Z deníku Nikki: Fitness zápisník, den 14


Ahoj, všechny vás opět zdravím. Věřili byste tomu, že zítra už budeme v půlce a bude další měření a vážení? Já se cítím naprosto skvěle a knoflík na mých modrých džínách už se blíží dost krásně tam, kam potřebuji ☺ Dnes si dokonce vzal činky i přítel a šel cvičit. Nejdříve se styděl, ale pak chodil po bytě, jako by měl pod pažema melouny :D

Já si dnes zacvičila Jillian Michaels a teda, dala mi do těla. Myslela jsem, že bude Hard Body lehké, ale to jsem se krutě mýlila. Pro začátečníky ani omylem. Jill je šílená na ruce, klepu se po ni jak roštěnka. Ale mám z toho dobrý pocit, není nad to, odcvičit náročnej workout ☺ Měla jsem za prvé strašně dobrej pocit, přestože jsem byla vyčerpaná, tak jsem měla síly na rozdávání (to dělají endorfiny) a vana mi pak udělala strašně dobře a zkrátka jsem se cítila jak znovu zrozená. Co jiného vám takový pocit dodá? ☺

Včera zde zaznělo, že tajím obědy. Tak dnes tu jeden je :D (Přísahám, že to nedělám schválně, ale často jste si psali o večeře, tak jsem fotila večeře. Člověk aby se v tom pak vyznal!!! ☺ A věřte, že ne vždy se mi chce fotit - navíc stejná jídla ☺ - ano, mám to často jako vy, nebaví mě pořád vymýšlet :D) Čímž se dostávám k otázce? Máte určitá jídla nebo potraviny, které neustále točíte? Nebo když se vám nechce něco vymýšlet, tak po nich na jisto sáhnete?

A zítra bude "měřing" a "vážing" :))) Já teda nevím, co naměřím a navážím, ale zrcadlo mi ukazuje, že jsem se opět zase hnula kousek dopředu ☺ Bude "mezifoto" ☺


DEN 14 (zápis ze 27. února 2014)

Trenér: Jillian Michaels
Název tréninku: Hard Body - Workout 1
Délka tréninku: 45 minut
Neřesti: ---
Snídaně: ano
Pitný režim: ano
Hodnocení dne: 5/5

Snídaně: borůvkový rýžový jogurt s müsli a ovocem, toast se sezamovou pastou a šťáva z pomeranče (čerstvá, poctivě vymačkaná ☺)

Oběd: pořádná podestýlka z ledového salátu, jablko, vejce, kuřecí masko s brokolicí


***

22 komentářů:

  1. ..díky za tip oběd, který je tedy asi jenom pro mne :):):), já totiž řeším spíše obědy, večer tak maximálně "vařím" proteiňák :):):)

    OdpovědětVymazat
  2. já si vždycky v nějakém období zamiluju jídlo a to musím mít každý den, pak ho vystřídá něco jiného :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Nikki, já taky točím jídla :) Když jsem ve vinotéce a nechce se mi jít do restaurace na oběd, udělám si ochucený kuskus Tabouleh (Countrylife) dle návodu na jeho zadní straně, tj. s rajčaty, okurkou, cibulí (červenou), jogurtem a trochou olivového oleje. Mňamka a hlavně rychlá příprava!
    K večeři mám ráda a často opakuji:
    - brokolici s kořeněným jogurtem dle receptu Jany Florentýny Zatloukalové (Kuchařka pro dceru): jogurt, chilli, petrželka, stroužek česneku;
    - špenát (klidně mražený) dle kuchařky z Góvindy: nemám sýr panýr, tak tam dám mozzarellu. Miluju indické koření :)
    - salát z vařené červené řepy jen s trochou pepře, kysanými okurkami a opět mozzarellou (nebo občas čerstvým sýrem)
    Pěkný den a báječný víkend přeju!
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  4. Renatka: :D určitě to neber špatně, já mám ty fotky nafocené dopředu, takže zrovna jsi měla štěstí, že jsem měla nafocený na tento den oběd :D jsem asi 14 dní napřed :) Takže de facto, dnes končím :)))

