Z deníku Nikki: Fitness zápisník, den 23


Číslo v zápisníčku se nám neúprosně blíží ke konci a my všichni za sebou máme své menší či větší úspěchy. Já jsem v tento den byla poslední den v nemocnici, čekala nás poslední noc a fakticky jsem se už těšila domů. Nejenže už jsem chtěla mít po boku zbytek své rodiny, ale chyběl mi ten shon, který jsem měla naučený, v nemocnici nemáte žádné povinnosti a orientujete se jen podle toho, kdy vám kdo přinese oběd nebo večeři. 

A zrovna dnes jsem byla totálně vytočená, protože jsme včera večeřeli už v pět odpoledne a dnes byla snídaně až v devět. Od šesti nám trajdaly sestry a uklízečky po pokoji a jídlo ani po třech hodinách od probuzení nikde. A dokonce 16 hodin od posledního jídla. Krnovská nemocnice je fantastická, má skvělý personál, přístup, zázemí, ale to jídla a styl podávání je bez pardonu katastrofa. 

Jinak jsem si dnes nezacvičila nic, měla jsem za sebou krušnou noc, nová paní spolubydlící, ale ta byla fajn. Akorát její synek byl po nepříjemné zlomenině stehenní kosti, spadl z patrové postele a nožku nechal v žebříku, takže celou noc proplakal a to doslova. Malá sice měla tvrdší spaní, tak se vyspinkala, ale já byla ráno jak po flámu. 

A jak se máte vy? Další týden je před námi :))) 

Chtěla jsem se zeptat, když už jsem dnes měla na talíři hovězí, kolik z vás je zde vegetariánů? Nebo dokonce vyznáváte veganský styl? Zařazujete někdy vegetariánský den pokud jíte maso? Jak často vůbec maso konzumujete a jaké je vaše nejoblíbenější? 

Moc by mě vaše názory zajímaly ☺

Jaký byl jídelníček v nemocnici?
Snídaně: 2 bílé rohlíky, kostka másla, tavený sýr, čaj
Oběd: rýžová polévka, kolínka s rajskou omáčkou a masem
Večeře: veka, máslo, balená šunka

DEN 23 (zápis z 8. března 2014)
Trenér: ---
Název tréninku: ---
Délka tréninku: ---
Neřesti: málo spánku, jídlo
Snídaně: pozdě, ale přece :D
Pitný režim: ano
Hodnocení dne: -150/5  :D

Foto inspirace :)
Oběd: ovesné placičky se skořicí s ovocem a tahini (recept)

Oběd: grahamové těstoviny, vejce, salát, žampióny

Svačinka dopolední: lněný chléb, šunka, insalatina 

Taky chci takovou výbavičku :((( ☺


***

26 komentářů:

  1. já jsem vegetariánka už skoro rok :)
    a krásné fotky, jako vždy :) takovou výbavu bych taky brala, to jo :D

    OdpovědětVymazat
  2. Často, když si zpětně přečtu svůj jídelníček, si uvědomím, že jsem maso dlouho neměla. Ale vegetariánka nejsem. A oblíbený druh masa? To spíš záleží na momentální chuti.

    OdpovědětVymazat
  3. Maso ano, ale kdybych ho měla jen jednou týdně, tak by se nic nestalo :-D Většinou si dělám jen kuřecí plátek, nebo kuřecí stehno. Vepřové jedině na návštěvě, doma by mě nenapadlo si ho udělat. Takže já si 2-3x do týdně udělám kuřecí prso a jsem spokojená :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Nikky, nejsem vegetarián. Jím maso jak mám chuť a to kuřecí, vepřové, hovězí i jehněčí. Ale jsou dny kdy na maso není chuť a nemusím ho několik dní.
    Jinak jsem se dnes po 14 dnech vážila a měřila. Nevím....... cvičím 5-6x v týdnu Jill, dodržuji kalor.tabulky fakt důkladně, váhový úbytek optimální (to jsem spokojená 0,5-1kg týdně) ale nějak ten cm úbytek mám menší, než ostatní holky. Je to v průměru vše 0,5-1cm na všem za 14 dní. Jinak se cítím suprově, i na sobě změny vidím, ale nevím....čekala jsem asi za 14 dní jiné cm v měření. Musela jsem to sem napsat, nějak na to čučím a říkám si, hold to asi u tebe půjde pomaleji. Jinak měřím 161cm a mám teď 58kg, za ty 3 týdny mám 3kg dole, jupííí, snad se časem dostaví i cm.

    OdpovědětVymazat
  5. Já teda maso jím často. Moc nechápu, čím jiným bych doplnila bílkoviny..

