Z deníku Nikki: Fitness zápisník, den 15 - 2. meziměření


Po včerejší Jillian jsem rozlámaná jak sirka, vážení. Bolí mě všechno a to je sakra dobře :D Ale je mi jasný, že vás dnes moc nezajímá, jak se cítím, ale jak jsem po 14 denním snažení dopadla. A chci, abyste věděli, že já zase dychtím po vašich výsledcích, opravdu moc chci vědět, jak se vám daří a jak jste prozatím spokojeni a jaké výsledky pozorujete nejen na váze a na centimetrech, ale především na sobě ☺

Já si dnes dala volno, aby se ty moje namožené svaly trochu zregenerovaly a vlastně se mi to dnes hodí ☺ Dala jsem si na sebe kalhoty, které chci dopnout až na poslední knoflík, a je to sakra znát, že už se blížím k cíli, který jsem si stanovila. Kalhoty sice zapnu, ale ještě by to chtělo přes tu nejširší část bříška ubrat a zpevnit... věřím, že to dokážu.

Vesměs mám už splněn svůj cíl i pro váhu, přála jsem si zhubnout 2-3 kila a první dvě mám už zdárně za sebou. Dám i to poslední? ☺ Kromě váhy jsem ale ráda, že HLAVNĚ hubnu objemově, centimetry nekecaj a mám to štěstí, že jdou rovnoměrně ze všech míst (akorát ta prsa jsou furt jak kontejnery na mlíko :D) Přes paže jsem nic dolů nedala, ale vesměs mně osobně tahle míra přijde až zbytečná, protože mi o tohle místo vlastně vůbec nejde, takže tam ať je klidně i víc, hlavně ať to pěkně vypadá - jsem ujetá na ruce :D

Tak nejdříve srovnávací fotka za 14 dnů... říkala jsem si, že se fotit nebudu (že to nechám až na konec), ale nemohla jsem odolat - zrcadlo jedno proradný ☺


14 dní rozdíl

ve všech mírách, kromě paží, jsem se opět hnula z místa ☺ 



Dnešní zápisek do deníčku, tedy zápisníčku, bude trochu chabý :D Hřešila jsem snídaní a dala si párek v rohlíku. (Dva - hihi :D) No, co co co... Jillian mi nakopala prdel, to se spálí! ☺


DEN 15 (zápis ze 28. února 2014)

Trenér: aktivní odpočinek
Název tréninku: ---
Délka tréninku: ---
Neřesti: párek v rohlíku :P
Snídaně: ano
Pitný režim: ano
Hodnocení dne: 3/5

Všimli jste si, jak neskutečně krátká doba jeden měsíc je? Čtrnáct dní uteklo příšerným tempem a stejně tak uběhne rychle i ty následující. Dejte do toho všechno a pokud jste nezaznamenali posun, nevzdávejte to, dost možná na vás čeká právě za týden jako odměna za trpělivost a setrvání.
Mějte se moc hezky, nezapomeňte, že jsme v půlce a neméně důležitá další půlka je před námi
Jak jste dopadli? Prozradíte? Potěšte mne
Nikki ☺


***

46 komentářů:

  1. Halvne na brise je to skvele videt, drzim ti palce :)

    OdpovědětVymazat
  2. Člověk by nevěřil, jak je 14 dní v zrcadle znát, super výsledek :) a koukám, že máte nové matrace :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tereza: :D jojo ... vyšší :D konečně se na tom dá spát :D ještě tak postel kdyby přítel konečně udělal, rok mi to slibuje :D se naštvu a koupím :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky, to já se dneska neměřila, jen jsem se zvážila - a v porovnání s minulým týdnem +1,5kg :( ale věřím, že je to zapříčiněno zadržováním vody během menstruace, břicho mám jak balón.. o to víc se těším na měření a vážení příští týden, snad budou znát výsledky mého snažení :) Nikki, chtěla jsem se zeptat, k čemu všemu používáš tahini? koupila jsem si ji, ale popravdě moc nevím, co s ní :) zatím jsem si dávala na toast a chutnalo mi to, jen bych chtěla znát ještě jiné využití... jinak máš super výsledky, gratuluju :)

    OdpovědětVymazat
  5. Docela jsem to tento tyden flakala(jsem lenoch :() bohuzel mam v utery ockovani takze tenhle tyden to bude taky slaby, ale alespon se zamerim na stravu, ktera je porad nicmoc :(.
    Nikki vypadas skvele, obdivuji tvoje nadseni :D ktere ti vydrzi :D mejte se krasne a sportu zdar :D

    OdpovědětVymazat
  6. Já tě zdárně doháním :D Tak jsem sama zvědavá kam to až dotáhnu ;) Taky kojim a čím víc bubnů, tím víc se mi zdůraznili prsa :) V posilovně se kluci občas zapomínají :) Super pocit...a okolí šokuju ptž jsem sundala už 20 kilo!! A jedem dal...díky za inspiraci!

