úterý 4. března 2014

Z deníku Nikki: Fitness zápisník, den 4


Včera jsem vám psala o jedné hodně nepříjemné události na FB a shodou okolností jsem v den, kdy vznikal tento článek na tom byla po psychické stránce taky trochu blbě. Byl to šílený den. Pohádala jsem se s tím, koho nejvíc zbožňuji (taky vás vždycky nejvíc nasere ten, koho šíleně milujete? A teď nemyslím děti :D) No a přišel stres a s ním moje neschopnost jíst. Vždy se na stylu mého stravování podepíše stresMoje tělo prostě odmítá jíst a je to ... prostě hrozné. Taky to tak máte? Nebo jste přesný opak, že při stresu máte nekontrolovatelné chutě a nutkání se přejídat?

Ráno jsem si ještě skvěle zacvičila a posnídala. A pak to přišlo... krmila jsem se doslova z donucení za chodu, večer koukala do lednice, že bych něco měla ještě sníst, ale pak jsem ji zase obratem zavřela a udělala si zelený čaj. Neměla jsem náladu na nic. Ani na focení. Takže to tady dnes bude trošku ubohé ☺ Hlavně si nedělejte starost, když se vám jednou nezadaří. I když se jeden den vymkne kontrole, hned jak je to možné, vraťte se zpátky na kolej a pokračujte. Držím palce :)) Doufám, že se vám bude dnes dařit lépe než mně!!!

A za včerejší podporu na FB bych vám chtěla strašně poděkovat, moc to pro mne znamená, řekla bych i pro Elišku, ale ta z toho nemá rozum, takže ji budu předávat sílu skrz sebe samou... děkuji moc!!! Že jste mi vašimi komentáři dodali sílu, protože je to zvláštní, ale ty malá miminka opravdu "spolupracují" podle nálady matky. Jakmile jsem spustila slzy, Eliška se mi dívala do očí a začala plakat taky, takže se nutím být při ní silná a nedívat se na ni očima člověka, který ji "nechal" ublížit si. 

***

DEN 4 (zápis ze 17. února 2014)

Trenér: Zuzka Light
Název tréninku: Kettlebell Start + Zshred #5
Délka tréninku: 22 minut
Neřesti: málo jídla, cola-light (0,25)
Snídaně: ano
Pitný režim: ne (!!!)
Hodnocení dne: 2/5

Tip do jídelníčku: tělo se při dlouhodobém nedostatku malého množství tekutin chová úplně stejně, jako při nesprávném jídelníčku obsahující málo jídla. V momentě, kdy se člověk víc nají, tělo si energii z dalšího jídla uchová jako tuk, jako obrannou reakci. To samé dělá s vodou. Má-li ji málo, rozhodne se ji v těle zadržovat a my máme pak pocit, že nehubneme ani na kila, ani na centimetry. Náprava pitného režimu je stejně tak důležitá jako náprava špatného jídelníčku.

Snídaně: rýž. jogurt, kokos, müsli, kešu, kiwi


27 komentářů:

  1. Nikki, držím Elišce moc palce, stále na vás holky myslím, vše dopadne dobře. Vím, že je těžké sama sobě nevyčítat. Kdo nic nedělá, nic nezkazí. Ty jsi skvělá máma, která nenechá mimčo brečet, chceš mít Elišku stále u sebe a na její nepohodu prostě reaguješ. Myslím, že každá normální mamina nějakou nehodu u svého dítka zažila, když je s ním stále. A jak správně píšeš, Ty musíš být teď ta silná a předávat Elišce pozitivní energii. Děti jsou na náladu maminek opravdu nesmírně vnímavé a čím jsou menší, tím silněji reagují. A vy to zvládnete, a o to víc si budete užívat jedna druhou. Možná je to i nakopnutí se trošku zastavit a užívat obyčejné dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, pred chvíľou som čítala aj na FB, že čo sa stalo. Píšem ti sem. Je to naozaj smutné, ale proste zlé sa rýchlo stane. Verím, že malá je po tebe - čiže bojovnica :) Všetko sa určite obráti na dobré, a keď si predstavím, koľko ľudí na vás teraz myslí (vrátane mňa), tak by v tom bol čert aby to nedopadlo dobre :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nikky, moc Vám oběma držím palce, všechno určitě dobře dopadne! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Nikky, držte se! Myslím na Vás! Eliška je krásná, zdravá slečna a z úrazu se zotaví! Trpělivost!

