Krokoměr Tanita: úvodní recenze, soutěž, akce



Když jsem před pár dny avizovala, že si zasoutěžíme o krokoměr, myslela jsem to vážně. Jeden takový jsem obdržela od e-shopu osobni-vahy.cz na dlouhodobější testování a rozhodla jsem se udělat tuto malou recenzi, něco jako úvod k tomuto výrobku a představit vám krokoměr Tanita Am 180 z těch pár dní, které tedy mám s tímto přístrojem za sebou.

Víte co, říkala jsem si, krokoměr? Na co? Pak jsem si přečetla popis této věcičky a koukala jak puk, protože tento malý nenápadný přístroj toho umí opravdu hodně. Taky nestojí pár korun, ale je pěkně cenný (více o produktu). Jelikož jde o japonskou značku, můžete si být jisti, že jde o top produkt!! Ale začnu postupně. Jak říkám, dostala jsem jej na testování (rozuměj - budu jej zase muset vrátit ☺). Hned jakmile jsem jej od pošty obdržela, pomačkala pár čudlíků, strčila do kapsy a jak tydýt začala chodit po bytě. Kdo by nechtěl vědět, jak tato věcička funguje, že? ☺ 

  • Nastavení je opravdu velmi snadné, téměř jako v každém jiném sporttesteru zadáte současné datum, to proto, že si přístroj umí zaznamenaná data pamatovat 14 dní zpětně
  • dále zadáte vaše pohlaví, výšku, váhu, přístroj spočítá váš bazální metabolismus a vyzve vás k nastavení cíle. 
  • Myslím, že je výrobek od počátku nastaven na 7.000 kroků, já to tak nechala. Člověk si řekne, že je to ohromně moc, ale věřte, že dle odborníků a dle různých výzkumů,by měl člověk denně nachodit aspoň 10.000 kroků, aby se mohl považovat za aktivního jedince. Dnešní doba to je samá veřejná doprava, auta, taxíky... nikam si pomaličku nejsme schopni dojít sami. A naše pozadí kyne a hyne. Ale nejde jen o vzhled, každý ví, že pohyb je prostě základ pro budování zdravého těla a tedy i zdravého života. 


Chůze je nejpřirozenější lidský pohyb a je vhodný naprosto pro všechny - pro maminky s kočárkem, pro těhotné ženy, pro lidi trpící nadváhou, pro lidi staršího věku, ale i pro všechny, kteří nemají žádné zdravotní komplikace. Chůze je pohyb. A každý pohyb se počítá. V tomto případě každý krok.

Můj první den s krokoměrem dopadl výborně. Jelikož bylo hezky, vyšli jsme s kočárkem i s přítelem ven a po hodince a půl normálnější chůze bylo na krokoměru hned 6.500 kroků. Asi si řeknete, k čemu vám takové číslo vůbec je. Ono záleží samozřejmě i na době, za jakou ten svůj cílený kus ujdete. 

  • Krokoměr Tanita neumí měřit jen chůzi, ale také běh. Všechny informace zaznamenává a po výkonu vám vždy ukáže, kolik kroků jste naběhali a kolik ušli a za jakou dobu.
  • Kromě kroků vám krokoměr ukáže také vzdálenost v km.
  • Jistě jste si všimli, že má v sobě krokoměr zabudovaný USB konektor. Díky němu můžete po registraci na my.tanita.eu přenést data z krokoměru a kdykoli k nim máte přístup. Já tuhle funkci zatím nezkoušela, to si nechám na závěrečnou recenzi, ale sama jsem zvědavá, jak to funguje ☺
  • Lámala jsem si hlavu, proč mi při 6.500 krocích krokoměr ohlašoval, že už jsem došla do cíle, tedy že jsem našlapala 7.000 kroků. Přístroj je nastaven tak, že vám "tisícovku" před cílem ohlásí, že se k němu prostě blížíte ☺
  • A to by nebyl krokoměr, kdyby vám nespočítal, kolik kalorií jste při aktivitě spálili ☺ 


To by na úvod jako seznámení s krokoměrem Tanita mohlo stačit. Já jej nosím všude s sebou, musím říci, že je přesný, stačí dát do kapsy a krokoměr jede. Vypne se po chvíli sám, pak na něj stačí sáhnout a krokoměr se sám aktivuje. Více vám opět po zkušenostech napíši za pár týdnů, je toho pořád dost co objevovat. ☺



