pondělí 10. března 2014

Z deníku Nikki: Fitness zápisník, den 10


Dnes jsme de facto ve třetině našeho měsíčního snažení. Vy, kdo jste začínali s Jillian a jejím programem 30 Day Shred, dnes cvičíte Level 1 naposledy. Pamatuji si, jako by to bylo u mne jako včera ☺ Přesně si vybavuji ty pocity a připadala jsem si, jako bych snad byla už profík a uměla zacvičit všechno. A pak přišla kopačka v podobě Levelu 2 :D Nesnášela jsem ho. 

Nestihla jsem dnes posnídat do hodiny, to je úkol, který si dávám vždycky, ať už mám hlad nebo ne. Dnes jsem se prostě povalovala v posteli se svými dětmi i přítelem a taky psem :D Na dvou matračkách 5 bytostí :D Bylo to prima. Pak jsme vyjeli nakupovat a já pochopila, že nejezdit nakupovat hladová je sakra dobré pravidlo :D Oči by snědly snad všechno, co se v obchodě nabízí. Nakonec jsem cestou domů posnídala rajče a vícezrnnou kostku.

U dnešního dne v zápisníku máme receptík na domácí proteinový nápoj. Děláte si svůj nebo dáváte přednost tomu kupovanému? Jaký používáte? Já už maličkou pomalinku začnu navykat na kravskou bílkovinu, už se blíží doba, kdy přestane být plně kojená a já, co si budem povídat, mléčné výrobky potřebuju. Vím, že je někomu po zdravotní stránce lépe bez nich, ale já je mít prostě musím. Chybí mi jogurty, tvarohy a mléčné koktejly jak hrom!!! Fakt moc bych chtěla kuchařku od Michael Koryho, který dělá na YouTube strašně moc videií s fitness recepty a možná by se vám líbil i tento, který se tady už na blogu objevil ☺

Mějte se prima. Držte se a nepolevujte. Cítíte na sobě změny? ☺ Dnes jsem si přečetla jedno moc krásné přísloví. "Výsledek přes noc na sobě neuvidíte. Možná potrvá několik měsíců, než uvidíte na sobě změny díky tvrdým tréninkům takové, jaké si přejete. Ale až se to stane, tak se přes noc změní vaše osobnost. Stanete se člověkem, o kterém byste nikdy neřekli, že byste jím mohli být!"

Fitness prostě nemění jen těla, ale určitě i vaši osobnost!

***

DEN 10 (zápis z 23. února 2014)

Trenér: Zuzka Light
Název tréninku: ZCUT Strength Workout #8
Délka tréninku: 13 minut
Neřesti: cola-light (0,25)
Snídaně: nestihla jsem do hodiny
Pitný režim: ano
Hodnocení dne: 4/5

Oběd: brambory, žampiony, brokolice

Svačinka: banán se sezamovou pastou

Lepíte? :D Na zeleninu toho dávaj strašně málo. Ale jablíčka a banány nálepkami jen hýří ☺

***

21 komentářů:

  1. Moc hezký citát. :))
    Banán se sezamovou pastou vypadá luxusně. :P
    Co se týče proteinového nápoje, tak mám ten kupovaný. Teď dobírám od Amixu, ale brzy bude nový. :))
    Co se týče toho ranního povalování v posteli, taky se mi líbí, když se celá rodina (4 lidi) nacpeme do postele k mamce a taťkovi. :D Nějak na mě z toho dýchá ta rodinná pohoda. :)) ♥

    OdpovědětVymazat
  2. zatial si davam kupovany protein od Scitec, ten obed mam dnes podobny akurat, ze miesto sampionov mam kuracie prsia a mrkvu :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Nikky...krásně napsaný..taky mám rádan válení..:-).Nikkolko,měla bych dotaz.Já jsem na Tebe narazila tak před rokem a zasčala jsem sdamozdřejmě hned cvičit,ale po dvou měsících se mi stalm úraz a po vyxléčení jsem se snažila třikrát dostat se dostejných kolejí a nešlo to..:-(.Teď jsem narazila na Tvoji výzvu a čekám od toho obrovskou podporu.Začala jsem včera.Ale malinko nevím,který den se přesně cvičí.myslela jsem,že to jde přesně podle měsíce,že včera bylo volno...dala jsem si ale body revolution.Dneska se teda cvičí dle č.9??Momentálně opravdu potřebuji s někým táhnout a snad mi to tentokrát pomůže,že necvičím sama víš.Díky K.