    OdpovědětVymazat
  5. Leni: taky přeju krásný víkend, doufám že bude, už dnes je překrásně :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Nikki, kde kupuješ tu sezamovou pastu a rýžové jogurty? :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tyhle tvoje fotky, to je přesně ono :-) Díky nim jsem změnila před pár měsíci celý svůj životní styl - od jídelníčku ( na který mně namotivovaly tvé fotky) až po cvičení...Nikdy jsem se necítila víc fit! Díky moc, ta inspirace je jako kouzlo...:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jsi skvělá :) už se těším na další výsledky :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já teda bohužel jím každý den téměř to samé (krom oběda), i když se snažím obměňovat, daří se mi to spíše až o víkendu. Mám např. 4 oblíbené snídaně a ty obměňuju. A jsem ráda, když mi někdo dodá inspiraci, třeba ty tvoje jídla vypadají tak úžasně, že čas od času si něco z toho tvého stolu ukuchtím :D

    OdpovědětVymazat
  10. Pauline: obojí kupuju u nás v obchůdku zdravé výživy, nikde jinde jsem neviděla :(((( Zrovna dnes jsem kontrolovala Kaufland, a nic. Ubohá nabídka. V tomto směru :))) Ale zkus určitě třeba Biosferu.cz, možná že tam najdeš... (nevím, zkus :)))

    OdpovědětVymazat
  11. Nikki, to je mi jasné, krásně jsem se trefila :D

    OdpovědětVymazat
  12. Nikki krasa a opet mas muj obdiv ze zvladas zit bez neresti :-)Jinak my jsme mistri v toceni toho sameho dokola,v lete to jsou salaty,na podzim vetsinou celozrne testoviny s omackou z lilku,cukety,paprik,rajcat a oliv,casto taky dyňova kase s kukurici,v zime jsme ujizdeli na zeleninove ryzi a ted tocime casto pecenou zeleninu-brambory,mrkev,cervena repa,paprika porek a nakonec trochu balkanu,mnamozni.Zrovna tento tyden jsem premyslela,ze jime casto to same a ze me ani nenapada nic moc a tak jsem udelala vcera koprovku s vajickem,pritel mel radost:-)

    OdpovědětVymazat
  13. U mě je toho plno, co jím pořád dokola :-D Třeba kaše :-) Nebo jogurt s musli, ten prostě miluju :-) Jinak často požívám v podstatě pořád to samé, ale snažím se to různě kombinovat, ať to pokaždé vypadá jinak :-D

    OdpovědětVymazat
  14. A dnes Nikki urobila radost aj mne :-) :-) veprove konecne vystriedala kuracinka ;-)

    OdpovědětVymazat
  15. Nikky, děkuji za typ na tuňákovou pomazánku ze zápisníku, je božská. Manžel mi jí málem snědl, jen jsem ještě přidala pro vláčnost b.jogurt a v pohodě. :D Já ulítávám na kaších - ovesných, rýžových, díky tvému zápisníku jsem zkusila i jáhlovou nebo rýžovou a do toho vše možné, nahrazuje mi to sladké, hodně používám skořici - je úžasná a někdy si dám kaši i k večeři, i když to není zrovna ideální. A teď s dětmi ulítáváme na tvých jogurtových pohárech s ovocem, teď vedou s jahodami a baští je i bez cukru, jen opět skořice, díky díky díky

