čtvrtek 27. února 2014

Strong Body 20 min' Workout




Mám pro vás další workout z mé dílny a doufám, že si u něj zafuníte stejně jako já. 
Snažte se jej dokončit do 20 minut. Workout má 5 různých skupin cviků
Cvičte je od od vrchu dolů a pak se zase vracejte zpět
Tam, kde je napsáno 15/15 nebo 25/25, cvičte pravou i levou stranu v tom daném kole.
Při cestě nazpět opět obě strany, tak je v sestavě

Na tento workout budete potřebovat švihadlo, kettlebell a podložku. Také si připravte
činku. Tu budeme potřebovat na přeskoky v posledním kole cviků, ale pokud ji 
nechcete vytahovat, nemusíte.

Workout rozhodně není pro začátečníky, doporučila bych jej spíše středně pokročilým až pokročilým.
Přesto i začínající mohou z tréninku vytřískat, co se dá. Nastavte si časovač na 20 minut a cvičte
do doby, než vám vyprší čas. Pokud trénink odcvičíte dřív než za 20 minut, jste skvělí ☺

Přidávám linky pro vysvětlení, jak na který cvik ☺

Single Leg Tricep Dips (mohou být ze země)

Pokud budete mít ještě s nějakými cviky nejasnosti, vyhledejte si je na Youtube, jsou tam ☺

Ať se vám dobře cvičí ☺ Nikki.

19 komentářů:

  1. Uf, vypadá to jako pořádná makačka! :) Takovéhle články mám ráda, vždy mě to inspiruje k dalšímu cvičení)

    OdpovědětVymazat
  2. škoda, že som si to všimla až teraz, už fakt nevládzem, ale zajtra si dám do tela ! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, zítra je taky den a pozítří taky :) Já si dnes taky dala do těla, zítra ani malou neuzvednu :D

    OdpovědětVymazat
  4. pěkný masark teda, hlavně ten počet opakování :D

    OdpovědětVymazat
  5. já musím říct, že doposud mě tento typ cvičení vůbec nezajímal (myslím "cvičit podle seznamu cviků", prostě si ráda šoupnu Jill do přehrávače a mám to jasné)... ale je potřeba se posunout dál :):):)...já to prostě musím také zkusit :):):)... dneska si jdu na poštu vyzvednout svůj nový kettlebell, tak ho alespoň odzkouším, díky Nikki

    OdpovědětVymazat
  6. Čas 16,33 min. je to pěkný masakr, hlavně když už se jede zpátky. Ale jinak super workout Nikki :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Zpátky je to šílené, že? :D pěkný čas :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jé, to vypadá moc dobře :-) Dneska už mám pocvičeno, ale zítra to možná zkusím :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak dneska jsem oslavila konec mého druhého měsíce Tvým cvičením... uff kam se hrabe Jillian:-) Takhle splavená jsem u ní nikdy nebyla. Ale cítím se super! Díky za inspiraci, Nikki:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Katas: jééé, to je milé :) snad potěší i další, co přijdou ode mne :)

    OdpovědětVymazat
  11. Je to super, zrovna jsem skončila a jsem mokrá až za ušima :-D Čas 17:12 :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Málem jsem umřela, 16:48, ale skvělý workout, díky za něj :))

    OdpovědětVymazat
  13. Dala som to za rovných 20 minút ! plus russian twist som počítala do oboch strán 1, čože asi som urobila 40, nie 20. A kettlebell 7 kg. Juj, som na seba hrdá! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Hezký den, Nikki, včera jsem si ho odcvičila. Workout jsi poskládala skvěle, užila jsem si to. Moc Ti děkuji, že si tréninky pro nás dáváš práci, těším se na další. Nemáš třeba někdy v plánu sestavit hodně obtížný? Nějakou pořádnou výzvu ;-) Měj se krásně. M.

    OdpovědětVymazat
  15. Marta: ani nevíš, jak bych ráda, ale to by muselo být časově delší cvičení a to není v mé moci odcvičit, abych věděla, že to bude náročné. Nemám na takové cvičení čas, proto jedu 15-20 min tréninky...pak se mi budí malá a ke cvičení se již nedostanu.Ale zkusím něco nacpat do těch 20 minut... zatím to je pořád o sbírání zkušeností, co a jak dobře funguje a střídání svalových skupin apod :)) ale pokusím se...

    Taky se měj pěkně :) N.

    OdpovědětVymazat
  16. Já vím, že to není jednoduché, nemáš teď na to prostor. Naprosto to chápu. Až bude malá větší, půjde to snáz a určitě nám sem vložíš nějaký svalový smrťák :-D

    OdpovědětVymazat
  17. ted koukám, u kterého workoutu si píšeme :) doporučila bych ti vyzkoušet ten nejnovější, klikni si na kategorii tréninky :)

    jinak, v budoucnu bych ráda natáčela pro vás workouty ve fitku (bez přístrojů samozřejmě), tak uvidíme, jak se bude dařit :) a zda tu ještě budu :D

    OdpovědětVymazat
  18. ten nejnovější jsem už vyzkoušela, byl skvělý!! Paráda, to je báječný posun, workouty ve fitku. Budu Ti držet palce, ale Ty to zvládneš i bez palců a určitě tu ještě budeš! :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)