Z deníku Nikki: Fitness zápisník, den 30 - Závěr, foto, poděkování


Dnes je zde v rámci této výzvy poslední zápisek a s ním velké poděkování těm, kteří nás všechny (tím myslím i komentující) četli, kteří ve výzvě jeli s námi a kteří se do toho dali. Opravdu vám všem patří dík, protože ta čísla vidím, čísla, která v editaci na mě volají, že jste se pravidelně vraceli a den co den jste se dívali a inspirovali :))) Já mám pro vás dobrou zprávu. Budeme pokračovat. Ale musím si vzít na pár dní od psaní těchto příspěvků volno, protože se mi nakupila práce na blogu jiného rázu a musím ji splnit. Každopádně už teď mám v plánu pokračování, nechte se překvapit, jak to bude vypadat, bude to už za pár dní :)) Vy zatím pokračujte, vydržte, protože pokud přestanete, bude vám to prostě líto později ;)

Dnes jsem celou výzvu ukončila dalším tréninkem od Zuzky, asi by bylo dobré poznamenat, že za 30 dní jsem se Zuzkou cvičila 13x, 7 dní jsem byla ve špitále, 6x jsem si udělala vlastní workout, 2x jsem jela s Jillian a pouze jednou se Shaunem. 

Míry a váhu jsem zde poukazovala už včera, takže dnes čistě porovnání fotek. A já myslím, že tam rozdíl je i na pohled :))

       


ručičky :))

konečně se kulatí i zadek :D 

Musím říct, že celá výzva byla moc fajn, asi mi to neuvěříte, ale focení jídel a psaní zápisků i mně osobně hodně pomáhala zůstat "na trati" :)) Takže děkuji, že jste sledovali pečlivě i mé počínání, že jste se krásně hecovali v komentářích a brzy se s vámi uvidím v další výzvě, kterou pro vás chystám :))) A do které se budete moci aktivně zapojit i vy ... no, nechte se překvapit :))) 

Přeji krásné jarní dny, Nikki ☺


PS: A co vy? Jste spokojeni se svými výsledky??? ☺


DEN 30 (zápis z 15. března 2014)
Trenér: Zuzka Light
Název tréninku: Zwow #47
Délka tréninku: 12 minut
Neřesti: lázeňský oplatek (no, dobře... dva :D)
Snídaně: ano
Pitný režim: ano
Hodnocení dne: 4/5

***



35 komentářů:

  1. Gratuluju k výsledkům, vážně tam změna je dost vidět, moc ti to, Nikki, sluší. A ano, přesně jak píšeš, byla jsem tichým pozorovatelem, ale každý tvůj denní záznam jsem přečetla :). Moc mě to bavilo a těším se na to, co dál plánuješ!
    Já jsem teda ve vaší výzvě nejela, ale taky jsem se snažila se všim všudy. Bohužel výsledky nikde, takže to chce makat víc a makat dál. Přeju hezkou neděli!

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji, Nikki :) Už teď máš super postavu, a to bříško, jak se rysuje!

    OdpovědětVymazat
  3. Nikki jsi moc šikovná. Musím se přiznat, že od ledna makám, na začátku února jsem objevila tvůj blog, pročetla, čtu vlastně stále. Začala jsem cvičit. Při dvou dětech (starší deset let a mladší má 18 měsíců) práci na plný úvazek jsem čas na cvičení nenašla nikde jinde, než si ráno přivstat. 4x do týdne vstávám v pět, odhopkám a pak jsem celý den plná energie. Víkendy odcvičím když malý spí. Jeden den odpočinek. Za poslední měsíc -3 kg. Od ledna -8 kg. Objemově -10 cm rovnoměrně ve všech třech partiích. Musím tě moc pochválit, jsi výborná motivátorka, hecovačka :-) když na mě jde lenost stačí se u tebe někde začíst :-)) Ještě jednou děkuji a těším se na další příspěvky.
    Jo a u mě to není jen cvičením, ale také úpravou jídelníčku. Na STOBu počítám jídlo, zjistila jsem že když se rozhodnu držet linii, tak hladovím, během ledna to tak nějak haprovalo. V únoru jsem se hledala, a březen je prostě paráda !
    Pěknou neděli !

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji, Nikki :) Už teď máš super postavu, a to bříško, jak se rysuje!

    OdpovědětVymazat
  5. Také patřím k těm, co se každý den vraceli, občas zanechali komentář, ale celé to s nadšením pozorovali! :)) Bylo to skvělých a inspirativních 30 dní, ten pocit, že v tom člověk není sám a kolem je mnoho dalších lidí, kteří se snaží víceméně o to samé, je k nezaplacení :)
    Budu se moc těšit na pokračování!
    No a samozřejmě gratuluji k úžasným výsledkům, jsi skvělá :)

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluju :) Opravdu super proměna, jde to dost vidět :-)
    Taky bych brala, aby mi to šlo takhle rychle...

