Recenze: Zuzka Light - ZCUT Six-pack Abs


Zuzka Light ve světě znamená již hodně. Její počátky nebyly snadné, byly trnité a zakusila si mnohé. Rok 2013 byl pro ni znovu novým začátkem, měla před sebou velké odhodlání a hodně překážek. Jak sama říká, s pomocí kamaráda Darrena Capika, který je režisérem mnoha cvičebních dvd pod křídly společnosti WIN, dostala šanci doopravdy ukázat, co v ní je. Během roku 2013 se Zuzčina hvězda vyšvihla ještě výš, než původně byla. Vydala řadu cvičebních dvd, spustila virtuální tělocvičnu, kde se v současné době můžeme těšit každý týden na tři nové tréninky z její dílny, natočila několik videí pro nejnavštěvovanější webovou fitness stránku www.bodybuilding.com a poskytla řadu rozhovorů jak pro časopisy, tak v rádiích. Jméno Zuzka Light už prostě něco znamená, a nebyla náhoda, že i já jsem kouzlu této krásné Češky podlehla a ještě více se stala fanouškem jejich krátkých, ale zato velmi intenzivních tréninků. Nemohlo mi proto uniknout ani tohle dvd zaměřené na břišní partie, které vyšlo 13. srpna 2013 - SIX-PACK Power Abs.

WARM-UP


DVD obsahuje dva tréninky a jedno velmi krátké "warm-up" video. Zahřátí je zde věnováno vcelku málo prostoru, cca 2 minuty a pak se okamžitě ve videích Zuzka zaměřuje na cvičení, které je ukončeno opět krátkým strečinkem. Nemohlo mi uniknout, jak to Zuzce ve videu sluší. Je strašně hezky upravená, produkce vybrala neskutečně přitažlivé prostory, navíc, kdybych byla chlap, měla bych dost práce "udýchat" už tohle zahřívací video. Zuzka je zde prostě nehorázně svůdná!!! Zajímalo by mne, co za kamerou pánové prožívali ☺

WORKOUT 1


První tréninkové video trvá zhruba 24 minut, nebudete kromě podložky potřebovat žádné vybavení. Cvičí se stylem tabaty, vždy 45 vteřin cvik a 15 vteřin odpočinek. Žádné další pauzy během tréninku nejsou. Pomyslně je workout rozdělen na dva okruhy, z nichž každý okruh obsahuje šest různých cviků, které se po odcvičení opakují. Každý okruh tedy 12 minut. Pokud vám přijde zacvičit si dva okruhy moc, je v pořádku, pokud se rozhodnete pouze pro jeden. 


První okruh se dá zvládnout, je náročný, ale budete po něm příjemně naladění, cviky jsou snadné, ale dávají zabrat a dle záběru bych řekla, že i efektivní. Cítila jsem bříško při každém pohybu. Druhý okruh je ale o dost náročnější a doslova jsem se klepala u některých cviků jak želatina na dortu. U power push-ups jsem se doslova řehtala sama nad sebou. Jde o velmi náročný cvik, kdy se z kliku vyšvihnete rukama i nohama co nejvíce z podložky. Nejenže jsem tento cvik dokázala nějak způsobně dát asi jen čtyřikrát, ale navíc jsem "vyskočila" sotva dva centimetry. Opravdu luxusní způsob od Zuzky, jak ukázat, že mám rezervy!!! Navíc, když se snažíte a vaše druhá polovička vaše snažení okomentuje slovy: "Ale miláčku, ona skáče tak metr a půl vysoko!", máte v očích šílený výraz vraha...


První workout se mi i přes mé fyzické rezervy neskutečně líbil, velmi rychle uběhl, cítila jsem po celou dobu napětí (to příjemné) v břišních svalech a kupodivu mi vypovídaly také nohy, které také dostanou zabrat. Nemyslete si. Cvičení na bříško to nejsou jen sed-lehy či sklapovačky. V případě Zuzky jde o sestavu perfektně a do detailu vyšperkovanou. Nemám vlastně nic, co bych vytkla.

WORKOUT 2


Druhý workout je délkou pouze asi o dvě minutky kratší, ale o to intenzivnější a náročnější. I když s tou náročností, jak se to veme. Vyloženě bych neřekla, že by byly cviky nějak obtížné (kromě jednoho, který mi dělal trošku problém), ale celý workout je naprosto bez pauzy. Každý cvik se cvičí 1 minuty a okamžitě se navazuje na další. Tímto tempem se jedou dva okruhy po 5 různých cvicích. Navíc, druhý workout je celý odcvičen s činkou. Já osobně používala 1,5 kg a i když to je takové malé "nic", musím říci, že jedna minuta je dost dlouhá doba na to, aby vám při cvicích i taková malá váha ztěžkla a při záběrech dělala potíže.


Pokud tedy chcete obměňovat tyto dva workouty, ale nejste na tak dobré úrovni, abyste je zvládli s činkou, klidně ji vynechte a cvičte bez ní nebo ji používejte na cviky, které vám se zátěží až tak problém nedělají.

