Tip na snídani: granola s ovocem a kokosem

Nejen pro alergiky na kravskou bílkovinu - udělala jsem si tuhle snídani. Moje dcerka je alergická právě na kravskou bílkovinu a přestože podobné věci samozřejmě ještě nejí, tak bohužel trpí tím, když cokoli s mlékem sním já. Je skutečně těžké hlídat si potraviny, kde se mléko nevyskytuje a já se musím každý den otáčet, abych ji "neublížila". Takže zkuste tenhle tip: rozmixujte kiwi a banán, přidejte kokosové chipsy a granolu. Já u nás (velmi zřídka) koupím ve zdravé výživě, na obrázku je malina s ostružinou. Často se mne ptáte, co to ta granola je, tak vězte, že jde o spečené ovesné vločky. Je přislazená, takže se to s ní nesmí přehánět. Ale je to skvělá věc, když máte chuť na sladké a na snídani to zase tolik nebolí ☺


4 komentáře:

  1. Granolu si můžeš udělat doma podle své chuti a ani nemusí být tolik sladká :) Dcerky mi je líto, a věřím, že to pro tebe není úplně lehké. Přijde mi, že kravská bílkovina je snad ve všem, co mám ráda. Pokud jde tedy o mléčné výrobky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta alergie je nepříjemná věc..ale evidentně se Ti hezky daří to hlídat:) tahle snídaně vypadá nádherně

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá báječně! Já si občas koupím v Countrylife granolu s karobem, ale spíš si dávám mix 4 druhů vloček, semínka (dýňové nebo slunečnicové, sezamové tmavé a světlé, chia a drcené lněné) plus jogurt. Měj se prima Nikki!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)