Recenze na FLAPJACK proteinové tyčinky + soutěž


Kdo by neznal Flapjack? Aneb vy ještě neznáte Flapjack? ☺ Já jsem ten svůj poprvé v životě ochutnala někdy před měsícem, když jsem si jej zakoupila u nás ve městě ve zdravé výživě a tak moc mi zachutnal, že jsem neváhala a musela vyzkoušet i ty, jež prodává e-shop se sportovní výživou Fitness pro tebe.

V první řadě musím poznamenat, že mezi oběma flapjacky je jeden zásadní rozdíl. Zatímco ten z klasického obchůdku oplýval převážně sacharidy, u tohoto od výrobce Reflex je to přesně naopak. Jde o proteinové tyčinky s vysokým obsahem bílkovin v kombinaci s ovesnými vločkami, syrovátkovou bílkovinou a nenasycenými tuky. 

V jedné tyčince, která má 80 g (313 kcal), do sebe dostanete pouze 31 g sacharidů (z toho pouze 1,5 g jsou cukry) a úctyhodných 20 g bílkovin. No, nemusím říkat, že díky jedné takové tyčince si dopřejete skvělou svačinku, díky které doplníte všechny živiny. Vyzkoušela jsem pro vás rovnou všechny tři příchutě, které fitnessprotebe.cz pro vás nabízí.

K čemu jsou proteinové tyčinky dobré? Především jsou rychlou náhradou jídla, pokud nemáte čas na přípravu, lze je mít neustále u sebe, na cestách, jsou rychlým doplňkem energie a samozřejmě poslouží i pro růst svalové hmoty. Jsou určeny nejen pro sportovce. V běžných obchodech jsou minimálně k dostání, většinou rychlou svačinku řešíme müsli tyčinkami, které jsou však přeslazené a obsahují minimum bílkovin. 

FLAPJACK HIGH PROTEIN tyčinky jsou momentálně 
v první pětce prodejnosti na e-shopu fitnessprotebe.cz


Příchuť čokoláda-pomeranč: velmi překvapila, chuť byla jemná, dokonce bych si dokázala tuhle
tyčinku představit i bez té čokolády. Chutnala jemně po pomerančích, nebyla nijak přeslazená, určitě 
vykoná dobrou službu i tehdy, pokud si dáte před či po tréninku, jen půlku. Jelikož mají nahradit 
celou jednu svačinu, tak jsou opravdu syté ☺

Příchuť čokoláda-toffee: hned v úvodu musím říct, že jsem nikdy nebyla fanouškem různých 
karamelek, ani toffee sladkostí a vyloženě mi tahle věcička nechutná. Výjimkou nebyla ani tyčinka
s touto příchutí. Ale jak říkám, jde čistě o to, jaký mám všeobecně k této příchuti postoj. 
Mé okolí se může po toffee výrobcích zbláznit a mně to moc nejde na rozum ☺ 
Takže vřele doporučuji všem, kteří fandí například bonbonům toffifee. Za mne ne-e, 
tyčinka mi přišla hořká a to můj jazýček nerad :P

Příchuť malted-oat: neboli sladké ovesné vločky. Asi nejpříjemnější příchuť, byla jemná, 
mňamka prostě ☺ Nijak nepřeslazená, ale opět, velmi sytá. Já osobně měla tyčinku na několikrát, 
abych si doplnila svůj denní příděl bílkovin. Z těchto tří, které jsem vyzkoušela, byla nejlepší.

-

SOUTĚŽ
Všechny tyhle tyčinky jsou už připraveny pro vás ☺ Vyplňte, prosím, formulář níže, kolik vstupů budete do soutěže ochotni dát, tolikrát budete ve slosování. Soutěžíme o 5 tyčinek, bude 5 výherců a soutěžíme do neděle 9. února. V pondělí, den poté, se zde ve formuláři objeví jména pěti z vás vylosovaných. 
Soutěž je určena pro adresy v ČR, vylosovaný bude obeznámen emailem, na který má 48 hodin, aby odpověděl, jinak budu vybírat náhradníka.




BONUS: jelikož já tyhle věci teď nemůžu, rozhodla jsem se tyto vzorečky také věnovat do soutěže. Jde o syrovátkový protein (2 porce) a vzoreček spalovačů. ☺ Zde platí stejné podmínky jako výše, bude jen 1 vítěz. 