    OdpovědětVymazat
  7. Já tě zdárně doháním :D Tak jsem sama zvědavá kam to až dotáhnu ;) Taky kojim a čím víc bubnů, tím víc se mi zdůraznili prsa :) V posilovně se kluci občas zapomínají :) Super pocit...a okolí šokuju ptž jsem sundala už 20 kilo!! A jedem dal...díky za inspiraci!

    OdpovědětVymazat
  8. Kriss, počtrnáctidenní fotečka je dokonalá! Opět se Ti začíná postavička krásně formovat. Věřím, že to jedno kilo už zvládneš levou zadní, a že to nezůstane jen u toho jednoho kila.

    Tady jsou mé mezivýsledky: http://beh-na-dlouhou-trat.blogspot.cz/2014/03/mereni-vazeni-novy-sport-21-den.html, po 21 dnech.

    Držme se! ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Teda to je úžasný, já cvičím teď level 3 pátý den a žádná změna. Už mě to troch demotivuje, budu asi muset ubrat stravu nebo nevím.

    OdpovědětVymazat
  10. Gratuluju k hezkým výsledkům :-)
    Já nejedu přesně s vámi, ale sama se snažím už od začátku ledna a úbytky od té doby jsou super - měřila jsem se ve čtvrtek a přes břicho už je to 10 cm :-) Za týden je to vždycky takové nic, ale když se na to dívám dlouhodobě, změny jsou velké. Taky to pozoruji na kallhotách (které jsem dlouho vůbec neoblékla), jak jsou mi v pase už úplně volné (a došly dírky na pásku) a na nohách čím dál míň těsné :-) Takže zatím se daří :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, díky za celý blog. Je pro mě velkou motivací a díky tobě jsem začala denně cvičit s Jillian a dokonce uvěřila, že se dokážu změnit, když budu chtít. I když moje pokroky jsou minimální (po 20 dnech -1,5kg a jen -1cm v pase), tak cítím zlepšení v kondici a i po psychické stránce se cítím lépe. Hlavně mám radost, že jsem svůj život vzala zase po dlouhé době aktivně do svých rukou (nejen po fyzické stránce) a určuji si směr, kam chci já:)
    Nikki, díky moc!
    Jita

    OdpovědětVymazat
  12. Já mám po třech týdnech o necelé dvě kila méně, ale o 21 cm méně!! Otevřelo mi to oči, zrcadlo a oblečení nelžou. Váhu už beru jen orientačně ale už vím jaká chyba byla hubnout na kila. Díky Nikki :) Každé ráno si přečtu článek od tebe. Jinak jsem cvičila první dva tydny ripped in 30, posledni tyden jen dvakrat a pustila jsem se do boba harpera, jelikoz se chci zamerit na zadek a stehna. Jo a necvicim 6x tydne, ale jen 5x... o vikendu si davam prochazky a je to fajn :)

    OdpovědětVymazat
  13. Nikki,moc ti gratuluju k přeměřování,je to paráda,jak ti to jde....a je mi jasné že je za tím dřina a neděje se to samo :) tím jsi velkou inspirací.
    Mě čeká měření v pondělí a jsem moc zvědavá,páč minule neyly změny,ale cítím se moc dobře a to je perfektní :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, Nikky, gratuju k výsledkům a děkuji za péči, kterou nám věnuješ. Já makám od začátku ledna, váha dva měsíce stála, poslední týden konečně pomaličku klesá - myslím, že je to výsledek dřiny na rotopedu, který jsem zařadila před 2 týdny a jezdím 3 - 4x týdně hodinu... ale hlavně!! Prvně od nového roku míra kolem stehna klesla o 0,5cm..je to malinko, ale pro mne je to strašně moc a nevzdám to. Já ty kejty pod těch 60cm prostě dám!!!

