Z deníku Nikki: Fitness zápisník, den 22

Dnešek bude tak trochu výjimečný, protože jsem se dnešního vážení ani měření nemohla zúčastnit. Neměla jsem po ruce ani váhu, ani metr, a tak jsem si řekla, že to prostě o týden odložím a počkám si. Už se budeme pomalu chýlit ke konci a moc už na tom nesejde. 
Nemocniční strava mě asi pěkně pozdrží, pohybu jsem taky moc nedala, budu nakonec ráda, když si udržím míry a váhu z předešlého týdne.

Ale jelikož to není jen o mně, zajímá mě, jak se dařilo tento týden vám. Jaké změny na sobě pozorujete?
Blížíte se ke svým cílům, které jste si původně napsali? Možná už jste něčeho za ty tři týdny dosáhli... ☺ Pište, pište a pište mi svoje zkušenosti a všechny změny, kterých jste si všimli. Co jste se za tu dobu naučili? Pomáhá vám psaní jídelníčku? Zjistili jste, co jste předtím dělali špatně? Napravili jste to? Jste díky cvičení silnější? Zvládáte to lépe?

Na všechny otázky si zkuste odpovědět vy sami. Tři týdny je rozhodně už dlouhá doba na nějaký pokrok. Podívejte se zpětně na to, co jste změnili a co jste dokázali. Neponižujte se, nesnižujte se a nebuďte skromní. Ani sebemenší pokrok by se nestal sám od sebe, kdybyste na něm nepracovali ;)


Jaký byl jídelníček v nemocnici?
Snídaně: 1 bílý rohlík, 1 plátek chleba, kostka másla, vejce na tvrdo, čaj
Oběd: vývar se zeleninou, sekaná, bramborová kaše, kompot
Večeře: čtyři plátky vánočky, máslo, džem

DEN 22 (zápis z 7. března 2014)
Trenér: ---
Název tréninku: 50 kliků
Délka tréninku: ---
Neřesti: nemocniční jídlo - umřu hlady, po bílém pečivu mám strašně rychle hlad :(((
Snídaně: ano
Pitný režim: ano
Hodnocení dne: 2/5

Inspirace z mého stolu
Svačina odpolední: lněný chléb s amarantovou pomazánkou, salát + pár kešu oříšků a mandle v karobu

Svačinka dopolední: rýžový "jogurt" borůvkový, slunečnice, ovesné vločky, kiwi, lžíce Tahini

Svačina odpolední pro mne a přítele: byli jsme na procházce a rozmazlovali se oříškama :))

Večeře: maso vepřové, lněný chléb a Insalatino salát


Přejeme vám s Eliškou krásnou sobotu a spoustu sil do dalších dní!
Nezapomeňte, že již brzy na vás čeká měsíční zúčtování ☺
Neberte to tragicky, když se nepodaří tak, jak jste očekávali.
Pochvalte se za to, co se vám povedlo.
Bojovníci se nevzdávají, ale bojují jak lvi ☺

***

28 komentářů:

  1. Teda holky,sekne vám to,Eliška má úžasný kukadla!já budu měřit a hodnotit v pondělí,jsem hodně zvědavá...

    OdpovědětVymazat
  2. no neviem čo sa to deje :D ale pripadam si, že mi to ide lepšie, a aj akosi sa tvarujem - upravila som stravu jem cca každé 4 hodiny - obmedzila som pečivo a viac menej aj maso :D a moje centimetre to odignorovali - ako zhodila som 2 kilka - a nič viac - čakala som nejakve väčšie úspechy keď vidím ako sa darím vám :D :(

    OdpovědětVymazat
  3. Niki, ty máš to jídlo vždycky tak božsky nafocené! A Eliška je krásná, hned bych si jí půjčila na hraní:) Chodím teď za dětma do dětské nemocnice a tam se bohužel takhle krásně neusmívají...
    Jinak tě moc obdivuju za ten vytrvalý sport, projížděla jsem tvůj blog a všechny ty změny jsou k neuvěření :)

    OdpovědětVymazat
  4. Zuska: 2 kg za 3 týdny? ale vždyť je to supr :)) Jen tak dál :))) malý tip: maso bych nevynechávala, je tam skvělý zdroj bílkovin a ty živí svalstvo ;)))) omezení pečiva podporuju :) držím palečky :)

    Nina: děkuji, a těším se :)

    OdpovědětVymazat
  5. Kim: teda, obdivuji tě, tvoje nervy :( na to, na jakou dráhu ses dala (medicína). Ale lidi člověka jako ty potřebují, a ty budeš krásná a milá paní doktorka (pokud tam míříš :))) Včera jsem zrovna shodou okolností byla u tebe na blogu a pročítala si Racio :)) Už předešlým postem jsi mne inspirovala k pár výrobkům :))