Na rozdíl od prvního workoutu zde nejsou cviky, které by se zaměřovaly také na jiné partie těla, celý trénink je vyloženě o břišních svalech a převážná část cviků se děje na zemi nebo v planku. Obzvláště v planku vám nevinné cviky budou doslova drásat břišáky. Ale o tom to je a funguje to ☺


Já osobně jsem z tohoto dvd unešená a hrozně příjemně se mi se Zuzkou cvičilo. Příjemná hudba, příjemné prostředí, je příjemné vidět, že i Zuzka občas "zafuní", pak se člověk necítí tak neschopný a nemožný a na druhou stranu mě hřál dobrý pocit z toho, že se mám stále na co dotahovat a čeká mě spousta práce. Hodně bych chtěla pochválit také stylisty, Zuzce to po celou dobu neskutečně sluší... ale to už jsem myslím říkala ☺

Moje hodnocení celé této věci je jednoznačné. Plný počet bodů ☺


Kde se dá trénink sehnat?
Je mi jasné, že tahle otázka visí ve vzduchu. DVD momentálně není k sehnání v Evropě a kromě Kanady a USA se nedá nikam jinam objednat (ledaže byste měli v těchto zemích známé a ti vám disk koupili na Amazonu a přeposlali). Nelze si jej nikde ani za poplatek stáhnout, tudíž přichází na řadu strýček Google, který umí vždycky najít to, co potřebujeme. Zuzka mi to jedno stažení jako člence ZGYM snad promine ☺

TRAILER

***


Prosím, neuvádějte do komentářů odkazy na stažení. 
Budu nucena je mazat. Děkuji za pochopení. N.

16 komentářů:

  1. Power push-up nejvíc, dala jsem jich hodně, ale všimla jsem si, že Zuzce lítají do vzduchu hodně nohy a ruce míň, ve výsledku pak tak vysoko neskáče.

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to podle fotek rozhodně skvěle (a efektivně!:D) takže je škoda, že zatím v ČR není k mání .. :/ I když teď trávím mládí spíš ve fitku, Zuzku si vždycky ráda zacvičím, když mám chvilku .. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jo, já mám pořád ze Zuzky nějaký nevysvětlitelný strach :D Všechny její workouty mi přijdou moc náročné na pohled...ale asi bych se měla překonat a zkusit to. Přeci jen cvičím už přes rok a něco zvládnu:)

    OdpovědětVymazat
  4. Zatím jsem cvičila jen jedničku, power push ups se mi líbily moc. Cvičení je skutečně intenzivní, už hodně dlouho jsem nebyla namožená, ale teď ano. Že nejde jen o břišáky jsem se přesvědčila hned den poté. Kromě nich jsem cítila bicepsy, tricepsy, zádové svaly a zadek. Proste v podstatě všechno od ramen pod zadek :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Andullie, měla jsem stejný problém, a pořád jsem Zuzku odkládala. Ale věř mi, opravdu se není čeho bát. Pro srovnání - zatím celkově nejnáročnější mi přišlo to ZWOW s 365 opakováními (#49?) - série cviků po 20 opakováních a mezi nimi vždy 10 burpees. A pak jsem si jednou po delší době dala Jillian - 4. level Ripped in 30 a byla jsem vyřízená ještě o trochu víc, než u zmíněného ZWOW :-)

    OdpovědětVymazat
  6. No skvělé! Tak teď jen to sehnat! A že to nutně potřebuju :o)

    OdpovědětVymazat
  7. Prosím, prosím, kde si to našla? Jen trošku mě naveď... :) Asi neumím googlit. :(

    OdpovědětVymazat
  8. Já taky asi neumím googlit..:-( a strašně to potřebuji :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Já chci taky tohle DVD :-( dám půl království :-)

    OdpovědětVymazat
  10. A prosim Vás jak dlouho se cvičí jeden workout?? Je to na mě nebo se jede podle plánu??

    OdpovědětVymazat
  11. Cvičení je fakt náročné, líbí se mi, ale jedna věc mi tam prostě dost vadí...cvičí se 45vteřin a pak má být 15vteřin pauza, kterou ale Zuzka nedodržuje a jede hnedka další cvik (jen řekne 15vteřin pauza). Než abych po každém cviku letěla k noťasu pauznout video a stopovat 15vteřin, tak jedu radši s ní, ale bez pauzy je to fakt mazec.
    Nebo je na to nějaký fígl??

    OdpovědětVymazat
  12. To je jen u prvního workoutu, u druhého se jede bez pauzy. je to i v článku napsané.

    OdpovědětVymazat
  13. Já mám ze Zuzky taky ještě trochu strach,ale zkusila jsem její jeden workout,ani nevim kterej-na břicho a úplně mě dostal....byl tak akční...prostě paráda!!!!Moc mě to nadchlo.Jsem teda hrozně slabá a nedávám to,na druhou stranu mě to baví a jednou to i dám.A už teď mám v sobě víc síly než dřív,takže to chce jen čas :)
    Skvělej článek,díky :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)