    OdpovědětVymazat
  4. Kača: to je uplně jedno, co zrovna cvičíš :) ono není žádná povinnost cvičit podle nějakého plánu, každý musí cvičit to, co se mu líbí a na co má sílu :) někdo je už pokročilý, takže necvičí podle plánu, který jsme vám vytvořila, ale třeba cvičí Boba a Zuzku Light, třeba jako já :)
    Potom taky, někteří se přidali teprve včera, někdo před týdnem... takže ne všichni jedeme stejně :) tahle výzva tady bude i když skončí a bude jakýmsi tahounem pro ty, co potřebují "průvodce". TAkže jestli dnes cvičíš dle č.9 nebo 10 je jedno, záleží na tom, jak to vyhovuje tobě :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nikki co si myslíš o celozrných Bebe ovocných sušenkách? Koukala jsem na složení a vím není to svaté. Sice je tam nějaká celozrná mouka ale ten cukr no..

    Myslíš že si to mám dávat do prohřešků? Asi ano, že?

    OdpovědětVymazat
  6. Nikki, nedovedu si představit den bez tvého příspěvku. Vždycky mi hrozně zvednou náladu ;o) PS: holky, objednala jsem si One week shred, doufám, že to k nám nepůjde moc dlouho, hrozně se na něj těšim ;o)

    OdpovědětVymazat
  7. Arisztit: to je takové sporné :) Někdo ti řekne, že je to nezdravé, já ti řeknu, že jsem je i v režimu hubnutí snídala s jogurtem :)) nebrala bych to tak přísně, pokud to teda nechceš brát takto :) záleží na tobě :)

    OdpovědětVymazat
  8. Bel: díky moc, jsem ráda, že vás to baví :) mimochodem, až ti dojde dvd, napiš, jak to vypadá, jsem zvědavá :)) taky ho chci :)

    OdpovědětVymazat
  9. Kris, předně gratuluju k 65 kg!!! Kam chvátáš? :-) Za chvíli jsi na své nejlepší váze, jde ti to skvěle. S Jill začínám ve čtvrtek a jako vážící a přeměřovací den mám středu. Jsem na sebe zvědavá, trochu teď ujíždím v porcích, určitě si nabírám víc, než bych měla, takže budu ráda, když bude váha stát..

    OdpovědětVymazat
  10. Miri, já se bála postavit na váhu poté, co jsem se vrátila z nemocnice, krmili nás příšernými věcmi (žemlovka, samé bílé pečivo, chleby, ovoce za týden bylo jen 2x, zelenina ani jednou), ale kalhoty po návratu byly větší, takže to asi souhlasí. spíš si myslím, že jsem zhubnula z nervů :( což není nejzdravější a nejlepší. ve středu dej vědět, jak jsi dopadla, třeba to nebude vůbec špatné :)

    OdpovědětVymazat
  11. Holky, nemohla byste některá z Vás, co si objednáte to nové DVD One Week Shred to dát třeba na uložto nabo hellspy? Já bych o něj taky měla zájem, ale bohužel nemůžu platit do zahraničí. Moc prosím

    OdpovědětVymazat
  12. Nikki, jak jsi v jednom z předchozích příspěvků psala o tom, jak se ti zvedá zadek, to se mi asi nepovede s Jill, že ne? :-D Po jaký době cvičení to tak může být vidět?
    Cvičím podle tvýho plánu s Jill, 14 dní a teprve kilo dole :-/ Takže od zítřka snad budu jen o zelenině nebo co :-D

