Báječné nakupování (2)

Jelikož se vám první díl této rubriky zalíbil, nevidím důvod proč nepokračovat. Minule to byly samé těstoviny, dnes spíše trošku toho sladkého na zub ☺


No, těžko hodnotit jak chutná tahle věc, když to vlastně nechutná nijak :D Chia semínka jsou naprosto bez chuti, ale je to u mne novinka, kterou jsem po dvou letech zdravého stravování KONEČNĚ vyzkoušela. Měla jsem je v jogurtu a pak taky jsem je plácla na banán u včerejšího receptu (zde). Jsou výborným zdrojem bílkovin a pokud se nenechají nabobtnat, tak křoupou naprosto stejně jako maková semínka ☺ Mají jedno mínus, jsou strašně drahá. Ale zase na druhou stranu, stačí jich opravdu málo, takže ubývají ze sáčku hlemýždím tempem ☺ Nechala jsem vám na výrobku cenovku. Pálka!!! Běda, jak nebudu mít aspoň o deset let delší život za tyhle zdravé vymoženosti :D


Z makadamových oříšků je zhotovená i tahle Bio pasta, kterou jsem koupila u nás ve zdravé výživě a budu muset chodit velkým obloukem od místa, kde ji mají položenou. Nejde o to, že je dost kalorická, ale o to, co za věci dělala s mým jazýčkem ... hotové orgie! Je jemná, kupodivu vůbec ne přehnaně sladká... ještě že prodávají jen tohle malé balení :D


Amaranthové sušenky jsem testovala už kdysi dávno a velmi mi chutnaly. Tentokrát jsem je nechala volně ležet na stole nazdobené na talířku a přítel mi normálně více než polovinu snědl. Ptám se: "Chutná?" - On: "Jak svině!" :D Jsou vážně skvělé, plus jim dávám za to, že jsou bez mléka ☺ Minus za to, že toho rýžového sirupu pro oslazení mohli při výrobě použít méně... jsou dost sladké ☺ Ale jinak bezkonkurenční ☺

Vyzkoušeli jste něco z těchto výrobků, potravin? Dejte mi vědět, jak vám chutnaly a zda se na něco z toho chystáte? Kde všude používáte chia semínka? ☺

10 komentářů:

  1. Ahoj Nikky, jen k těm chia semínkům - mě se ta cena zdá docela super, já je vídám od 150Kč... :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, ty chia semínka jsou tedy pořádně drahá :O Ale pokud vydrží, asi se vyplatí do nich investovat. Ani jednu z potravin jsem ještě nezkoušela, ale ta pasta vypadá luxusně, :) Já si pořídila do zásoby ve slevě 2x speculoos pomazánku z těch Lotus sušenek a neměla jsem to dělat, teď ji chodím pořád ujídat lžičkou :D :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj :) za chia semínka jen 66 Kč? Kéž by to tak měli i u nás. Nikde jsem je neviděla pod 133 Kč.

    OdpovědětVymazat
  4. cenovku nevidím :D ale u nás stojí kolem 80 Kč 150 g :/
    makadamová pasta? hmmm <3

    OdpovědětVymazat
  5. Já si kupuji chia semínka Mike Benexia v naší lékárně, měl by to být nejkvalitnější semínka na trhu.. http://www.lekarnanaostravske.cz/mike-benexia-250g~z2705235.html
    jsou sice drahé, ale nedám na ně dopustit, miluju smoothie s nabobtnanými chia semínky místo svačinky nebo jako zdroj energie před běháním nebo jiným cvičením.. výborné místo všech energy gelů :)

    OdpovědětVymazat
  6. Chia semínka cpu všude - do domácího pečiva, na jogurty, na ovesnou kaši a jde z nich udělat i džem třeba k lívancům, ve vodě nabobtnaj a udělaj gel, stačí přidat jen trocha rozmačkaného nebo mixovaného ovoce, decentně osladit a je to :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Chia semínka mám hodně ráda, ale už mi skoro došly a budu muset zainvestovat... U nás je mají za 75 kaček.

    OdpovědětVymazat
  8. Chia semínka mám ráda a je fakt, že za tu cenu vydrží dlouho :)...nejčastěji si je dávám do ranních kaší, občas ale i do chleba nebo z nich dělám rychlou domácí marmeládu :)

    OdpovědětVymazat
  9. Chia semínka mám taky v oblibě a jsou úžasné, hlavně, že se dají nacpat skoro do všeho :-) akorát ta cena je někdy celkem ufff pro peněženku :-) a jako poslení co jsem nového testovala, byla kamutová,mandlová a kokosová mouka a to je teda bomba,lívanečky a wafle jsou excelentní,ale opět cena příšerná!!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)