    OdpovědětVymazat
  5. Nikky Elí to určitě zvládne! Miminka jsou "gumová", tak Vám oběma držím palce! Mám dvě malé holčičky a když té starší byly 4 měsíce, sletěla mi z postele taky na hlavičku, nic z toho naštěstí nebylo - jen tím chci říct, že to se může stát každému. Tak se už neobviňuj a hlavu vzhůru, od této příhody si zajisté vezmeš ponaučení a nikdy se Vám nic podobného už určitě nestane! A Eliška to zvládne! Je silná přece po mamince - bojovnice!Tak se držte holky, jsme s Vámi!

    OdpovědětVymazat
  6. Holky, děkuju, Elinka je bojovnice člověk by na ní nepoznal, že by jí něco bylo... te´d spinká, tak já jdu dohánět resty :)) doufám, že cvičíte... a baštíte zdravě :))) žádné ulejvání :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jsi neuvěřitelně silná žena a máš můj největší obdiv! Ať se vám daří, holky :-*
    A ty stresy prožívám stejně. Teda když to nejsou stresy ve škole...to bych jen jedla, jedla a jedla :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Moc držím palce, aby všechno dobře dopadlo. Eliška je určitě veliká bojovnice po tobě.

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Nikki, jsem farmaeutka a pokud Ti můžu poradit, na úrazy hlavičky u dětí jsou výborná homeopatika, konkrétně Natrum sulfuricum a Arnica montana 9CH. Nevím, jestli máš nějaké zkušenosti s homeopatií nebo ne, ale u dětí to opravdu účinkuje velmi dobře a je to pro ně vhodné... Jinak přeju samozžejmě brzké uzdravení, vše určitě dobře dopadne! držte se!

    OdpovědětVymazat
  10. Nikki, moc na vás obe myslím. Viem si predstaviť, čo prežívaš. My máme doma akurát 5-mesačnú vnučku okolo ktorej beháme a ja neustále tŕpneme, aby náhodou nespadla z gauča alebo sa neťukla o stôl lebo sebou melie ako šidlo. Každá mama aj stará mama to prežíva s Tebou a s Eliškou. Moc prajeme skoré uzdravenie :)

    OdpovědětVymazat
  11. Kris, kazdej mame obcas den na ranu. Ja ho mam dneska. Rano jsem byla s nervama na dranc, kdyz jsem obe deti chystala ven a ony jako na potvoru ne-a-ne. Malje se krmil 45min., holcicka si zase pekne sundavala veci, ktere jsem ji prave oblekla a ja vedela ze musim byt v urcity cas na urcitem miste. Nervy tekly, na deti jsem byla hnusna. Pak mi to bylo lito. Lidi me taky obcas stvou, to co ted nevydejchavam je, jakou pozornost budi sourozenecky kocarek. Zajdu do kramu, kocarek necham pred vylohou a jen koukam, jak jsou lidi drzi a normalka mi do kacaru lezou a ocumujou deti. Grrr!!! V tu chvili mam chut na ne zarvat, jeste si nas vyfotte! S jidlem a stresem to mam tak, ze se nutim a citim nutkavou chut na cukry. Stoji me to hodne premahani a Orbitek, abych nepodlehla. Ze stresu se mi ted vyklubala lupenka a vubec, na kuzi se projevuje, ze potrebuju vysadit, smutne je, ze nemuzu a to jeste par mesicu ne...Na dnesek naspano max. 5 hod. (a ne v kuse), dny predtim podobne...Jsem taky hnusna na partnera a pak je mi to lito, kolikrat si rikam, jestli takhle budu pokracovat, tak odejde a nebylo by se cemu divit :-(

    OdpovědětVymazat
  12. Mám 3 netere a snáď každej sa niečo stalo... raz sme tú strednú (no... vekovo myslím) hojdali v hojdačke a pretrhlo sa lanko. Vletela rovno do toho najpichľavejšieho kríku - borievky. Našťastie stlmila pád a len si trochu narazila rúčku a bola trochu doškriabaná, ale sestru som nikdy nevidela v takom stave. Je jasné, že si to mamina vyčíta. I ja som si to vyčítala, keby že ju hojdáme pomalšie, nič by sa nestalo, no nie? Ale lanko sa vymenilo a možno je lepší ten pád do kríka. Takže chápem tvoje pocity, ale uvidíš, Eliška sa dá dokopy, pretože je to úžasné a silné dievča! :) Deti sú neposedné, často nevedno, čo spravia, ale aspoň z toho máme poučenie do budúcna :) A zase držať ich v nejakom vákuovom vajíčku je tiež blbina. Držím silno palce! Ste obe super! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Romana: děkuji za doporučení, podívám se po tom :) !!!

