Z deníku Nikki: Fitness zápisník, den 16


Další důležitý týden je před námi a já si dnes sestavila vlastní krátký trénink, neměla jsem moc náladu na cvičení, tak jsem dala dohromady jen desetiminutové "cosi", vy už tento trénink máte online, podívejte se zde ☺ Bohatě mi stačilo, měla jsem před sebou velký úklid a... hlavně v tento den se stala ona nepříjemná událost s dcerkou a museli jsme jet do nemocnice na ambulanci. Vy už můj příběh znáte z FB, už se k němu nechci vracet, jen podotknu, že jelikož nás pustili z vyšetření domů, že je malá v pořádku a bude mít jen bouli na čele, měla jsem relativně dobrý pocit a pokračovala ve focení pro vás. Kdybych jen věděla... ☺ Ale ten den měl teprve přijít.

Takže dnes jsem to vzala pěkně od snídaně přes oběd až po večeři (svačiny jsem nefotila). Ptali jste se mě, jak využít sezamovou pastu (Tahini), dávám si ji jak na ovoce (výborně chutná na jablíčku či banánu),  tak jsem jej zkoušela i přes toust, na placky z ovesných vloček a dokonce vyzkoušela, jak chutná v bílém jogurtu. Myslím, že těch možností je víc, tak zkoušejte. Jestli jste někdy jedli chalvu, tak je to vlastně to samé, jen neslazené medem, čili Tahini můžete klidně medem dochutit, pokud jej chcete mít sladší... s ovocem to ale není potřeba ☺


Snídaně: banán, jablko, vlašské a kešu ořechy a tahini (sezamová pasta)

Oběd: (ano, ten prokletý oběd, při kterém se stala "ona" nehoda): salát lollo, vepřové kostky (promiň Katko) s osmaženými cherry rajčátky + brambor 

Večeře: lollo salát, grahamové těstoviny s česnekem a volským okem

DEN 16 (zápis ze 1. března 2014)

Trenér: vlastní
Délka tréninku: 10 minut
Neřesti: ---
Snídaně: ano
Pitný režim: ano
Hodnocení dne: 5/5

Grahamové těstoviny si připisuji do zápisníčku jako novou potravinu. Musím říci, že mne překvapily, čekala jsem všechno, ale byly rychle hotové, jsou křehké a dokonce fakt dobře chutnaj ☺ Moc doporučuji ☺

Co všechno za nové potraviny jste v rámci této výzvy už vyzkoušeli? ☺

***


18 komentářů:

  1. Já vyzkoušela avokádo a sušená rajčata (skvělý recept na salát ze Svět podle Lu). Oboje mi velice chutnalo a určitě budu dělat častěji. Dále jsem vyzkoušela ořechový olej - parádní a uzené tofu.

    OdpovědětVymazat
  2. Já si teď zvykám na Matcha čaj. První jsem vylila, do druhého přidala citron a to už se dalo :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja vyzkoušela řapíkatý celer. Zatim do salátů a do míchaných vajíček a chutná mi :).

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké nedělní ráno všem!
    Já jsem vyzkoušela dýňové máslo s vůní chai, je to neuvěřitelná dobrota, používám ho podobně jako Ty sezamovou pastu - na toast s banánem nebo jím potřu jablka.
    Po grahamových těstovinách se podívám.
    http://tamarinysny.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. @Healthy Taky ten Matcha čaj nedávám, ale dám mu ještě šanci s citrónem :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Mně třeba tahini hrozně chutná i v těstovinách s kuřecím masem a zeleninou. Toho bych se mohla ujíst. :) Koupila jsem si ji asi před dvěma měsíci kvůli tomu, že jsem zkoušela hummus, a pak už jsem pro ni nenašla dostatečné uplatnění, tak s ní teď právě taky zkouším dost experimentovat. S ovocem jsem ještě nezkoušela, ale pustím se do toho! :))
    A na podobné těstoviny se taky chystám. Každý mě od nich odrazoval, že vůbec nejsou dobré, tak jsem ráda za jedno kladné hodnocení - o důvod víc, proč je vážně zkusit. :)

