Z deníku Nikki: Fitness zápisník, den 2


Dobré ráno, spolubojovníci ☺
Máme před sebou druhý den a já doufám, že vy, kdož jste dnes začali, nejste po včerejším tréninku až příliš rozlámaní... nebo víte co, doufám, že jste :D Rozhodně je to dobré znamení, probudili jste svalstvo a rozhodně se dnes nebojte jej znovu rozhýbat. I když to bolí. Pamatujete na včerejší citát ze zápisníku? Začátky jsou vždy nejtěžší ☺

Já dnes zhřešila malou plechovkou koly a plátkem čokolády. Ale jsem na sebe pyšná, protože to bylo jen takové decentní a rozhodně většina dne byla ok. Odcvičila jsem si druhý workout ze Zuzčiny ZCUT série a určitě řadím mezi oblíbené. 
Poprvé jsem také dnes ochutnala Matcha čaj a ačkoli jsem čekala všechno možné, dost mne uchvátil. Takový silnější zelený čaj... vážně dobrý :)) No a hlavně zdravý :))


Takže díky Matcha čaji a tyčince LifeBar jsem si dnes do jídelníčkové výzvy zapsala první poznámku, nezapomeňte také postupně plnit, to samé se cvičební výzvou ☺ Určitě to nemusíte splnit všechno, nechte si něco třeba i na další měsíc, ale zkoušejte objevovat a poznávat nepoznané ☺ Jsem si jistá, že vás to bude bavit a těšit ☺

Jaké máte po prvním dni pocity? Nevzdávejte to a jděte si za svým cílem, který jste si včera napsali!!! 

Pa Nikki.

***

DEN 2 (zápis z 15. února 2014)

Trenér: Zuzka Light
Název tréninku: Six Pack Abs Workout 2
Délka tréninku: 20 minut
Moje neřesti: plátek čokolády, cola-light (0,25)... tádydá :D
Snídaně: ano
Pitný režim: ano
Hodnocení dne: 4/5

Tip na zahnání hladu: pokud ještě nemáte čas jídla a třeba čekáte hodinku než půjdete na oběd a žaludek už jasně dává najevo, že tělu došla šťáva, dejte si hrst oříšků. Moc doporučuji je mít neustále doma. Pokud máte přístup ke zdravé výživě, kupujte nesolené a nepražené!!!

Snídaně: sojový jogurt s čokoládovým müsli, kokosem, slunečnicemi a jablíčko

Svačinka: LifeBar Bio tyčinka (pořídila jsem si zde)

Matcha zelený čaj (pořídila jsem si zde)

Oběd: česneková polévka, brambory, žampióny, brokolice - pro oba chody jsem použila tento konopný olej

Six-pack Power Abs se Zuzkou ☺

24 komentářů:

  1. Já jedu už sedmý den, nevěděla jsem, že se tu rozjíždí taková výzva. :-) Ale proč čekat, to je takové to "začnu od zítra, blá, blá" Dnes jsem se přeměřovala, úbytek váhy ani deka, ale přes břicho, stehna, bohužel i prsa a paže -1cm :-) Přeji všem hodně štěstí a rozhodně se z těchto článků budu inspirovat! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Matcha tea vypadá skvěle, už delší dobu mě láká. :))
    gettingfit.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Matcha tea je skvělý, mám pocit, že opravdu stimuluje metabolizmus :) Nikki, chci se zeptat, když pravidelně každé úterý chodím na pilates a ve středu na bodyform - můžu cvičení s Jill vynechat nebo si to ještě přidat? k tomu pilates bych to asi zvládla přidat, ale po bodyformu jsem vyřízená...

    OdpovědětVymazat
  4. Včera jsem se do toho pustila (Jill M. 30 dní) a už jsem úplně zapomněla jak jsou začátky těžké, chvílemi jsem myslela, že to snad ani do konce nezvládnu :D ale zvládla jsem- dnes mě všechno "příjemně" bolí- jestli to tedy jde:) Za odměnu jsem si k večeři připravila nakrájené rajče, okurek, papriku s kousky šunky a sýru k tomu celozrnnou žemli. A chutnalo dvojnásob ;) GO Ladies- WE CAN! ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Matchu bych taky ráda někdy ochutnala :-)
    A snídani jsem měla dneska podobnou - jogurt, musli a jablíčko :-) A na oběd taky chystám brokolici :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Jsi ohromně inspirativní Nikki, a proto jsem se rozhodla, že na chvíli opustím samotařské cvičení a zapisování a přidávám se k výzvě! :)) Už se těším na výsledky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak se přidávám, ale místo Fitness zápisníku, si vedu záznamy na svém blogu.. každopádně jsem moc ráda, že mám podporu a inspiraci i tady na denní bázi, to člověka povzbudí :)) držím všem palce!!