    OdpovědětVymazat
  14. Ja jsem spis ten druhy pripad a vsechno resim prejidanim..co jsou ale me starosti ve srovnani s tvym "zazitkem"..cetla jsem to ve skupine rano a cely den na vas myslim holky :-) preju hodne sily do dalsich dnu :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Já mám stejný problém ve stresu dokážu nejíst i několik dnů. Zvládnu do sebe nasoukat jen něco sladkého a nejlépe nezdravého. Mám pocit, jako by se mi tam někde zavřela nějaká klapka a nenadělám nic!

    OdpovědětVymazat
  16. Moc vám držím palce ať vše dopadne dobře. Já mám dvě děti a u obou sme taky měly nehody. A u toho stresu jsem ten případ že bych spráskala vše a pak si to vyčítám protože je mi zle. Myslím na vás držte se.

    OdpovědětVymazat
  17. Já ve stresu také nejím, přes přípravy k maturitě jsem dost zhubla. To byl extrém ale. :D
    Držím pěsti, ať to Elišce dobře dopadne! :))

    OdpovědětVymazat
  18. Nikki, je to moc smutne,co se stalo Elince....je mi jasne, jak ti je....ta bezmoc je asi nejhorsi.......ja jsem byla u rodicu s tehdy asi 2letym synem, mamka byla v kuchyni, tata v obyvaku a ja s neteri v detskem pokoji, maly pobihal neustale z jednoho pokoje do druheho. Najednou se ozvala z loznice ohlusujici rana a my vsichni jsme ztuhli,co se stalo....vletela jsem do loznice, nikde jsem maleho nevidela a prvni,co me napadlo bylo, ze vypadl z 3 patra....to, ze bych neslysela tu desnou ranu jsem si v tu chvili ani neuvedomila....preskocila jsem manzelske postele a nasla syna nehybneho s vyrazenym dechem na zemi. Tim, ze nikdo nevidel ten pad,tak jsme hned valili do nemocnice.....ten strach, kdy cekas na verdikt, bych neprala ani nepriteli....nastesti vse dopadlo dobre....kdyz doktor videl, jak mu maly "spravuje" vysetrovaci stul strikackou od sestricky, tak rekl, ze jej mam kazdou hodinu budit, ale ze si mysli, ze bude vse OK....taky bylo......chci tim rict, ze ikdyz jsme ho hlidali 4 dospeli, tak staci sekunda a je zle......uz to nemuzes vratit....moc preji, aby se to obeslo bez nasledku a Elinka byla zdrava....preji ti hodne sily. Moc na vas myslim.

    OdpovědětVymazat
  19. Také se přimlouvám za homeopatika, mé starší dcerce vyléčily očíčko, když už jí lékaři chtěli hnát na operaci...

    OdpovědětVymazat
  20. Dekuji moc :))) Jarko... jjojo, je to hned... ani tu blbou vteřinu nevrátíš, člověk ... no.. ted jsem chtěla něco napsat a zapoměla jsem co :D to je fuk :)

    OdpovědětVymazat
  21. Já když mám stres, tak taky nejím. Vůbec mi to nejde. Nejhorší to bylo před 3 lety, když jsem byla ve stresovém stavu asi 2 měsíce a dostala jsem se tím na 47 kg. Hrozný období.

    Nicméně plán poctivě plním. Byl to super nápad jet tuhle výzvu online :) A dnešek se mi obzvlášť povedl :

    http://piecesofmybeautifullife.blogspot.cz/2014/03/den-ctvrty-432014-utery.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  22. Tak s dneškem jsem spokojena. Jídlo v pořádku, pitný rezim taky, odcviceno. Takže dneska 5 bodů. :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Nikki, moc na tebe a Elišku myslím, ať je vše v pořádku.

    OdpovědětVymazat
  24. Držím palce, ať se tobě i Elišce daří a už je to co nejdříve za váma!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)