pátek 28. února 2014

Tréninkový plán s Jillian Michaels: 3 měsíc

Tento tréninkový plán je pro středně pokročilé a výhradně pro ty, kdož chtějí cvičit s Jillian Michaels. Pokud rádi střídáte tréninky, mohl by vám být tento plán pomocníkem. Nebo návodem ☺ Hodně štěstí!!


Poznámka: v den, kdy budete mít "volno" je obzvláště důležité dbát na stravování. Udělejte si v tento den aktivní odpočinek. Vyrazte ven na procházku, dejte si trochu jógu, strečink, udělejte namáhavější práci doma, na zahradě, vyjeďte na kolo nebo si běžte zablbnout s rodinou na bazén. ☺

Nikki ♥


5 komentářů:

  1. joooj toto mi nerob :) ja som si uz vytlacila dva krat plan cislo jedna aj plan cislo dva - ze uz budem mat rozpis na 4 meisace :) a zrazu je tu trojka :) a teraz co :) uvidim ako zvladnem prvy mesiac a mozno sa pohnem rovno na plan cislo dva a potom tri , alebo pomalicky si dam dva mesiace s planom 1 a potom dva mesiace s planom 2 :) ale dakujem je to velmi motivacne

    OdpovědětVymazat
  2. Zuska: určitě :) to záleží jen na tobě, jak ti to půjde :) rozhdoně se tím nějak striktně nedrž, sama uvidíš, jak na to budeš :) A dobrá zpráva... další plány od Jill už nebudou :D

    OdpovědětVymazat
  3. dnes som si dala zahrievacku s Jillian a jej Banish Fat Boost Metabolism - zajtra si tlacim fitnes zapisnik a idem na to - je to niekedy tazsie zapracovat do 12 hodinoviek v praci, ale tak predsa len pre to neprestanem :)

    OdpovědětVymazat
  4. Niki chcela by som sa opytat, ci nahodou nebude aj plan na 4 mesiac ???? :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Už určitě ne :) tam bych doporučila kombinovat Hard Body a One week Shred, jsou kvalitou a náročností už někde jinde, jiné cvičení se s nimi do Jillian už nedá srovnat.A zkusila bych zařadit Boba HArpera nebo Zuzku Light ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)