Z deníku Nikki: Fitness zápisník, den 28

Dnes jsem si zacvičila se švihadlem jeden z mých nejoblíbenějších Zuzčiných workoutů vůbec. Pocítila jsem oproti poslednímu tréninku ohromné zlepšení, předtím jsem si dělala různé úpravy a dnes jsem sama čuměla, jak skvěle se mi dařilo. Dokonce "double-unders" se švihadlem nedopadly vůbec špatně, i když ještě hodně je co trénovat, ale ten pocit... ten pocit ☺

Zítra si budu dávat plánované volno, což se mi i hodí a také je zítra úplně poslední měření v rámci této měsíční výzvy :) A pozítří zde bude finální foto proměny :) Nooo, jsem zvědavá. Určitě si udělám přehled ubylých cm. Vidím na pohled docela dost rozdíl, o kalhotech, které jsem v první den výzvy chtěla dopnout na poslední knoflík, jsem si předtím nechávala zdát a ten okamžik je tady, protože už je opravdu dopnu a hopsala jsem tady před přítelem jak tydýt radostí :D a on se na mne díval, jako bych vyběhla z nějakého ústavu :D

Už budeme mít tedy skoro celý zápisník popsaný. Já se přiznám, že jsem tedy vůbec všechno, co se týče výzev a různých cvičení nezvládala, spíše jsem si hrála s výzvami jídelními a bavilo mne lepit nálepky z ovoce :D Mám asi 4 různé nálepky z banánů :D A z jablíček mám takovou rozkošnou nálepku ve tvaru růžového srdíčka "Pink Lady" :))) Kolik že mi je? Proboha...

A jelikož bylo součástí úkolů v zápisníčku podělit se s ostatními o vašich fitness idolech, respektive inspiracích, tak já zde přikládám ty svoje...

Chtěla bych tyhle nohy...

... tyhle ruce... 

... tohle bříško :)) 


DEN 28 (zápis z 13. března 2014)
Trenér: Zuzka Light
Název tréninku: Zropes #2
Délka tréninku: 15 minut
Neřesti: cola light (0,25)
Snídaně: ano
Pitný režim: ne
Hodnocení dne: 3/5

Svačina: dlouho předlouho jsem neměla tousty s arašídovým máslem a banánem, navrch ještě skořici ♥
(tousty beru v Kauflandu, vícezrnné, jsou nej ☺)

Odpolední svačina: dýňové pečivo, šunka, na pečivu zbytek amarantové pomazánky a pravý domácí sýr s česnekem a pažitkou (prodávají v Kauflandu, chce to hledat, je ručně dělaný a jde to poznat ♥)

Složení a výživové hodnoty sýru, jo "krapet" tučný :D ale tohle jím tak snad jednou za 5 let :)
(výrobce: Kromilk)

Večeře: společná (skoro stejná) večeře :) Dělala jsem na tenoučko smažené plátečky z vepřového maska na trošce olivového oleje, smíchala do toho česnek na plátky a uvařené špaldovo-pohankové těstoviny. Já mám vlevo porci se salátem Lollo a jablíčky a přítel vpravo s volským okem. Tuhle večeři nečekal a hrozně mu to chutnalo ☺ Zeleninu nejí, prý by po ní onemocněl :D :D :D Magorek :D Vypadá to, že já mám toho víc, ale to dělá ten salát, jak je do toho vmíchaný ☺

Mějte se, dobře se vyspěte a zítra ráno po toaletě na váhu a měřit ☺ 

Držím palce všem ☺

Nikki ♥

***

12 komentářů:

  1. Když jsem před těmi cca dvěmi lety hrozně nabrala, tak jsem samozřejmě musela přestat nosit některé oblečení, jako třeba kalhoty, kraťasy, do kterých jsem se už prostě nenarvala.. A vyměnit je za větší velikost. Na začátku mého hubnutí jsem si řekla, že se do nich znovu vlezu! A nakonec jsem docílila toho, že nejen, že se do nic zase vlezu, dokonce je mám teď i volnější ^^ Takže moc dobře chápu tvé ohromné nadšení a hopsání!! :) ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Já asi před půl rokem konečně udělala velkou čistku šatníku a malé věci strčila do kufru a poslala na rozebrání. Něco málo se mi vrátilo, dokonce některé z mých opravdu milovaných věcí, tak třeba do toho zase "dozhubnu" :-) Na začátku mě nějak nenapadlo vzít některou z těch věcí a sledovat to. Takže to nechám až na cílovou váhu a pak zkusím jako překvápko.

    OdpovědětVymazat
  3. Joo tak takové bříško je také můj sen.. naštěstí břicho jsem měla vždy "ploché" nebo mírně "nafouklé" ale bez "špeků", takže tam jen rýsovat.. problém u mě je, že na břicho cvičit neumím:( ale poprosím o pomoc ve fitku.. jinááč jsem si dala za cíl to břško vyrýsovat do léta, myslíš, že je to reálné u někoho, jako jsem já? :) můj problém je zadek, stehna a boky.. :(

    OdpovědětVymazat
  4. Já si teď toasty s arašídovým máslem a banánem dávám zapéct a to je snad největší dobrota co jsem kdy jedla :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Nikki kurňa chce to ještě jednu výzvu! Total mě to posunulo, ani jsem to nečekala :-o Baví mě to hecovani a srovnávání :) huhuu do léta budem micinky....jako už teď se chlapy otáčí i když tlačím kočárek :D

    OdpovědětVymazat
  6. Nikki, obrázky krásné, ale mně by klidně stačilo kdybych dosáhla to co Ty už teď máš :)))
    .. a souhlasím s Ivanuelka D., že by to chtělo ještě jednu výzvu :). Pro mně tato první byla první v životě a tak ji zvládám tak na 50%, ale už teď jsem rozhodnutá, že ji jedu znova, tentokrát na 100%

    OdpovědětVymazat
  7. ..přidávám s k holkám, výzev není nikdy dost :)..tak minimálně rozšířená verze zápisníku + bonusové výzvy...už to mám nachystané :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já si dávám své výzvy postupně ale baví mě sledovat jak ti to jde. Já bohužel nemám každý den čas na takový článek ale ráda se podívám na tvé fotky. Krása :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Souhlasím s holkama a taky se přidávám - dejme další výzvu. Bylo by to super. Takhle to líp dodržím, když na to nebudu sama

    OdpovědětVymazat
  10. a já se musím také přidat :-D chci další výzvu chci pokračování :-D

    OdpovědětVymazat
  11. rozhodně se taky přidávám :) Pokračování! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Rovnou jsem si stáhla tu dlouhou verzi zápisníku.Takže pokračuju dál.Pro mě je to taky první výzva a obutí se do toho naplno....teda aspoň jsem se snažila a ne vždy to dopadlo.Ale určitě budu pokračovat,páč to potřebuju i s tím pomyslným bičem nad sebou.
    Nikki,gratuluju k dopnutí kalhot,už se moc těším,až ty své taky dopnu a budu se v nich pyšně nosit :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)