Tréninkový plán s Jillian Michaels: 2. měsíc

Jsem moc potěšena, že se vám zalíbil tréninkový plán pro začátečníky, kteří by chtěli cvičit s Jillian Michaels. Na vaše přání a kvůli velkým ohlasům jsem sestavila také tréninkový plán pro druhý měsíc, který zahrnuje už více programů, které mezi sebou budeme míchat. Jde o druhou fázi programu Body Revolution, také si půjčíme program The Biggest Winner, dále dost oblíbené tréninky jako Banish Fat Boost Metabolism a tónovací No More Trouble Zones, ale také programy několika cvičebních úrovní a to Killer Abs, Killer Buns & Thighs či 6 Week Six-Pack. Nemohla jsem zapomenout také na pokračování oblíbeného shredu pod názvem Extreme Shed & Shred ☺ Kdo už není začátečník, dejte se do toho a přeji příjemné cvičení ☺



Poznámka: v den, kdy budete mít "volno" je obzvláště důležité dbát na stravování. Udělejte si v tento den aktivní odpočinek. Vyrazte ven na procházku, dejte si trochu jógu, strečink, udělejte namáhavější práci doma, na zahradě, vyjeďte na kolo nebo si běžte zablbnout s rodinou na bazén. ☺

21 komentářů:

  1. To je paráda, možná se nechám inspirovat, až si budu lámat hlavu nad tím, co si zacvičit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Koukám na net a nikde se TBW nedá stáhnout...Ani na hellspy :/ Máte to někdo kočky?

    OdpovědětVymazat
  3. Prosím poraďte kde si to můžu stáhnout... např. Body revolution mám jen do workout 5. A už to nikde nemůžu najít.

    OdpovědětVymazat
  4. Holky nelžete, je to všechno na uloz.to ;) Nikol zadej cardio kickbox ;) Ludmil, je tam celá, dneska jsem jí tam stahovala, všechny workouty i cardio ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dala by jsi sem prosím odkaz na body revolution - cardio 2? Děkuji :-)

      Vymazat
  5. Děkuji - nachystáni napsáno teď jen odstartovat :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Díky :) hledala jsem to pod celým názvem TBW a nic mi to nenašlo a proto jsem se zeptala :) Tak promiň...asi si dám jednu za lhaní....

    OdpovědětVymazat
  7. larutanrepus1: prosimte na ulozto nemuzu najit workout z body revolution 9 a 12. Opravdu to tam je? At hledam jak hledam,nenechazim...

    OdpovědětVymazat
  8. ďakujeeem Nikky <3
    cítim sa už celkom pokročilejšie, tak pôjdem hneď na toto, ani nevieš ako ma to potešilo :D
    a baby, skúste sťahovať aj z edisk.cz

    OdpovědětVymazat
  9. hellspy.cz nebo edisk zkoušejte. tam je všechno.

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, chci se zeptat, zda jste někdo zaregistrovaný na hellspy.cz? Nemáte s tím nějaké problémy? Mám docela strach se zaregistrovat, ale zas strašně toužím po videích, které nikde jinde neseženu :/

    OdpovědětVymazat
  11. Hellspy mohu jen doporučit, jsem u nich roky a fungují na výbornou!!!!!!!!!!!! :)))

    OdpovědětVymazat
  12. Nikki můžu se zeptat? Když se zaregistruji na Hellspy, platím jen za stažené a nebo se platí každý měsíc i když nic nestahuji?

    OdpovědětVymazat
  13. jej vidim na 2. mesic zde, tak prosim muzes muj komentar u 1. mesice smazat. diky za vse- smazani i noveho planu cviceni.

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj holky, mam takovy dotaz. Cvicim s Jill dnes 3 den nadchla me uplne silene. Vzdy jsem sportovala ale uz nejaky cas jsem nic nedala az jsem narazila na tyto stranky. Za 10dni jdu na operaci mam urvany vaz v ruce. Uz jsem jednou tuto operaci prodělala takze vim, ze cviky jako kliky nebo cviky s cinkama jsou v nedohlednu na dalsi pul rok. Teda spis ty kliky. A mam takovy zrejme blby dotaz . Chtela bych cvicit urcite i v dobe zasadrovane ruky takze tam kde ma Jill jakekoliv cviky kdy je oprena o ruce ze bych misto toho davala jen cardio ??? Je urcite asi lepsi delat neco nez vubec nic , co ?? A ted jsem si asi odpovedela sama :-D . Preji krasny den . Hanka

    OdpovědětVymazat
  15. :D Ano, Hani, Vlastně sis odpověděla sama :D Mám to často podobně :))

    Určitě zařaď jiné cviky, kardio bude fajn samo o sobě, takže směle do toho, Ať ti operace dopadne dobře :) N.

    OdpovědětVymazat
  16. Dekuji Nikki za odpoved. Ono jak to clovek vyslovi nahlas nebo napise tak mu to asi dojde :-). Jen jsem to mozna chtela mit potvrzeno. Nerada bych kvuli tomu vysla uplne z kondicky. Dekuji :-)
    Jinak stranky jsou super skvela prace.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)