    Celkový výsledek od nového roku:

    Váha -1,8kg ( z toho 1,2kg za poslední týden)

    prsa 93cm -2cm
    boky 98cm -4cm
    pas 74cm -4cm
    pupík 86cm -7cm
    stehno 61,5 -0,5cm
    lýtko 37 0cm
    paže 33 0cm

    Příští týden chci pokořit 68kg... Všem pěkný i když mokrý víkend a mnoho zdaru a síly.

    OdpovědětVymazat
  15. ...jé teď koukám, promiň, že jsem ti zvrzla jméno <3

    OdpovědětVymazat
  16. Helenka: v pohodě Heli :)) a máš krásný úbytky, to je supr!!!! Ten pupík ♥ :D bezvadný :))) tak jen tak dál :))) jsem ráda, že ti to jde :))

    Bygou: tak doufám, že se v pondělí přeměříš, mně to vychází měření na pátek zase :D

    Meggie: to je mazec, tolik cenťáků :))) oblečení a zrcadlo nelže nikdy :)) čert vem váhu :))


    OdpovědětVymazat
  17. Holky, jste všechny uplně skvělé :) mám z vás upřímnou radost :))) a tomu, komu se nedařilo, určitě bojujte dál :)))

    OdpovědětVymazat
  18. Romana: taky jsem nevěděla a dlouho měla tuhle sezamovou "nádheru" ve skříni :)) pak jsem jej zkoušela všude tam, kam jsem dávala aršídové máslo, na jablíčka, na banán, teď jsem dělala placky z ovesných vloček a vajíčka, nasypala skořici, osmahla a pak přelila touhle pastou :)) výborný :) nebo na opečený toust s banánem a medem. Taky jej někdo dává do bílého jogurtu, já taky zkoušela a chutnalo :))

    OdpovědětVymazat
  19. No tak jenom pet centaku mi ubylo pres prsa a na druhym miste jsou paze... takze zas tak znat to asi taky neni :) Jinak mas moc krasnou postavu, jsi bojovnice a velka inspiratorka

    OdpovědětVymazat
  20. Týjo vypadáš fakt skvěle před i po :))))

    OdpovědětVymazat
  21. Super, potřebovala bych tvojí sílu a Jillian za zadkem :-) Něco málo jsem se hnula, ale kvůli nemocem dětí jsem flákala cvičení, snad druhá půlka bude lepší...MUSÍ být lepší.

    OdpovědětVymazat
  22. To Jillian opravdu umí; zřídit člověka tak, že si druhý den nesedne. :D Takže úplně chápu tvoji rozlámanost .. :D Změny jsou úžasné a viditelné už teď, takže proč je nezdokumentovat, že? :))
    gettingfit.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Kris, u me je na mereni jeste brzo, ale budu informovat. Mam jinou "novinu" a to, ze se ted po porodu pri hopsani u Jill proste pocuravam. Svaly panevniho dna dostaly asi zabrat a ted i kdyz se snazim sebevic, tak to tam dole neovladam. Cvicim tak s vlozkou na inkontinenci a jen doufam, ze se to brzo spravi...

    OdpovědětVymazat
  24. Gratuluji k výsledkům! Já mám takové po 3 měsících dřiny a ne po 2 týdnech :-D jsi neuvěřitelná... a moooc ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  25. Mirka: to se samo bohužel nespraví :( je nutné pánevní dno posilovat, já to dělala téměř denně po porodu, jinak to samo neodezní, trpí tím i muži, nejen ženy, takže to chce najít cviky na posílení pánevního dna. vyhledej na netu ;) určitě najdeš plno :)

    OdpovědětVymazat
  26. Úžasné! Já se naopak začínám už dost zakulacovat. Do porodu se s tím počítá, tak jen aby toho nebylo moc a těším se, až si pro sebe podobnou výzvu střihnu po šestinedělí. Všem držím pěsti ve snažení!

    OdpovědětVymazat
  27. Bubble: sakra, tolik těhotných je teď před jarem :D v tom ztrácím normálně přehled :D Přeji pohodové těhotenství :)) Ať se miminku pěkně "kyne" :))

    OdpovědětVymazat
  28. ahoj,
    tak já mám za sebou 14 dní výzvy, ale už půl roku cvičím cca 5x týdně. Průšvih je ten, že jsem akorát 1kg nabrala a nabrala 1 cm přes nohy a zadek (takže mám při 180cm 72kg, což mě pěkně štve)
    tento týden se nechám objednat na kontrolu na štítnou žlázu, máme to v rodině jinak už nevím co se mnou
    jím jak mám cvičím jak debil a nic