    OdpovědětVymazat
  8. Mě je velkou inspirací můj blog :) http:// beautyhealthyfitgirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. hlásím za oba dva dny 4/5 :), prostě je víkend, takž malé hříšky typu panáček na dobrou noc, 2 čtverečky jogurtové Milky :)...včera jsem necvičila, protože od ledna jedu Body Revolution a soboty mám REST, dneska jsem začala třetí fázi W9 a přídala jsem od Nikky HIIT Workout 17 minut We Skip the Rope (nějak mě to švihadlo chytlo, navíc jsem dostala nový Gymboss časovač, tak jsem ho chtěla vyzkoušet - je rozkošnej fialovo růžovej :):):))...ale ještě si dám nějaký večerní přídavek nějakého kardia za ty hříšky :):):)

    OdpovědětVymazat
  10. Reni to je supr :)) Zrovna dneska přemýšlím, že si něco z BR dám taky, zatím to vidím na W11 :))

    OdpovědětVymazat
  11. Taky hlasim 4/5. Vcera 14 km koleckove brusle + 3 km beh, 20 min silovy trenink (zebriky - mosty/drepy a kliky/pritahy), hrisek - vecer pul lahve cerveneho vina u spolecne vecere...dneska 22 km beh a 10 minut silovy trenink, plus strecink P90X. Hrisek se teprve chysta - kukuricne chipsy (s guacamole) :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Dneska měla moje dceruška jeden rok, tak jsem zrovna "zdravě" nejedla, jak si umíte asi představit.. dokonce měla marcipánový dort, no kalorická bomba, ale s tím jsem holt počítala. Teď večer jsem odcvičila a cítím se krásně, ikdyž po včerejšku jsem myslela, že to nedám.. Sice to nebylo úplně "na plno", ale jednoduše jsem si to chtěla dneska odcvičit stůj co stůj. Jen mě mate to cvičení. Stáhla jsem si v pdf tvůj 30ti denní cvičební plán a tady v zápiskách je něco jiného. Je to jedno, co člověk cvičí? Podle komentářů taky koukám, že každý cvičí něco jiného nebo špatně čtu? ;) Zuzku Light právě stahuju, ale nejsem si jistá tou příponou .vob - jestli mi to půjde přehrát. Omlouvám se za dlouhý komentář.

    OdpovědětVymazat
  13. Nikki,prosim te o radu. ja take kojim, muzu pit zeleny caj? nedavno jsem si koupila nejake vitaminy zeleny caj na podporu hubnuti (nic drastickeho - spis mi zeleny caj na piti nechutna) a nevim, jestli je muzu uzivat. nebo aspon pit ten caj.
    a druhy dotaz mam na brisni svaly. Take mam po 2. porodu, ale tentokrat jsem rodila dvojcatka, je jim rok. zda se mi, ze mam rozestouple brisni svaly. Prosim te, nevis, jestli se to da cvicenim nejak spravit?
    Po prvnim porodu se hublo uplne samo,ale ted je to nejake horsi. Taky jsem mela mega bricho, kluci meli kazdy skoro 3 kila, narodili se v 39.t...
    dekuji za super stranky a odpoved, K.

    OdpovědětVymazat
  14. Dnes hlasim 4/5 - mela jsem po obede zakusek co dovezla tchyne. Ale uspech je ze jen jeden jo a jinak bylo krasne tak se makalo kolem baracku jezdilo s koleckama,lopata a tak a vecer jsem si dala od Jillian 30ds...zjistila jsem ze me asi bavi nejvic z tech co uz jsem zkousela(body rev. A ripped in 30) tak u nej asi zustanu ..uvidime. kazdopadne je to super nemuzu sr rano dockat az bude 8 a budu si to moc tady precist,sve denni ukoly si pisu den dopredu a snazim se je splnit atd. Skvelej napad Nikki,super motivace uz verim ze to dam a za mesic budu prvnim shozenym kg/cm dekovat hlavne tobe (a i sobe:-D)

    OdpovědětVymazat
  15. Kaya07: kamaradka tohle resila po druhem porodu, mela tam fakt regulerni diru, jak mela rozestouple brisaky. Je instruktorka pilates (vyborna) a pilates ji nakonec pomohly. Pamatuju si ale, ze rikala, ze pokud mas rozestouple brisaky, tak NESMIS cvicit cviky na brisni svaly, protoze by se to tim jeste zhorsilo - rozestoupily by se ti vic! Vygoogli si Petra Skyvova Olomouc/pilates a nebo ji zkontaktuj pres FB (Pilates Olomouc), urcite ti poradi.

    OdpovědětVymazat
  16. Kaya: já bych zelený čaj pila, piju ho tedy i já normálně, pořád lepší než kola :D (kafe nepiju). Co se týče rozestupu břišních svalů, myslím, že je to docela problém. Pokud si nejsi jistá, určitě ti to řekne lékař, i gynekolog by měl, aspoň jsem to slyšela. POkud by to bylo jak říkáš, pak se opravdu břišní svaly cvičit nemají, protože to pak dělá neplechu a co jsem slyšela, dá se to při nesprávném počínání upravit jen operativně. Já se také kontrolovala a na přímě svalstvo v bříšku cvičím naplno až teď po 5 měsících, jinak jsem to ladila "z boku".

    OdpovědětVymazat
  17. Lucie: dekuji, napisu ji...ja jsem prave cekala rok, jestli se mi ty svaly samy stahnou, ale ted uz myslim, ze muzu cvicit, ale asi nejake specialni cviky. dekuju, zeptam se...

    OdpovědětVymazat
  18. Dada: blahopřeju k nadšení a hlavně k tomu, že už si dokážeše odříct ... jeden kousek a dost. Jinak určitě cvič, co tě baví, je nesmysl, pokud tě nechytí nějaké cvičení a musíš to dělat s nechutí. Mimochodem, s 30 DS jsem měla nej výsledky, s Ripped mě to ale zase víc bavilo :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)