úterý 25. března 2014

Z deníku Nikki: Fitness zápisník, den 25


Dobré ráno doma ☺ Dnes jsem si konečně pořádně zacvičila, tentokrát Zuzku Light a její kardio trénink Zshred. Jelikož za čtyři dny budu opět stoupat na váhu a měřit se, rozhodla jsem se vyčkat a jen pro kontrolu se zvážit. Mé domněnky byly správné, minulý pátek jsem na váze měla 66,1 kg, dnes tedy 65,7. Ach, jsem ráda, že to šlo zase níž ☺ Centimetry šly také dolů, jak jsem psala včera, na kalhotách to jde cítit. 

Moje botky ☺ Stýskalo se mi ☺ Diadora

Takže jedeme dál a konečně se zdravou stravou pěkně už od snídaně ☺

Snídaně: čokoládový sójový dezert, jahody, oříšky

Oběd: hnědá rýže, vejce, rajčata

Dnes jsem zase po dlouhé době prohlížela net a našla jsem zajímavých TOP 15 nejlepších fitness tipů.
Snad se budou hodit, pouze překládám ☺

  1. vyměňte pomalé kardio za intervalový trénink
  2. před každým tréninkem krátce procvičte střed těla
  3. vyměňte cvičení na strojích za skutečné činky
  4. pomalé pohyb při posilování vyměňte za "výbušný" pohyb plný energie
  5. zapojte co nejvíce svalových skupin při jednom cviků najednou
  6. jedné straně těla přidejte zátěž, ta donutí váš trup a tedy i břišní svaly pracovat např. při "lunges"
  7. dělejte kliky
  8. zvedejte těžší činky
  9. po tréninku pijte nápoj s bílkovinami a sacharidy
  10. nejdříve posilujte, pak běžte běhat
  11. běhejte do kopce, abyste snížili možnost zranění a spálili více tuku
  12. před cvičením se neprotahujte, ale aktivně zahřejte. 
  13. pište si cvičební deník
  14. máte-li den volna, odpočívejte aktivně, ležení v posteli je nehorší, co můžete udělat. Aktivním odpočinkem zlepšíte regeneraci svalů až o 40%
  15. každý měsíc si dejte na týden volno. Podle studií se vaše síla zvýší o 29%

Nevím jak vy, ale souhlasím se všemi body. Ty, které jsem vám zvýraznila, bych mohla opakovat každý den ☺ Sice jsem u posledního bodu netrpělivá, nejsem schopna si dát na týden pauzu, ale vždy, když se tak při nemoci nebo nachlazení stane, jsem po týdnu pauzy jak utržená ze řetězu a tělo jede jak fretka. 

Jakou máte vy zkušenost s body výše popsanými? ☺

DEN 25 (zápis z 10. března 2014)
Trenér: Zuzka Light
Název tréninku: Zshred 39
Délka tréninku: 15 minut
Neřesti: 
Snídaně: ano
Pitný režim: ano
Hodnocení dne: 5/5

HEZKÝ DEN VŠEM PŘEJI☺


***

21 komentářů:

  1. Super tipy :)
    Nějaké jsme v poslední době začala zařazovat, tak snad budou konečně vidět nějaké změny :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně doopravdy nejvíce pomáhá ten Deník. Jsem ráda, že už jsi zase v plném nasazení!

    OdpovědětVymazat
  3. Denník je super vec...nemám ten váš, ale len obyčajný diár, ale kriklavo žltej farby a umiestnený strategicky v poličke pod televízorom! Takže keď zasadnem na gauč....zrak mi padne rovno naň a už aj vstávam... :-)
    So všetkými tipmi súhlasím....akurát s tým behaním mám trošku problém...je ťažké samu seba presvedčiť....

    OdpovědětVymazat
  4. Chtěla bych se zeptat, jak je možné že jsi zhubla po nemocničním jídle? :O každopádně gratuluji :-)

    OdpovědětVymazat
  5. ..nedokážu týden pauzírovat, mám problém si dát volno i jenom jeden den :)... a neběhám ani po rovině, takže ani do kopce :)...jinak jsem se už naštěstí propracovala k dodržování všech ostatních bodů...

    OdpovědětVymazat
  6. Mna na sebe velmi stve, ze cvicenie ma bavi, vsetko super, chodim behat, cvicim Jillian ... ale nedokazem dodrziavat stravu. Niekedy mavam uplne zachvaty kedy si kupim cokoladu a cukriky a cele to zjem az do stavu, ze mi je uplne zle. Neviem co s tym lebo potom aj ked cvicim, tak centimetre neubudaju a vaha tiez nie. Jeden tyzden nieco "usetrim" a potom to takto zabijem jednym prejedenim sa.... Co robite ked mate chut na sladke?

    OdpovědětVymazat
  7. Hm, ja najprv chodim behat a potom davam ci uz tabatu alebo boba, jill, zuzku kratsie treningy tak 15-30 minut. Cinky mam max 5 kg. Do kopca som skusila behat ale nevladali moje pluca. Co sa toho volna tyka, tak teraz som mala nuteny tyzden volna, kedze som si vytkla kotnik a cvicila som v nedelu a svalovicu mam este dnes, takze volna az na tyzden nebudem dodrziavat urcite, max 2-3 dni.