    OdpovědětVymazat
  6. chtěla jsem se tě zeptat na pár věcí, nad kterými kroutím hlavou a nevím co s nimi.:/ ..je dobre cvicit obden? ne vzdy to stihnu a kdyz cvicim, vynecham, cvicim....? co je to HIIT trening ? jsou brambory zdrave ? jaký protein na hudbnutí bys doporučila? zrecenzovala si dva..a já nevím který z nich je lepsí..bojím se ze bych po nom pribrala..spis bych chtela aby mi pomohl spalit tuk..:) dekuji za odpoved..:)

    OdpovědětVymazat
  7. Po třech týdnech: -1,3 kg (fňuk. ale doufám, že je to tím, že se mi lehké tuky mění na těžké svaly, chi); paže -0,5 cm, pas -3,5 cm (měřeno přes pupik), bohužel ta vyžranější a po dvou dětech povolenější část bříška je níž a tam jen -1,5 cm; boky -2 cm; stehna -2 cm.
    Rozhodně si teď hlídám pitný režim (s aplikací na mobilu, která mě pro jistotu i upozorňuje). Jídlo si zapisuji a myslím, že se můžu pochválit. Nenechám se od zbytku rodiny ani moc svádět k laskominám. Navíc teď už 10 dní držím i dietu s Natur house, kam chodím k výživové poradkyni a ta mi doporučuje jídelníček.
    Věděla jsem i předtím, co bylo špatně (hlavně smažená jídla), ale teď díky cvičení je vůbec nejím. Bylo by mi líto vynaložené snahy a pak to zazdít smažákem s hranolkama. Naštěstí na to ani nemám chuť.
    Nikki, když se ještě i tady vrátím k tomu proteinu, co jsme řešily u Davidova článku... Teď jsem vlastně ve fázi, kdy bych ráda zhubla. Po cvičení jím. Většinou zeleninový salát a k tomu kuřecí, nebo tofu, nebo Šmakouna, nebo sýr, nebo míchaná vajíčka. A za půl hodiny ještě bílý jogurt a vlákninu. Ráda bych si ale pořídila protein a uvažovala jsem o tom, který jsi tu chválila - Protein Delite od Scitec Nutrition. Znamená to, že bych si po cvičení dala jen protein a už nejedla? Moc se v tom nevyznám.
    Předem díky moc za odpověď :-)
    ps: Eliška je krásný diblík ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Lucie: Ahoj Luci, tak k těm tvým otázkám :) Určitě nevadí cvičit obden, HIIT je intervalový trénink při vysoké intenzitě, je rozhodně náročný a tudíž se dělá kratší dobu, dělá jej například Zuzka Light, více si počti zde http://mojetelo.blogspot.cz/2012/12/zuzka-light-radi-nejlepsi-trenink-pro.html a tady
    http://mojetelo.blogspot.cz/2012/11/svaly-jako-dokonaly-stroj-pro-spalovani_26.html
    Brambory podle mne zdravé jsou, ale jelikož obsahují 90% sacharidů, je potřeba s nimi opatrně. Protein bych doporučila ten poslední recenzovaný od Reflexu. Recenzovala jsem víc, ale určitě bych doporučila všem tento. A po něm Protein Delite. Jinak protein ti nepomůže spalovat tuk. To není žádný přípravek na spalování tuku. Je to protein. Bílkovina. Taková bílkovina, jakou najdeš v mase, mléčných výrobcích apod. Bílkoviny jsou ale potřeba, takže když někdo nemá dostatek bílkovin, doplňuje je ve stravě proteinem, který mimo jiné chrání svalovou hmotu. A jelikož i bílkoviny mají kalorie, musí se s ním umět zacházet. Všechny kalorie ve stravě navíc se prokážou, nejde protein pít jen tak. Zkus si více přečíst zde :)) http://mojetelo.blogspot.cz/2012/10/protein-delite-priprava-pouziti-poznatky.html nebo zde http://mojetelo.blogspot.cz/2013/04/protein-na-hubnuti-jak-se-to-vezme.html

    OdpovědětVymazat
  9. Petra: ale vždyť to máš prima :)) cenťáky jdou dolů a to je fajné!!! Supr!!! :))
    Co se týče proteinu, mám na blogu o jeho používání několik článků. A vesměs jsem odpověděla na stejnou odpověď i Lucce výše, tak koukni na odkazy :))

