Báječné nakupování (1)

Musím říci, že jsem se touto rubrikou inspirovala u ostatních blogerek, které rády píšou o tom, co zajímavého si nakoupily ve zdravé výživě a vlastně mě svými fotkami a nápady už několikrát inspirovaly na nákup. A pak přišla otázka, proč vlastně nedělám to samé?  Takže určitě nejde z mé strany o žádný originální nápad, problém mi dělalo spíše vymyslet celé této rubrice nějaký kloudný a výstižný název a jelikož jsem vášnivá čtenářka a zajímám se také o knihy, nechala jsem se názvem inspirovat právě z knižního světa. Kdo má přehled, ví ☺ 


Co si budem nalhávat, všechny kvalitnější druhy rýže jsou hříšně drahé. Posledně jsem zkoušela rýži natural,  která se mi ale nejenže nevyvedla, ale ani nechutnala. Tentokrát jsem s despektem přihlížela i k hnědé rýži natural, ale cenu měla celkem příznivou, tak jsem zariskovala. A udělala jsem dobře. Sice je její příprava delší (30 minut se vaří, 30 minut nechává dojít v utěrce a v peřině), ale je to neskutečně lahodná věc. Křehká, jemná, to, že má spoustu minerálů a vitamínů snad ani nemusím zmiňovat. Získala si mne okamžitě. Moc doporučuji. Kupovala jsem v kauflandu za cca 35 Kč.


Amarantová pomazánka s fazolí. Upřímně jsem si představovala úplně všechno, ale ne to, že to bude chutnat tak skvěle, prostě jako paštika. Zcela rostlinného původu. Když za mnou přítel z práce, měl hlad a viděl, že mám svůj chleba namazaný touhle pastou. Jenže nevěděl, co je ona psata zač a zeptal se, zda si může půlku toho chlebíku vzít. Jak se oblizoval. Pak jsem se ho zeptala, zda ví, co právě snědl. Když jsem mu prozradila, na čem si pochutnával, málem nevěřil ☺ Je na tyhle zdravé věci strašně fajnový, vždy se mu snažím něco nabídnout a jeho reakce je vždycky: "Chceš, abych umřel?" :D Amarantovou svačinku jsem kupovala u nás ve zdravé výživě za cca 15 Kč ☺


Vždycky jsem si říkala, co na všech těch těstovinách máte. Pak jsem byla ve zdravé výživě a říkám si: "Špaldovo-pohanková? To jako vážně?" Stály asi 25 Kč, tak jsem si říkala, že je vyzkouším. Na druhé straně balení byo výrobcem napsáno, jak ohromně chutné tyto těstoviny jsou. Jo. Známe. Uvařila jsem si je asi o týden později s kuřecím masem a byla jsem na vrcholu blaha. Jsou opravdu výtečné, rychle uvařené, jemné a chutné, dokonce bych řekla, že nemají chuťově daleko od klasických, ale přesto tam ten rozdíl je. Pokud na ně někde narazíte, určitě si je kupte ☺ Já dávám plný počet hvězdiček.

Snad se vám první přehlídka produktů do vaší kuchyně líbila. Určitě se v této rubrice nebudeme setkávat jen s potravinami, ale je asi logické, že budou tvořit velkou část ☺ Mám pro vás připravené další, ale to zase až příště, ať se máte na co těšit. 

Nikki ♥

27 komentářů:

  1. Takové dobroty si dopřávám jenom výjimečně, všechno je to hrozně drahé a při mé spotřebě vy se to naprosto nevyplatilo. :D Ale o to víc si to užívám, když už si něco takového koupím. :) Což mi připomíná, že zdravou výživu už jsem dlouho nevzala útokem. :D

    gettingfit.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Nikki, tuto rýži jsem si koupila nedávno a je úžasná, kam se hrabe obyčejná bílá rýže.

    OdpovědětVymazat
  3. mňaaam :) rýže mi chutná i ta tvrdší natural dlouhozrnná, i když taťka by si na ní asi vylámal zuby :D
    ta paštika mě zaujala :) jen asi bude mít dost tuku, i když rostlinného že?

    OdpovědětVymazat
  4. Dekuju, dekuju a jeste jednou dekuju za tipy. Moc me inspirujes. jediny problem je Kristynko v tom, ze na nasi vesnici o nejakem bio obchode neslyseli a tak mi manzel (hrozne rad ;-)) vozi dobroty z Masarykova nadrazi..

    OdpovědětVymazat
  5. já si dva dny zpátky koupila cizrnu a kuskus od stejné značky jak máš tu rýži :-) v penny v akci za 19,90,- dobrý kup :-) cizrnu jsem ještě nikdy nejedla, tak ani nevím jaký udělat recept. Nezkoušela jsi nějaký? :-)

    OdpovědětVymazat
  6. tuhle ryzi od araxu sem objevila loni a je nej!

    OdpovědětVymazat
  7. Tuto rýži taky kupuji. Přítel nejdříve ohrnoval nos (zvyk je holt železná košile),ale teď už jinou nechce.