    OdpovědětVymazat
  16. Přes týden toho moc nevymýšlím, protože se stravuju ve školní jídelně (ostatní jídla už mám jenom lehká), ale zítra se na oběd částečně inspiruji tebou - kuře na sezamu s ledovým salátem, pomerančem a další hromadou zeleniny (pravděpodobně grilovanou s kapkou olivového nebo kokosového oleje, to ještě uvidím - tedy v troubě, protože gril nemám :D). A jestli něco jím často, tak to jakýkoli zelený salát (ledový, zelí, římský atd.), brokolice, okurky a ředkvičky. Když už nevím co, pomíchám to všechno dohromady do salátu a je vystaráno. :) Jinak ne úplně teď dělám 30-denní výzvu s vámi, jsem teprve v prostředku mého 3. měsíce a dělám něco podobného, co ty na začátku), ale huhuuu, strašně ráda se tady vždycky dívám a čtu, jak všichni postupujete. Strašně motivační! Neuvěřitelně mě to chytlo a už jenom po dvou měsících se cítím znovuzrozená a každý den se na cvičení strašně těším. Nejhorší jsou aktivní volna, protože si připadám, že nic vlastně nedělám. Ale o to je ten další den tolik lepší. :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Nikki,

    cvičím s Jillian a Bobem a tak po různu i s Casey a tak celkem 4 měsíce a váhový úbytek je 0. Myslíš že je někde chyba? Musím uznat, že co se těla týče, tak se mi vytvarovaly stehna, břicho se rýsuje, jsem silnější atd. Bohužel jsem se hned od listopadu neměřila, takže nevím jak jsou na tom centimetry. Ale oblékám stejné rifle. Je to celkem demotivující...ale držím a nepustím!!!
    Jinak jím...např. včera
    Snídaně: ovesná kaše s borůvkama
    Workout
    Oběd: vař. jáhly s rajčatovým pyré
    svačina: jablko
    večeře: kuskus a steril. řepa

    Díky za radu a čas. Jinak musím uznat, že máš páru...Hard Body jsem málem umřela:-D :-D

    OdpovědětVymazat
  18. Katka: :D tak konečně :D

    Xbabina: no tuňáková je mňamózní, i můj přítel to do sebe rval :D A skořici mám taky hrozně oblíbenou :) Teď už moc ne, ale dřív jsem ji dávala snad fakticky všude ... jakože všude :D

    Lexi: tak ať chutná :)) A římský salát mám teď taky moc oblíbený :)) Je skvělý.

    OdpovědětVymazat
  19. Mirka: je to tak, cvičení nám formuje těla, ale strava je zde od toho, co nám reguluje váhu. Když kouknu na to, co jsi zbaštila, je to strašlivě málo Miri. Asi tě překvapím, ale pokud jíš málo, je to to samé, jakobys jedla hodně. Tělo si veškerou potravu, co mu dodáš, uchová ve formě tuku, aby mělo kde čerpat energii. Proto se dost pravděpodobně nehneš z místa. Tipuji, že to není ani 1000 kcal čistého příjmu. Což je velmi špatně. Zkus si pročíst tento článek, snad ti to pomůže objasnit, jak to chodí.
    http://mojetelo.blogspot.cz/2013/03/serial-problemy-s-hubnutim-2-jim-malo.html

    OdpovědětVymazat
  20. Mirka: jinak, u Hard Body jsem taky málem chcípla :D

    OdpovědětVymazat
  21. Taky točim stejná jídla,ale poslední dobou se s tím snažím zatočit :)
    Inspiroval mě tvůj recep kuře po marocku a jíme ho poměrně často a všem doma chutná :) Taky se učím dělat zdravé pomazánky,dřív jsem do všech cpala majolku...tak to už nedělám.
    A tvého přítele si umim představit jak se po bytě prochází s činkama :) doufám že i já namotivuju cvičením manžela k pohybu :)

    OdpovědětVymazat
  22. Nikki, děkuji za radu..vím, že máš za tu dobu dost zkušeností a moc ráda si čtu tvůj blog...je to velká inspirace. Zkusím s tím něco udělat. Aby to moje snažení bylo k něčemu...
    ještě jednou..DÍKY!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)