    OdpovědětVymazat
  29. Jo, taky se mi zdá. :-) Díky moc, snad už bude klid a mrňous jen poroste. Vy se taky mějte pohodově a zdravě! ;-) Všichni ;-)

    OdpovědětVymazat
  30. Ahoj Nikki, píšu ti ohledně rady se cvičením. Cvičím a zdravě jím od listopadu, začala jsem se 30 day shred, potom Ripped in 30, oba programy jsem odcvicila poctive cele. Dale jsem ruzne kombinovala Extreme shed & shred, Killer ABS, No more troubles zones, Killer buns & things, Banish fat boost metabolism - no prostě jedině Jillian, se kterou mě cvičení vážně baví. Výsledky se dostavily paradni :) jen me trapi, ze kdyz jsem se cvicenim zacinala tak jsem za tu pul hodinku spalila podle sporttestru treba 1300 kJ, ale nyni je to uz jen 700 kJ. Docela me to trapi a nevim jak se cvicenim pokracovat, protoze nevim jestli tohle staci, nebo bych mela cvicit dyl a nebo prejit na jiny druh cviceni? Nepotrebuju jiz hubnout na vahu, ale vypadat tak nejak hubenejsi celkove :)) jinak jim ted na priblizne kolem 5500 kJ, ale tak posledni tyden mam obcas hlad, myslis ze bych mela pridat aniz bych ti pribrala? Cvicim 5x tydne. Vazne moc dekuji za odpoved

    OdpovědětVymazat
  31. Ještě dodatek k moji otazce, myslis, ze by bylo dobre zaradit beh? :)

    OdpovědětVymazat
  32. Páni to jsou úspěchy za tak krátkou dobu. Jen se drž, supr! :) Moc se mi líbí tvůj deník, je to takové hezky motivující pro někoho co to hned vzdá jako já :D A myslím, že je to dobré i pro tebe, teda mě to vždycky pomáhalo, takže hle nový blog je na světě. :D
    Já jsem dřív dost cvičila, ale pak jsem musela přestat a teď se do toho zase dostávám. No co ti budu nalhávat, je to peklo peklo peklo! :D Ale jsi mi velkou oporou :-)

    OdpovědětVymazat
  33. Veronika: pokud je to v rodině, určitě bych zašla!!

    Monča: to je úplně normální Moni, já taky u cvičení spalovala čím dál méně, je to dáno tím, že tělo je silnější a nedá mu to už tolik práce :) takže poradím cvičit něco náročnějšího nebo pokud to samé, vzít těžší činky do ruky a všude možně je ani nespouštět z rukou :))

    OdpovědětVymazat
  34. Já se budu vážit zítra, ale nevím, jestli to nepošoupnu pro můj pocit. Dnes jsem měla hřešící den, synovec měl narozeniny a pak jsem celý den plácala jedno přes druhé až mi je teď těžko. Výčitky trochu mám, ale prostě po více než měsíci to bylo vysloveně prasení. Musela jsem to sem napsat a nedusit to v sobě. Tak snad jsem to vše nezkazila, a zítra jedu zase zdravě :D, dnešní den ani nemohu napsat do kal.tabulek - by praskly

    OdpovědětVymazat
  35. Nikki,vypadas uchvatne!!!Moc ti gratuluju a tesim se az sem das svou aktualni nynejsi fotku po skonceni toho mesice!Jsi fakt borec:-)

    OdpovědětVymazat
  36. Ahoj Nikki to ja mám dnes uz 24. den a dohromady jsem sundala : bříško: - 6 cm, boky - -2 cm, stehno - 1cm, ruce: - 2cm. Dneska jsem měla také měření a jsem štastná. Jsem stastná ze jsem zacla menim svůj styl zivota. Pri kazdodenich cinnostech se citim lepe. Váhu nevím protoze nemáme váhu a me je to fuk. Jsem ráda za ty míry :).Bolesti ze zranení odeznely a dneska jsem si zacvicila. Normálně jsem mela "absták" na cvicení. cvicila jsem Jillian 2. level a nádhera moc me to baví. Kdyz cvicím a napínaj se ty svaly, cítím jak se do me dostává energie. A je normální ze za týden můzu mít 5cm brisko dole ? ..já se merila asi 20x furt dokola a porad to samy.:) ale coz jsem rada. Taky je to na me poznat. At se ti dari.=)

    OdpovědětVymazat
  37. Nina: děkuju :))

    Lucie Nová: ty brďo, super :))) mám z tebe radost :)) taky jsem dřív neměla váhu a jen měřila, bylo to hrozně motivující musím říct :)) ať se i nadále daří :))) jinak pokud jen z čeho brát a tělo to chce, jsou ty míry možné :)

    OdpovědětVymazat
  38. xbabina: :D jsi mě pobavila s těma tabulkama :D

    OdpovědětVymazat
  39. Kris, diky za tip, jdu hledat. Ja to mela tehndy i po prvnim porodu (a to i u smani a kychani) a prislo mi, ze to nejak casem samo odeznelo. Ted je to slbsi forma, ale stve stejne. Jdu se s tim poprat.

