čtvrtek 13. března 2014

Z deníku Nikki: Fitness zápisník, den 13

Představte si jednu věc na světě, která by byla bez kalorií a zdraví prospěšná. A kterou byste tak mohli jíst či pít bez výčitek ☺ Co by to bylo? U mne rozhodně lehká kola :D Nejsem na ni sice závislá a dám si ji jen občas a málo, ale kecala bych, kdybych tvrdila, že bych ji nepila nejraději po litrech, protože mi prostě chutná. Sice je ta moje lehká bez kalorií, ale o prospěchu vůči zdraví se nedá vůbec bavit ☺ Takže jak to máte vy? ☺

Já si dnes udělala ve cvičení změnu a vytvořila jsem si vlastní trénink. Není žádným tajemstvím, co obsahoval a jak se cvičil, protože vy už jej máte na blogu online ☺ S chutí do toho ☺



I můj hafan šel cvičit ☺ Ale zvládl jen "sedni" a "lehni" :D 
(kecám, na "lehni" jen takhle provinile koukal)

S jídlem to šlo dnes dobře, sice jsem si na svačinu koupila malý müsli koláček s povidlama, byl fakt hříšně dobrý ☺ Jednou za čas, proč ne... a navíc mi nepřišel tak sladký, jak ostatní takové buchty a koláče, na sladké docela trpím, protože mě z toho pak bolí zuby. 

Jako dítěti do mě rvali horem spodem fenyklový čaj. Tentokrát jsem jej kupovala i já své dcerce :D Tvářila se u toho úplně stejně kysele jako já kdysi. Nicméně jsem si na něm pochutnala, když jsem ho vypila. Co se to jen se mnou děje? :D Čím víc jsem starší, tím víc si uvědomuji, jak se mne začínají týkat takové ty řeči, co jsem slýchávala... "Však počkej, až budeš dospělá." Je to zvláštní, ale opravdu se všechno mění. Chutě obzvlášť ☺

A nakonec mi prozraďte, jak se vám dařilo? Pozítří už se zase měříme... a vážíme... ☺

***

DEN 13 (zápis ze 26. února 2014)

Trenér: vlastní trénink
Název tréninku: ---
Délka tréninku: 20 minut
Neřesti: müsli koláč s povidlama
Snídaně: ano
Pitný režim: ano
Hodnocení dne: 4/5


Snídaně: vanilkový sojový dezert s oříšky a jablkem

 Večeřeledový salát, mandarinka, 150 g vepř. masa se sezamem


Večeři jsem dělala podle receptu od Petra Havlíčka z této knihy (recept byl v časopise FOOD) ☺

***

33 komentářů:

  1. Nikky, bez kalorií a prospěšná je snad jen voda :-) A mám ráda dobrou vodu, pramenitou, čerstvou.
    To já mám lákadla spíš v jídle.

    OdpovědětVymazat
  2. Gabi: tak to myšleno nebylo :D měli jste si představit věc, která BY taková byla a co by to ve vašem případě bylo :D třeba čokoláda, pizza, apod :))

    OdpovědětVymazat
  3. ..dala bych cokoliv za nekalorické chipsy... fakt cokoliv :):).. přeji všem úspěšný 13.den :)

    OdpovědětVymazat
  4. Za mě čokoláda, nejlépe oříšková Milka, ta s těmi celými ořechy... =D

    OdpovědětVymazat
  5. ...Nikki, mám pocit, že nám nějak tajíš svoje obědy :)... nebo se mi to zdá? :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já teda když už Colu (jednou za uherský rok) tak raději "nelight" aspartam je větší fuj než cukr :-(

    OdpovědětVymazat
  7. Nikki, a ten sojový dezert, je ten od ,,alpro,,? Já na nej mrkám už delší dobu... děkluji B.

    OdpovědětVymazat
  8. Renata: to se ti zdá :) nemám co bych tajila (kromě číslo občanky a rodného čísla :D)

    Medojedka: to je rozhodně větší fuj než cukr. Ale Cola s cukrem je zase fuj chuťově :D nesnáším ji.

    Mrtygrac: jojo, je to on. ale už ho kupovat nebudu. Za tu cenu nic extra, chtěla jsem vyzkoušet, protože nemůžu jogurty moc... a nestojí to za tu cenu. Ale však zkus :)) Chuťově jsou dobré, jen ne nějak výjimečné.

    OdpovědětVymazat
  9. Podle mého názoru není vůbec špatně si dát občas kolu nebo něco jiného podle toho co každý má rád co zbožňuje..v malém množství to neuškodí ne ?

    OdpovědětVymazat
  10. no ja teraz akosi neviem čo by som premenila z nezdraveho na zdravé :D dúfam , že nie som chorá :D jediné čo mi teraz prekáža, že s váhou viac menej stojím. pohla som sa tak o kilo, a to som si upravila aj stravovanie a cvičím poriadne zaberaky s Jillian - jediné čim sa utešujem je že všetko sa to už premieňa na sval a preto sa mi nehýbe váha :D len dúfam, že pri meraní sa to aspoň ukáže.

