ZCUT Kettlebell Start od Zuzky Light

Určitě jste si všimli novinky u Zuzky Light a tím je 4-dílná DVD série ZCUT Kettlebell Start
Tento set je k mání od 12. února 2014 na stránkách Amazon. Set stojí 15.95 USD 
a dvd jsou odblokována pro všechny regiony.  


DVD obsahuje 12 intenzivních tréninků pro začínající, v nichž Zuzka krok 
po kroku cvičícího učí jak na každý konkrétní krok. 


Chystáte se na sérii? Zajímá vás kettlebell? ☺

11 komentářů:

  1. Nedávno jsem se železnou koulí.cz začala přípravná cvičení, příští měsíc se chystám koupit si asi desetikilový kettlebell. Nemůžu se dočkat, až si s ním pěkně zahoupu! :) Mám ráda, když můžu držet v ruce něco pořádného :):):)
    Z ukázek Zuzčina cvičení je vidět, že si fakt mákla. Možná časem dojde i na koupi jejích DVD. Asi napíšu narozeniňákovi :)

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj Niky,koupila jsem si tento týden 5kg kettbell a už jsem s ním cvičila asi půlhodinové cvičení podle Jilien a musím říct,že jsem se druhý den nemohla skoro pohnout :) a to nejsem žádný lenoch a pravidelně cvičím Jilien nebo Boba. Takže určitě kettbell začnu používat,je super.díky za tip,určitě si Zuzku koupím ;) hezký den a ať se ti Niky daří :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kettbell se chystam koupit,abych si to cviceni zase trochu vylepsila:)) tenhle program vypada dobre

    OdpovědětVymazat
  4. Zrovna včera jsem si 5 kg kettlebell přitáhla z Lidlu:-) O víkendu ho vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  5. Nevíte prosím kde se dá sehnat tak 6 kg kettlebell za dobrou cenu?

    OdpovědětVymazat
  6. Teď mají v tescu akci a taky v Lidlu na kettlebell za pěkný ceny. ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. ..potřebuji zkusit něco "dalšího".....původně jsem chtěla kettlebell z Insportline (dobrá cena), ale nakonec jsem se rozhodla si připlatit a objednat si ten nastavitelný (stejný jako má Jill ve svém Shred-It, líbí se mi, že se váha dá měnit - navyšovat :)), .... no je to drahota, ale za měsíc mám narozky, tak jako dárek proč ne...

    OdpovědětVymazat
  8. Nikki, poradíš mi, jak težký kettlebell je vlastně vhodný? Nevím, jaký koupit. Nejsem žádný Rambo, ale taky to nechci zbytečně flákat. Díky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se moc těžko radí :( Asi to závisí na tom, jak dlouho cvičíš. Já si jako začátečník kupovala 6 kg a stačilo mi to. Teď asi půl roku zpátky jsem koupila 10 kg a bylo to moc, tak jsem koupila 8 kg a bylo to akorát. Ale pak, po pár týdnech cvičení s ním jsem zjistila, že už snesu více a jelikož jsem mezitím ten 10 kg dala někomu jinému, tak mi ta 10 kg chybí :) Tak a teď babo raď :D

      Vymazat
  9. Díky. Myslím si také, že 6kg bude dostačující.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)