    OdpovědětVymazat
  40. Ahooj Nikki, normalne uz sem asi zavisla. Rano vstanu, zapnu pc a rychle na Nikkin blog, ci uz nahodou dneska nepsala. :)Pridala jsem se tu k tobe na vyzvu, ale toto je poprve co pisu. Odcvicila jsem level 1, poctive ale nejak zle sem doslapla a ted sem musela tyden odpocivat, nebot moje koleno stavkovalo. Ale nevadi, zitra pokracuji na novo. Uz se nemuzu dockat, az zase budu cvicit (ano, ani ja neverim tomu, ze toto nekdy napisu). Jen jsem ti chtela timto rict, ze je opravdu obdivuhodne, jak nam tu vsem pomahas a vsechno s nami sdilis. Mne osobne to neuritelne pomaha, vim, ze v tom nejsem sama. Je to super. Dikys a krasnou nedeli :)

    OdpovědětVymazat
  41. Miskas: to je moc dobře, že jsi nechala koleno odpočívat, to je důležité, pokud něco bolí ... :) a moc děkuji za komentář, a zprávu vlastně, jsem ráda, že mám i zpětnou vazbu od vás :))) taky přeji prima neděli :)

    OdpovědětVymazat
  42. ahojte, tak se přidávám s výsledky: cvičila jsem za ty 2 týdny jenom 7x, takže to vychází každý druhý den, ale ty výpadky nebyly kvuli lenosti, ale kvuli tomu, že jsem byla na služebce mimo domu a večer v po návratu jsem ještě musela sednout k PC a pracovat do noci. No ale i tak mám výsledky, které mne potešily a věřím, že zbytek měsíce se mi podaří odcvičit více.... takže: cítím se fyzicky líp, ráno vyskočím z postele , předtím je z postele lezla. Stravu dodržuju, hřeším velice málo. Úbytky: na váze -1,1 kg, prsa: - 2 cm, pas: - 2 cm, ostatní míry zatím bez změny. Jde to pomalu určitě i kvuli věku, 52 let ....

    OdpovědětVymazat
  43. Jo a ještě jsem zapomněla: za všechno díky Tobě, Nikki, jsi velká inspirace a vzor a klobou dole před Tebou co pro nás děláš :)

    OdpovědětVymazat
  44. Tinko, to je báječné!!!! Supr :)) Mám z tebe moc radost :) Určitě se neomlouvej tělu za to, že cvičíš ob den, vidíš, že to jde, a děláš co můžeš :)) Jsi skvělá, jen tak dál :))

    OdpovědětVymazat
  45. ahoj Nikki,chci ti moc pogratulovat ke tvym vysledkum. uz jsi skoro jako po proměně č.1!! já teď nachodim okolo práce 15km denně v tempu, tak po tom, co jsem přestala jíst tolik vlákniny mám taky další výsledky. prima.
    moc vám všem fandim!!!!!

    OdpovědětVymazat
  46. Ja jen zasnu, kolik krasnych zenskych bude o tomto jare behat po CR ( a zajiste i mimo;). Ctenarkou jsem tez pravidelnou a od rijna take pravidelnou cvicenkou. Tak raketove vysledky jsem nemela, ale s timto vazenim i merenim jsem si uvedomila svuj celkovy pokrok a to je strasne dulezite. Ted za pul mesice mam o 700 gr mene tuku, o 0,5 kg mene na vaze, svaly se mi neztraci. Od meho osudoveho 22/10 mam uz o 8 kg mene, vse v tuku, na cm jsem ztratila 12 cm pres nejsirsi misto v pase, a 8 cm v bocich a na to jsem pysna. Cvicim, beham, snazim se dobre nakrmit sebe i sve milovane, ale hlavne si to vse snazim uzit. Nekdy je to drina, ale odmenena tim nejlepsim pocitem, ze vsechno jde, kdyz se chce. Takze Nikki dik za kazdodenni inspiraci!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)