Krátký trénink pro lenivé dny


Vsadím se, že občas máte dny, kdy si říkáte, že "zrovna dnes" na to kašlete, nemáte náladu, pro jednou se to nezblázní, nechce se vám, jste unavení a říkáte si, že až zítra si dáte do těla. Taky možná máte za sebou těžký trénink a chcete jen nějaký kratší "na udržení".  
Tento workout by vám měl zabrat maximálně 10 minut i s bonusem. Jsem si jistá, že až jej odcvičíte, budete se cítiti dobře a výčitky, že jste "zrovna dnes" vynechali, nebudou tak velké ne-li žádné ☺ 
I já mám takové dny a tak jsem si sestavila tento krátký workout, po němž se necítím provinile. Kromě podložky nebudete potřebovat nic, vesměs ani tu podložku, můžete si klidně při jednom cviku sednout na mikinu nebo něco měkkého. Hlavní kolo odcvičte 4x a bonus až skončíte v rozmezí od 60 do 90 vteřin pro jeden cvik. Snad se vám tento krátký workout zalíbí ☺

 Jak cvičit?
Deep Sumo Squat (s židlí i bez)
Burpees (bez kliku)

Wall Sit

Sumo Squat Hold

17 komentářů:

  1. super, toto by sa dalo pouzit i na Tabatu :)

    OdpovědětVymazat
  2. MOnica: určitě, proč ne :)
    Lenka: není zač :)

    OdpovědětVymazat
  3. Môžem to použiť na "zachovanie"? Lebo teraz cvičím iba na brucho a nohy.. na ruky toho moc nemám.. vieš aby som po tých pár týždňoch neprišla a nespravila ani jeden klik.. :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Môžem to použiť na "zachovanie"? Lebo teraz cvičím iba na brucho a nohy.. na ruky toho moc nemám.. vieš aby som po tých pár týždňoch neprišla a nespravila ani jeden klik.. :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Ivana: určitě, jsem to i výš psala, že je to na "udržení" :)

    OdpovědětVymazat
  6. To se zrovna dneska hodí. Mám rýmu a jsem hrooozně líná:-) Díky za nápad.

    OdpovědětVymazat
  7. Wow, právě včera jsem to použila, nestíhala jsem víc a nemělo to chybu, určitě to zařadím. Super na rychlé procvičení a jak jsi psala...vůbec jsem neměla výčitky:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Mirka: jsem ráda, že se líbilo :)) vždy je lepší aspoň něco :)

    OdpovědětVymazat
  9. ahoj Nikki, musim říct, že jsem konečně objevila kouzlo krátkých 15 min workoutů, které jsi vždycky zmiňovala. méně je někdy více, jak říkáš.)
    po půlroce cvičení každý den, někdy i 90 min, kdy jsem pravidelně každý 7.den jedla cukr lžící přímo z pytlíku, musím ocenit kouzlo MÍRY.
    všude se pohybuju pěšky, začala jsem k tomu zase běhat a z cvičení jsem byla dost vysílená. svaly namožený a přetížený.....
    ani už poslední dobou nehubnu. zůstala jsem už 3 měsíce stejná.
    ale když teď cvičím denně pouze 15 min, chodím, běhám a nepiju už měsíc kafe, jsem v tak úžasným klidu i v plné síle, že nelze nebýt spokojená......
    taky jsem si sehnala v Lidlu za 222,- kč kettlebell 5kg, což je úžasná cena a objevila jsem cvičení na tuhle vykutálenou činku od JM. teda stehna a zadek dostává zabrat, ale to my chceme, že?)))
    krásné jaro přeju :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Nikki, chcem sa opytat, ci pred tymto kratkym treningom treba robit nejake zahrievacie cvicenia alebo zacat hned cvicit bez warm up-u? Vdaka za odpoved

    OdpovědětVymazat
  11. To je super :-) Vymýšlím teď cvičení příteli a když je dlouho v práci, tak potřebuje něco krátkého, ať není moc unavený, tak to na něm někdy vyzkouším :-D

    OdpovědětVymazat
  12. Super! Asi jsem to lehce přes těch 10 min přetáhla, prostě jsem to dřív neodcvičila. Zabiracka. A bonus jsem zvládla jen po půl minutě.

    OdpovědětVymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  14. na lenivé dny? teď když vim, jaký je to záhul, tak nevím, jestli bych to tak nazvala :D do limitu jsem se vešla, mám radost :))) pak jsem si dala sérii kliků a ještě teď mám třes v rukách :D
    ale díky, je to super :)))

    OdpovědětVymazat
  15. Super! Velmi se hodí... dnes jsem opravdu energii na svůj denní režim cvičení neměla, proto přišlo vhod. Sice jsme asi o 30s přetáhla, ale to nevadí. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Akorát jsem k tomu ještě přidala 30 kliků a 1 min běhu na místě.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)