středa 5. března 2014

Z deníku Nikki: Fitness zápisník, den 5

Dnešek byl ve znamení Shauna T a cvičilo se mi fakt skvěle. Dopoledne malá usnula (cca na 15 minut :D), takže jsem část odcvičila a pak docvičila zbytek, sice jsem mezitím vychladla, ale náročný to bylo stejně, pot ze mne valil a já byla ráda, když na konci odpočítávali posledních 10 vteřin. 

Koupila jsem si premiérově krém ze sezamových semínek, má typicky nahořklou chuť, hodně mi to připomíná chalvu, která se však sladí medem. Musím ale říct, že mi šíleně zachutnala, dávám ji všude a na chuť jsem si zvykla tak rychle, že jsi spotřebovala dřív než arašídové máslo ☺ Je vynikající na banán a jablíčko, tato původem z Řecka je 100% ze semínek, bez přídavku čehokoli, no, úžasná věc!!! Má spoustu vitamínů a minerálů a má jen jednu vadu. Ne fakt dost drahá (cca 125 Kč). Málem jsem si nafackovala, ale chuť se mi stala návykovou snad rychleji než na to burákové máslo, na které jsem si zvykala jen o chlup déle ☺ Taky jsem si pořídila novou značku Bio arašídového másla, není tak skvělé jako to, co jsem měla z Biosféry, ale také je dobré, nicméně, podruhé jej nekoupím, myslím tuto značku. Byla taky dost drahá, byť 100% obsah arašídů, ale jako směs mi nesedla. Nemůžu si pomoct, ale rozdíl mezi normálním a bio burákovým máslem rozhodně cítím a je to neskutečný rozdíl. 

Svačina: dva toustové chleby (sezamová pasta, arašídové máslo) + banán

Snídaně: parfait (rýžový jogurt, banán, granola, slunečnice)

Svačinka: lněný chléb, máslo, šunka, zelenina

Večeře: vepřové nudličky na zázvoru s rýží (porce pro mne a přítele) - recept zde


Taky jsem si po Shaunovi vyfotila zadeček, který se krááásně zvedá.. vypadá to na fotce 
objemně, ale ve skutečnosti to vypadá fakt dobře :D Jen jsem chtěla poukázat na to,
co dělá cvičení a hlavně jsem tomu taky trošku "pomohla" a zatla prdel a stehna :D

Dnes jsem na sebe fakt pyšná, zvládla jsem to bez sebemenší chybičky.
Hned si to zapíšu do výzvy ☺

Mějte se prima, Nikki.

DEN 5 (zápis ze 18. února 2014)

Trenér: Shaun T.
Název tréninku: Total Body Circuit
Délka tréninku: 25 minut
Neřesti: ---
Snídaně: ano
Pitný režim: ano
Hodnocení dne: 5/5


Pokračujeme se zápisky do výzev :)))


45 komentářů:

  1. Super vypadáš na fotce, taky už se těším, až se budu příští měsíc přefocovat a snad také uvidím nějakou změnu. No...néé snad...URČITĚ :-D :-D. Hezký den Nikki, tobě i tvé malé treperendě :-).

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já dnes mám taky úkol a to konečně dosáhnout 5ti hvězdiček. Zatím jsem každý den měla 4, jednou dokonce 3 a to kvůli selhání v jídle. Nikdy nevydržím a dám si něco nezdravého grr...ale večer už dodržuju hlavně zeleninu a nějakou bílkovinu. Každopádně jsem dnes nevydržela a stoupla si na váhu a zatím ani deko dole :( No a když jsem si přeměřila břicho tak ani cm dole :( Asi je brzo nebo to snad dělá to jedno špatné jídlo denně? No nevím každopádně to nevzdávám a jedu dál, protože se fakt cítím dobře

    OdpovědětVymazat
  3. ..včera jsem to dotáhla na pět hvězdiček!! Tak snad bude dnešek také úspěšný.... držím palce, ať CT dopadne!!

    OdpovědětVymazat
  4. Dada: kdy si dáváš to jedno "špatné" jídlo ?

    OdpovědětVymazat
  5. Renatka: šikovná :))) moc držím palce do dalších dnů :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Nikki, díky za další den i inspiraci se svačinkami. Já jsem si v neděli nějak namohla svaly kolem lopatky, takže se nemůžu ani zhluboka nadechnout, natož cvičit, grrrr. A bohužel i když se přes den držím, tak včera jsem večer zbodla celou čokoládu... :( Naštěstí je dneska nový den, takže nová šance... Měj se moc hezky a díky za všechno!