    OdpovědětVymazat
  10. díky! ..doporučila bys mi náké dobré HIIT vide na youtube ? a o proteinu jsem si procetla odkazy ktere si sem dala..a diky ja na strankach o proteinu cetla veci o tom ze se i zhubne..atd atd..neverila jsem moc tomu tak jsem se te radsi chtela zeptat..protoze je to prece jenom protein.. .:)

    OdpovědětVymazat
  11. Eliška je prostě kočka :-) Oběma vám to moc sluší :-)
    Mi teď příjde, že jde všechno strašně pomalu, většinou jsou úbytky jen o cm nebo dva...ale pak mi tak nějak došlo, že se měřím každý týden a když se na to podívám celkově od začátku ledna, tak už je ten úbytek pořádný :-) A hlavně na sobě pozoruju v zrcadle změny :-) Jen mě štve, že v zrcadle vidím něco jiného, než ne fotkách - začíná se mi rýsovat břicho, ale když to chci vyfotit, tak nic... :-(

    OdpovědětVymazat
  12. Leni, :D jako bys popisovala mé pocity :D mám uplně to samé, ruce se rýsují na pohled, ale foťák to je furt línej zachytit :D přitom už jsou fakt pěkný :D

    OdpovědětVymazat
  13. s kolika kg cinkami si cvicila ? ..ja cvicim s 3 kg..a ze zacatku kdyz jsem cvicila 1. level tak to byla celkem velka zatez to odcvicit..jakozto jsem nikdy nejak extra necvicila..a uz vubec ne s cinkami..a ted 2. level je to lepsi..ale na zacatku to bylo tezsi..ted uz jsem odcvicila 6x..a zmena je videt v me sile..:)

    OdpovědětVymazat
  14. cvičím se 3, 5 a 6 kg kettlebell :D to střídám, jak se mi hodí :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Nikki děláám dotaz, co děláš když ti dojde čerstvé ovoce?? Mám ho nahradit kompotem nebo jíst třeba ovesnou kaši bez něj?? Moc díky :)

    OdpovědětVymazat
  16. Nikki, moc Vám to s Eliškou sluší! ;-)

    OdpovědětVymazat
  17. Ta poslední fotka je úžasná! Moc vám to tam sluší :)

    A obdivuji tě za tu nemocniční stravu, já bych na tom pečivu asi nepřežila. Stačí mi jedna nějaká houska 1x týdně na chuť. Příjde mi, že to bíle pečivo tak akorát "zalepí" žaludek a nic mu to nedá. Ale holt v nemocnici si toho člověk moc nevybere no :)

    OdpovědětVymazat
  18. Nikki, s Eliškou jste úžasné! :) gratuluji k výsledkům :) ...nezkoušela jsi někdy protein z drogerie DM?

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj Romi, děkuji :) Ne, nezkoušela, nemáme tady DM :(((

    OdpovědětVymazat
  20. Kouzelná fotka :))....jste moc krásný :)

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj, tak já jsem to dneska fakt nezvládla... Měli jsme doma oslavu, takže to byly samý dortíčky:-( Ale co, bylo to poprvé od začátku roku, jednou se to snad nezblázní. Zítra si dám pořádně do těla na hodině tae-bo:-)
    Jinak od minulého měření žádné změny. Ale ostatní už si začínají všímat, že se se mnou něco děje... to beru jako úspěch:-)

    Nikki, krásná fotečka, moc vám to sluší, holky:-)

    OdpovědětVymazat
  22. Katas: když si všímaj ostatní, to je nejpříjemnější :)) držím palce i nadále :)

    OdpovědětVymazat
  23. krasna fotka, slusi vam to moc..
    Nikki, nevis nahodou, jak je to se zadrzovanim vody v tele v dobe kojeni? jde mi o to, ze od zacatku ledna skoro kazdy den cvicim s jillian, citim se lip, zhubla jsem asi 3 kg. kdyz se zmerim, tak treba v pase jsme zhubla asi 6 cm,boky asi 3 cm..ale stehna tak 0,5 cm. hrozne se mi to nelibi, vubec ty stehna nemuzu zhubnout, tak me napadlo, jestli to neni nejakou zadrzovanou vodou..?nevim, napadlo me to, kdyz tu byla asi pred 3 dny promena maminky na materske, ktera stale koji a zadrzuje 7 kg vody... diky za odpoved.

    OdpovědětVymazat
  24. Já se budu vážit a měřit zítra po 14-ti dnech. Minulý týden jsem po šíleném prasení na synovcovo narozeninách radši nestoupala na váhu, aby mě to neodradilo :D, jinak na sobě cítím změny a ostatní si také všímají. Cvičím necelé 2 měsíce a bavíííííí mě to.

    OdpovědětVymazat
  25. Nikki, ta fotka s malou je naprosto kouzelná! Tolik lásky, něžnosti a krásy. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)