Z deníku Nikki: Fitness zápisník, den 19

První noc v nemocnici byla strašná!!! Jako každý jiný den v nemocnici... neustále nás budil příchod sestřiček, které kontrolovaly, zda vůbec dýcháme, v šest ráno budíček další hlasitou sestřičkou, snídaně až v devět - dokážete si představit, co dělal můj žaludek - tři hodiny po probuzení bez jídla :D No, vlastně dvě, protože v osm jsem už prostě vytáhla banán a arašídové máslo

Jaký byl jídelníček v nemocnici?
Snídaně: 2 bílé rohlíky, kostka másla, tavený sýr (ten jsem nejedla, kvůli malé, je alergická na kravskou bílkovinu), čaj
Oběd: květáková polévka (nesnáším květákovou polévku, takže jsem se jí ani nedotkla), brambory na másle a smažený vepřový řízek
Večeře: plátek chleba, rohlík, kostka másla, balená šunka

Vůbec jsem neměla náladu na cvičení, takže dnešní aktivita byla ležení v posteli. Kromě tedy pár "vycházek" na spoustu vyšetření a psychické vyčerpanosti (není moc pěkný koukat se, jak vám mimčo pláče pod všema těma ultrazvukama a odběrama apod.) Ale chtěla jsem být maličké po boku. 

A teď jeden průzkum ☺ Kolikrát denně zhruba jíte?
Mám zde jeden příspěvek z webu Shape, kde se píše následující: "Mnoho dietních plánů prosazuje onen přístup jíst malé porce 6-8x denně. Jediný problém je, že mnoho lidí dodržuje onen plán "šest až osm jídel denně", ale ne "malé porce". Aby tato strategie fungovala, muselo by každé jídlo mít kolem 200-300 kcal. Dost možná to jde u svačin, ale všeobecně to není možné u obědu, večeře nebo dokonce snídaně.
Místo toho si raději dopřejte tři jídla denně, které vás plně uspokojí a dodají energii. To znamená, žádné neustálé pojídání během dne, dokonce ani pokud jde o zdravé věci jako mrkev nebo dip. Výzkum tuhle strategii jenom podporuje: v roce 2012 studie zjistily, že ženy, které jedly 3 jídla denně měly nižší hladinu tuku v krvi než ty, které jedly jídel šest, se stejným počtem celkových kalorií. Dopřejte si tři normální jídla a vyhnete se možnosti přejídání a přibírání na váze.

DEN 19 (zápis ze 4. března 2014)
Trenér: ---
Název tréninku: ---
Délka tréninku: ---
Neřesti: nemocniční jídlo :D 
Snídaně: ano
Pitný režim: ano
Hodnocení dne: 2/5

Pro inspiraci ☺

Dopolední svačina: sójový rohlík, máslo, ředkvičky, římský salát

Snídaně: sójový jogurt, banán, ovesné vločky, skořice, jablečná vláknina, lžička proteinu 

Odpolední svačina: vícezrnné pečivo, ředkvičky, máslo Meggle (NEJLEPŠÍ MÁSLO NA SVĚTĚ ☺)

Nikki ☺♥

***

25 komentářů:

  1. Já teda jím 5x denně. 7,10,13,16,19. Tři jídla by mi nestačila. Už takhle po těch 3h cítím hlad. 6-8 je vážně moc, to bych celej den jenom jedla :D

    OdpovědětVymazat
  2. hahaha :D :D to je trefne!! jem 5x denne ale teda porcie boli dost obrovske... v poslednej dobe to hlidam,

    Inak k strave v jidelne... som zhrozena :((( zacinam sa bat, co dalsie budes pisat.

    OdpovědětVymazat
  3. Pridavam se, jim 5xdenne, ale je pravda ze se uz hodne snazim hlidat mnozstvi, lebo ja bych take mohla spadat do kategorie vice za den, ale do male porce to melo daleko :D. 3x denne mam hlad......a pak mi hrozi vecer bodova dieta (zbodnu vsechno, co najdu) :D :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, dříve jsem jedla po 3,5-4hodinách (4x denně, když jsem vstávala brzy tak 5x). Teď nově jím po 2 hodinách takže cca (8,10,12,14,16,18,20) a myslím že každé jídlo má 800-1200Kj, některé svačiny méně (2jablka nebo polovina kysaného nápoje + jablko), oběd třeba 1400Kj. Musím říct, že se cítím mnohem lépe. Od 15.00 už omezuji sacharidy a pokud necvičím, tak od 18.00 už nejím sacharidy vůbec. Vyhovuje mi to, cítím se lehčeji a dokonce jsem asi začala pomaličku hubnout (což je u mě velký úspěch)

    OdpovědětVymazat
  5. Já se držím pana Havlíčka a jím 5x denně, naprosto mi to tak vyhovuje - snídaně, svačina, oběd, svačina a večeře.

