Z deníku Nikki: Fitness zápisník, den 24


Dnes jsme se vraceli s Eliškou domů z nemocnice a konečně jsem mohla jíst doma. Doma svoje jídlo!!! ☺ Ještě jsme sice ve špitále zůstávaly na oběd, ale byla jsem tak nadšená z návratu, že jsem ani neměla chutě jíst a říkala si, že si to vynahradím doma. Necvičila jsem. Dnes to byl skvělý den. A upřímně jsem se těšila, jak si dám do těla se Zuzkou, strašně mi chyběla. 

Zítra se zvážím, abych měla představu o tom, jak jsem v nemocnici se svými kily dopadla, ale myslím, že to nebude žádná tragédie, protože při odchodu z nemocnice jsem kalhoty a tedy pásek zapla na další dírku, což mne osobně strašně překvapilo. No, uvidíme. ☺ Přestože ta strava byla strašná, asi dost zapracovaly také nervy, které mn ev těchto dnech doslova živily. Samá vyšetření, nejistota, pláč... jojo, bylo toho dost a už to nechci nikdy zažít. Musím dávat pozor. Sakramentský!!!!

Dnes tedy pouze jeden inspirační obrázek pro vás z mého jídelního stolu a zítra šup na váhu pro kontrolu :) Na centimetry už mi je teď jasný, že to šlo dolů.

Vyzkoušela jsem špaldovo-pohankové těstoviny a byly fantastické ☺ Více o novinkách zde



DEN 24 (zápis z 9. března 2014)
Trenér: ---
Název tréninku: ---
Délka tréninku: ---
Neřesti: 
Snídaně: ano
Pitný režim: ano
Hodnocení dne: 2/5  :D


HEZKÝ DEN VŠEM ☺


***

15 komentářů:

  1. No, s mou stravou to teď taky není nic extra, mám čerstvě vytrhnutou 8mičku, takže kašovitá strava - nedodržuju ani kalorie ani živiny + žádné cvičení. Cítím, jak tělo strádá, takže se taky neskutečně těším, až budu moct normálně jíst. Moje hodnocení dne je tím pádem v mínusu :D

    OdpovědětVymazat
  2. Nikki, nevis nahodou, jak je to se zadrzovanim vody v tele v dobe kojeni? jde mi o to, ze od zacatku ledna skoro kazdy den cvicim s jillian, citim se lip, zhubla jsem asi 3 kg. kdyz se zmerim, tak treba v pase jsme zhubla asi 6 cm,boky asi 3 cm..ale stehna tak 0,5 cm. hrozne se mi to nelibi, vubec ty stehna nemuzu zhubnout, tak me napadlo, jestli to neni nejakou zadrzovanou vodou..?nevim, napadlo me to, kdyz tu byla asi pred 3 dny promena maminky na materske, ktera stale koji a zadrzuje 7 kg vody... diky za odpoved.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Nikky.
    Chcela som sa Ta spytat a chcela by som vediet Tvoj nazor na 28-dnovy detoxikacny program podla Antonie Macingovej. Chcela by som to vyskusat, len neviem, ci sa mam na to dat. Prosim o radu a o Tvoj nazor na takuto ocistu. Dakujem veelmi pekne a zelam Vela uspechov. Si uzasna!!!

    OdpovědětVymazat
  4. no, to jsem zvedava, co Nikki odpovi na ten dotaz na detox. ted to v mem okoli drzi hrozne moc lidi.. vysledky to ma, ale casto je tem lidem spatne a maji hlad... tak to me odrazuje. ja bych to urcite nevydrzela...

    OdpovědětVymazat
  5. Blondi: no zuby :((( jej. Máš moje sympatie :)

    Kaya: já fakt nemám zkušenost s tímto :( při kojení, trochu se mě to týkalo při těhotenství, ale tam to bylo nějak přirozené, prostě hormonální změny. Zřejmě to samé bude i při kojení, netuším, ani jsem se o to nijak blíž nezajímala :(

    Moje telo: můj názor je ten, že bych detoxicai dělala mx 3 dny. :) nikdy ne takto dlouho!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Myslím si, že jste to v nemocnici zvládly naprosto dokonale!!! Šikula jsi!

    OdpovědětVymazat
  7. Nikki: detox podle Mačingové je hlavně o způsobu stravování. Jí se u toho hooodně zeleniny atd. V učité dny jíš určité druhy jídel. Kdysi jsem o tom také uvažovala, ale protože je hodně jídel česnekových, tak to nemůžu. Ale dost lidí si to chválí.

    OdpovědětVymazat
  8. Andrejka: hodně lidí si to chválí, hodně lidí na to nadává. Já mám na to taky svůj názor, ať si to kdo chce zkusí, když se mě někdo zaptá, zda bych to doporučila, tak prostě řeknu, že ne... znám takové, co si to chválí a ty, co mají vyzkoušeno a už nikdy víc. Já na tyhle dlouhodobé detoxy nemohu kývnout. Ale pak samozřjemě na každém, zda to chce zkoušet či ne. Za mne NE! :))

    OdpovědětVymazat
  9. Nikki: spíš jsem reagovala na to, že detox max. 3 dny. Co kdo zkouší je každého věc. Já jsem pro klasické zdravé stravování - nepřejídat se, necpat do sebe nesmysly apod. :-)
    mmch - jsem ráda, že jste s Eliškou zpátky z nemocnice a skvěle jste to zvládly.

    OdpovědětVymazat
  10. Nikki jaky mas e-mail ? :)
    a držim palce pri zitrejsimu mereni a vazeni :)

    OdpovědětVymazat
  11. je vážně super,že už jste doma.Moc vám to přeju.Není nad to jít ve svém tempu tam,kde se člověk cítí dobře :)

    OdpovědětVymazat
  12. musím se vám pochlubit,dneska se mnou cvičil manžel :) POPRVÉ!!!Jsem tak ráda.A přiznal,že nečekal,že to bude takový záhul :) Tak doufám,že mu to vydrží.Je to velký úspěch v naší domácnosti :)

    OdpovědětVymazat
  13. Bygou: se mnou to zkoušel můj 13 letý syn a taky že to nic není, po 10 min. funěl a přiznal, že je to pěkný záhul, ach ti chlapi

    OdpovědětVymazat
  14. To neni detox, to je hruza!!! Souhlasim s Nikki, ze bych do tohohle nesla. Nedivim se, ze maji lidi hlad. Pokud cvicis, myslim, ze by sis tim jedine tak ublizila. S Nikki souhlasim i v tom, ze tridenni detox je dostacujici, pokud potrebujes joooo procistit, tak 7 dni. Rich Roll vedl do 40 dost divoky zivot a tydenni detox mu taky stacil. A osobne bych se podivala po nejakem joginskem detoxu - treba tenhle je prima: http://www.mindbodygreen.com/0-2567/7-Day-Spring-Detox.html

    OdpovědětVymazat
  15. Xbabina: Manžel když to viděl,tak řekl-to je snad cvičení pro školky,ne?......noooo a.....konec už znáte :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)