Z mého stolu (20)

Dlouuuho, předlouho jsem nepostovala žádné fotky toho, co jím, navíc mi teď focení znepříjemňuje fakt, že u sebe nemám foťák, protože mi jej přítel odvezl do Francie, takže fotím mobilem a musel přijít na řadu foto editor, abych úpravami z těch fotek dostala něco aspoň trochu pěknýho :))

Snídaně: Bílý jogurt, Das Müsli, med, mák, ovoce

Snídaně: Parfait (miluju tyhle mišmaše ☺) - Das Müsli, rýžový "jogurt", ovoce, kokos

Večeře: Vepřový plátek na přírodno, brambory, brokolice, žampióny

Svačinka: Grahamové pečivo, máslo, ředkvička + banán

Večeře: (miska je dost velká, tak množství klame :D) špagety + domácí směs z mletého masa na špagetky

Kdykoli: Tohle mám doma skoro pořád, je to úžasná věc, když mě honí chutě. 
Tenhle strouhaný kokos přežvykuju v puse snad půl dne :D

Večeře: Kuřecí maso a brambory na kokosovém oleji + nakrájený pomeranč

Rýžový "jogurt" (koupeno ve zdravé výživě), kešu, vlašáky, malinovo-ostružinová granola, kokos, slunečnice

Snídaně či svačina: To samé, co nahoře, akorát s jinou příchutí rýžového "jogurtu" ☺

Odpolední svačina: Celozrnný fitness chléb, máslo, vepřová šunka, 3 patra zeleniny :D

14 komentářů:

  1. Mňáááám .. uplně se mi sbíhají sliny :-) :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Nikki to je paráda, a to neješ za celý deň nič sladké? fuuu ako to robíš? ja mám pocit že sa skladám z vody a cukru :D
    a potom že prečo nevidím výsledky keď cvičím poctivo

    OdpovědětVymazat
  3. Hm, asi mám hlad... :) :)
    Fotky zdravého jídla mám nejradši, vždycky mě "donutí" trošku víc přemýšlet nad vlastní stravou.

    OdpovědětVymazat
  4. Nikky, jaký mák si sypeš do jídla? Nějak nevím, jaký typ v obchodě vybrat. Díky.

    OdpovědětVymazat
  5. Nikki, kde kupuješ ty plátky kokosu a jakou značku? Já vždycky seženu takovou prapodivnou drť, kde jsou takhle celé plátky sotva tři :-(

    OdpovědětVymazat
  6. kdybych já měla fotit mobilem, tak z těch fotek nic není.
    moc hezký fotky, taky miluju parfaity :)

    OdpovědětVymazat
  7. Vice těchto fotek vzdy mi to připomene ze mam jist vice a pestře. Děkuji

    OdpovědětVymazat
  8. Kokosové hobliny obhlížím v Kauflandu pokaždé, co tam jdu. Nechápu, proč jsem je ještě do toho košíku nehodila :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)