    OdpovědětVymazat
  6. Já jím 5x denně, 3 hlavní jídla, 2 svačinky, každé 3 hodiny :D A když už se blíží ta hodina jídla, už pociťuju hlad, někdy i dříve. Občas mám pocit, že můj žaludek nějak rychle tráví :D

    OdpovědětVymazat
  7. Přítel prohlásil, že nejlepší je jíst jednou denně - od rána do večera :-D
    Jinak já si myslím, že nejlepší je, když si každý najde, co mu vyhovuje nejvíce. Já jím 6x denně - snídaně, svačina, oběd, svačina večeře a druhá večeře+ občas vícekrát, když si třeba svačinu rozdělím. A vyhovuje mi to tak mnohem více, než jen 3 velká jídla - to můžu říct proto, že občas se ve škole stane, že nedostaneme přestávky a svačinu jím až s obědem naráz a do té doby hladovím. A to mi vždycky kazí náladu a taky když mám dlouho hlad, tak pak mám chuť sníst na co přijdu. Takže jím raději často menší porce :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ja jim podle toho od kolika mam skolu nekdy jen 4x tydne jindy i 6x :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ja jim podle toho od kolika mam skolu nekdy jen 4x tydne jindy i 6x :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Jím 5x denně a vždy si přesně počítám kj :-D

    OdpovědětVymazat
  11. Po 2 letech pravidelné stravy a "krabičkování" jím teď už asi měsíc 1x denně cca 1800 kcal k večeři (warrior diet) a nikdy mi nebylo líp ;-)

    OdpovědětVymazat
  12. Já jím 4x denně. Naprosto mi to vyhovuje. Když mám dopoledne pocit, že bych si přeci jen něco dala, udělám si Caro s mlékem.

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj spolubojovnice:-) Já jím 5 - 6x denně, podle přestávek ve škole. V 7.30, v 9.40, ve 12.30 nebo 13.30 (podle toho, kdy končím), pak v 17.00, v 18.00 si dám půlhodinku cvičení a večeři kolem 20.00. A Když mám na něco chuť, tak kolem desátý třeba okurku s mlékem. Hlavně si počítám kalorie vždycky den dopředu, abych pak moc "nepřetáhla" :-)

    OdpovědětVymazat
  14. 6-8x denně? To si neumím představit :-D To by vážně musely být pidiporce, které by mě vůbec nezasytily.
    Já jím 3x denně. Tudíž bych každou porci musela rozdělit napůl. Hmm..ne díky :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Já se asi nejspíš přikláním k variantě jíst, když má člověk hlad :) u mě to bývá ve všední dny 5x-6x, protože ve škole mám hlad téměř pořád :D Ale o víkendu jsou to klidně i jídla 3 :)

    OdpovědětVymazat
  16. V knize It starts with food se take pise trikrat denne a pokud mozno vydrzet bez svacin, proste dodrzovat 4-5 hodin mezi jidly. Jako duvod se uvadi zejmena hormonalni hledisko - aby glukagon (antagonista inzulinu - udrzuje vyrovnanou hladinu glykemie) mel cas delat to, co ma, mobilizovat energii a udrzet hladinu leptinu v normalu.
    Osobne jim 3-5 x denne, podle aktivity a hladu. Snidane bud v 7 nebo v 8:30, podle toho, jestli jdu rano behat nebo ne. Po behu ovocno-zeleninove smoothie s veganskym raw proteinem, pokud behat nejdu, tak az obed okolo 14 hod, a pak az vecere okolo 19hod. Pokud je ranni beh delsi, nez 20 km, tak si davam odpoledne svacinku - neco jako rapikaty celer s hummusem. Pokud mam jen cviceni, vetsinou si vystacim s jednou malou svacinkou mezi snidani a obedem. Pokud mam uplne volno (1 den v tydnu), jim jen 3x.

    OdpovědětVymazat
  17. Většinou jím 3-4 jídla denně: snídaně-oběd-večeře + svačina (jablko/mandarinka...), když mám hlad a do oběda nebo večeře zbývá víc než hodina času.

    OdpovědětVymazat
  18. Martino: pod to se podepisu, maslo Kerrygold u me vede na cele care :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Já ráno snídám - 6:30 nebo 6:00 (o víkendu později) dopoledne začnu mít hlad, tak baštím cca mezi 9 až 10 hodinou....(někdy si dám třeba v osm půl kiwi a pak v 10 sním zbytek nebo ještě něco k tomu), oběd téměř vždy ve 12 hod. Cca kolem 15:30 hod. svačina a večeře mezi 18 až 19:30....spánek mezi 21 až 21:30 :-D

    OdpovědětVymazat
  20. Jím tak 5-6x denně.Záleží jestli jdu na noční nebo ne.Učím se dodržovat přestávky 3h.mezi jídlem,ale někdy už mám hlad,tak se třeba nejdřív napiju,abych zjistila,je-li to vážně hlad.Docela mi vychází okecat tělo ovocným čajem,když je ještě teplý,tak mám "pocit",že mě zasytí :)

    OdpovědětVymazat
  21. Já jím 5x denně, případně vynechám dopolední svačinu, když v práci nestíhám, a o víkendu taktéž když pozdě snídám (kvůli víkendovému si přispání). Rozhodně by mi ale chyběla svačina odpolední. Od oběda vydržet až do večeře - nemožné :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)