Z deníku Nikki: Fitness zápisník, den 20


Třetí den v nemocnici a druhá noc za námi. Nová "spolubydlící"! Ach, zabte mě :D Nesnáším lidi, co nesnáší :D A tahle paní nesnášela fakt všechno a všechny. A já to poslouchala. Dva dny. Dva dny!!! Pak podepsala revers. A se odpoledne mohla prospat...

Jaký byl jídelníček v nemocnici?
Snídaně: 2 bílé rohlíky, kostka másla, džem, čaj
Oběd: hovězí vývar se zeleninou, rizoto (uf, bylo ho fakt hodně, ale byl hlad, padlo to do mne)
Večeře: plátek chleba, rohlík, kostka másla, salámová pomazánka

No, tak to vidíte. Myslela jsem, že do oběda pojdu hlady, takže když přinesly doslova horu rizota, naházela jsem to do sebe. Je fakt, že jsem do večera neměla vůbec hlad, už mě pak jen honily chutě a já si dala asi tři lžičky arašídového másla. Přítel mi pak dovezl jablíčka a rohlík se slaninou, který jsem si nechala na horší časy, protože člověk nevěděl nikdy, kdy bude mít hlad a kdy bude další jídlo. Žádné pevné hodiny jídel zde stanovené nebyly a snídaně i večeře měly prostě klouzavou dobu. 

Můj jediný trénink byl dnes 10 kliků... ano, zatleskejte přátelé, dala jsem si do těla :D

DEN 20 (zápis z 5. března 2014)
Trenér: ---
Název tréninku: ---
Délka tréninku: ---
Neřesti: nemocniční jídlo :D 
Snídaně: ano
Pitný režim: ano
Hodnocení dne: 2/5

Tip do dnešního dne: V roce 2013 jedna studie potvrdila, že zatímco snídaně jako taková značně ovlivňuje hormony, které kontrolují apetit, pouze snídaně s vysokým obsahem bílkovin vede k signálům, které snižují nutnost nočního pojídání.

Jak často máte potřebu ve večerních hodinách a v noci nahlížet do ledničky, protože vás honí chutě?

Nikki ☺♥

Večeře: římský salát, vepřové nudličky, žampióny, ředkvičky, vejce a pečená brambora
(a na vrchu je lžička rajčatového pesta od Jamieho Olivera - miluju toho kluka :D)

Svačinka: bílý jogurt se lžičkou proteinu, kiwi, Tahini, med

***

16 komentářů:

  1. Večer chutě vlastně ani nemám, to se akorát těším na můj tvaroh k druhé večeři :-) Já to mívám nejhorší po obědě, to mám často chuť na něco dobrého "ke kafi". Ale když nad tím uvažuju, tak už to tak často nebývá :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych večer potřebovala zámek na lednici:-) I když musím říct, že teď už je to lepší, od té doby, co se snažím o lepší jídelníček.

    OdpovědětVymazat
  3. Ta večeře vypadá naprosto fantasticky, mňam! ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Nikki a mohla bys sem dat recept na to rajčatové pesto? Od Jamieho bude určitě výborné. Díky

    OdpovědětVymazat
  5. tak ta večeře vypadá luxusně... nechám se inspirovat na večer.. :) včera jsem si stáhla tvůj fitness zápisník, tak jdu tisknout a už se těším až to tam všechno zapíšu :) :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ten římský salát by se hodil na obálku časáku.Nádhera.
    Jinak se divim,že nedávaj odpoledne v nemocnici svačinu.Asi jak které odd.Nejspíš bych umřela hlady.
    Dřív jsem lednici opravdu po večerech luxovala,teď ale,jak se snažím jíst pravidelně po 3h. to vůbec nezažívám.Chuťě jo,ale ty se daj ukočírovat :)

    OdpovědětVymazat
  7. Salát vypadá fakt luxusně, úplně jsem dostala hlad!

    OdpovědětVymazat
  8. Achjo-to nemocniční stravování, někdy e to vážně hrůza :D Dlouho nic a pak přijde gigantická porce-přesně tak to nesnáším:D
    A večeře vypadá luxusně!:)

    OdpovědětVymazat
  9. ....vidím, že ani po dvaceti letech (to je moje poslední zkušenost s nemocničním jídlem) se nic nezměnilo.... otázka je, jestli to jídlo bylo "lepší", když se za něj v nemocnici platilo...?...
    ....v noci hlad nemám, protože večer semtam luxuju :), jediné co funguje je - nic moc doma nemít....

