Z deníku Nikki: Fitness zápisník, den 27


Tak dnes jsem si konečně odcvičila workout, který mi věnovala Zuzka Light ☺ Dokážete si představit, jak jsem byla na vrcholu blaha ☺ Pouštěla jsem to jak malé děcko všem okolo - tedy příteli, bráchovi a synkovi, ten má takovou utkvělou milou představu, že je Zuzka moje kamarádka :D Kdykoli s ní jdu cvičit, tak říká "to je tvoje kámoška, že?" :D Má dokonce některá její videa přímo v oblibě, třeba když dělala zmrzlinu a u toho řekla "jamiii", tak se prcek neskutečně culil :D A od té doby to na všechno říká úplně stejně :D

No, chtěla jsem vám taky poděkovat za ta kvanta komentářů co píšete, já si je vždycky čtu u kojení z mobilu, pak slíbím, že na všechno odepíšu a najednou je noc a já absolutně nemám šanci vám všem jednotlivě odpovědět a strašně mě to mrzí... Ale věřte, že vaše cesty a komentáře prožívám s vámi a hrozně ráda jsem tak i na té druhé straně, kdy si čtu něco od vás :))) Pište, pište dál :) Děkuji za tipy a názory a za pobavení :D

DEN 27 (zápis z 12. března 2014)
Trenér: Zuzka Light
Název tréninku: Small Space Workout
Délka tréninku: 15 minut
Neřesti: ---
Snídaně: ano
Pitný režim: ano
Hodnocení dne: 5/5

V tento den  jsem si vyfotila pokrok na svých rukách, protože na ně doslova dřu... a myslím, že se mi daří. Škoda, že vyšly ty fotky tak blbě, ach... grrr...


***

Večeře: přes fotku je takový mlhavý opar, holt to ještě bylo horké a zamlžilo to čočku foťáku :D
hnědá rýže, vepřové masko, žampióny, brokolice

Snídaně: rýžový borůvkový jogurt, slunečnice, banán, jahody, ovesné vločky a granátové jablíčko
k tomu rovnou na svačinku lněný chléb se šunkou a lollo salátem

A na závěr něco pro pobavení :))

A ještě jeden nápad na svačinku :))
celozrnná tortila, arašídové máslo, banán 


***

13 komentářů:

  1. Ty ruce jsou bohužel vidět po dlouhé době :-( alespoň u mě. Nápad s tortilou je super. Fandím ti ;-) Love run eat repeat

    OdpovědětVymazat
  2. To je jasný, že to je tvoje kámoška, proč jinak by ses na ní tak často dívala že :D jinak ja byla dva tydny nemocna a dnes jsem si dala Jillian Ripped 3 week a zvládla jsem to líp, měla jsem na cviky i dost energie, jen záda mě bolí od toho válení :D... A poslední fotka sváči mi dělá chutě, jenže já doma nic takovýho mít nemůžu páč bych to sežrala během tří dnů jako minule :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mnam hned bych si dala hlavne to poslední :-),akorá,že mám alergii na arašídy, ale vyrábím si mandlové a to je taky bomba :-) , a jake si kupuješ Tahini? Já si ho vyrábím,ale ty ho más krásně tekuté,čehož jsem zatím nedocilila. Nikki odvažuješ si porce jídla? Já mám pocit, že oproti tobě je mám děsně velké :-)

    OdpovědětVymazat
  4. My se doma kamarádíme s "Bobikem" a večer nebo druhý den ráno mu někdy pěkně nadáváme :)

    OdpovědětVymazat
  5. jee, ty jidla vypadaji luxusne, "jamiii" :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten nápad na svačinu je úžasný! :) A naprosto tě chápu, že ses musela cítit skvěle, když ten workout byl věnován přímo tobě. Moc se mi líbí tvá kombinace jídel, něco určitě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  7. Lenka: Tahini mám samozřejmě to nejdražší, protože prostě mě přemluvili ve zdravé výživě :D ale už mám vyhlídlé jiné a chci jej taky vyzkoušet, je rozhodně levnější. já kupovala jakési BIO, jako luxusní, ale ta cena je příšerná :)
    Jinak jídlo si už nevážím, to jsem dělala kdysi, abych měla přehled, dnes jím prostě tak, abych byla nasycená a přesto nepřejedená. S tou velikostí porcí je to samozřejmě individuální, každý to má jinak :)) Já taky koukám kolikrát na ty fotky u jiných a říkám si, kurnik, kam to ty holky dávaj :D Holt jim to lépe spaluje :) Takže se jen inspiruju a pak si dělám objem jídel podle sebe :)