    OdpovědětVymazat
  11. Lucie: to víš, že ne :))) nesmí to špatné převažovat, pak je to ok :))

    Zuska: :D :D :D Určitě nejsi chorá :D já taky z jídla na nic nepřišla, jen z pití jo :D z jídla mě fakt nic nenapadá :D možná makovec, nebo perník :D

    OdpovědětVymazat
  12. ahoj, u me je to jednoznacne cokolada :o) mam ji tak rada, az mam nekdy lehkou "depresi" z toho,ze ji nemuzu jist porad... :o) nebo treba arasidovou nugetu. Mimochdem, Nikki, casto mas v receptech arasidove maslo. to je zdrave? a jak to chutna? napadlo me, ze bych si ho kupovala misto te nugety ;o)))

    OdpovědětVymazat
  13. U mě by to byla zaručeně sušenka Mila :)
    Ještě k těm včerejším kaloriím-nikdy jsem neslyšela o tom přepočítávání a tak mě to chytlo.K tomu jsem si stáhla apku do mobilu-kalorické tabulky-kam zaznamenám vše co sním a ono mi to spočítá kal.za celý den.Doporučuji těm,kteří jako já nechtějí stále přepočítávat z obalů :)

    OdpovědětVymazat
  14. to je zajimavy, kolik lidi ma rado susenku Milu.. nastesti jsem ji jeste nezkusila, treba bych dopadla podobne a mela bych dalsi zavislost ;o)

    OdpovědětVymazat
  15. Kaya: arašídové máslo chutná jakoo pomleté arašídy, není sladké :) takže od nugety to má daleko :) a určitě je zdravé, nepřidává se tam cukr, jsou to čistě oříšky, ale je to máslo, takže je kaloricoé a musí se s ním opatrně. Ale určitě lepší jak ta nugeta. Ta je samý cukr, v arašídovém másle jsou to zdravé tuky a bíkoviny.

    OdpovědětVymazat
  16. Jo a ještě se chci podělit o dnešní vtipný zážitek.Vzhledem k tomu,že je manžel marod,jsem poprvé cvičila v jeho přítomnosti a on mi musel "na psí uši"odpřísáhnout,že se nebude koukat...no umíte si to představit...moc jsme se nasmáli...no teda...jen na začátku,pak už jsem jen funěla :)

    OdpovědětVymazat
  17. Brambůrky .. paradox je, že miluji tyto slané potvory, ale v jídle moc sůl nepoužívám :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Za mě jednoznačně smažený sýr (+majonéza) :-D Ale zdá se, že po těch 14-ti dnech už na něj pomalu přestávám mít chuť, což by bylo super ;-)

    OdpovědětVymazat
  19. Bygou: :D :D :D úplně jsem to viděla :D já už příteli koukat dovolím, ale nesmí to komentovat :D

    OdpovědětVymazat
  20. ...pořídila jsem si roztomilou vychytávku, takovou tu bílou tabulku, co se na ni píše fixkami a dá se to smazat... během cvičení si na ni škrábu počty opakování, minuty atd... a pak si výsledky "krasopisně" přepíšu do fitness zápisníku...připadám si jako malé děcko...

    OdpovědětVymazat
  21. pizzzzaaaaa ;-) lehkou kolu taky mám rafši než normál a nejlépe třeba s twisterem v kfc.... :-P jinak ty špízy vypadají náramně chtně!

    OdpovědětVymazat
  22. smažený sýr + arašídové máslo + slané tyčinky + červené vínko .... mňam, mňam..... jenom ty následky potom :(

    OdpovědětVymazat
  23. Za mě by to byla určitě čokoláda :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Když tak přemýšlím, za mě by to byly asi čínské nudle, tortilly, nebo pizza :D Je toho hodně, co si NE/dovolím jíst, a kdyžtak jen výjmečně. Ale postupem času (od té doby, co jsem změnila životní styl) jsem jídlo začala vnímat trochu jinak. Uspokojuje mě jíst zdravě a to pomyšlení, že něčemu odolám je k nezaplacení :))

    OdpovědětVymazat
  25. Určitě sladý pečený ... dneska jsem dělala rodince muffiny s nasekanou hořkou a bílou čokoládou a tyčinkou Bounty a je to očistec ... samozřejmě jsem nevydržela a dala si :-/

    OdpovědětVymazat
  26. Já bych dala vždycky denně tak jednu/dvě sklenici burákového másla .. :D Ach, to by byl ráj .. :D
    gettingfit.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Čokoláda. A sladké vody už ani veľmi nemusím... ale asi by som vraždila za bezkalorickú fantu alebo sprite... ach, to by bola lahoda! :D A ešte taký dobrý vyprážaný rezeň, keby bol tak zdraviu prospešný... to by bola najväčšia výhra :D

    OdpovědětVymazat
  28. Nikki tobě fakt víc chutná cola s aspartamem než s cukrem? :-D Tý jo, no každý máme něco speciálního :-) Pokud je to takhle, tak samo není o čem. Já myslela že aspartam kvůlivá kaloriím .. to, že piješ co ti víc chutná chápu :-)

    OdpovědětVymazat
  29. Medojedka: no, chutná, no :D Ale víš co je zvláštní? že v Cole Zero i Light je aspartam a Zero mi teda nejede :D Lightka je prostě taková jemná, původně je dělaná pro ženský, a teda chutná mi :((( je to strašné vím :D ale fakt jinou nevypiju. Ani kofolu :D to je snad ještě horší :D

    OdpovědětVymazat
  30. no já jsem si do začátku tohoto týdnu myslela, že to jídlo znám. už skoro rok se láduju lněnou vlákninou v domnění, že je bez kalorií a ještě zdravoučká. dámy, omyl!! má KJ jako čokoláda!! stejně tak mandlová a maková. psyllium má 700 kj. se pak můžu divit, že sem furt stejná.))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)