    gettingfit.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Mě nadchly jáhlové inst.vločky, pak jsem vyzkoušela ještě rýžové vločky, tofu uzené, meruňkový šmakoun a včera jsem si koupila tmavou rýži - tak uvidíme jak bude chutnat. A mám v plánu rýžové těstoviny, ty jsem také ještě nejedla. Nebýt tvého deníku, nikdy bych nezkoušela nové věci a jooo včera jsem si koupila první moje švihadlo, díky NIKKY. :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ja vyzkousela vcera poprve jezevce:-D Pritel ma hospodu a soused je myslivec,tak jsem ochutnala kosticku masa z jezevce-nic moc,ale jinak nic noveho jsem nezkusila,tak aspon s necim se musim pochlubit:-D Hezky den Nikki

    OdpovědětVymazat
  9. Ja jsem vyzkousela tofu - nalozene na cesneku a pekne v troube upecene - mnaaam, potom hummus, celerove hranolky jsou naprosta bomba (a to jsem zaprisahly nesnasenlivec celeru :D) a k MDZ :) sem dostala od me drahe polovicky kokosovy olej. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já si dnes dávala tahini na polentovou kaši s mandarinkou a bomba!! :) Grahamové těstoviny mi leží ve spíži, doufám, že mi taky budou tak chutnat :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Nikki, tak dle tvé rady pracuji na svém jídelníčku a doufám, že moje snažení k nečemu bude. I moje výzva teď došla do mezníku - 4. měsíce cvičení. Hodně jsi mi při ní pomohla - tvůj blog.
    Jestli by ses chtěla podívat na mé výsledky, najdeš je tady:

    http://spoonandwillpower.blogspot.cz/2014/03/moje-ctyrmesicni-snazeni-aneb-ja-cviceni.html

    budu vděčná za tvůj názor...

    P.S miluju sezamovou pastu..sice na arašídové máslo nemá...ale je v těsném závěsu!!

    OdpovědětVymazat
  12. Z ovoce jsem vyzkoušela pitayu, docela ušla, ale podruhé už nekoupím. S vyzkoušením zeleniny mám trochu problém, protože ani v Globusu jsem dnes neobjevila nic, co bych už nejedla. Jinak jsem vyzkoušela zelený ječmen, který teď piju každé ráno. Taky jsem zkusila matcha-tea. Škoda že o použití Tahini jsem se tu dočetla až dnes. Koupila jsem si ho kdysi do hummusu a od té doby nevěděla, co s ním, takže mi prošlo :-(

    OdpovědětVymazat
  13. My něco zkoušíme každou chvíli, nedávno třeba javorový sirup :-) A už mám v ledničce nachystaný tempeh :-)

    OdpovědětVymazat
  14. chtěla bych se tě Nikki zeptat,ale i ostatních,jaké máte zkušenosti se cvičením killer buns and thingh.Moje stehna i zadek potřebovaly nejen posílit,ale hlavně vytvarovat.V žádné diskuzi jsem to nenšla.Máte s tím některá zkušenost?

    OdpovědětVymazat
  15. Bygou: já to cvičila celé, jen tak nárazově a přijde mi lepší a účinnější Bob Harper nebo Zuzka LIght. Tím neříkám, že se mi to nelíbilo, bylo to skvělé cvičení :) Ale větší zápřah a výsledky mám rozhodně od výše zmiňovaných.

    OdpovědětVymazat
  16. díky moc :) Ještě doplňující dotaz.Ani v Bobovi a ani v Zuzce se nevynám a nevím co je na stehna a zadek.Na Zuzku si moc netroufám,viděla jsem nějaký její ukázky a příde mi,že bych jí možná nezvládla.Ale zkusila bych to,poněvadž když je možnost ty nohy zkrášlit,tak hurá do toho :)

    OdpovědětVymazat
  17. vem si od Boba cokoliv a zadek dostane na prdel :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)