    OdpovědětVymazat
  6. ahoj Nikki, jak to tak čtu, myslím, že s tou stravou to je v těch nemocnicích všude stejné. Prostě asi ještě nestačili zmodernizovat i toto "oddělení". V Ostravě na fifejdách třeba dostali diabetici nudle s mákem a matky po porodu (kojící) fazole na husto a točený salám.
    Jinak já a maso....nic moc. Je třeba 14 dní kdy maso nemám, pak mi stačí 1 a pak zase dlouho nic. Ale ryby...to je jiná věc, ty mám dost často a miluju je!!

    OdpovědětVymazat
  7. "Klasické" maso (vepřové, hovězí atd.) skoro nejím, mám ho tak 1x týdně. Nejím kuřecí ani žádné jiné ptáky. Chci jíst víc ryb, mořských plodů, ale to si zas radši koupím chlazenou rybu než mraženou, je to trochu složité :) Právě ryby jsou moje oblíbené maso.
    Takže většina týdne vegetariánská, někdy dokonce veganská, v neděli maso :D

    OdpovědětVymazat
  8. Vegetarián jsem byla nějaké dva roky, bylo to z mého vlastního přesvědčení a z lásky ke zvířatům. Možná jsem pak dospěla a teď maso jím, mám ho ráda ... Nejraději mám hovězí, nejčastěji jím kuřecí.

    http://beh-na-dlouhou-trat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Já to mám s masem podobně jako ostatní. Vegetarián nejsem, ale občas se stane, že bez několik dní vydržím, pak dostanu chuť, tělo se nasaturuje a pak jej zase pár dní nepotřebuju. Musím ale dávat pozor, abych bílkoviny zvládla doplnit jinak. ne vždy se mi to 100% daří. Stále je co vylepšovat. Oblíbené mám asi nejvíce krůtí, pak kuřecí a lososa a pak tak nějak zbytek. Masi jím jedině libové. Jinak se mi z toho zvedá kufr. Už ve školce to byly různé fígle jak to maso s tlustýma tzv. žílou propašovat z jídelny. Asi to všichni znáte.
    Nemocniční strava je složitá kapitola. U nás to taky není nic moc. Když jsem chodila do práce, bylo dost těžké něco rozumného k obědu vybrat. Tohle jídlo totiž jí i zaměstnanci. Nemocnice šetří, kde můžou ( jejich konstantní vytunelovávání na úkor zaměstnanců a provozu a pak i pacientů teď vynechám. Nesmím se totiž rozčilovat.) Lékaři ani sestry nic nezmůžou. Napíšou sice pro pacienta příslušnou dietu, ale co vyexpeduje kuchyně, už není v jejich moci ovlivnit. Není to jen otázkou peněz. Problém je často už i v samém vyučení kuchařů. To už se ale dostáváme do školského systému. U nás kuchaře měnili a dokonce se snažili jednoho poslat i na nějaký kurz, ale výsledek nic moc.

    OdpovědětVymazat
  10. Nedokážu si představit, že bych byla vegetarián. Jím všechny druhy masa, krom hovězího - to mi nechutná. Vepřové sice taky moc nemusím, ale sním ho. Nejlepší je prostě bílé maso :))

    OdpovědětVymazat
  11. Jsem vegetariánka + se snažím co nejvíc vařit vegan. Nejen kvůli tomu, že nesouhalsím se zabíjením - ale podmínkám, v jakých zvířata žijí. Navíc maso není komplexní bílkovina a navíc soudě dle toho, co ta zvířata jedí, takže maso pro mě nemá takovou výživovou hodnotu, pokud nejsem bílkovinami posedlý bodybuilder - což nejsem /nezapomínejme na vegan bodybuldery/. A taky zvířata se krmí neskutečným množstvím obilovin, které by mohly zasytit další lidi...
    Nehledě na to, že umění vařit kulhá, většina vaří sůl+pepř, příloha (brkaše, brambory, rýže nebo těstoviny) a maso. Pak chápu, že takoví lidé si nedokáží představit být bez masa... je mi to líto strašně.

    OdpovědětVymazat
  12. Ja podobne jako ostatni. Ac nejsem vegetarian ani vegan, maso jim velmi zridka. Kdyz uz, tak hovezi, ale pouze kvalitni svickovou (argentina/uruguay) nebo jehneci. Veprove, ani kralici nejim, ani kureci nebo kruti, kdyz uz, tak si dam kachnu, tak dvakrat za rok. Ale jim ryby,hlavne lososa a tunaka, taky pstruha, tresku....a morske plody, ca. jednou za dva tydny. Z masnych vyrobku maximalne jednou za cas sunku, taky ji moc nemusim.