    OdpovědětVymazat
  7. Teda, parádní rozdíl!!! A hořím nedočkavostí, co chystáš dál :-) Do téhle výzvy jsem se aktivně nezapojila, byla jsem jen tichý pozorovatel, tak že by teď? :-) Já osobně začínam takovou svoji třináctitýdenní výzvu zítra, mimochodem jsem se nechala inspirovat i u tebe :-) Děkuju ti za tvůj blog :-*

    OdpovědětVymazat
  8. Ty to vždycky dokážeš! Dokonalá jsi! Moc Ti gratuluji! Tady se můžeš podívat na mé výsledky - http://beh-na-dlouhou-trat.blogspot.cz/. A kdy nás ta další výzva čeká? Krásnou neděli Ti přeji, M.

    OdpovědětVymazat
  9. Jsi opravdu skvela, ty vysledky jdou opravdu videt, mas uzasne brisko, fakt - poklona! :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Né, tohle prostě nemůže bejt bříško maminky dvou dětí! :D Jsi skvělá, gratuluju Tobě i všem ostatním, kteří se výzvy zúčastnili ;).

    OdpovědětVymazat
  11. Taky se hlásím spíše k těm tichým pozorovatelům :), bylo to fajn číst si tvé každodenní příspěvky...Už se těším co si na nás vymyslíš příště :) Moc ti to sluší (rozdíl tam je opravdu znatelný :)

    OdpovědětVymazat
  12. Musím ti Nikki taky poděkovat.Ty jsi ta,která mě "zvedla z gauče" a vyhecla mě k akci.Jsem ti za to strašně moc vděčná.Zjistila jsem dokonce,že mám na tvém blogu mírnou závislost :) ale když je to ku prospěchu,proč ne.
    Tvoje výsledky jsou naprosto fantastické.Jseš skvělá,jak jdeš neúnavně za svým cílem.Moc ti to sluší!!!
    Těším se na další výzvu.Díky :)

    OdpovědětVymazat
  13. Nikki za mesic to je veliká zmena,mas krasny nohy a na brisku je zmena taky velka!Ja budu mit mereni a srovnavaci foto zitra,tak jsem zvedava.Precetla jsem u kojeni cely blog od zacatku a musim rict velke diky!Az dily tobe chapu,ze zmeny se nedeji pres noc a ze mam svemu telu fandit a podporovat ho i kdyz mu to jde pomaleji nez bych si predstavovala.Taky mi doslo,ze tohle neni dieta na mesic,ale zivotni styl a moc me to chytlo a bavi i kdyz me obcas chytaji rozpaky,ze to nejde tak snadno jako pred tehotenstvim:-)Takze opravdu diky,bez tve motivace a tvych uzasne ctivych clanku bych asi nevytrvala:-)Na novou vyzvu se moc tesim a at ti jde psani tvych blogu hezky od ruky!

    OdpovědětVymazat
  14. Je úžasné, co pro své čtenáře děláš, máš můj obrovský obdiv :)!

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Nikki,
    smekám a klaním se. Neuvěřitelné jak jsi výzvu zvládla i přes veškeré nezdary a boje, které se objevily. Taky musím říct, že jsem teď na tvém blogu denně, hned po cvičení ráno jsem čučela, co nového:-)
    Jsi inspirací...musí to být úžasný pocit, vědět, jak moc všem pomáháš a děláš nás lepšími..
    Těším se na další...M.

    OdpovědětVymazat
  16. To je úplná paráda! Člověk by až nevěřil, co všechno se dá změnit za pouhý měsíc. Jsi skvělá. :)

    OdpovědětVymazat
  17. Niki super. To bříško máš krásný a zadek se bude kulatit (v dobrém slova smyslu) čím dál víc :-) Love run eat repeat

    OdpovědětVymazat
  18. Gratuluju, Nikki!
    Já si nedávno pořídila novou hračku - 12 kg kettlebell, takže ujíždím ne něm :) Taky jsem vymyslela dřepovací výzvu, jsem sama na sebe zvědavá, mám to na dva měsíce, ufff. Tvůj blog stále denně sleduji a těším se na příspěvky, jako před rokem, kdy jsem jej objevila, i když osobně už jsem trochu jinde. Ale jdu jen jinou cestou ke stejnému cíli, nic víc, nic míň. Jsi dobrá!

    OdpovědětVymazat
  19. gratuluji, si úžasná !!! Nejvíc mě pobavila fotka a komentem, že se ti už kulatí zadek :-) páč já ho mám naopak kulatej až moc :-))) A to váhu mám nižší, sice o málo, ale jak je vidět, každá jsme jiná :-))) Díky za tvůj blog, nebýt jeho, nikdy bych se k ničemu asi nedokopala, nepoznala bych Jillian a dál se cpala "kravinama" .