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Nikki, můžu se zeptat z kama to máš stažené? Díky :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, mě ty ceny burákových másel a sezamovych past taky docela děsí, tak jsem si pořídila kávomlýnek od BOSCH (stál mě 400Kč) a melu v něm všechny semínka a ořechy a myslím že to výjde hodně levněji a hlavně vím co si tam melu :-) Někdy přidám sůl a ol. olej a je z to pomazánka naslano a když mám chuť na něco sladkého tak to smíchám s medem nebo nějakým sirupem :-)
    Zkoušela jsem tak už pomlít sezam, lněné semínko, ovesné vločky, slunečnici, mandle, burské oříšky a kešu a mlýnek to fakt rozdrtí uplně na jemňoučko a dají se z toho vykouzlit všelijaké dobroty.

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, ještě k těm máslům atd. Já si kupuji nesolenou sezamovou pastu Tahini v Countrylife (http://www.countrylife.cz/tahini-bez-soli-350-g-bio-horizon), chutná mi zatím nejvíc ze všech, co jsem ochutnala. Burákové máslo si už nekupuju. Tahini si mažu na kváskový chleba - mňamka :)
    Mají tam i flapjacky, granoly... Ve vzorkové prodejně to mají ještě levněji, ale do Nenačovic se asi nedostaneš, že?

    OdpovědětVymazat
  10. ..tahini mám na seznamu, ale ještě jsem si ji nekoupila .)

    OdpovědětVymazat
  11. Nikki právě že většinou odpoledne:( Já vím, všechno špatně...musím si to překopat...

    OdpovědětVymazat
  12. Paráda Nikki, já se snažím aspoň to jídlo, i když mám problém v pravidelnosti, protože mám nepravidelný režim :( A cvičení až příští týden neboť jsem po nemoci pořád oslabená, ale už se těším. Vypadáš moc dobře :) Můžu se zeptat jaký používáš prosím ten toastový chleba? Všichni pořád mluví o celozrnném, ale já nikde opravdu celozrnný nenašla, jen cereální čili normální a tmavý čili obarvený :) Děkuji

    OdpovědětVymazat
  13. Tu sezamovou pastu mám taky :) Nemůžu si ji vynachválit :)
    http://beautyhealthyfitgirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Krásná fotka! Už se těším, jak budeme vypadat poslední den!

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Nikki, uz dlhsie Ta sledujem a obdivujem. Musim ale komentovat Tvoje "zdrave jidlo" tohto dna - Vecera... Mne sa teda zdrave vobec nezda. Veprove maso je to najnezdravsie maso vobec, no a k tomu biela ryza... kusok zazvoru to fakt nezachrani... Zdravym jedlom by som to nazvala, keby to bolo kuracie/ morcacie(kruti) + hneda ryza + mozno nejaka zeleninka na spestrenie........ Tolko moj nazor, uz som sa nezdrzala, lebo toto nie je prvy krat, kedy tu prezentujes veprove ako tip na zdravy obed/ veceru... Inac prajem vsetko dobre a drzim palce.

    OdpovědětVymazat
  16. Katka: Ahojky, díky za komentář, ale to jsi tím pádem pochopila špatně celý koncept blogu :) Ano, jím zdravě, vepřové nudličky jsou rozhodně lepší než pizza 4 ze 4 sýrů s tunou kečupu. Bílou rýži (basmati) jím proto, protože zrovna ta tvoje natural mi úplně nekřesťansky nechutná a já nejím to, co mi nechutná. Ukazuji lidem, že i s normální stravou se dá žít zdravě, pokud si někdo chce místo vepřového dát kuřecí, krůtí, hovězí, nechť to tak udělá. Jsou jen nezdravá množství, 100 g vepřového k večeři ještě nikoho nezabilo :) a jo, dávám si ho dost často. Nejkvalitnější zdroj bílkovin bych určitě dostala z hovězího, ale to bych potřebovala velký mincema narvaný prasátko :)

    OdpovědětVymazat
  17. FitGirl: je slkvělá, že ? :))
    Lenka: to mě mrzí ta záda, tak opatrně...:)
    Sisana: to je dobrý nápad :) taky se po něm kouknu :))) bo to je jinak drahota .

    OdpovědětVymazat
  18. Nikky, vdaka za reakciu... jasne, ze som blog pochopila..;-) komentovala som len vyplnovanie tabulky s vyzvou "pripravit 3 nova zdrava jidla", a zarazilo ma, ze medzi tymi troma novymi zdravymi jedlami sa objavilo prave veprove... Mne to pripada skor ako vyzva o "3 nove recepty"..., ale nemyslela som to zle, takze ma mrzi, ak sa ta to dotklo...