    OdpovědětVymazat
  13. Jsem napůl vegetarián. Hrozně mi vadí jak je se zvířaty zacházeno ale musím reagovat na komentar Alzbety. Také všude čtu že to jídlo který se cpe do zvířat by mohlo nasytit další lidi ale to by se ty zvířata nechaly vyhladovet? Pardon. Nechapu.

    OdpovědětVymazat
  14. Já mám maso ráda.:) nikki co si cvicila po Jillian 30 shred ? ..

    OdpovědětVymazat
  15. Já upřímně nesnáším nemocniční stravu a právě mi taky dost vadí, že večeře je kolem páté, šesté a snídaně až tak pozdě. Vůbec si to neumím představit, ještě když uvážím svoje chlapské porce, jak to všichni nazývají. :D
    Já vegetarián ani vegan nejsem, maso normálně jím, ale jenom rybí nebo kuřecí. Jiné bych asi nepozřela - mám k tomu od dětství odpor, nechutná mi to. :))
    Jinak to oblečení na cvičení vypadá nádherně, něco takového bych potřebovala!:D

    gettingfit.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  16. No...já jsem byla šílený masožravec - maso 2x denně, pořádný steaky, grilovačky, atd... a pak přišel zlom - a už jsem 9 měsíců vegetarián.

    OdpovědětVymazat
  17. Bývam na internáte, tam mäso vôbec nejem, snažím sa obmedzovať aj mliečne výrobky zo zdravotných dôvodov.. Keď prídem domov tak si mäso asi raz za dva týždne prípadne mesiac dám, už len kvôli tomu že mamina varila a je rada keď sa najem :D beriem to ako prechod na vegetariánsku stravu, neskôr veganskú :) cítim na sebe že bez mäsa a obmedzenom príjme mliečnyc výrobkov je mi lepšie :)

    OdpovědětVymazat
  18. Moje sestra je pescovegetariánka, tudíž jí pouze rybí maso :). Ani nevím, proč maso přestala jíst. Už to bude tak 5 let :). Já jím jakékoliv maso a vegetariánský den mám celkem často, ale ne že bych ho přímo zařazovala, prostě se často stane, že pár dní nemám nic 'masového' :D :) Nejraději mám kuřecí prsa v jakékoliv podobě :)

    OdpovědětVymazat
  19. Vidím, že sis tahini opravdu zamilovala. :))
    A výbavička by se líbila i mně. :D

    OdpovědětVymazat
  20. My masiko jime jednou za 14dni az mesic,podle chuti,pritel se mnou ji zdrave a obema to tak vyhovuje..Kureci nemam rada pro jeho zapach,jedine domaci nebo bio,kousicek veproveho nebo hoveziho my radsi,nebo kralicka od kamaradky:-)Ale dame si kousek jednou za cas a dlouho pak zas to nepotrebujem...Obcas pouzijem kousek bucku na ovoneni nebo slaniny,kdyz dostanu chut na nejakou prasarnicku,tak sunkovej salam.Jsme vicemene zeleninovo syrovi:-)

    OdpovědětVymazat
  21. Vegetariánka nejsem, cíleně vegetariánský den taky nezařazuju. Ale vegetariánské obdoby masa mám moc ráda - tofu, šmakouna, sojové maso... a dost je používám, maso každý den taky mít nemusím. Ale nijak to neplánuju, spíš to vyjde tak náhodou.

    OdpovědětVymazat
  22. Nikki prosimte jakou mas emailovou adresu ? chtela bych ti neco napsat co bych nechtela zverejnovat tady.diky

    OdpovědětVymazat
  23. já jsem vegetariánka a snažím se co nejvíc přibližovat k veganství, zatím ne úplně úspěšně - ne vždycky si udělám svačinu a v kantýně nemáme veganského snad absolutně nic...
    pro Natalymilitary - když se nebude maso jíst, zvířata se nebudou uměle množit, tudíž nebude potřeba nikoho krmit, natož nechat vyhladovět. Změna ve smyslu přechodu na vege... by nemohla být okamžitá a jak by klesala poptávka po mase, tak by se snižoval jeho odchov, je to docela prosté. A toho, že by tím vyhynul nějaký živočišný druh bych se taky nebála, jen by jich nebyly plné kotce, mini chlívky a kdo ví jaké další příšernosti, kde jsou ta zvířata chována.

    OdpovědětVymazat
  24. Lněný chléb je nejlepší :)

    http://breakfastatevvies.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  25. Ja som vegetariánka.druhý rok za ten čas som nezjedla žiadne mäso ani masový výrobok, vôbec mi to nechýba cítim sa fantasticky :) jem len vajíčka od našich domácich sliepok :) ktoré chcem nechať voľné dožiť

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)