    OdpovědětVymazat
  20. A je to tady, den 30 a já lituju, že jsem do toho nešla na sto procent s tebou. Změna jde fakt hodně vidět! Gratuluji všem, co výzvu dokončili! :))

    OdpovědětVymazat
  21. fakt bombs, jsi skvela motivace pro vsechny :)

    OdpovědětVymazat
  22. Nikki, vypadáš báječně, skvělý pokrok! Co bych dala za takovou postavičku! Já nějaký pokrok udělala, jsem celkem i spokojená, ale už se těším na další výzvu a budu samozřejmě pokračovat. Tvůj blog sleduji pravidelně a raduji se jako dítě, když je článků během dne víc :-D

    OdpovědětVymazat
  23. Gratulace! Moc Ti to sekne.
    Chtěla bych zdůraznit, že je neuvěřitelné, že ani v nemocnici jsi své předsevzetí neporušila. Je to pro mě super vědět, že i když je někdo ve fakt smutné situaci, nevezme si ze zoufalství Milku a celou ji nesní.

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj Nikki, si super, tvoj blog citam kazdy den. Chcem sa Ta spytat, mam 9 mesacnu dcerku, a cvicim tvrdo, a vazim ako pred tehotenstvom, len to brusko mi ostalo take vydute.. Mas prosim skusenost z oboch tehotenstiev, ci to zmizne casom a cvicenim? Vzdy som mala brusko ploche.. Mozno som zacala cvicit na brusko (aj priame brusne svaly) prilis skoro - nevedela som, ze sa to nesmie :( porad prosim

    OdpovědětVymazat
  25. Gabika: vím, co myslíš, u prvního časem zmizlo a mizí pomalinku i teď, ale asi to je dost individuální, někomu to zůstane i po prvním dítku, někdo má bříško pevné i po čtvrtém :)

    OdpovědětVymazat
  26. Nikky bomba! Kéž by se mi porodu taky tak dařilo. Jen tak dál!

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj, moc dekuji za tuto mesicni vyzvu, ja koncim svoji vyzvu ve stredu, potom bych chtela sepsat obsahleji svoje dojmy a nabyte zkusenosti :-) Dalo mi to hrozne moc:-) diky diky diky

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj Nikki, ze začátku bych ti chtěla moc poděkovat. Začala jsem sice sama ale po třech dnech své výzvy jsem objevila tvůj blog který mi moc pomohl. Vždy když jsem měla pochybnosti nebo krizi jsem se tu šla podivat a opravdu vždy mě to nakoplo. Teď po měsíci jsem o pět kilo lehčí, v pase o šest centimetru štíhlejší, přes boky jsem stáhla čtyři centimetry a přes stehna taky čtyři. Je to jen můj začátek, nechci usínat na vavřínech, vím že mám před sebou ještě dlouhou cestu ale teď už nemám pochybnosti, nemám krizi. Mám pocit že dokážu vše co si zamanu a cítím se opravdu skvěle. A za tohle z velke části vděčím tobě, děkuji! :)

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj Nikki, také ti chci poděkovat za tvůj blog. Od pátku do 1.4. jsem nic nestíhala, ani cvičit, tak proto píši až teď. Mě se podařilo během tvé výzvy dát dolů 3kg, na cm to moc není, ale okolo 1-2cm tam je. Já v zapisování pojedu i nadále, baví mě to a dovyplním i další tvé kolonky ve výzvě.
    Také děkuji za tvoje všechny typy. Včera mi došlo z Biosféry Erdnuss-creme a je výborný. Tahini pasta asi nebude můj favorit a kokosový olej úžasně voní. Jsem zvědavá, až ho vyzkouším. Prostě jak píšou holky výše, blog máš super a už se těším na další podobné výzvy, i když nebudu mít teď v sezóně tolik času a cvičit pravidelně mi také nevyjde, občas i zahřeším nějakým koláčem, ale nastartovala jsi mě a zjistila jsem, že zdravá strava je variabilnější, než jsem si myslela. Díky Díky

    OdpovědětVymazat
  30. Nikkdy, jsi mi obrovskou inspirací. :) Včera jsem si po dlouhé době projela tvůj blog (na blogy jsem neměla vůbec čas :(..) a něco jsem zjistila - že jedině tvůj blog mě dokázal znovu nakopnout. Vyhledávala jsem motivační obrázky, mám s nimi složky, ale nic mě nedokázalo ani zdaleka nakopnout tak, jako přečtení jednoho tvého článku. Jsi neskutečná jakou pozitivní náladu (nejen) na mě přenášíš! Děkuji ti za vše! :)

    OdpovědětVymazat
  31. Mia: moc ti děkuji :)) jsi zlatíčko :)) budu se dál snažit :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)