    OdpovědětVymazat
  8. Taky neumim dat tyden uplne volno, ale jeden tyden v mesici jedu treba jen tak na 60%, dela se to tak i v bezeckem treninku. Kdyz normalni tyden nabeham 50-60 km, tak odpocinkovy jen treba 30-35 km. Nesnizim pocet treninku, jen mirne intenzitu (misto intervalu cely tyden jen vyklusavam) a taky kilometraz, takze ani dlouhy vikendovy beh nepresahne 20 km. (PS: Do kopce beham hodne nerada :-))

    OdpovědětVymazat
  9. Jinak ja take nejdriv beham a pak posiluju...

    OdpovědětVymazat
  10. Fit Girl: no, ono nejde o jídlo, ale o množství. Měla jsem víceméně celý týden hlad, takže tělu to jídlo nestačilo, proto. Je to jen o kaloriích. sice ne příliš zdravých, ale počítají se.

    Holky, taky nedokážu týden pauzovat :D leda, že bych byla fakt nemocná, ale určitě maj pravdu :)

    OdpovědětVymazat
  11. Kris, ten tyden pauzy bych asi taky nedala, ale jinak souhlas ve vsem ostatnim. Me ted vaha stagnuje, jednak mozna tvorim svaly, ale hlavne mi chybi spanek a to se proste odrazi ve vsem. Snazim se aspon o to zdrave stravovani, ale nekdy vezmu za vdek pomalu cimkoli, jen abych mela energii..Dneska mam krizi :-(

    OdpovědětVymazat
  12. hezké tipy :) většinu z nich dodržuju:) jen ten týden flákání bych nezvládla:D

    OdpovědětVymazat
  13. Zajímavé tipy, bohužel dělám pár chyb, kterých jsem si vědoma-například nejdříve běhám a až pak posiluji :D Jenže když zrovna mám "leg day", nedokážu si představit, že bych šla běhat až po tom...to by mi asi nohy upadly:)

    OdpovědětVymazat
  14. Souhlasím, týden bez cvičení bych nezvládla! Cvičení je pro mě totiž jako DROGA! :)..

    OdpovědětVymazat
  15. Tak týdenní pauzu mám teď (kvůli toho zubu) :D Jako, neříkám, že bych to nevydržela, akorát mám takový pocit viny, že jen "jím", flákám se a necvičím :D I když třeba nepřesáhnu denní příjem kalorií. To už je prostě takový "zlozvyk" to cvičení :))
    Jinak činky jsem doteď měla pouze kilovky, ale už mi nestačí, potřebuju těžší. Plánuju si koupit rovnou 3kg, ale když jsem je zkoušela v obchodě, jsou na mě ještě asi moc těžké :D Pár temp udělám, ale brzo mě bolí ruce jen z toho, že je držím :D Nevím, myslíš, že je dobré přejít hned na ty 3 kilovky a vydržet, ať si tělo zvykne, nebo mám zvyšovat postupně (tzn. koupit si teprve jen 2kg)? Někde jsem četla, že když nárazově zvýšíš zátěž, tak se spalují cukry a ne tuky, tak nevím..

    OdpovědětVymazat
  16. Blondinette: tu poslední větu úplně zapomeň :D je důležité spalovat a budovat a podporovat svalovou hmotu, ta spaluje tuky a udrže metabolismus rychlý! Víc vědět nepotřebuješ. Já měl 1,5 kg a šla do 3 kg. Pokud ti ale přišly už na potěžkání těžké, tak zkus nejdřív 2 kg.

    OdpovědětVymazat
  17. Denisa Frianová: ja to mam podobne, taky jsem ochotna zdrave jist, tedy snidat,obedvat, veceret, cvicim kazdy den s Jillian, ale nejsem schopna se vzdat sladkosti.. kazdy vecer si rikam,ze to bude dalsi den jinak a pak si dam zas cokoladu.. Trochu mi pomaha zacit neco delat, treba uklizet, nemyslet na ty sladkosti, jit treba nahoru, kde neni jidlo nebo ven. takto se mi dari pomalicku hubnout.. mnohem pomaleji nez ostatnim,co tu stravu dodrzuji a to je skoda.. ale aspon netloustnu :o)

    OdpovědětVymazat
  18. to je zajimavy s tim behanim, proc se ma behat az po cviceni?
    a ten tyden se mi zda taky hodne,nemelabych z toho dobry pocit. libi se mi ten nazor na tyden trochu zvolnit, jak pise Lucie.

    OdpovědětVymazat
  19. Kaya: vesměs se nedoporučuje běhat před posilováním, protože vyčerpáš svaly a neodvedeš tak výkon při tréninku. Proto se doporučuje to dělat naopak. Ale jak píšu, doporučuje, ne zakazuje :)

    OdpovědětVymazat
  20. http://www.fitnesstreneri.sk/pre-zeny/88/trening-nielen-pre-bikini-fitness-mensi-zadok-stihlejsie-stehna

    asi záleží aj na tom, aký je cieľ chceme dosiahnuť....na zoštíhlenie som našla toto...a podľa tej slečny to vyzerá, že funguje :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)