillian :-) Začala jsem cvičit už koncem února, protože nějaký takový ty plány, že začnu od 1.března....to na mě nezabírá :-D musím využít toho zlomového momentu a začít hned. Už mám dnes svůj 10.den, kdy se snažím jíst zdravě a poctivě cvičím. Dnes budu naposledy cvičit 30 DAY SHRED - level 1 a zítra mě čeká level 2, o kterém jsi psala, že je nejméně oblíbený, tak jsem zvědavá, jak ho zvládnu :-D Chtěla jsem se jen zeptat na jednu věc. Píšeš tady, že sis dala dnes volno, protože si svaly potřebují odpočinout...Ale když cvičím Jill a její 30DS, tak pauzu mít nemusím ne? :-) Je teda pravda, že si po 30DS dám ještě tak 15min kardia a pokud se cítím dobře, tak si dám 35min kardia od FitnessBlenderu :-) Tak by mě jen zajímalo, jestli to není špatně :-) mám toho hodně co shazovat a chtěla bych to všechno dělat správně, nic neopomenout. Taky jsem se pustila do čtení kníhy od Jill - Ovládněte svůj metabolismus a nestačila jsem se divit, co všechno jsem do sebe celé ty roky dostávala :-/ Tak snad se mi to teď podaří vše postupně napravit :-) Jinak předem děkuji za odpověď a přeji krásný zbytek dne :-) Pa, Eva

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Nikki, už dlouho sleduju Tvůj blog a stala jsi se mou inspirací - společně s Jillian :-) Začala jsem cvičit už koncem února, protože nějaký takový ty plány, že začnu od 1.března....to na mě nezabírá :-D musím využít toho zlomového momentu a začít hned. Už mám dnes svůj 10.den, kdy se snažím jíst zdravě a poctivě cvičím. Dnes budu naposledy cvičit 30 DAY SHRED - level 1 a zítra mě čeká level 2, o kterém jsi psala, že je nejméně oblíbený, tak jsem zvědavá, jak ho zvládnu :-D Chtěla jsem se jen zeptat na jednu věc. Píšeš tady, že sis dala dnes volno, protože si svaly potřebují odpočinout...Ale když cvičím Jill a její 30DS, tak pauzu mít nemusím ne? :-) Je teda pravda, že si po 30DS dám ještě tak 15min kardia a pokud se cítím dobře, tak si dám 35min kardia od FitnessBlenderu :-) Tak by mě jen zajímalo, jestli to není špatně :-) mám toho hodně co shazovat a chtěla bych to všechno dělat správně, nic neopomenout. Taky jsem se pustila do čtení kníhy od Jill - Ovládněte svůj metabolismus a nestačila jsem se divit, co všechno jsem do sebe celé ty roky dostávala :-/ Tak snad se mi to teď podaří vše postupně napravit :-) Jinak předem děkuji za odpověď a přeji krásný zbytek dne :-) Pa, Eva

    OdpovědětVymazat
  17. Já snídám tak různě :-) Většinou na sladko, nějakou kaši, jogurt, případně pečivo s burákovým máslem a ovocem, zdravou buchtu... A když na slano, tak většinou vajíčka nebo včera jsem měla chuť na pomazánku, tak jsem ji snídala. Já jsem se snídaní naštěstí problém nikdy neměla, snídám denně od malička a nikdy by mě nenapadlo ráno se nenajíst :-)
    Já jsem se měla měřit už dneska (nejedu přesně podle výzvy, ale už od začátku roku se měřím co týden, tak jsem to tak nechala a neposouvala), ale vzpomněla jsem si až po snídani, takže až zítra :-D A zajímalo by mě, kolik teď vlastně vážím, váhu nemám, tak netuším :-D
    Jinak dneska už mám za sebou cvičení - opět Shaun :-) A zítra mě čeká dvojtá dávka, jsem zvědavá, jak to dám a neumřu u toho :-) Před chvíli jsme dojedli super oběd - jáhlové rizoto a chystám se vařit na zítra zdravou svíčkovou :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Já v týdnu snídala málo, brzy ráno jsem neměla vůbec chuť, ani hlad.Ten přišel až kolem osmé a půl deváté. Pořádné snídaně jsem plnila jen o víkendech, kdy jsem měla čas v klidu vstát. Díky tobě a tvým výzvám jsem se to už trošku naučila a v týdnu si dopřávám bílý jogurt, lžičku domácí marmelády nebo domácí švestkové nutely - tu fakt zbožňuji, kokos, ovesné vločky, das musli, goji - tuto sestavu jsem se odkoukala od tebe a byla jsem příjemně překvapená, jak mě to na dopoledne zasytilo a v práci mi pak na svačinu stačí ovoce a dostatečný pitný režim. Takže už na svačinu nemusím snít velkého lipánka, banán a zapékané musli nebo další nesmysly...

    OdpovědětVymazat
  19. Nedám dopustit na ovesnou kaši. Rychlá, chutná a zdravá. Bájo:-)

    OdpovědětVymazat
  20. Já jsem si oblíbila ovesné kaše, ale mám ráda všechny kaše. Různě je ochucuji a nejoblíbenější je s jablkem a skořicí. Dělám je tedy s minimem mléka. Co jsem u sebe zpozorovala, že když ráno vynechám kaši a dám si obložený chlebík třeba jako ty, tak hlavně odpoledne mě honí mlsná a takové to v " sladké mi chybí. Tak večer dám klidně i musli, jinak jsem nesvá. Nejsem brambůrková, oříšková a nic jiného slaného, ani čokoládu nemusím, ale miluju buchty a koláče a sušenky a ráda i peču.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)