    OdpovědětVymazat
  13. Jé a ještě jsem se chtěla zeptat, začala jsem cvičit s činkama 1kg. Po jaký době je dobrý přidat zátěž? Po měsíci? :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Sama si vzpomínám, když jsem začínala s Jillian (six weeks six pack) a po prvním levelu jsem si připadala naprosto neuvěřitelně. :D A přesně jak říkáš, vůbec jsem netušila, co si pro mě schovává level druhý. To bylo teprv něco!:D
    Já proteinový nápoj kupuju a jsem s ním maximálně spokojená. :)) A úplně ti rozumím, že se na mléčné výrobky hrozně těšíš. Já bych bez nich nedala ani ránu, takže máš můj obrovský obdiv, že jsi to zvládla tak dlouho! :))
    gettingfit.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Petra: no, upřímně, zadek s Jill se vytvaruje, ale výsledky jsem zaznamenala nejlíp vždy s Bobem Harperem a Zuzkou Light. A s nimi to jde vcelku rychle tedy, já první náznaky a změny pozorovala určitě do 14 dní. Ale je pravda, že už jsem nějaký "základ" měla :D

    Kilo za 14 dní je skvělé, žádné smutné smajlíky :))) Co by za to jiné kočky daly :))) Jen pokračuj a žádné opovrhování, víš co se tělo musí nadřít? :))) A ty mimochodem taky, tak hezky pohlaď zadek a pochval se :)) Co se týče činek, dobré je to navýšit v momentě, pokud cítíš, že to, co máš, je málo. Prostě ti cvičení nedá zabrat apod. Já začínala s 1,5 kg a vydržela jsem s nimi dva měsíce, pak jsem šla do 3 kg a to už byl mazec :D

    OdpovědětVymazat
  16. Katherine: moc pěkný blog, A svělé fotky, a super zadek :D a prima kvadráčky :D

    OdpovědětVymazat
  17. Jééé máme stejné samolepky od banánu :-)

    OdpovědětVymazat
  18. a já se musím pochlubi se svou "šikovností". Po deseti dnech cvicení bez bot, dělání výpadu atd., mě začal bolet palec u nohy a ustavičné přehlížení, mě dneska dohnalo až na pohotovost. podvrknutý a namožený palec a berle...:( tak a vývu můžu nechat až na další měsíc.:(

    OdpovědětVymazat
  19. To je škoda Leni :( Jsi ponaučená... ale rozhodně bych i se zraněním nic nevzdávala. Nezapomeň, že strava dělá 80% výsledku :))) Nevadí, že nemůžeš cvičit. Tělo i tak je možné správným stravování pilovat :))

    OdpovědětVymazat
  20. Kris, nejspis zitra hodim na blog fotky a miry (vahu, centaky apod.), tak urcite mrkni. Pojedu ted 30 Day Shred, pak Ripped in 30 a pak tvoje masakralni treninky s Jill (od 1 po 3), takze suma sumarum je to na 5 mesicu o zabavu postarano, pak se nejspis uchylim k nekomu jinemu..zatim nevim. Uprimne se bojim, ze fyzicky na to fakt nemam, Ripped in 30 a to level 2 me pred rokem pripadal silenej a rikala jsem si, ze jak jako bude vypadat level 3 a 4, kam jsem se tehdy ani nedostala (pokorne jsem se vratila k 30 Day Shredu), asi jsi (a holky tady taky) hodne fyzicky zdatna, ale ja ti nebudu lhat, pro me je treba klik bez kolinek zatim neco jako nadprirozeno. Jo, a takovy ty abholdy taky desne miluju ;-) To je klepacka jak pri abstaku :-P

    OdpovědětVymazat
  21. Taky se ráda válím jen tak v posteli :-) Nebo si ráno dlouho čtu :-) Ale většinou až po snídani - protože moc nemáme kde jinde, snídáme v posteli a pak tak ještě zůstanem a chvíli se flákáme...pokud teda nemusím do školy nebo přítel do práce :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)