    OdpovědětVymazat
  19. Katka: jej, nene... nedotklo :) já te´d aspoň pochopila z odpovědi, na co jsi narážela :) víš, ono ano, můžeš mít pravdu, že to není tak extra zdravé jídlo, vegetariáni by mi dali :) Ale asi to je hodně individuální, každý má ty hodnoty jinak nastavené asi, a co třeba někomu přijde normální, někomu přijde tohle prostě jako zdravá varianta. A já to tak beru... a určitě nejsi sama třeba, kdo na to tak kouká a zase nejsem jediná, kdo na to kouká stejně jak já :D jako asi máš pravdu, že to vepřové masko není nijak rozšířené a řadí se vedle kuřecího mezi nejlevnější, a určitě je krůtí prospěšnější , o tom žádná... necháme to tak :) ale jsem ráda, že jsi napsala, aspoň vím, jak se na to lidi taky dokážou dívat :) takže v pohodě. :)

    OdpovědětVymazat
  20. Já bych jen dodala, že v dnešní době už by se lidé neměli bát vepřového, vepřové bylo nezdravé kdysi, když bylo prorostlé sádlem, v dnešní době, pokud nemáte prasátko doma a nevykrmíte si ho podle sebe tak jsou to tak vyhoněné zvířata že už to opravdu nemá teěch 200 kg jako kdysi...proto je to vlastně mýtus že vepřové není zdravé, není o moc tučnější než kuřecí...samozřejmě je rozdíl když si dáte krkovicu nebo panenku :D

    OdpovědětVymazat
  21. http://ona.idnes.cz/veprove-je-jen-tucne-a-nezdrave-aneb-nejvetsi-myty-o-mase-pk8-/zdravi.aspx?c=A100402_133311_zdravi_pet

    OdpovědětVymazat
  22. Ja začínam až dnes, cvičenie už mám za sebou :) viac starostí mi robí jedlo, keďže nemôžem jesť ani mliečne výrobky ani mäso... nejako sa s tým musím popasovať :) Nikki si moja inšpirácia, presne takýto typ biča som potrebovala :)

    OdpovědětVymazat
  23. Ještě jsem se chtěla zeptat, co si dáváte k odpolední sváče? Je špatně třeba celozrnný toust, arašídové máslo a zelenina?

    OdpovědětVymazat
  24. Taky jsem dneska cvičila total body circuit se Shaunem - jedu teď celý program T25. A už mám odcvičeno, přivstala jsem si a stihla to před školou :-)
    Jinak vepřové maso jím taky dost často a zatím žiju a nepřibrala jsem 100 kg, takže bych řekla, že je to v pohodě :-D

    OdpovědětVymazat
  25. ...cpát se pořád kuřecím se jeví jako "zdravější", jenom bacha, abychom za chvíli všechny nezačaly kvokat :):):).... vepřové standardně zařazuji i do svého "zdravého" jídelníčku...i hovězí, i klokaní, i telecí, i jehněčí......prostě pestrost nade vše .)

    OdpovědětVymazat
  26. Keď sa tu hovorí o ryži... tak nedalo mi nenapísať... Ak niekomu nechutí natural guľatá alebo dlhozrnná... Skúste basmati natural, čiže hnedá, tá keď sa ochutí tak je fajnová a tiež super je čierna ryža aj keď je za nekresťanskú cenu a treba ju deň vopred namočiť, aby sa nemusela hodinu pripravovať... A keby aj tak nechutila tak ryža uncle bens celozrnna to človek ani nevie, že je celozrnnú.. Tá chutí aj mužovi a to je už čo povedať... On je síce štíhly ako prútik, ale zdravým potravinám moc neholduje a túto si dokonca niekedy aj sám zapýta...

    OdpovědětVymazat
  27. Ja uplne souhlasim s Dadou ohledne toho masa. Ja ho sice moc nejim, ale mozna proto citim ten rozdil, kdyz uz si dam. A musim rict, ze kureci maso na nasem beznem trhu je des bes, a ze veprove je na tom lip. Tedy, uprimne, skoro vsechna jsou na tom lip, bohuzel :-(
    Jinak Tahini pastu zboznuju :-)

    OdpovědětVymazat
  28. Elah: basmati je nej, to je prostě rýže jak prase :D a černou chci taky zkusit :)

    OdpovědětVymazat
  29. Super zadek! :))
    Sezamovou pastu jsem ještě nikdy neochutnala.
    Jinak se mi moc líbí dnešní fotky. Krásně barevné talíře, tak to má být! :))

    OdpovědětVymazat
  30. Nikki, další skvělý program. Nepřipojím se tak úplně, protože současné těhotenství brzy po operaci mi nedovolují do toho bušit, ale mé pokusy o zdravější životní styl přetrvávají (i když teď se mi moc nedařilo). Cvičení jsem úplně nevzdala. Zkouším různé prenatal workouty a dělám to, co můžu. S rodinkou se držte a ať je malá brzy v pořádku a bez následků. Držím pěsti nejen tobě, ale všem, ať vytrváte a těším se na vaše pokroky, které mi jsou inspirací.