Soutěž o vzorečky proteinu + spalovače


NEZAPOMEŇTE SE STÁT FANOUŠKEM FB STRÁNKY FITNESS PRO TEBE, KDE SE PRAVIDELNĚ KONAJÍ DALŠÍ SOUTĚŽE, VE KTERÝCH MŮŽETE ZKOUŠET SVÉ ŠTĚSTÍ ☺

26 komentářů:

  1. děkuju za příležitost zasoutěžit si :) já bych si vybrala právě tu, která tobě nechutná :D

    OdpovědětVymazat
  2. super recenze. doufám že na takové tyčinky jednou taky narazím, zatím jsem je u nás nikde neviděla :/

    OdpovědětVymazat
  3. Také jsem na ně ještě nenarazila bylo by fajn ochutnat :-)

    OdpovědětVymazat
  4. taky jsem zkusila štěstí v soutěži, tak snad to vyjde, díky :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Nikki, opět díky za tip. Zrovna jsem se chystala udělat "analýzu" dostupných proteinových tyček :-).
    Po přečtení recenze jsem si objednala po dvou kusech od každé příchutě, tak jsem zvědavá, s tím karamelem jsem na tom stejně jako Ty, ale dám jí šanci!

    OdpovědětVymazat
  6. Já si dělám flapjacky sama doma, naučila jsem se je dělat v Anglii, kde jsem je pekla každý týden pro děti a byly fakt super! Nejvíce mi chutnaly, když byly tak týden staré a vláčné!

    OdpovědětVymazat
  7. Čím dále lepší soutěže, sice jsem ještě nic nevyhrála, ale to nevadí....i to doufání je dobrodrůžo a člověk se dozví o nových věcech. Díky, Nikki!

    OdpovědětVymazat
  8. Flapjack jsem, přiznám se, nikdy nejedla:) jsem fanoušek karamelových věcí, takže favorit by byl jasný :DD

    OdpovědětVymazat
  9. Nevíte, jak je to s jezením proteinových tyčinek v těhotenství?

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, taky jsem vyzkoušela štěstí. Díky Nikki, jsi skvělá a celý tento blog.

    OdpovědětVymazat
  11. Nevydržela jsem čekat, zda vyhraji nebo ne, tak jsem si je právě objednala. Už se moc těším, až ochutnám.

    OdpovědětVymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  13. juuu :) už se těším na tyčinku :) ... poprvé v životě jsem něco vyhrála ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Dnes mi dorazily objednané tyčinky a dokonce jsem tam měla přibalenou jednu zdarma na ochutnávku jiného druhu. Dokonce teď mají dopravu zdarma, tak neváhejte. Já jsem moc spokojená.

    OdpovědětVymazat
  15. Tak jsem poslala na fitnessprotebe dotaz a tyto flapjacky bohužel pro těhotné vhodné nejsou (asi nejen kvůli přidanému vitamínu E, který může být v těhotenství nebezpečný ve větším než min potřebném množství). Já se těšila, že najdu vhodnou svačinku do tašky, co mi doplní spíš proteiny a ne sacharidy. Tak holt budu hledat dál.

    OdpovědětVymazat
  16. Bublinko: já nevím, proč když vidím tvůj komentář, tak ti tak vždy pomyslně řeknu :D Každopádně díky za komentář, já se na vitamin E dívala na webu a je to asi předmět do diskuze, když se uhlídají dávky, tak by neměl ublížit, některé lékařky jej snad i předepisují... ale zase... je údajně snadné se s nimi předávkovat, tak možná proto ono upozornění.

    OdpovědětVymazat
  17. :-)
    Jo, no ono je vážně snadné se předávkovat (vit A,D,E,K). Záleží, co kdo jí. Někdo potřebuje i doplnit a někdo musí i upravit jídelníček aneb ...konzultujte se svým lékařem...jako je napsáno skoro všude...

    OdpovědětVymazat
  18. Kris, diky za tipy na flapjacky, neznala jsem je, ale v bio kramku jsem je po tve recenzi objevila (tedy jinou znacku). Jsou vynikajici a v pripade nedostatku casu, tak pomahaji dostat do tela dobre ziviny a nevynechavat svaciny.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)