Prodejní e-shop osobni-vahy.cz vám až do konce dubna 2014 nabízí 
1 5 %   s l e v u   n a   v š e c h n y   v ý r o b k y
které nabízí. Sami se podívejte, co všechno je k mání. Nejen krokoměry, ale i "chytré váhy", které umí analyzovat procentuální poměr svalové hmoty či tuk v těle. K mání jsou jak osobní, tak i profesionální váhy pro výživové poradce či trenéry. Určitě nejednu maminku zaujmou i kojenecké váhy ☺

Důležité je, abyste při objednávce zadali platný kód MOJETELO.




A to nejlepší na konec ☺ Soutěž o krokoměr Tanita Am 180, který jsem vám zde představila. Jeden z vás jej vyhraje. Soutěž je určena pouze pro adresy v ČR, jen jediný vstup je povinný, ostatní dobrovolné a každý den si můžete přijít kliknout pro vstup navíc. 

Soutěžíme od teď až do 6. dubna 2014. Den na to vylosuji vítěze. 

Přeji ohromnou dávku štěstí ☺


14 komentářů:

  1. Kamarádka má jeden delší dobu a je z něj nadšená. Dokonce má budík a vykresluje ji křivku spánku atd. Užitečná věcička :3

    OdpovědětVymazat
  2. Super:) docela by me zajimalo kolik tech kroku denne udelam:)

    OdpovědětVymazat
  3. Krokoměr si chci už delší dobu pořídit, tak třeba se na mne usměje štěstí :)!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, píšeš, že se sám vypne a snadno zapne. To je dobrý. Jen se chci zeptat, jestli se stejně jednoduše 'přeruší', když nastoupíš do auta. S tím jsem měla problém u některých aplikací ala krokoměr.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, píšeš, že se sám vypne a snadno zapne. To je dobrý. Jen se chci zeptat, jestli se stejně jednoduše 'přeruší', když nastoupíš do auta. S tím jsem měla problém u některých aplikací ala krokoměr.

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, ten by se mi líbil. Moc by mě zajímalo, kolik toho za den nachodím, na to bych fakt byla zvědavá. Zajímá mě, jestli dám těch 10000 kroků, protože to fakt vůbec netuším :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Iva: Ano Ivy, když jej nepoužíváš, tak se po chvilce sám "vypne", zapneš ho tím, že ho prostě vezmeš do ruky, aktivuje se tím takto :)) JInak ano, když nastoupíš do auta, tak se určitě přeruší, krokoměr počítá opravdu jen kroky a navíc jej musíš mít v kapse, když jdeš a držíš jej v ruce, nezapočítá ti ani krok ;)

    OdpovědětVymazat
  8. No tak tohle není možné ! :-D Zrovna mám otevřený tvůj fitness zápisníček, přepisuju si do svého sešitku citáty a recepty a přemýšlím nad tím, že než pojedu v červnu do Tater, budu si muset koupit krokoměr a všechno pěkně zapisovat. Najedu na tvou stránku a ce nevidím, krokoměr ! :-D
    No nic, budu si držet pěstičky a třeba tohodle fešáka budu mít doma :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Nikki: Děkuji! Tak v tom případě je to dobrá věcička:-) Myslím, že budu soutěžit:-) Ahoj

    OdpovědětVymazat
  10. Díky za soutěž :). Měla jsem si krokoměr pořídit s prvním dítkem neb to by byl cifry. Byli jsme stále v terénu s kočárkem.

    OdpovědětVymazat
  11. Super recenze a ráda bych takový krokoměr vlastnila, takže zkouším štěstí :-)

    OdpovědětVymazat
  12. No moc by mě zajímalo kolik toho okolo těch svých dvou děťátek nakrokuju a nejen okolo nich :D...tak třeba to klapne usměje se na mne štěstí a když ne tak využiju slevičku :D ....moc díky za super recenzi

    OdpovědětVymazat
  13. No krokoměr si chci už dlouho pořídit. Čeká mě za tři tydny operace žlučníku, takže kromě chůze mám veškeré cvičení zakázaný. Jsem zvědavá kolik toho nachodim :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)