    OdpovědětVymazat
  31. Pokud dneska vydržím, tak si dám 4 hvězdičky, splním zdravé jídlo + vegetariána zároveň, jen necvičím, protože kašlu :-(

    OdpovědětVymazat
  32. Ahoj, píšeš ve svých článcích,že důležitá je strava,že na tom vše hodně závisí..cvičím už 14. den a snažím se jíst vícekrát a lépe, tím mám na mysli vyváženou zdravou stravu, znažím se také více pít aspoň 2 l. Ale občas je problém v tom,že doma nemáme skoro žádné jídlo. Mamka přiveze od babičky ale většinou to není to zdravé. Nemáme moc peněz.Moc se snažím abych pečlivě rozvážila co už z těch jídel je nejlepší. Nevím si rady co mám dělat. Pomohla bys mi ? ps: je mi 16 let

    OdpovědětVymazat
  33. a jeste bych se te chtla zeptat kde bych mohla stáhnout T25 ? .

    OdpovědětVymazat
  34. Ahoj Luci, já to naprosto chápu. Občas to je fakt blbé a nejde to tak, jak bychom chtěli, navíc ty nevyděláváš a to se pak člověk může stavět na hlavu. Ale počínáš si evidentně podvědomě dobře, snaž se aspoň z toho, co můžeš vybírat to nejlepší, tu nej variantu, jaká si myslíš, že bude ok. Možná to nebude nejzdravější, ale dá se zhubnout, důležitý je totiž také počet celkových kalorií za den. Hlídej si, ať nejíš moc málo, ale ani hodně!!! :)

    PS: já sosám na hellspy.cz hlavně :) pokud nenajdu na ulozto.

    OdpovědětVymazat
  35. Tak dnesek je za námi. Pitny režim ok, snídaně taky, cvičení taky jen jsem asi zhresila před chvíli třemi lžícemi kokosem, jak to vidis ty Nikki? Tím ze jim maso max. 1 za týden, tak jim většinou ryze, kukuřice, cibulka, cottage atp... Nebo cocka se zeleninou a volsky oko, mám to k obědu i večeři většinou, ale vůbec nevím jak s gramazi, řídím se podle toho kdy se citim syta, ale přijdou mi ty porce velký, tak se chci zeptat jestli je v pořádku ze mám větší porci ty ryze atp... Když k tomu nemám maso? A poslední otázka, pouzivas máslo někdy?

    OdpovědětVymazat
  36. Rosa: já to vidím tak, že i Zuzka LIght jí maso snad 1x týdně, prostě ho nepotřebuje a koukej, jak vypadá :) dohání bílkoviny oříškama, myslím, že dost používá hřiby, quinou apod. s přílohama se mi hublo dobře, ale chce to držet na uzdě... u rýže to rychle skáče nahoru :) však ohlídej a bude fajn :) jist podle sytosti je dobrý, ale raději fakt hlídej. taky se nedokážu zbavit příloh, chce to být opatrný, když to jednou přeženeš, nic se neděje, ale když už to bude třeba častěji, může tě to v cílech zbrzdit ;)

    OdpovědětVymazat
  37. jo a máslo používám tak běžně, na pečivo určitě.. :) mám ráda jen tak decentně potřené, takže nemám výčitky. Moje mamka tam musí mít neskutečnou vrstvu, z toho bych se poblinkala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju za odpověď, myslis tím, ze ryze je tak kaloricka? :-)

      Vymazat
  38. Rosa: jojo, rýže je dost... chce to fakt trošku, až budeš třeba spokojená s váhou, budeš mít víc svalové hmoty, tak jí tělo snese jako přílohu více, ale teď bych byla obezřetná :)

    OdpovědětVymazat
  39. Ahoj všem,
    tak se k vám dneska přidávám. Sice se zpožděním, ale přece.
    Začala jsem od pondělka hlídat jídlo, občas malý hříšek a fuj o 1,5kg nahoře. Co se děje s mým tělem? Nechápu. Horší to bude se cvičením. Zkomplikovala se operace kolene vloni v říjnu a koleno otéká a bolí. Ale víáha leze nahoru a to nejde.

    OdpovědětVymazat
  40. Ahoj, jen tak pro zajímavost, tady mají ořechové pasty, myslím, dost levné... http://www.aso-online.cz/orechova-pasta a další levná varianta je, udělat si sama doma, s dobrým tyčovým mixerem to jde ;-)

    OdpovědětVymazat
  41. zrovna ASO mám v merku no :D tam nechám peněz za ty pasty, prý ta mandlová je skvělá :)

    OdpovědětVymazat
  42. mandlovou mám zatím neotevřenou v lednici, právě dobíráme tahini, ale nemám s čím srovnávat...je taková...sezamová :-D jinak mám o měsíc staršího chlapečka, než je vaše Eliška, tak na vás teď často myslím... držte se, holky!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)