    OdpovědětVymazat
  8. Tu rýži obhlížím už věčnost. Definitivně jsi mě přesvědčila k její koupi :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tmavou rýži mám moc ráda :-) A tyto těstoviny mi taky moc chutnají, už jsem je šíleně dlouho neměla. Ale jinak jiné než celozrnné už ani vůbec nejím a s rýží stejně tak :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Monika: s cizrnou si také dám teprve svou premiéru :D

    Evelína: jojo, přítel taky ohrnuje, ale pak se oblizuje :D

    Effi: jojo, fakticky nejlepší a díky Araxu jsem se hecla, že vyzkouším i jejich jiné výrobky :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahojj :) jak jsi psala, že sleduješ mnoho dalších blogů. Mohla bych se zeptat, které blogy nejvíc sleduješ ? Strašně mš baví číst a dozvídat se nové věci ohledně fitnes apod. :) Jinak jsem dost závislá na tvém blogu, každý den se těším na tvé nové články :)

    OdpovědětVymazat
  12. ahoj Fitgirl :) moc děkuji :)) a na blogy se mrkni, jsou v levém menu :)) je tam odkaz na ně :)) jinak ted vzniklo spousta dalších blogů, už to všechno ani nestíhám sledovat :D respektive co komu patří :)) ale třeba často chodím ke Kim /koketování se zdr.) a určitě k Monice (fitness girl) :)))

    OdpovědětVymazat
  13. Super rubrika. Ráda se nechám inspirovat něčím novým. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Díky za tipy. Máte pravdu, že tyto barevné rýže jsou dražší, ale když si chci pochutnat, koupím rýži natural, tuhle červenou a potom tu tmavou indiánskou, co vypadá jako jehličí 8-), smíchám všechny dohromady a to je pak lahoda. Stačí trošku a vyjde to rozhodně levněji než namixovaná tříbarevná směs cca za 70,-Kč ;-)

    OdpovědětVymazat
  15. Ja si dnes vyjimecne dala bilou ryzi basmati (po 28 km behu) - stari 3 roky a kam se hrabou vsechny ostatni...jinak na ty pomazanky, co tu, Nikki, zminujes, na ty ujizdim. Kupuju ve veganskem eshopu tady http://vegshop.cz/14-pastiky-a-pomazanky
    vyborny je treba tataracek. a ty veggie street pomazánky - mnam!

    OdpovědětVymazat
  16. Nikki mi od araxu bereme jeste celozrnej kuskus, bulhur, spaldovy kroupy, pohanku, jahly a cervenou cocku a vse je top.
    Ja si jeste kupuju jahlovy, pohankovy a ryzovy vlocky od nich na stridacku kdyz chci zmenu od ovesny kase.
    Fakt doporucuju vyzkouset je to cenove prijatelny a namka:)

    OdpovědětVymazat
  17. Effi: no já si právě všimla, že ty ceny mají přijatelný a an ty rýžový vločky jsme taky koukala, tak ty vemu příště :)) A kuskus od nich taky zkusím, jak dojedu ten, co mám :)) díky moc :)

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj Nikky a všem, bydlím na malém městě, takže když chci něco specifického musím tzv. do velkoměsta. Naštěstí tu u nás mají ale pár věcí od značky ARAX - kuskus, pohanku a takové ty základní věci. Už jsem od Araxu zkusila hodně a to jen díky a díky TOBĚ. Ve větším městě vždycky koupím něco nového a ráda zkouším - hodně mě nakopl v tomhle tebou vytvořený fitnes deník na 30 dní,
    EFFI: jáhlové vločky, rýžové, pohankové jsou super, také miluji kaše a tímto si je obměňuji. nejradši mám teď jáhlové a je to neskutečně rychlé.

    OdpovědětVymazat
  19. Super, díky za novou rubriku. Okukuju, co kdo a kde nakupuje a za kolit to je. Budu si muset najít cestu do kauflandu. Tu rýži chci vyzkoušet. Ve zdravé výživě bych se nedoplatila. Tyhle těstoviny mám moc ráda. Nedávno jsem chutnala špaldové široké nudle a byly taky moc dobré. Holky, nedávno jsem z cizrny dělala hummus a chystám se zase. Dá se použít jako příloha nebo pomazánka na pečivo či suchary (recept zde http://www.myamiablelife.blogspot.cz/2014/03/co-jsem-varila-4.html ). Jinak ji přidávám do různých maso-zeleninových směsí místo rýže nebo těstovin a chystám se na další recepty. Nikky doufám, že nevadí, že jsem sem dala odkaz na svůj blog. Třeba vás to inspiruje k tomu co s cizrnou.

    OdpovědětVymazat
  20. Taky delam domaci hummus, pouzivam ho hodne jako dip s rapikatym celerem nebo mrkvickou. Nebo je takz vyborny namazat ho na kukuricnou tortillu, na to nasekane olivy kalamaty a zabalit do rulicky. Kdyz je vetsi hlad, tak do rolicky zabalim jeste zeleninu (salat, paprika, rajce...)

    OdpovědětVymazat
  21. Mám v plánu v nejbližší době navštívit zdravou výživu, vždycky jdu kolem, ale nikdy nemám čas se tam stavit :D Jinak u nás v Albertě mají taky koutek s Bio zdravými potravinami, takže nakupuju i tam :) A rýži jsem začala kupovat Basmati, sice je dražší, ale chuťově vynikající! Holt, někdy se vyplatí si připlatit..

    OdpovědětVymazat
  22. ty těstoviny jsem měla, byly dobré, co se týče rýže příště si ji koupím, chtěla bych tu bílou "špatnou" nahradit tmavou zdravější :) kvůli vysokému GI

    OdpovědětVymazat
  23. Skvělý blog a super tipy! Tu hnědou rýži budu muset vyzkoušet, když slyším ty ohlasy! :)
    A všimla jsem si, že tu byla v komentářích řeč o cizrně, tak bych si dovolila dát sem odkaz na můj oblíbený recept, který naprosto zbožňuju!! :)
    http://www.fitnesstv.cz/atenska-pochoutka

    OdpovědětVymazat
  24. díky za odkaz :) já zrovna dnes cizrnu koupila, tak se hodí něco s ní zkusit :D A děkuji za pochvalu :))

    OdpovědětVymazat
  25. Takové články by moly být klidně častěji! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)