sobota 22. března 2014

Moje proměna: 6 měsíců po porodu

A to jsem se bála, že to nedám! Půl roku uteklo jako voda a já opět stojím před zrcadlem s tělem, ve kterém se cítím dobře a které se mi líbí :) Fotka nezachytí všechny změny, na které jsem pyšná, takže to bude chtít ještě "vypulírovat" svalstvo, aby se pěkně ukázalo i lenivé čočce :D Ale musím říct, že se cítím snad nejlépe, co si pamatuji.

To, že je k dosažení vysněného těla základ ve stravování může být omíláno tisíckrát a já to jen znovu potvrdím. Bez činek a potu by to ale také nešlo a zde jsem hrozně vděčná Zuzce Light a jejím HIIT tréninkům, protože na nich jsem stavěla a věřila v ně. A měla jsem důvod.

Tak se tedy chlubím veřejně se svým půl ročním snažením a vzhůru do další práce ☺

pro zvětšení obrázku klikni

47 komentářů:

  1. Super proměna :-) Ty jsi prostě skvělá, Nikki :-) Jsi mi velkou inspirací :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Klobouk dolů! Máš můj obdiv :) když se chce, všechno jde :))

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi prostě úžasná Nikki :) ... koukám, že máš mou oblíbenou podprsenku Panache :)

    OdpovědětVymazat
  4. si fantastická:)) si moje inspirace, hrozně ti fandím :))

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná změna moc Ti to sluší, děkuji za tvoji motivaci!!

    OdpovědětVymazat
  6. Holky na stravě záleží úplně nejvíc, u prvních dvou dětí mi taky trvalo 6 měsíců než jsem se sebou byla spokojená, pak jsem se začala více zajímat o stravu a pracuji i jako poradkyně. Teď jsem 5týdnů po třetím porodu a mám opět svoji váhu :) jsem cvičitelka takže samozřejmě i cvičím, ale do tří měsíců po porodu to stejně nemůžu s cvičením přehánět a na břicho jen šikmé svaly aby mi nezůstaly ty příčné rozestoupeny. Ale díky stravě jsem už třetí den po porodu neměla břicho a jen 5kg navíc. A pevné postavy se dá také dosahnout i bez cvičení. Stačí vynechat pšenici,bílý cukr, škroby, tuky používám jen kokosový na vaření a na studenou kuchyni kvalitní olivový, lněný dýňový za studena lisované....nejen během těhotenství jíst hodně zeleniny a ovoce, semínek, oříšků, místo sladkostí datle, a pak luštěniny, quinou, pohanku atd. a mléka jen rostlinná(mandlové, makové, ovesné).... nejsem ten typ který by se na internetu chlubil fotkama ale klidně zájemcům pošlu a i poradím, můžete si mě kdyžtak najít na facebooku.......Přeji hodně štěstí a doufám že svým komentářem i někomu pomůžu :)

    OdpovědětVymazat
  7. Veronika: jojoooooooo, Panache je moje láska, bez ní nedám ani ránu ... tedy trénink :D

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělá proměna, je za tím vidět ta práce :-D :-D :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Změna je obrovská, jsi úžasná. Děkuji ti za tvé články a tvoji podporu, pro kterou si sem chodím každý den.

    OdpovědětVymazat
  10. To tvoje bříško, super :)! Závidět se nemá, ale tentokrát to budu muset porušit :D. Skvělý výkon :)).

    OdpovědětVymazat
  11. Nikki, úžasná proměna, odvedla jsi obrovský kus práce, klobouk dolů !!! A i já se hlásím do klubu Panache :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Perfektní postava, dobře odvedená práce ;-) Moc ti to sluší, Nikki

    OdpovědětVymazat
  13. Nikki, to je krása! Jsi úžasná a skvělou motivací pro všechny ostatní. Alespoň jde vidět, že když se chce, tak člověk dokáže opravdu všechno! :))
    gettingfit.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Vypadáš opravdu perfektně, moc gratuluju k takové krásné proměně. A taky přeju hodně klidu a zdraví tobě a tvé malé princezně :)

    OdpovědětVymazat
  15. Opravdu úžasné Nikki! Jsi moje velká motivace :-) Hrozně se bojím toho, jak po dalším dítěti až bude přijdu o všechno, čeho jsem svým snažením dosáhla. Ale díky tobě to vypadá, že s trochou dřiny se dá postava vypracovat zpět na slušnou úroveň i po druhém dítěti.

