Kolik kliků dáte za minutu? - FB výzva.

Úplně poprvé mám zde pro vás výzvu, která probíhá na FB. Mrkněte na tento příspěvek a přidejte se. Budu se těšit na vaše zlepšování ☺


6 komentářů:

  1. Ahoj Nikki, psala jsem ti zprávu na FB, byla bych moc ráda kdybys mi odepsala ;)
    Jinak kliky to není nic pro mě, udělala jsem 17dámských za půl minuty a dál už to prostě nešlo :D

    OdpovědětVymazat
  2. M. můžu prosím vědět, které jméno? Já za poslední dny dostala snad stovku zpráv, některé jsem nestačila přečíst ještě... tak ať vím, který hledat :)
    17 dámských za 30 vteřin je ale dobrej základ, pracuj na tom... minutu máš na to celou, odpočiň si a pak klidně dojeď tu minutu po dvou, po jednom :))

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé tak to nevadí, to ráda počkám :) Jen jsem si vzpomněla na Petru z Lovelyhair, jak celkem nedávno objevila, že jí chodí zprávy i na FB :D ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Kliky jsem docela dlouho nedelala, zatim zmaknu 37 kliku na kolenou :)) musim na tom zapracovat :D

    OdpovědětVymazat
  5. Hezká výzva :-) Tento víkend jsem prošvihla, ale příště to zkusím :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)