Nové výzvy pro fitness zápisník


Je zde pokračování vámi oblíbeného Fitness zápisníku. Nové výzvy a úkoly na pouhých 16 stranách.
Snad ale budou stačit k motivaci, zábavě či udržení nadšení pro fitness ☺  
E-book jsem tentokrát vytvořila zcela černo-bíle, aby bylo snadnější pro váš si jej vytisknout i na domácích tiskárnách. 
Přeji, ať se vám líbí a je vám skvělým společníkem k originálnímu Fitness zápisníku.

10 komentářů:

  1. No teda, nestačím se divit. Doplnění fitness zápisníku je moc zajímavé. Zase nové výzvy a to já ráda, nová inspirace. Skvělá práce - klobouk dolů ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Super, super! To jsou skvělé výzvy! Do některých jsi se trefila, že jsem je chtěla zkusit sama od sebe, některé by mě nenapadly ani omylem. Snažím se teď zaměřit více na stravu, takže výzvy z oblasti stravování budou příjemné a některé z oblasti cvičení budou opravdu výzvy (švihadlo a kliky). Nikki, díky za krásný přehled!

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jsi prostě neskutečná! Kam na ty nápady pořád chodíš? :) prostě super, za mě zase 1*! :) děkuji.

    OdpovědětVymazat
  4. Nikki, to je parádní! Nejradši bych se na to všechno vrhla hned teď. Začala jsem výzvu prvního jako většina z nás, ale už asi tři týdny se potýkám s nachlazením a nepřišlo mi vhodné cvičit, tak jsem se jen snažila zdravě jíst. Včera mě zlákalo pěkné počasí a dočasný dobrý zdravotní stav a šla jsem běhat, jen tak volně a jen dva kiláčky, zjistila jsem, že mi ten pohyb hrozně chyběl. A dnes? Ztrácím hlas a není mi dobře. Asi na mě leze angína. Mám nějakou oslabenou imunitu nebo co, za tenhle rok už jsem asi po čtvrté nemocná. Vždy jsem to léčila sama doma (čajíčky, ovoce, zelenina, maximlně paralen a kapky do nosu), přítel už mě ale žene k doktorce, aby mi dala antibiotika a konečně jsem se toho bacila zbavila. Moc se mi nechce brát antibiotika, když mě to oslabí a zase nějakou dobu budu mimo sportování, ale nic jiného mi nezbyde. Takže teď výzvu musím přerušit a až budu 100% zdravá, tak začnu hezky od začátku. =) Jsi pro mě hrozně velkou inspirací, že když se chce, tak to jde. Mockrát Ti děkuju za to, co pro nás děláš. =)

    OdpovědětVymazat
  5. Tohle je naprosto paradni, Nikki, skvela prace! Mam jen trochu vyhradu k tem spalenym kaloriim, respektive n k nim, ale tem gramum tuku/cukru. To se prece neda takhle jednoznacne urcit jen vydelenim. To, jestli clovek pri cviceni spaluje cukry nebo tuky prece zalezi na intenzite cviceni (tepove frekvenci), na delce, na tom, kdy a co clovek predtim jedl...ty pomery se meni, zezacatku telo jede JEN na glukozu a na druhou stranu nikdy nelze dosahnout toho, abz jelo JEN na tuky. Sakra, to jsem se rozepsala. Neber to zle, to jen, ze je to zavadejici :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Luci: to jsi špatně pochopila :)) To není o spalování čeho a kolik :) Já vím jak se spaluje, je tady o tom snad tuna článků :D Je to jen výpočet proto, aby si člověk uvědomil, kolik se člověk musí nadřít. Například když někdo spálí za týden cvičením 900 kcal, tak aby věděl, že to je obnos třeba 100 g tuku :))) Tak aby zbytečně tyto kalorie do sebe nerval čipsama, hambáčema apod. To samé s cukry. Je to jen jakési "uvědomění" si :))) na zbytek jsou tu pulsmetry :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ale každopádně díky za připomínku, aspoň to tady je v komentářích, kdyby to někdo pochopil podobně :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to joooo :-) Diky, ze jsi to napsala. Ja osobne spalovane kalorie moc neresim, protoze tydne nabeham 50-60 k, plus dalsi aktivity.Spis stale resim ty prijate - respektive jejich kvalitu. Na to je tu ale taky inspirace
    vic nez dost :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)