    OdpovědětVymazat
  16. Týýýjo krásná proměna! Vypadáš skvěle :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Vazeni, uvedomte si, ze tato zmena nastala popri kojeni!!! Uzasne!!! To si ani neviem predstavit, akoby by to dopadlo, keby Nikki nekojila a vzala to fakt natvrdo,.... to by sme sa tu asi pozerali na fotky druhej Zuzky Light :-) Obdiv, obdiv, obdiv!!! (..a to i napriek castemu veprovemu na taliri :-D :-D ;-) ) Katka :-x

    OdpovědětVymazat
  18. ...a vdaka za super tip na podprsenku, akurat som mala v plane ist kupovat, a teraz po citani recenzii na nete to naozaj vyzera, ze to bude Panache :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Vypadas nadherne, moc Ti to preju! jsi moje inspirace :o)

    OdpovědětVymazat
  20. Moc gratuluji k úspěchu...je to super a obdivuji vytrvalost. Obzvlášť s dvěma dětmi u pasu.Tady jde vidět, že se některé maminky jen vymlouvají, protože tohle je úchvatné...klobouk dolů a moc držím palce:-)

    OdpovědětVymazat
  21. Nikki, prostě je to bájo!!! Jen tak dál! Jsem zvědavá, jak se bude po porodu dařit mě...

    OdpovědětVymazat
  22. Tak Ty jsi živý důkaz toho, že všechno jde, když se chce!:) Nádhera:)

    OdpovědětVymazat
  23. Páni, Nikki, ty jsi prostě skvělá. Co víc říct. :))

    OdpovědětVymazat
  24. Uzasny:) Ja jsem zacala detoxikaci od Mačingové a pokračuji zdravou stravou, dokonce jsem začala běhat. Dnes je tedy škaredě ale koukla jsem znovu na tvé video na yt a jdu aspon na Jill :) Musím teda říct že už to jde dolů :) Jses skvela:)

    OdpovědětVymazat
  25. Nikki, stále mne přesvědčjueš o tom, jak jsi báječná! Bravo! Já se taky snažím, vychytávám mouchy v jídle i cvičení a věřím, že těm špekům konečně nakopu zadek!

    OdpovědětVymazat
  26. Bezvadné, moc gratuluji, kéž by se všechny maminy o sebe takto staraly!

    OdpovědětVymazat
  27. fantastický ty pidi kalhotky. Mohu je závidět a nadávat si.

    OdpovědětVymazat
  28. seš kočka! udělala jsi obrovský kus práce! bud na sebe hrdá! Držím palce s dalšími ubývající kily (cm) at se brzy dostaneš do formy, kdy budeš spokojená!

    OdpovědětVymazat
  29. Úžasné. Jsi živým důkazem,že když se chce, všechno jde. Já jsem po porodu 9 měsíců a pořád ne a ne vrátit se na svou původní váhu. Před 14 dny jsem náhodou narazila na tvé video proměny a tak mě to nakoplo, že jsem se do toho pustila taky. Kg zatím moc dolů nejdou, jen asi 1,5 ale to přisuzuji mému největšímu problému a to je málo jídla. Tak se učím jíst.Co je super,cítím a už i vidím jak se mi pravidelným cvičením zpevňuje celé tělo.Jsi mou velkou inspirací a moc ti za to děkuji!!!

    OdpovědětVymazat
  30. Kristynko, nemuzu se dockat, az i ja uverejnim fotky PO!!! Nevim tedy, jestli pul roku po porodu na tom budu takhle skvele jako ty, ale mam v tobe hnaci motor. Diky, ze te mame!
    www.fit-po-detech.webnode.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Tak k tomu jde opravdu jen říct WOW :O Za tím musím být obrovské množství silné vůle, odříkání a sebekontroly, které já často postrádám :D Je tak mě napadlo, nechtěla bys zveřejnit třeba nějaký jídelníček, abychom viděli, jak se přes den stravuješ? Ráda bych se od tebe inspirovala :)

    OdpovědětVymazat
  32. Super výsledek! začala jsem v polovině ledna také, ale bohužel moc výsledky k dnešku nemám..cvičím téměř denně, jím zdravě, úbytek za 4měsíce, 2cm přes zadek a 2 přes bricho, nepolevuju jedu dál, tak snad to půjde lépe, nebo někde dělám chybu...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)