Naše aktuální "forma" :D a cvičební program

Trošku jsme blbly s Eliškou před zrcadlem... no, dobře, já blbla s Eliškou před zrcadlem :D A udělala pár aktuálních fotek :)) (vznikly 14 dní od konce 30 denní výzvy). Momentálně 64,1 kg. Posledních 14 dní cvičím s Bodyrock.tv. Jela jsem jejich 7-denní Killer Fat Burn Challenge a nyní jsem se ponořila do 21-denní BootCamp výzvy. Lisa ani ten její Freddy si mé sympatie ani po letech nezískali, ale workouty maj děsně dobrý a náročný a já už po 14 dnech s nimi vidím zase velký pokrok. Je někdo, kdo taky jede onu výzvu s nimi? ☺



21 komentářů:

  1. Nikki,obdivujem ta jak to vsetko stihas pri babatku,klobuk dole...a postavicka sa pekne formuje ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Je to opravdu znát! :-)

    Mohu se zeptat kolikrát denně jíš? :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Nataly: někdy 4x, někdy i 7x (například včera :D)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Nikki, já cvičila její Real Time 30 Day Challenge, ale nezvládla jsem to celé, to cvičení bylo strašně dlouhé, někdy i přes hodinu, a to jsem nedávala (dcerka spí max. 40 minut :D). Jinak mi taky není moc sympatická, ale to mi až tak nevadí, protože to cvičení se mi líbí :). Zkusím se kouknout na ty dva odkazy, co jsi dávala.
    Teď cvičím T25 od Shauna a jsem nadšená :D, tak potom se zase vrhnu na Lisu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Leni, hodina je fakt už moc na takové cvičení :D to je pak masakr vyloženě :) Ten 7 denní by se ti ale líbil, vždy se tam cvičí od 1 do 3 (eventuálně 5) kol, takže si sama určuješ délku a ty na břicho jsou brutální , ale když jsem je opakovala podruhé, už mi šly lépe :)) A ten Bootcamp by se ti taky líbil, je náročnější rozhodně jak ten 7 denní, první dva dny jsou nejdelší, pak už to je kratší :) T25 se mi taky líbilo a taky jej chci tento rok docvičit celý :)

    OdpovědětVymazat
  6. Wow,od tvojho pôrodu si urobila obrovský pokrok :) super postava. S Lisou necivčím... ona používa všeljaké čudné náradia čo doma nemám a nechce sa mi vymýšlať beznáraďové verzie :D najradšej mám Tabatu :) posledný týždeň makám toto http://www.fitfabcities.com/?attachment_id=1069

    OdpovědětVymazat
  7. Kde máš zadek :-D Ten ti šel dolu fantasticky, co teprve ten pas...Jseš dobrá!

    OdpovědětVymazat
  8. Já chci taky..:-).Holky...fakt nevím, co je to za cvičení, ale cosi jsem našla, a pokud je to ono, tak do toho bych fakt zatím asi nešla. Mám co dělat u Jill. pustila jsem se do Body revol. a chci to odcvičit kompletně a 7den si chci zkusit vždcky něco nového. zítra to bude killer abs a příště T25, ale teda vypadá to hrozně...hlavně to cardio..:-). Jinak Nikky opravdu mega pokrok. Mám pocit, že vypadáš lépe, než před těhotenstvím. Klobouk dolů...:-).

    OdpovědětVymazat
  9. Kris, jdi do háje!!! :-P
    Obrovská poklona!

    OdpovědětVymazat
  10. Nikki, hned jsem se zaregistrovala do toho 7denního programu :-D a už v 1.workoutu mě zarazil stepper. Ať přemýšlím, jak přemýšlím, nenapadá mě, čím ho nahradit. Co jsi použila ty?

    OdpovědětVymazat
  11. veronika: já měla takovou dřevěnou krabici, ale jinak se dá vše dělat bez steperu, dělala jsem všechno bez něj, mám doma jen činky a kettlebell :)) tu krabici jsem měla jen na ty "výšlapy" jinak ne... a pokud jej nemáš jak nahradit, tak bych dělala něco jiného, co ti udělá záběr na zadeček, třeba normální dřepy, nebo to prostě dělej na zemi, výskoky na jedné noze tě za chvilku budou u zadečku pálet taky :) https://www.youtube.com/watch?v=HmC9N1ApplI

    OdpovědětVymazat
  12. Nikki,vypadate krasne!Prosim prosim o radu,zda nejaka je....Jsem koza nepoucitelna a zacala jsem cvicit uz deset dni po porodu 30 DS 1level,ktery jsem cvicila doted a ja koza cvicila rovnou i primy brisni svaly:-(Takze pevny bricho mam to jo,sle spodni cast bricha se nepekne vyklenula a me je jasny,ze jsem to uspechala...Prosim te,myslis,ze je jeste nejaka sance s tim neco udelat?Ja mela bricho vzdy vystavni i bez cviceni a i po porodu tech 10dni bylo plossi nez dnes i kdyz ho mam pevne.Myslis,ze mam na nejakou dobu prestat cvicit na bricho,nebo posilovat jen sikme svaly??Tento tyden jsme ukoncili sestinedeli.Moc doufam,ze to jeste pujde spravit:-(

    OdpovědětVymazat
  13. Nina: ono tam těch cviků na přímé břišní svaly zase tak moc není, pokud jsi nejela něco mimo :) ta spodní část půjde dolů nejhůř, je tam děloha, která se zavinuje, záleží na tom, zda nedošlo spíše k tomu, že más rozestoupené břišní svaly, to já odsud nepoznám, ale ty můžeš. když si lehneš na záda a jakoby se zvedneš, pokud je břiško do stříšky, pak jsou rozestoupené a rozhodně bych necvičila, dokud se to samovolně nedá do kupy. necvič na to. pokud je to ok, břiško se prostě jen krčí. tak to vyzkoušej :)

    OdpovědětVymazat
  14. Nikki moc diky,vypada to,ze rozestup nemám.Já ti fakt nevim,nebo jestli to je strevama(je fakt,ze od porodu mivam zacpu),protoze spicek mam miniaturni,pod nim hned hmatny svalstvo,v horni casti bricha uz viditelny a pod tim jako by jeste bylo cosi jako nafouklej balonek...Myslis,ze se deloha zavinuje tak dlouho?

    OdpovědětVymazat
  15. Místo stepperu se dá použít třeba dětské stupátko :-)

    Jinak teda klobouk dolů, Nikki. Parádní pokrok!

    OdpovědětVymazat
  16. Nikki, jsi vážně skvělá. Ty pokroky jsou tak neuvěřitelně vidět, až mi to přijde skoro nemožné! :D Eliška je moc krásná! :))

    gettingfit.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Nikki, paráda! moc gratuluju, s Eliškou jste super :) Nikki, prosím, poraď pár jednoduchých cviků s kettlebellem anebo prozraď, u koho se mám inspirovat.. pořídila jsem si 6kg a zatím moc nevím, co s ním :) a přijde mi dost těžký, hlavně teda na cviky, kde se drží v jedné ruce..

    OdpovědětVymazat
  18. Romana: ahojky, koukni se sem :) http://zuzkalight.blogspot.cz/2014/02/kettlebell-workout-for-beginners-14.html

    OdpovědětVymazat
  19. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  20. Pane Hájek: pokud byste rád cokoli reklamoval, prosím, napište si pro podmínky na email, tak, jak to dělají ostatní :)) Určitě se domluvíme ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)