Z deníku Nikki: Fitness zápisník, den 21


Dnes jsme byly s maličkou na pokoji samy a já si konečně dala do těla. Za celý den jsem dala rovnou stovku kliků, vždy jsem udělala 5 v každé sérii, kdykoli jsem si vzpomněla, před a po přebalování, před a po jídle, na toaletě nebo jen tak, když to šlo. Musím říct, že jsem pak večer pěkně cítila ruce a taky břicho, protože při klicích dostává zabrat prostě celý ten trup a vlastně celé tělo. A navíc jsem se cítila fakt dobře, obyčejně stovku kliků za den nedávám. Jo a trénovala jsem pánské.

Snídani nám přinesli docela pozdě, byla jsem už od půl šesté vzhůru a jídlo nám dali až v osm. Ještě že jsem měla svůj rohlík se slaninou :D Bych chcípla hlady. Navíc pak donesl ořechový koláč. Jako, oříčky miluju a nesnesu jejich pachuť v pečivu. Hlad je ale mrcha, takže jsem nakonec byla ráda a bez keců to do sebe narvala. Byl i se skořicí, tak to tu chuť ořechů trochu přebilo. Ale fakt jen trochu ☺

Nutno říct, že oběd se jim teda poved. Žemlovku můžu. Sice nic zdravého, ale neměla jsem ji roky :D ROKY!!! A byla fakt dobrá, tvaroh ošidili, což mi přišlo vhod. A zelná polívka se jim taky povedla. A klasika pak přišla k večeři :D Takže jsem byla ráda, že se mám čeho najíst :D

Jaký byl jídelníček v nemocnici?
Snídaně: 1 bílý rohlík, kostka másla, 1 ořechový koláč (nesnáším ořechy), čaj
Oběd: zelná polévka se smetanou, žemlovka
Večeře: dva plátky chleba, kostka másla, tvarohová pomazánka (pravidelně dávají v nemocnici strašně nízkotučnou, takže to teklo, humus, nejedla jsem ji ani posledně a i teď jsem ji vyhazovala.)

DEN 21 (zápis z 6. března 2014)
Trenér: ---
Název tréninku: 100 kliků
Délka tréninku: ---
Neřesti: nemocniční jídlo :D 
Snídaně: ano
Pitný režim: ano
Hodnocení dne: 3/5

Inspirace pro vás z mého stolu
Snídaně: bílý jogurt: čokoládové müsli, banán, Tahini

Večeře: to vypadá na římský salát :D, vepřové masko a pomeranč

Svačina: bílý jogurt s proteinem, oříšky kešu a vlašské, ovoce

Večeře: grahamové těstoviny na česneku, římský salát, vejce
pozn: všimněte si, že přítel má na stole karbanátky s bramborem,
aspoň vidíte, že opravdu vyvařuji pro sebe zvlášť :D

Pokud se nepletu, zítra máme před sebou další měření a vážení... což? ☺ Těšíte se?

***

10 komentářů:

  1. ..já také vyvařuju pro sebe zvlášť a pro moje kluky taky zvlášť, za prvé jsou huběňouři, za druhé víme jak se chlapi tváří na zelené jídlo :):):)....vážit ani měřit se nechystám, ...až za týden (až ukončím tříměsíční Body revolution)...

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Nikki, aj si pocitas kalorie stale? Mne sa niekedy tie tvoje porcie zdaju take mini, ze by som chcela vediet kolko to je kcal denne. Ale inak to jedlo vyzera super. A tesim sa na vazenie a meranie :) robis krasne pokroky...

    OdpovědětVymazat
  3. Deni: nepočítám :)) ale tak třeba snídaně na obrázku má okolo 400 kcal, Večeře je lehká, tam je tak 200, Svačinka tak 300, večeře s těstovinami má určitě okolo 500 :) je to velká miska :)) každý den jím jinak.. myslím kaloricky, někdy stačí méně, jindy mám potřebu větší. Zrovna předevčírem jsem do sebe naházela snad milion kcal jedla jsem furt :D já si příjem nehlídám právě kvůli tomu, že každý den má tělo jiné požadavky. obvykle musím jíst víc v den odpočinku, kdy je tělo už hodně unavené z tréninků a naopak v první den tréninků zas tak moc jíst nemusím. takže když to shrnu, jím tehdy, když mám hlad :)) někdy 3x denně, někdy i 8x :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, bojím se zítřejšího měření..protože nevidím na sobě žádný změny.. a tím jsem dost demotivována :(((( nevim co dělat, bojim se že má snaha je k ničemu a nikdy neodsáhnu svého cíle..

    OdpovědětVymazat
  5. Já se zítřejšího měření bojím :-( docela jsem polevila a kolegyně dnes v práci slavila 50 a moje slabá vůle se projevila :-(

    OdpovědětVymazat
  6. Koukám,že dnes je den jak dělanej na špatný pocit ze sebe sama..Mám ho taky,ovšem dřu na sobě co to dá..Nikki,prosím prosím máš nějaké cviky na dolní část břicha?Mám 5týdnů od porodu,na horní části už jsou pomalu vidět svaly,ale ta dolní cást:-(Nejde mi mít plochý břicho,jako bych byla nafouklá,asi tak to vypadá a dokonce mi přijde,že je to snad horší,než 10dní po porodu(že já krá.. jsem se poprvé vyfotila až dnes...)Nebo myslíš,že jen moc tlačím na pilu?

    OdpovědětVymazat
  7. vždycky jsem obdivovala saláty a v tom ovoce, mně by to asi nechutnalo :D

    OdpovědětVymazat
  8. To je super, tolik kliků, jsi dobrá :-)
    Já si teda nedokázala představit, že bych vařila všechno nadvakrát a nejedli bychom s přítelem to samé. Teda na svačinu mu dám občas něco jiného, třeba aby se to dalo líp vzít s sebou do práce nebo mu občas něco přidám, ale že bych vařila obědy nebo večeře nadvakrát, to ne. My jsme spokojení, že můžeme jíst takhle spolu :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Leni: to my taky jíme spolu :) jen já nechci jíst to, co má on a on zase to co mám já :D Takže si každej pochutnáme na tom svým a jsme spokojeni oba :)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)