Z deníku Nikki: Fitness zápisník, den 18

Následující týden od dnešního dne to bude trošku jiné. V reálném čase této výzvy jsem totiž musela s dcerkou na týden do nemocnice a zdálo se, že veškerým zápiskům bude konec. Jelikož jsem ale, jak jsem již psala, šla tuto výzvu o dva týdny dopředu, měla jsem dost zápisků pro vás v záloze a vystaráno jsem měla i s fotkami, které jsem nepoužila. Dlouho jsem přemýšlela, jak následující týden pojmu, protože jsem chtěla dodržet proměnu v reálném čase a bez pauz. 

Každý den vám tedy napíši, co jsem jedla v nemocnici, respektive čím nás krmili, abyste viděli, že i s ne příliš zdravou stravou a s obyčejnými jídly to jde!!! Nebudou zde fotky jídel z nemocnice, ani mé zážitky z nemocnice, ale budu vám zde dál dávat fotky těch zdravějších variant, které jsem pro vás nafotila dříve a později pro inspiraci a které jsem neuveřejnila ☺ Budete jako vždy dostávat tipy a rady, které mne občas napadnou, že bych se o ně mohla podělit.

Ráno jsem si tedy ještě zacvičila s Jillian jeden z jejich prvních tréninků, a pak jsme šli k lékaři, od té chvíle to byl samý rentgen a přípravy a zařizování věcí, abychom mohli s dcerkou k večeru nastoupit do nemocnice. Večeři už jsme v nemocnici nestihli, já toho upřímně za celý den moc nesnědla, jakmile jsem ve stresu, tak prostě nejím, vím, že jsem si do nemocnice odvezla akorát arašídové máslo s banány a to povečeřela. Takže svým způsobem to ještě bylo zdravě a v normě, i když jsem tohle k večeři ještě nikdy neměla :D 

A teď už tedy trochu veseleji, inspirace pro vás z fotek, které jsem neuveřejnila a měla v "záloze" ☺

Svačinka: borůvkový rýžový "jogurt", ovesné vločky a slunečnice


Snídaně: bílý jogurt BIO, Cheerios, čokoládové Das Müsli, kiwi, lžička medu

***

A ještě pár tipů na trénink ☺ Třeba se bude někdy hodit :)) Zvětšíte kliknutím na obrázek.

DEN 18 (zápis ze 3. března 2014)

Trenér: Jillian Michaels
Název tréninku: The Biggest Winner - Shape-Up Front
Délka tréninku: 25 minut
Neřesti: málo jídla
Snídaně: ano
Pitný režim: ne
Hodnocení dne: 5/5

A na závěr by mne zajímalo, co jste dneska cvičili? ☺

***

10 komentářů:

  1. Mě dnes čeká hodinový intervalový trénink ve fitku s trenérkou. Takže v tuhle chvíli jen jediný závazek - opravdu si pohlídat pitný režim, abych tam nešla vysušená :-P
    Snídala jsem tvaroh s pažitkou, k tomu suchary. Ke svačině bude hroznové víno. K obědu mám připravený salát (lollo biondo, vařená řepa, restované žampiony, cherry rajčátka, sýr Grana Padano, dýňové gomasio) se šmakounem (příchuť mexico). Před cvičením si dám banán (a Super Burner Pack karnitin). Po cvičení si doma nejspíš udělám už jen zeleninový salát.

    OdpovědětVymazat
  2. ..já cvičím pravidelně až odpoledne po návratu z práce a protože od ledna jedu Body Revolution, čeká mne po včerejším W12 mnou neoblíbené :) Cardio 3. Protože půlhoďka denně je na mne trochu málo, tak zpravidla přidávám 15+15 rotoped/švihadlo (nebo jenom jedno z toho, prostě jak se mi chce :))... snídala jsem slunečnicový chléb s Cottage a římským salátem, k obědu mne čeká v krabičce připravené ratatoullie s kouskem vepřového (promiňte mi tu drzost), k tomu rýže, a ještě navíc okurka a rajče, odpolední svačina je také nachystaná v krabičce - jogurt s goji, javorovým sirupem, ovesnými vločkami a mandlovými lupínky (no prostě pairfait :)) a doma mám k večeři nachystané celozrnné špagety s rajčatovou omáčkou a parmazánem.....

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem dneska ještě necvičila, nejdřív to musím přežít ve škole a zacvičím si až k večeru, to bude aspoň odměna po náročném dni :-D Čeká mě Shaun a Speed 1.0 :-) A trochu pilates k tomu :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Byla jsem po noční u zubaře a zlehka se to protáhlo.Tak jsem si šla ve 12h. na 2hoďky lehnout a teď,když odezněla anestezie,mě dost bolí hlava.Tak uvidím,jestli dnes nevynechám.Ale jinak finišuju 30DS 1level.Do večera ještě daleko,tak doufám,že mi prášky zaberou a budu si moct zacvičit.
    Jinak koupila jsem králíka čerstvě staženého a jdu ho porcovat a udělám polívčičku z hlavy....mňam,už se těším :)
    Nikki,jaký máš názor na pečivo doma pečené?Dnes jsem si koupila chléb fit s vysokým obsahem vlákniny,tak jsem moc zvědavá,jak to dopadne.

    OdpovědětVymazat
  5. Ja dnes 7 km beh a 15 min silovy a balancni trenink. Snidane dalamanek se sunkou a ledovym salatem, po behu a treninku smoothie z jahod, kiwi, limetky, jablka, acai a goji, vcasny obed jsem nestihala pred prochazkou se psy, tak jsem si dala rapikaty celer s hummusem, a po prochazce tedy obed - grilovana zelenina (lilek, paprika, cherry rajcata) s grilovanym steakem y uruguayske svickove. Mnam.

    OdpovědětVymazat
  6. Bygou: já bych vynechala :) nesnáším zubaře, mám s nimi téř své zkušenosti... brrr

    Luci: miluju smoothie :))) a už musím konečně vyzkoušet hummus :D

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám dneska v plánu Shauna T. a to Cardio T25 :) Tak mě napadá, jestli těch 25 minut denně není málo.. Neměla bych přidat ještě nějaké cvičení?

    OdpovědětVymazat
  8. Michelle: hlavně nic nepřidávej, radila jsem jedné slečně, že méně je více a dnes mi psala, že to přehnala a na novém měření přišla o kilo svalů. Takže se vrací zpět k normálnímu přístupu. T25 je náročné cvičení pro tělo. Klííídek :))) :D Vážně je méně více, já bych už necvičila déle jak 30 minut ani omylem. A když mám delší (výjimečně), dávám druhý den pauzu.

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Nikky, já teď jednu RP30 3lvl a když je chuť, přidám 10minut třeba stehna.
    Musím to jsem napsat: dnes jsem povečeřela tu tvojí Španělskou rýži, jak máš napsanou v deníku. Nikdy jsem o tom neslyšela........áááállee já si tak mlaskala. Fakt super rychlý jednoduchý receptík. Se salátovkou to nemělo chybu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)