    OdpovědětVymazat
  10. Renata: já byla týden v nemocnici, když se platilo a nic se tedy nezměnilo... přijde mi, že se ta jídla dokonce furt točí podle nějakého vzorce :D Byla jsem tam v září,v lednu a teď v březnu a zažívala jsem deja vu :D

    OdpovědětVymazat
  11. nikki, musim se ti pochlubit!! já mám takovou radost!!
    za těch asi 10 dní, co jsem vyřadila vlákninu a tolik chodíma piju carnitin- jsem pečovatelka v terénu- jsem zhubla 3 kg! po půl roce jsem se pohla s váhou. já mám takovou radost. děkuju
    na noční návštěvy do lednice doporučuju šťávu z citronu, výborně zahání chutě a navíc tělo zbavuje škodlivin. a skořici, koriguje krevní cukr. bacha, ať se sní neudusíte. párkrát sem měla na mále :)
    mějte se krááááááááááááááááááásně, užívejte sluníííííííííííííííííííčka a vy ve špitále, hodně sil!

    OdpovědětVymazat
  12. Úplně jsi mi tou nemocniční stravou připoměla můj pobyt s dcerkou v nemocnici před rokem, malá neměla jíst nic dráždivého a tak když sestra rozvážela odpoledne kakao a rohlík, řekla jen :"hm, vy máte vlastně dietu, tak vám nic", jsem na ni koukala jak zpadlá z višně, to mám jako 18 měsíční dítě nechat o hladu až do večeře? O stravě pro matky nemá smysl mluvit, to je jak koukám všude stejné. Ještě, že jsem byla zásobena banánem, jablky a proteinovým nápojem. Taky jsem v nemocnici klikovala a prováděla různé peripetie se židlí, jinak to nešlo. Tvé fotky jídel jsou opravdu luxusní. A lednici neluxuju, snažím se přes den dostat do těla vše potřebné, aby večer nevolalo po doražení. To můj manžel ale tedy luxuje spížku pravidelně, dokonce někdy i nezdravě, ale nepřibere, sportuje jen rekreačně a nad tím co jí příliš nepřemýšlí - to má někdo šťestí :)

    OdpovědětVymazat
  13. Zrovna včera večer mě přepadla na něco chuť, tak jsem po půl 9 snědla půlku ledového salátu :-D Jinak se mi to nestává skoro vůbec.
    Nikki, chtěla jsem se zeptat. Rozhodla jsem se, že si udělám radost a koupím si kettlebell. Cvičím cca měsíc, takže se řadím pořád ještě mezi začátečníky, kolik kg by jsi mi doporučila? Uvažovala jsem tak 6kg, 8kg? :-)

    OdpovědětVymazat
  14. luckanatasha: to je krásný, úplně z tebe vyzařuje to štěstí, že jsem to s tebou prožila :))

    Já jsem teda už nestála na váze "dlouho"... trochu se bojím, že je to ještě brzo na výsledky, které očekávám a tak se snažím to neřešit, jíst tak, abych se cítila dobře a čekám na tu pravou chvíli :D

    držím všem palce :)

    OdpovědětVymazat
  15. Kris, takovou "dobracku" jsem mela v porodnici. Hysterka, personal byl nejhorsi, jidlo debilni, kazdej magor. Po dvou dnech odchazela domu po cisarskem rezu!!! Podepsala revers a na dotazy, jak se jako o maleho bude starat, kdyz sotva chodi, jen rekla, ze na to ma lidi a ze doma je doma. O koureni na zachode, cukrarenskych dobrotach donasenych rodinou nemluve (pani mela dobrych 110kg, mozna vic a bylo ji 21 let). No, chtelo to trpelivost a velkou toleranci ;-)

    OdpovědětVymazat
  16. to vanessa: děkuju, tedy jestli je ta fotka u tvého jména pravá, máš figuru snů. co na ní chceš ještě vylepšovat?? nemusela by ses stydět si stoupnout vedle Zuzky L:!))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)