    OdpovědětVymazat
  8. Nikki jak to děláš s těmi rucemi?
    Nechci tě nijak urazit to vůbec, ale přijde mi že na to že cvičíš třeba jen těch 15minut se Zuzkou, krásně se ti vypracovávají ruce :-O

    Já mám nakládací činky, dokonce mi brácha řekl že mám posilovací trénink skvělej, věnuji se trapézám, bicepsům, tricepsům a ty ruce nemám ZDALEKA ZDALEKA ZDALEKA ZDALEKA jako ty :-O Teď cvičím hiit, ale předtím jsem asi 2 měsíce posilovala s nakládacími činkami, Po-hrudník, záda, Út: Ramena, tricepsy, bicepsy, trapézy, St: cardio 60minut, Čt: Různé variace kliků, Pá: trénink celého těla s jednoručkami.. navíc jsem ke každému tréninku dělala minimálně 30minut cardio :-/ a jak cítím když zatnu, že tam něco je ale to co máš ty není ani zdaleka :-( nechápu to... máš můj obdiv! Je neuvěřitelné jaké změny ty si dokázala .. za tak krátkou dobu.. já se už rok snažím dosáhnout svého cíle a jsem pořád na tom samém.. :-/

    OdpovědětVymazat
  9. Nataly: já si myslím, že je to prostě dáno nebo já nevím. Mně to všeobecně na rukách pěkně roste, ale jen do určité míry, pak se to zastaví a ani ťuk... takže myslím, že tohle je tak max co z toho vytřískám :D Tedy ze Zuzky :D jinak opravdu nic jiného nedělám. Ale chtěla bych to ještě zvýraznit. Zatím je to takové "nijaké" ještě :)) Mám v plánu s bráchou zkusit posilku, až bude malá větší a nebude závislá na mém kojení, úplně se tomu nebráním, prostě třeba 2x do měsíce zajít jít tu svalovou hmotu polechtat těžším závažím :D nechce se mi do toho vrážet tolik peněz - do domácích činek, je to hrůza jak to je drahé :)) Plus, všeobecně si všímám, že se mi dobře tvaruje tělo, v tom mám ohromnou výhodu .. vím, že ne všem to jde stejně dobře. DO 18ti jsem závodně sportovala, i když jsem byla jak soudek, byla jsem na pohyb zvyklá a myslím, že to prostě tělo nezapomnělo. rácha je to samé, dostávali jsme od otce kapky na trénincích a teď, když oba cvičíme, vidíme, že máme to štěstí, že se nám hlavně ruce dobře formují :)) Hráli jsme st.tenis, a to je na horní část obzvlášť zátěž.

    Lucie: zlato, to není moje fotka, je to z netu pro inspiraci :) Ale kdysi jsem celozrnné placky zkoušela, prostě jsem smíchala cel. mouku s vodou a na teflonu osmažila :)

    OdpovědětVymazat
  10. neviem, či sa to smie propagovať stránku iných. Dúfam, že neurazím... Asi najlepší recept na celozrnnú tortillu, ale aj iné zdravú recepty sú tu: http://www.fitnessguru.sk/#!98-celozrnna-tortilla/c1hz9
    Inak najlepšie na vytvarovanie rúk je dvíhanie svojich malých ratolestí :D :D Hlavne, keď podrastú dosť veľa vážia a chcú sa ešte stále nosiť... :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ačkoliv moje ruce prošly taky celkem značnou změnou a nějaký ten malý svalový kopeček se tam najde :D, tak je mám pořád děsně slabé, ani v plank position se dlouho neudržím. Některé cviky od Jillian si proto musím pozměnit, nebo úplně zaměnit, protože se mi rozklepou ruce a to je konečná. Hlavně, když jich je hodně po sobě. To se potom soustředím jen na to, abych se vůbec udržela (dávám ruce hodně dopředu, hrbím záda,..) a ne na provedení cviku - což nemá smysl. Proto si chci zkusit posílit ruce těmi těžšími činkami :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)